Ik hap wel ffe al snap ik niet waarom de maatschappij altijd maar ergens iets van moet vinden maar goed. Hier mijn mening:quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n beschuldiging komt niet uit de lucht vallen. Ook die emails aan z'n advocaat waar hij de verkrachting al toegeeft. Dan kun je toch niet zeggen ik vind niets want hij is nog niet veroordeeld
QFTquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Correctie; het was wachtbagger. Nachtbagger begint pas over 20 minuten
En Ronaldo ook?quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Ze hebben Jos B opgepakt vanwege DNA match!!!!
je weet hoe het gaat met roddels hierquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh nee. Weet niet waar je dit nou weer vandaan haalt
Neee, maar die heeft ook iemand verkracht. Waarschijnlijk om te testen of ie hetero is ipv homo wat we allemaal weten dat die is.quote:
eerst dacht ik kan niet waar zijn want vrouw. Toen bleek het anale verkrachting te zijnquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Neee, maar die heeft ook iemand verkracht. Waarschijnlijk om te testen of ie hetero is ipv homo wat we allemaal weten dat die is.
Dan heb je dit zelf bedacht met je kleuterklasje gok ik want heb Fokkie alleen ooit in een groepmeet van Relatie SC 4 jaar terug gezien. Beetje dom gelul weer van jequote:Op zaterdag 29 september 2018 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je weet hoe het gaat met roddels hier
niet zo boosquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je dit zelf bedacht met je kleuterklasje gok ik want heb Fokkie alleen ooit in een groepmeet van Relatie SC 4 jaar terug gezien. Beetje dom gelul weer van je
Hij heeft anaal gedaan heb ik begrepenquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Neee, maar die heeft ook iemand verkracht. Waarschijnlijk om te testen of ie hetero is ipv homo wat we allemaal weten dat die is.
Serieus?quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij heeft anaal gedaan heb ik begrepen
Veel dank aan Chris_Carter en -Miauw- die me hebben geholpenquote:Op zondag 30 september 2018 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man. Wist nie wat ik zag toen ik net fok opende
Als jij erbij was, was het nooit gebeurdquote:Op zondag 30 september 2018 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man. Wist nie wat ik zag toen ik net fok opende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |