quote:
daten nuquote:Op zondag 30 september 2018 02:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland
Om op je vraag terug te komen; ik heb al iets van 8 jaar een relatie. Jij dan?
Maar verder is het geen doorgestoken kaart.quote:Op zondag 30 september 2018 02:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Feyenoord thuis. Je verwacht het niet
Hou je het langer vol dan ik, mijn langste was 2,5 jaar, toen was ik het beu.quote:Op zondag 30 september 2018 02:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland
Om op je vraag terug te komen; ik heb al iets van 8 jaar een relatie. Jij dan?
NAC altijd uitquote:Op zondag 30 september 2018 02:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar verder is het geen doorgestoken kaart.
ja en nee alleen vrienden en vriendinnenquote:Op zondag 30 september 2018 02:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Chicks aan het regelen via Tinder?
Heb je trouwens al ooit iets geregeld in de kerk?
Je komt de ware nog wel tegen dan.quote:Op zondag 30 september 2018 02:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou je het langer vol dan ik, mijn langste was 2,5 jaar, toen was ik het beu.
hij woont wel in het oosten van het landquote:Op zondag 30 september 2018 02:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je komt de ware nog wel tegen dan.
Ohja.quote:Op zondag 30 september 2018 02:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij woont wel in het oosten van het land
nee joh, vrijheid blijheidquote:Op zondag 30 september 2018 02:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je komt de ware nog wel tegen dan.
quote:
En terecht.quote:
In café de Vink hangt een portret van jouquote:Op zondag 30 september 2018 02:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee jij gaat iedereen dat doorsturen op whatsapp
FEEL THE PAIN!quote:
GGMM voert de lijst al dagen aan (en noemt mij dan een verslaafdequote:Top 100 van zaterdag 29 september 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 0251 GGMM
11. 0196 JR-Style-93
15. 0153 Ajacied422
17. 0149 charmed_angel
19. 0129 onlogisch
39. 0092 JanCees
52. 0074 KingRoland
61. 0066 Coco.(Vriend van de show)
72. 0059 Wereldgozer
74. 0058 Sked
88. 0053 Lenny_Leonard
95. 0047 Insomnia2.0
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
GGMM post als een dolle zodat zijn "ik wordt" post wordt vergeten.quote:Op zondag 30 september 2018 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM voert de lijst al dagen aan (en noemt mij dan een verslaafde)
wtf en ik dan??quote:Op zondag 30 september 2018 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM voert de lijst al dagen aan (en noemt mij dan een verslaafde)
Te weinig gepost maat.quote:
Geen idee, niks gehoord van de Scrummeisterquote:Op zondag 30 september 2018 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te weinig gepost maat.
2 dingen heb ik wel voor je.
1) Haags is aantoonbaar een snitch
2) Waarom was er geen streaming fifa tussen jou en Scrummie?
We leggen het vuur gelijk aan zijn schenen.quote:Op zondag 30 september 2018 09:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, niks gehoord van de Scrummeister
Bewijs van 1 graag.quote:Op zondag 30 september 2018 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te weinig gepost maat.
2 dingen heb ik wel voor je.
1) Haags is aantoonbaar een snitch
2) Waarom was er geen streaming fifa tussen jou en Scrummie?
Zie app voor zijn antwoord.quote:Op zondag 30 september 2018 09:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, niks gehoord van de Scrummeister
Hier stond iets wat je niet mag laten zienquote:
Yep, uit hetzelfde MEN-topic. Terwijl ik, zoals je kunt lezen, alleen maar wilde dat er JUIST geteld werd.quote:
Komt ooit nog wel.quote:Op zondag 30 september 2018 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb weinig met kerst dus dit is mij allemaal veel te vroeg.
Ik wacht even op het verhaal van haags voordat ik oordeelquote:Op zondag 30 september 2018 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, uit hetzelfde MEN-topic. Terwijl ik, zoals je kunt lezen, alleen maar wilde dat er JUIST geteld werd.
Dat werd gesnitched naar een meerdere wat mij vervolgens een ban opleverde. Ik kreeg een ban omdat ik een topic in goede banen wilde leiden (omdat de moderator van dienst dit verzuimde)
De tering zeg.quote:Op zondag 30 september 2018 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep, uit hetzelfde MEN-topic. Terwijl ik, zoals je kunt lezen, alleen maar wilde dat er JUIST geteld werd.
Dat werd gesnitched naar een meerdere wat mij vervolgens een ban opleverde. Ik kreeg een ban omdat ik een topic in goede banen wilde leiden (omdat de moderator van dienst dit verzuimde)
Mag je notes ook al niet openbarenquote:Op zondag 30 september 2018 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering zeg.
Haal wel even je plaatje weg hier dan. Zonde om hier weer een week voor te moeten zitten.
Tja, niet alles waar je gebanned voor kan worden staat ergens.quote:Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag je notes ook al niet openbaren
Waar staat dat??
Nergens. Hier een hele discussie over gehad laatst met Drizzt en Tagliano. Alsof je tegen een muur praat.quote:Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar staat dat??
Ik zie dat als stevige kritiek op de leiding, derhalve TR meegepakt.quote:Op zondag 30 september 2018 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nergens. Hier een hele discussie over gehad laatst met Drizzt en Tagliano. Alsof je tegen een muur praat.
Staat nergens dat het niet mag, maar users moeten dat maar weten. Fok beleid
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zondag 30 september 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar staat dat??
Dan kan je lang wachten. Die zwijgt alles dood. Zoals echte snitches dat doenquote:Op zondag 30 september 2018 09:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht even op het verhaal van haags voordat ik oordeel
Wat is hier de reden achter? Waarom mag je dat niet openbaren?quote:Op zondag 30 september 2018 09:48 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
“Het is niet toegestaan deze notes te openbaren.”
Lezen.
rip Onloquote:Op zondag 30 september 2018 09:48 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
“Het is niet toegestaan deze notes te openbaren.”
Lezen.
Haags mag niet noten in MENquote:Op zondag 30 september 2018 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Aangepast. Maar Haags zal het wel gesnitched hebben.
Zo een potje voetballen.quote:Op zondag 30 september 2018 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag boys?
Hangt hier achter een dikke laag bewolking.quote:Op zondag 30 september 2018 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal straks wel wat warmer worden toch? Zonnetje schijnt wel lekker.
Daar zijn strafkampen voor uitgevonden.quote:Op zondag 30 september 2018 10:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-oplossing~abb760c6/
GGMM en ik vinden dit een uitstekend idee.
werkte bij roken ook zo goedquote:Op zondag 30 september 2018 10:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-oplossing~abb760c6/
GGMM en ik vinden dit een uitstekend idee.
zonder waarschuwing van te voren wel jaquote:Op zondag 30 september 2018 10:44 schreef Buitendam het volgende:
Stelling: een gigantische tsunami over Den Haag zou een zegen zijn voor ons Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |