Dit is Fok! Respect mag in je achtertuin. Liefde wordt wel gewaardeerd btw.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:49 schreef Geytenbeekje het volgende: Ik stop er mee met deze flauwekul. Geen greintje respect voor christenen en dat op mij afzeiken daaag
Die liefde kan ik dan nergens vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok! Respect mag in je achtertuin. Liefde wordt wel gewaardeerd btw.
Eerst geven dan nemen. Dat is mijn impressie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:54 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die liefde kan ik dan nergens vinden.
Ik geef toch ook ?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst geven dan nemen. Dat is mijn impressie.
Tuurlijk kan dat. Net zoals de reacties erop. Dit is een SC natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik geef toch ook ?
Ik mag toch wel mijn mening zeggen ? Als dat al niet meer kan.
Ben je ookquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Je mag mij een pretentious little cunt vinden hoor. Denken waarschijnlijk de meeste users hier. Maakt mij niet uit. Zolang een normale conversatie mogelijk blijft.
Ik ook van jou, honingbeertjequote:
True maar wel eentje die goede pakken, whisky en goed eten op prijs stelt. Dat maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Je mag mij een pretentious little cunt vinden hoor. Denken waarschijnlijk de meeste users hier. Maakt mij niet uit. Zolang een normale conversatie mogelijk blijft.
EN HET KOST NOG NIET EENS ENIGE MOEITEquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
True maar wel eentje die goede pakken, whisky en goed eten op prijs stelt. Dat maakt een hoop goed
Hoiquote:
Sommige onder ons komt alles bij aanwaaienquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EN HET KOST NOG NIET EENS ENIGE MOEITE
jbpaniek.gif
Geen idee, heb een date staan, de vraag is alleen nog wanneer...quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Godsamme dat happy pancake![]()
Een of andere ork in dr profiel “het spijt me, maar ik kan de hoeveelheid berichtjes niet bijbenen”
Wat is mis met mannen en daten
Some of us have to brave the storm before getting favourable winds, cabbalero.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige onder ons komt alles bij aanwaaien
Sommige mannen zijn ook lelijk en accepteren dat ze orks moeten daten?quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Godsamme dat happy pancake![]()
Een of andere ork in dr profiel “het spijt me, maar ik kan de hoeveelheid berichtjes niet bijbenen”
Wat is mis met mannen en daten
Ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn ook lelijk en accepteren dat ze orks moeten daten?
Of makkelijk te neuken
Indeed, we all need to learn how to fall before we can fly.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Some of us have to brave the storm before getting favourable winds, cabbalero.
quote:
Anders een ork 'n ogre tinder maken??quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn ook lelijk en accepteren dat ze orks moeten daten?
Of makkelijk te neuken
Goud ideequote:Op zaterdag 29 september 2018 18:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Anders een ork 'n ogre tinder maken??
Als jij de vergadering daarvoor in kan plannen ben ik erbijquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Goud ideeKen nog wel wat mensen die wat met computers doen en kunnen helpen
Ik snap dat jij de promotie gaat doenquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:22 schreef Belsezar het volgende:
"Do you think you are ugly and will never find love?
Try orc 'n ogre!
Don't hesitate, your eternal love is just around the corner of the cave! "
Deal! Doe jij de technische kant?quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap dat jij de promotie gaat doen
Ehm....quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deal! Doe jij de technische kant?
Als Danny nou ook nog een beetje meewerkt hebben we 90% van onze klanten al van fokquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:33 schreef Samzz het volgende:
Patatje Joppie en een frikadel speciaal, bam.
Mag nog wel iets warmer tbh.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen denk ik een lange fietstocht maken met de mannen. Drinken en een broodje mee voor onderweg, wat lekkers voor de meneren.
Hopelijk is t dit weer.
Vandaag was heerlijkquote:
Ik had een trui en jas aan, mag wel wat warmerquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag was heerlijk.
Op t strand ook, lekker buiten kunnen zitten.
Jurkje en een vestjequote:Op zaterdag 29 september 2018 18:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had een trui en jas aan, mag wel wat warmer
Zeker als ik morgen de auto ga wassen
quote:
Ja was mooiquote:
Herkenbaar, ook op de bank met een trainingsbroek en een truiquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja was mooi.
Nu languit op de bank in een shirt en sweatpants.
Net een baal patat op, dus ik eet even niksquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook op de bank met een trainingsbroek en een trui
Bakje oud hollandse pepernoten erbij
Geef meneer Mier maar een flinke aai over de bolquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net een baal patat op, dus ik eet even niks.
Dekentje om.
Laatst een filmpje over zoiets gehad, we kunnen het soms welquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef Californium het volgende:
Soms dan krijg je een mailtje en dan voel je dat het vertrouwen in de mensheid is hersteld\
Mooi
En Meneer Boor nietquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geef meneer Mier maar een flinke aai over de bol
Hij was ook zo onverwacht dat ik er spontaan van moest huilenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laatst een filmpje over zoiets gehad, we kunnen het soms wel
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij was ook zo onverwacht dat ik er spontaan van moest huilen![]()
![]()
Ja de wildebras ookquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij was ook zo onverwacht dat ik er spontaan van moest huilen![]()
![]()
Goed plan, ik pak een biertjequote:
Nou Q, als dat geen uitnodiging is.quote:
Homosexualitiet is een zonde, jouw dominee zal jou verdoemen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik geef toch ook ?
Ik mag toch wel mijn mening zeggen ? Als dat al niet meer kan.
Die is al weg, geen nut meer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Homosexualitiet is een zonde, jouw dominee zal jou verdoemen.
Maar was vanaf begin al duidelijk.
Als je 0 berouw over hebt gehad ja. Dat heb ik ook bijgezegdquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Homosexualitiet is een zonde, jouw dominee zal jou verdoemen.
Maar was vanaf begin al duidelijk.
Heb niks gelezen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:33 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als je 0 berouw over hebt gehad ja. Dat heb ik ook bijgezegd
Jij leest wel heel selectief zeg...
Ik ben biseksueel en heb 0 berouw.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:33 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als je 0 berouw over hebt gehad ja. Dat heb ik ook bijgezegd
Jij leest wel heel selectief zeg...
Lees jij geitenbeekje als man? Ik als vrouwquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb niks gelezen.
Zag tussendoor iets van dat je bi was, dus homo.
Verder niet gelezen dus...
Meer als misbruikt koorknaapje.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Lees jij geitenbeekje als man? Ik als vrouw
Heerlijk he om af te geven .....quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer als misbruikt koorknaapje.
Oh ik dacht ook dat geitje een vrouw is.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje verbaasd toen die zei in een mannenkoor te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja precies!quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje verbaasd toen die zei in een mannenkoor te hebben gezeten.
Dacht vrouw door de schrijfstijl.
Goedenavond Lokaquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje verbaasd toen die zei in een mannenkoor te hebben gezeten.
Dacht vrouw door de schrijfstijl.
Seriously ?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook dat geitje een vrouw is.
De manier waarop je overkomt is nogal vrouwelijkquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen man en vrouw als het gaat over schrijfstijl ?
Je komt gewoon vrouwelijk overquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen man en vrouw als het gaat over schrijfstijl ?
Je kan ook gewoon je profiel updaten om toekomstige verwarring te voorkomenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:45 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat heb je he met woorden die eindigen op a en verkleinwoorden![]()
Nu weet je dat ik een man ben, dus hoeft dat niet meer...quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je profiel updaten om toekomstige verwarring te voorkomen
We hebben net ff een frietje geshared en ieder een viandel gehad. Ik was bier halen in België en het is ten slotte zaterdag. Nu acclimatiseren met een heerlijke NEIPA. Heb jij Kaneel wel met iets culinairs verwend?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoi MCH. Wat heeft je vrouwtje voor je gekookt vanavond?
Ik hoop dat je begrijpt dat je het niet voor mij hoeft te doenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:46 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nu weet je dat ik een man ben, dus hoeft dat niet meer...
Ik vind dat ook niet nodig eigenlijks...
komt door de vinoquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:48 schreef Californium het volgende:
/ik ben spontaan in een goede bui mofo's![]()
Nee, door het mailtjequote:
samzz, kijk eens uit het raam. Er is een heel mooie luchtquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De manier waarop je overkomt is nogal vrouwelijk.
Neequote:
Frituur is altijd goed.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
We hebben net ff een frietje geshared en ieder een viandel gehad. Ik was bier halen in België en het is ten slotte zaterdag. Nu acclimatiseren met een heerlijke NEIPA. Heb jij Kaneel wel met iets culinairs verwend?
Lekker hoor, dat heb ik als ontbijt gehad. Lekker gerold in een Libanees platbroodding.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Frituur is altijd goed.
Had een simpel omeletje met spek, kaas en spinazie voor hem gemaakt.
Oeh, vleermuisjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Er is een vleermuis vlak voor m’n raam vliegjes aan het vangen
Ben ikquote:
Ik een banaan en een schaaltje yoghurt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Frituur is altijd goed.
Had een simpel omeletje met spek, kaas en spinazie voor hem gemaakt.
Jaquote:
Ik hoop er ook vrij weinig statistiek mee te doen maar meer grafiekjes makenquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, hoef maar weinig met statistiek te doen.
come on, het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop er ook vrij weinig statistiek mee te doen maar meer grafiekjes maken
Wat gebruik jij? Gewoon python?
Ik wil na R eigenlijk een andere taal leren. Aanrader?
Ik ben altijd hilarisch. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ikke like you als je gedronken hebt.
Wat is dit taalgebruikquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ikke like you als je gedronken hebt.
IK ben aan het nerdenquote:
Voor grafiekjes maken? Gebruik ik meestal gnuplot voor. En voor code voor mijn studie, fortran, helaas.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoop er ook vrij weinig statistiek mee te doen maar meer grafiekjes maken
Wat gebruik jij? Gewoon python?
Ik wil na R eigenlijk een andere taal leren. Aanrader?
Eerst volgende meet drink ik met je mee.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben altijd hilarisch. Wat is je punt?
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
taalgebruik van een succesvolle man
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
taalgebruik van een succesvolle man
fortran? Dat ken ik nietquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor grafiekjes maken? Gebruik ik meestal gnuplot voor. En voor code voor mijn studie, fortran, helaas.
Vind C++ of java wel aanrader als je iets nieuws wil leren, objectgeorienteerd is leuk om te leren.
Oh ik dacht ook dat het om een vrouw gingquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is al sinds de jaren 60 aan het uitsterven, maar geofysici gebruiken het nog voor alles.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
fortran? Dat ken ik niet
C++ of Java gaan dan op mijn lijstje!
Ooit een vakantie op Canarische eiland werden we belast door zwarte dames die steevast zeiden: ikke like you.quote:
Zijn meestal ook oude mensjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is al sinds de jaren 60 aan het uitsterven, maar geofysici gebruiken het nog voor alles.
Is ook echt makkelijk om te leren, hele site staat vol voorbeeldscriptjes.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn meestal ook oude mensjes![]()
Gnuplot ziet er qua plotjes wel meer prooi uit dan R.
Eens even op inlezen
Thx!quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook echt makkelijk om te leren, hele site staat vol voorbeeldscriptjes.
Nee, morgen fietsen. Zou koud is het nog niet toch?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Gefietst vandaag of is het inmiddels te koud?
Ligt er aan hoe laat je morgen startquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, morgen fietsen. Zou koud is het nog niet toch?
Hoe is t op Tinderquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, morgen fietsen. Zou koud is het nog niet toch?
Ben de hele week al met de fiets naar het werk, dus regelmatig temperaturen van onder de 10 graden gehad. Kun je op kleden hequote:Op zaterdag 29 september 2018 20:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat je morgen start
Had van de week wel een leuk gesprek, maar heb weinig zin om de enige te zijn die energie in het gesprek stopt.quote:
Daar kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had van de week wel een leuk gesprek, maar heb weinig zin om de enige te zijn die energie in het gesprek stopt.
Toch niet die van de quote?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had van de week wel een leuk gesprek, maar heb weinig zin om de enige te zijn die energie in het gesprek stopt.
Gelukkigquote:
Ik ben benieuwd hoe jij ervoor zorgt dat ik geïnteresseerd blijf.quote:
Ja, en ook nog in capsquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij ervoor zorgt dat ik geïnteresseerd blijf.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Letterlijk: IK BEN BENIEUWD HOE JIJ ERVOOR ZORGT DAT IK GEINTERESSEERD IN JE BLIJF
Ik ben wel benieuwd hoe jij zorgt dat ik geïnteresseerd blijfquote:
Gewoon mezelf zijn. Dat is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij zorgt dat ik geïnteresseerd blijf.
It's true.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon mezelf zijn. Dat is meer dan genoeg.
Yayquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:12 schreef Senn88 het volgende:
Hallo allemaal, Ik heb werk72% gescoord met die toets dus certificaat is binnen en de komende 10 jaar ben ik daar iig vanaf
Hoest met u? En de zoektocht naar een huis? En met de hondjes? en het paardje? en de baan? Brb ff hond uitlaten.quote:
Moet je tegenwoordig voor schoonmaakwerk ook al een toets maken?quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:12 schreef Senn88 het volgende:
Hallo allemaal, Ik heb werk72% gescoord met die toets dus certificaat is binnen en de komende 10 jaar ben ik daar iig vanaf
Goed, slecht, goed, goed en mwa.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoest met u? En de zoektocht naar een huis? En met de hondjes? en het paardje? en de baan? Brb ff hond uitlaten.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:12 schreef Senn88 het volgende:
Voor industrieel schoonmaken wel ja, moet je officieel gebeuren doen ivm werken met chemicaliën etc.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig voor schoonmaakwerk ook al een toets maken?
Meer CL.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel gegeten de afgelopen twee dagen. Gewoon erg. Burp.
Wat was er zo kut aan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:47 schreef CherryLips het volgende:
School was kut. Zou dus ook niet snel naar een reünie gaan.
Lieverd, ik heb je gemist daar south of the border.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die andere leerlingen. Mensen
Leef je dan nog?quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:33 schreef Q. het volgende:
Er was vandaag blijkbaar een reünie van mijn middelbare school ivm 50 jarig bestaan. Compleet gemist. Nou ja. Over 50 jaar nog een kans. De vorige keer was toch zwaar kut.
Alcohol conserveert.quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:57 schreef Q. het volgende:
[..]
In dit tempo ben ik over 50 dagen al dood.
Ieuw!quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga voor het eerst dr pimple popper kijken.
Geen last van, vorige week mocht ik nog anaalquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dan ongelukkig getrouwd.
Met de buurman?quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen last van, vorige week mocht ik nog anaal
Hoe groot is de voorbinddildo?quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou, als dat alles oplost..quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Je verwart anaal met een open relatie en een baby.quote:
Huh wtf haal jij er nou allemaal bijquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je verwart anaal met een open relatie en een baby.
Oja, stom van mequote:Op zaterdag 29 september 2018 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je verwart anaal met een open relatie en een baby.
Als je ooit relatieproblemen hebt zijn er twee oplossingen; een baby of een man erbij in bed voor je vrouwtje.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Huh wtf haal jij er nou allemaal bij
5 weken luiers verschonen terwijl je vrouw op een donutkussentje zit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:14 schreef MCH het volgende:
Ik neem in 2020 een baby want dan krijg je als vent 5 weken verlof
Allebei verwarrend.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je ooit relatieproblemen hebt zijn er twee oplossingen; een baby of een man erbij in bed voor je vrouwtje.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je ooit relatieproblemen hebt zijn er twee oplossingen; een baby of een man erbij in bed voor je vrouwtje.
Nooit van gehoord, ze is meer lesbo dan ik hommo benquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hmm. Jammer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, ben niet echt een verzamelaar.
Ja je kunt mij beter nooit ontmoeten, straks krijg je t ook.quote:
Toch wel fijn, zo'n sauna.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst weer m'n dekentje erbij gepakt op de bank.
Niet op m'n piemel iigquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja je kunt mij beter nooit ontmoeten, straks krijg je t ook.
Of je hebt t al. Dat kan ook.
Jammer, geen nachtbagger op nujij.quote:De reactiemogelijkheid onder dit artikel is gesloten. Er is morgenochtend pas weer een NUjij-redacteur die reacties zal doorplaatsen. Tegen die tijd zal dit artikel niet meer op de voorpagina te zien zijn.
Nee, je zal zelf nadenken.quote:Moet je een aflossingsvrije hypotheek dan aflossen? Dat hebben ze me toen niet verteld!!
quote:Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt. Je hebt de uier horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt.
Gelukkig maar.quote:
Lijkt me echt kut, in de sneeuw afkoelen. Dan nog beter zo'n badje waar je gelijk helemaal onder bent.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de laatste keer sauna sprong ik daarna in de sneeuw. Kreeg bijna een hartaanval
Gewoon onder een warme douche.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut, in de sneeuw afkoelen. Dan nog beter zo'n badje waar je gelijk helemaal onder bent.
Eigenlijk wil ik gewoon weer terug naar IJslandquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut, in de sneeuw afkoelen. Dan nog beter zo'n badje waar je gelijk helemaal onder bent.
Kusje naast je koortslip.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Mijn iniminie koortslip doet wel echt smerig veel pijn.
Keramisch?quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst weer m'n dekentje erbij gepakt op de bank.
Dat kan ook aan tijdsverschil met Griekenland liggen moet je maar denken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:03 schreef Q. het volgende:
Ik ging net op de weegschaal staan. Dat was geen goed idee na 2 weken non-stop Grieks vlees eten en bier drinken.
De show eromheen wordt wel echt steeds groter.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijktip->Veronica
Rrrrrrrrrrrrrrrrrico!
Dat moet het zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook aan tijdsverschil met Griekenland liggen moet je maar denken.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Rico Verhoeven 1,95mtr 118kg-> bmi 31 -> obesitas
#fattie4lifequote:Op zaterdag 29 september 2018 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Rico Verhoeven 1,95mtr 118kg-> bmi 31 -> obesitas
ik deed 06:10quote:
Nijmegen.quote:
Nieuwe seizoen?quote:Op zondag 30 september 2018 10:09 schreef Samzz het volgende:
Dutje is mislukt. Modern family leidde me af.
Ah oke.quote:
Mens ga fietsen of hardlopenquote:Op zondag 30 september 2018 10:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben treurig. Zo de supermarkt ontdoen van al hun chodolade.
Om dat schuldgevoel weg te fietsen mag je wel een flink eind trappen.quote:Op zondag 30 september 2018 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Top lekker naar buiten helpt en geen schuldgevoel na 1kg chocola
Ik fiets iedere dag hoorquote:Op zondag 30 september 2018 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Top lekker naar buiten helpt en geen schuldgevoel na 1kg chocola
Fietsen ipv chocola bedoel ik hequote:Op zondag 30 september 2018 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Om dat schuldgevoel weg te fietsen mag je wel een flink eind trappen.
quote:42% van de D66-kiezers geeft volgens De Hond aan spijt van hun stem te hebben bij de verkiezingen in 2017
Oh ik ga nog steeds chocola halen. Ik heb er zin inquote:Op zondag 30 september 2018 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fietsen ipv chocola bedoel ik he
Het gegeven dat het een Maurice-deHondpeiling is doet af aan de waarde van deze meting.quote:
Dat wel, maar toch het idee dat dit peggold z'n dag een beetje verpest.quote:Op zondag 30 september 2018 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat het een Maurice-deHondpeiling is doet af aan de waarde van deze meting.
Ergens vandaag wordt een vrouwelijk D66 raadslid van een jaar of 30 bruut genomen door Pechtold omdat hij ff moet afreageren.quote:Op zondag 30 september 2018 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat wel, maar toch het idee dat dit peggold z'n dag een beetje verpest.
Time to go homequote:Op zondag 30 september 2018 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergens vandaag wordt een vrouwelijk D66 raadslid van een jaar of 30 bruut genomen door Pechtold omdat hij ff moet afreageren.
Hebben we over een paar maanden weer een mooi relletje in het nieuws.quote:Op zondag 30 september 2018 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ergens vandaag wordt een vrouwelijk D66 raadslid van een jaar of 30 bruut genomen door Pechtold omdat hij ff moet afreageren.
goffer, ben ik gewoon te oudquote:Op zondag 30 september 2018 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent D66 raadslid en je hebt net een appje ontvangen?quote:
Dat is geen nieuws.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent D66 raadslid en je hebt net een appje ontvangen?
Oud nieuws vooralquote:
Jaloers op Alexander P. nu. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.quote:
Jij gaat wel lekker op pechtold?quote:Op zondag 30 september 2018 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goffer, ben ik gewoon te oud
Klinkt crimineel.quote:Op zondag 30 september 2018 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaloers op Alexander P. nu. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Ligt aan zn bedkunsten.quote:Op zondag 30 september 2018 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij gaat wel lekker op pechtold?
quote:Op zondag 30 september 2018 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaloers op Alexander P. nu. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
die heeft hij gewoon hoor.quote:Op zondag 30 september 2018 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een kin was toch je minimale vereiste?
[ afbeelding ]
Even fapje zetten dan.quote:Op zondag 30 september 2018 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch het idee dat dit peggold z'n dag een beetje verpest.
quote:Op zondag 30 september 2018 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat neemt niet weg dat ik er natuurlijk wel uit zie om op te eten overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |