Dit is Fok! Respect mag in je achtertuin. Liefde wordt wel gewaardeerd btw.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:49 schreef Geytenbeekje het volgende: Ik stop er mee met deze flauwekul. Geen greintje respect voor christenen en dat op mij afzeiken daaag
Die liefde kan ik dan nergens vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Fok! Respect mag in je achtertuin. Liefde wordt wel gewaardeerd btw.
Eerst geven dan nemen. Dat is mijn impressie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:54 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die liefde kan ik dan nergens vinden.
Ik geef toch ook ?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst geven dan nemen. Dat is mijn impressie.
Tuurlijk kan dat. Net zoals de reacties erop. Dit is een SC natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik geef toch ook ?
Ik mag toch wel mijn mening zeggen ? Als dat al niet meer kan.
Ben je ookquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Je mag mij een pretentious little cunt vinden hoor. Denken waarschijnlijk de meeste users hier. Maakt mij niet uit. Zolang een normale conversatie mogelijk blijft.
Ik ook van jou, honingbeertjequote:
True maar wel eentje die goede pakken, whisky en goed eten op prijs stelt. Dat maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Je mag mij een pretentious little cunt vinden hoor. Denken waarschijnlijk de meeste users hier. Maakt mij niet uit. Zolang een normale conversatie mogelijk blijft.
EN HET KOST NOG NIET EENS ENIGE MOEITEquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
True maar wel eentje die goede pakken, whisky en goed eten op prijs stelt. Dat maakt een hoop goed
Hoiquote:
Sommige onder ons komt alles bij aanwaaienquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EN HET KOST NOG NIET EENS ENIGE MOEITE
jbpaniek.gif
Geen idee, heb een date staan, de vraag is alleen nog wanneer...quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Godsamme dat happy pancake![]()
Een of andere ork in dr profiel “het spijt me, maar ik kan de hoeveelheid berichtjes niet bijbenen”
Wat is mis met mannen en daten
Some of us have to brave the storm before getting favourable winds, cabbalero.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige onder ons komt alles bij aanwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |