'denk ik'quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Maduro braakt alleen maar clichés uit
Waarom doe je altijd een komma ipv een apostrof?quote:
shirt van NAC?quote:
Lastig te vinden die apostrofquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd een komma ipv een apostrof?
Raar.
Verder wel met je eens trouwens.
madquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Daar was helemaal niks aan de hand. PSV jankers.
madquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
madquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:51 schreef PSVCL het volgende:
NAC kan zich weer eens opladen als PSV langskomt.
Kutclub
quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:51 schreef PSVCL het volgende:
Kutclub
Had geel mogen zijn ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
'licht aangetikt'
wordt gewoon onderuit geveegd maar goed
De commentatoren bij Fox neem je niet meer serieus.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
'licht aangetikt'
quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De commentatoren bij Fox neem je niet meer serieus.
die hebben er maar weinig kijk op inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De commentatoren bij Fox neem je niet meer serieus.
madquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:55 schreef TehRocks het volgende:
Donder op commentator, omdat Pereiro hem trapt is het een 'laconieke' vrije trap.
Die stonden na 25 minuten toch ook nog op 0-0quote:
PSV - Ajax stond na 25 minuten op 2-0.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stonden na 25 minuten toch ook nog op 0-0
O ja, ik dacht dat de goal vroeger viel. 42' zie ik nu.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stonden na 25 minuten toch ook nog op 0-0
Ach laat die kinders ook in hun waardequote:Op zaterdag 29 september 2018 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat spandoek
"In Brabant is alleen maar NAC"
Tijd voor plan Gquote:
Nee hoor.quote:
Madquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
'licht aangetikt'
Eens met PSVCLquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:51 schreef PSVCL het volgende:
Kutclub
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:24 schreef Zorro het volgende:
Zie je nou wel dat het wegsturen van een paar directeuren alles oplost?
Groot deel van mijn team omgegooid om Angelino erin te kunnen zettenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Angelino assist, slecht voor de manager.
Die lul was net te duur
dat vond ik het niet waard, ik hoop maar op ergens een assistje van Dumpfries.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Groot deel van mijn team omgegooid om Angelino erin te kunnen zetten
Dan moet je minder drinken.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zullen hem wel geven maar ik vind het geen penal
nouja, 'gewoon'quote:
irritant ventje ja maar wel belangrijk voor 'het team'quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Jong
Wat een debiel is dat toch ook
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 19:40:34Geen penalty voor NAC Breda! De bal kwam wel degelijk op de hand van Nick Viergever, maar de VAR vindt het blijkbaar geen penalty waard. Opmerkelijk. reageer retweet
Het is wat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
VItwitter:VI_nl twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 19:40:34Geen penalty voor NAC Breda! De bal kwam wel degelijk op de hand van Nick Viergever, maar de VAR vindt het blijkbaar geen penalty waard. Opmerkelijk. reageer retweet
Jeetje.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
VItwitter:VI_nl twitterde op zaterdag 29-09-2018 om 19:40:34Geen penalty voor NAC Breda! De bal kwam wel degelijk op de hand van Nick Viergever, maar de VAR vindt het blijkbaar geen penalty waard. Opmerkelijk. reageer retweet
Je zou haast denken de Derksen er nog steeds zat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tering jood die Derksen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zou haast denken de Derksen er nog steeds zat.
hahahahquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
En voorlopig Guti de kans geven maar eens.quote:
Bedankt voor de duiding!quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij doet z'n naam wel eer aan. (Dumb betekent dom)
Pereiro alleen tegen Ajax Feyenoord en AZ opstellenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voorlopig Guti de kans geven maar eens.
Liever verkopen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pereiro alleen tegen Ajax Feyenoord en AZ opstellen
Boeien. De VAR had Onana vorige week ook gewoon rood moeten geven.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jawel joh, dit wordt zometeen gewoon 0-2 en 0-3quote:
Barcelona, om effe een voorbeeldje te noemen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Korte corner. Doen sommige profclubs dat nog?
Je vergeet "opmerkelijk"quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Boeien. De VAR had Onana vorige week ook gewoon rood moeten geven.
Serieus? Voor mijn gevoel komt daar zelden iets uitquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
korte corners
statistisch schijnt het nog beter te zijn ook
Schijnt statistisch beter te zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Korte corner. Doen sommige profclubs dat nog?
Maar serieuze clubs?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona, om effe een voorbeeldje te noemen.
Ja oké, maar die lijden niet zo snel balverlies.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona, om effe een voorbeeldje te noemen.
statistisch schijnt het oogaids te veroorzakenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
korte corners
Net als jouw postsquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
statistisch schijnt het oogaids te veroorzaken
GGMM is on firequote:
Met redelijk beperkte spelers niet nee.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Voor mijn gevoel komt daar zelden iets uit
Het is vast beter als je meer kwaliteit in je team hebt inderdaad.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Met redelijk beperkte spelers niet nee.
statistisch schijnt het domme reacties op te leveren van mensen die denken dat ze grappig zijnquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
korte corners
We hebben het classic Viergevertje ook al gehad, dus tijd voor de beslissingquote:
Omdat de gemiddelde voetballer een traptechniek heeft die niet veel beter is dan van mijn oma.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
korte corners
Sowieso. Daarom als Eredivisieclub de bal beter gewoon voor het doel rossen. Een lucky kop of klutsgoal is ook een goal.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vast beter als je meer kwaliteit in je team hebt inderdaad.
Uh.. nee, dit is weer zo'n "geen penalty".quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:58 schreef Zorro het volgende:
Dit is weer zo'n "je kan hem geven maar dan moet je dat 20x in een wedstrijd doen"
Opmerkelijkquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. nee, dit is weer zo'n "geen penalty".
Je zit er weer erg mee zo te zien.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die momenten heb je ook opvallend veel meestal.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je interpretatie van emotie is nog niet helemaal top.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zit er weer erg mee zo te zien.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
lozano heeft ook zijn dag niet
piep piepquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af waarom NAC dit normaal niet lukt.
Schokeffect dit dat alles.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af waarom NAC dit normaal niet lukt.
gefeliciteerd met deze voorspellingquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben echt goed.
[ afbeelding ]
Verder ben je nooit voorspelbaar hoor.
Thanks maatquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gefeliciteerd met deze voorspelling
Die kan zich dan ook maar beter op het voetbal concentreren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:06 schreef GGMM het volgende:
Zag net toevallig een fragmentje van The Dark Knight op Youtube, maar ik moet zeggen dat die stem van Bale me geweldig irriteert. Was me eerder nog niet zo opgevallen eigenlijk.
(Dit even tussendoor)
Voetbal is in Amerika niet zo populair.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kan zich dan ook maar beter op het voetbal concentreren.
Dit heb je daarna gemaakt.quote:
Daarom ging ie ook naar Madrid.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal is in Amerika niet zo populair.
Dat was m'n punt, maar ik denk dat Davy niet slim genoeg is om dit van tevoren te bedenken inderdaad.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Dat had Davy overigens ook kunnen doen, maar die jongen bedenkt niet dat dat mogelijk is)
Ik ben blij dat hij zoveel moeite voor mij doetquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heb je daarna gemaakt.
(Dat had Davy overigens ook kunnen doen, maar die jongen bedenkt niet dat dat mogelijk is)
Je ziet het wel aankomen idd.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik voorzie een klassieke gelijkmaker tegen PSV in de laatste minuut.
En dan Luuk de Jong met de 1-2 in de 94e min.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:10 schreef Zorro het volgende:
Dacht dat ie Steven Berghuis was zekerquote:
Leuk dat we deze vergelijking bijna tegelijkertijd makenquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat ie Steven Berghuis was zeker
it ain't over til it's over.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:10 schreef Zorro het volgende:
Zoals wel vaker vandaag, ben jij een stuk trager.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat we deze vergelijking bijna tegelijkertijd maken
Ik ken wel Buren. Vrienden zegt me niks.quote:
Ik moet zeggen dat hij voor de hand lag, maar deze actie van Lozano verdiende het gewoonquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat we deze vergelijking bijna tegelijkertijd maken
Hoe was je nasi? Was het lekker? hoe vond Onlo Jr. het? Heb je pics gemaakt? (Van de nasi)quote:
Hoiquote:
En bquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dit is eigenlijk nog veel triester.
En b
Berghuis maakte het na de wedstrijd in ieder geval nog goed, ik ben benieuwd wat Lozano hierover te melden heeft.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
hoe vond Onlo Jr. het? Heb je pics gemaakt? (Van de nasi)
Wat deed Berghuis dan (na de wedstrijd?)?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dit is eigenlijk nog veel triester.
En b
Berghuis maakte het na de wedstrijd in ieder geval nog goed, ik ben benieuwd wat Lozano hierover te melden heeft.
Die was prima. Goede textuurquote:
Ontzettend lekkerquote:Was het lekker?
Die vond de extra toegevoegde Madame Jeanette wat minder. But he took it like a champ.quote:hoe vond Onlo Jr. het?
quote:Heb je pics gemaakt? (Van de nasi)
Ik denk dat ik je zo wel redelijk op de hoogte heb gebracht makker.quote:Nee. Maar dit kan altijd nog, want ik heb nog genoeg over voor morgen.
VERTEL ONS ALLES!!!!!!!!
Die gaf gewoon toe dat hij dom was geweest en voor lul stond.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat deed Berghuis dan (na de wedstrijd?)?
Maar dat Lozano een irritant ventje is mag inmiddels wel bekend zijn denk ik zo
Beetje weinig inderdaad.quote:
LOL XDquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Humor om te lachen mensen!
Zo gaan er nog wel een paar komen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Best weer een luizenzege eigenlijk
?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Best weer een luizenzege eigenlijk
Ja het is ergens ook een kwaliteit natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaan er nog wel een paar komen.
Fortuna gaat vanavond bv zo'n zege boeken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaan er nog wel een paar komen.
Discutabele pingel niet gegeven, balletje op de lat, veel opportunisme aan de kant van NAC, een paar kansjes en dan valt ie aan de andere kant in de 91e minuut...quote:
Pfff, player ben je toch.quote:
Hij is geselecteerd in de voorselectie. Kluivertje zal wel de voorkeur krijgen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kan hij niet geselecteerd zijn?
Speelt al tijden goed.
HALLO ZEGquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben je een vet varken en wilde ik het meer als een metafoor gebruiken.
Twee kapsalons smerig zwijn.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben je een vet varken en wilde ik het meer als een metafoor gebruiken.
piep piepquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is geselecteerd in de voorselectie. Kluivertje zal wel de voorkeur krijgen.
Was aangeschoten, kan je wegstrepen tegen die van Dumfriesquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Discutabele pingel niet gegeven, balletje op de lat, veel opportunisme aan de kant van NAC, een paar kansjes en dan valt ie aan de andere kant in de 91e minuut...
Ze stonden vrij voor Zoet twee minuten na de goalquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was aangeschoten, kan je wegstrepen tegen die van Dumfries
Bal op de lat wat een toevalsschot, voor de rest geen kans weggeven.
Wat heb jij dan met vette varkens?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"met een reactie"
sow wat een voorspelling
quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk terechte opmerking dit.
Nee. Weer in de extra tijd.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was het een terechte overwinning?
Telkens als ze wat zegt is het cringe.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Mag die vrouw naast Jan-Joost niks zeggen eigenlijk?
Nou tief hier op danquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik kijk naar Real - Atleti
Nou ja, je moeder en ik hebben toch wel een innige bandquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heb jij dan met vette varkens?
Inclusief Sierd?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik kijk naar Real - Atleti
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Zullen we eens op zoek gaan naar smerig dikke mensen maar die wel mooi zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |