Wat deed je nog meer in Thailand? Viespeuk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel mooier inderdaad. Ik ben naar die toernooien geweest in Thailand. Echt schitterend
Over 15 tot 30 minquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geo maat wanneer beginnen we of ben ik te laat
quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat deed je nog meer in Thailand? Viespeuk.
Cool. Zouden nog een hoop andere Thais in de lichtere divisies van glory meekunnen denk ik. Maar dan heb je alleen Thaise kampioenen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel mooier inderdaad. Ik ben naar die toernooien geweest in Thailand. Echt schitterend
Zal wel niet nu Saddik dat al heeft gedaan netquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Rico gaat straks na zijn winst Badr uitdagen
Of vragen om een rematch.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Ze moeten dat gevecht gewoon gaan organiseren, Rico wint dan voor de 2e keer en dan is dat gezeik meteen afgelopen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
Die kan je toch nie seriues nemen ?quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zal wel niet nu Saddik dat al heeft gedaan net
Vanavond was hij wel indrukwekkend vond je niet?quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die kan je toch nie seriues nemen ?
Over het algemeen wel ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:36 schreef Beatific het volgende:
Is de kans op een KO bij featherweight kleiner dan bij heavyweight?
Hb ik helaas gemist vanwege het voetbal,straks effe terugkijken ..quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vanavond was hij wel indrukwekkend vond je niet?
Waarbij de lagere gewichten dan wel weer voor meer actie zorgen, over het algemeenquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:56 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja.
Kan je nu wel even doen nog, was toch binnen 40 seconden klaarquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hb ik helaas gemist vanwege het voetbal,straks effe terugkijken ..
Ja meer en sneller, maar effectief meer bij de zwaargewichten denk ik, veel attractiever ook wat mij betreft. Zag je vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarbij de lagere gewichten dan wel weer voor meer actie zorgen, over het algemeen
thanksquote:Op zaterdag 29 september 2018 22:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan je nu wel even doen nog, was toch binnen 40 seconden klaar
Puntenquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg t maar jongens. KO/tKO of saai na 5 rondes op punten?
Vind je?quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:00 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ja meer en sneller, maar effectief meer bij de zwaargewichten denk ik, veel attractiever ook wat mij betreft. Zag je vandaag ook weer.
Youtubequote:Op zaterdag 29 september 2018 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Geo als je stream voor me hebt kan je mij een DM sturen anders zoek ik zelf wel
als wij maar kunnen genieten Rensquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Saai op punten. Ben wel altijd voor Rico maar zijn vaak wel een beetje saaie wedstrijdenquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Jazeker, maar die van groenhart was wel goed ja, had ook te maken met de spanning van hen samen, het verhaal erachter.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind je?
Vond die partijen van Groenhard en die Thai leuker dan iemand die snel KO gaat
Hebben darters ook en in de k1 had iedereen dat ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:05 schreef Beatific het volgende:
Rico heeft altijd dat zelfde deuntje bij opkomst. Waarom?
Maar vind je de partijen van Rico dan leuk of heb je het dan over bv boxen of mma?quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:05 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Jazeker, maar die van groenhart was wel goed ja, had ook te maken met de spanning van hen samen, het verhaal erachter.
Deden de meeste, gewoon een signature song.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:05 schreef Beatific het volgende:
Rico heeft altijd dat zelfde deuntje bij opkomst. Waarom?
Het is Rico, dus 5 ronden op punten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ja van Rico ook, het kickboksen dus!quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:07 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maar vind je de partijen van Rico dan leuk of heb je het dan over bv boxen of mma?
Vind de hw's in het kickboxen niet zo. Maar komt misschien ook omdat het in de K1 tijd gewoon zo vreselijk goed was
khabib gaat choken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
McGregor gaat zijn volgende partij in zijn eigen gewichtsklasse eerst nog verliezen
Ook hem naar de grond werken is een teken . Onbewust blijf je in die mindsetquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien hoe sloppy de techniek van die Inocente is, lijkt het wel op MMA
Cees.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Is er niemand van een hoger niveau voor Rico?
Hij kan natuurlijk vragen aan Chuck Norris of die een partijtje wil spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Is er niemand van een hoger niveau voor Rico?
hij stapte net al wat moeilijk wegquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:17 schreef Max23 het volgende:
Innocente kan morgen niet mee lopen door al die lowkicks
Hij gaat McGregor choken jaquote:
Ja ech hè, je zag hem al wat wankelen, dat is straks pap.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:17 schreef Max23 het volgende:
Innocente kan morgen niet mee lopen door al die lowkicks
Zijn tegenstander heeft helemaal geen powerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |