waarom mag het niet zonder spoiler?quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je aan het klieren was.
Maar in een spoiler mag het wel, dus deze had wel gemogen. Excuus.
Omdat er mensen zijn die op hun werk zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
waarom mag het niet zonder spoiler?
Ik vind dit een zeer tegenvallende opstelling.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die op hun werk zitten.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer tegenvallende opstelling.
Zeker op een plek waar mensen wel tegen een stootje (snap je hem) moeten kunnen.
Om het invullen wat makkelijker te maken: http://fok.nfshost.com/vbl.html.quote:
Top. Dank je wel. We gaan er zeker even naar kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om het invullen wat makkelijker te maken: http://fok.nfshost.com/vbl.html.
Mocht het nuttig zijn kun je het gebruiken, zo niet kun je het negeren.
Macht van de mods.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom mag mijn TT "GGMM is teringdom" niet blijven staan, maar verandert een mod het wel naar TS is teringdom?
Persoonlijke belediging. Ik ga ook niet als TT zetten scrummie is een vieze flikkerquote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom mag mijn TT "GGMM is teringdom" niet blijven staan, maar verandert een mod het wel naar TS is teringdom?
Ik begrijp nu waarom je zo'n belachelijk slechte mod was.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Persoonlijke belediging. Ik ga ook niet als TT zetten scrummie is een vieze flikker
Naar mijn sollicitatie werd tenminste gekeken.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom je zo'n belachelijk slechte mod was.
Mijn godquote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Door hem terug te zetten laat jij je nu ook een beetje kennen.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn godHet was een gebbetje, wist niet dat je gelijk als een klein kind stampvoetend zou gaan huilen.
Ik zal hem terug veranderen.
Uh.. oke.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door hem terug te zetten laat jij je nu ook een beetje kennen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je maar blijft zeuren krijg je dus je zin.
Mooi
Blijft zeuren zou zijn als ik er 10 keer om had gejankt. Ik post 1 keer hier en als uitstekende mod doet GGMM wat hij moet doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi
Minder zuipen Rensquote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je maar blijft zeuren krijg je dus een ban.
Mooi
#FREEuserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |