abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182248098
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:58 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Nouja, ben zelf wel van mening dat als je door gaat na de eerste date je al wel een bepaalde mate van serieusheid hebt opgebouwd tussen jou en de andere persoon dat het raar is om dan ook met andere meisjes te daten. Als je meerdere dates tegelijk hebt ben je naar mijn mening meer bezig als fuckboy, terwijl ik op zoek ben naar iets serieus.

Maar het is per ongeluk zo gekomen.
Haha, dat doen die chicks meestal ook gewoon hoor.
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:04:32 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248108
quote:

[..]

Nouja, ben zelf wel van mening dat als je door gaat na de eerste date je al wel een bepaalde mate van serieusheid hebt opgebouwd tussen jou en de andere persoon dat het raar is om dan ook met andere meisjes te daten. Als je meerdere dates tegelijk hebt ben je naar mijn mening meer bezig als fuckboy, terwijl ik op zoek ben naar iets serieus.

En de wereld vergaat natuurlijk als je je aan je eigen normen en waarden houdt en 1 van de 2 afkapt :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182248112
quote:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens en ben daarom ook gestopt met dubbeldaten. Werkt niet voor mij. Maar ja, hou je dan aan jouw eigen norm. ;)
pi_182248122
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En de wereld vergaat natuurlijk als je je aan je eigen normen en waarden houdt en 1 van de 2 afkapt :Y.
Wij zitten wel heerlijk op 1 lijn vandaag.
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:06:04 #280
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248127
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wij zitten wel heerlijk op 1 lijn vandaag.
*O*
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:14:11 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248206
Het is ook gewoon niet zo moeilijk. Als je bepaalde normen en waarden hebt, hou je er aan. Wil je dat toch niet, klaag dan ook niet.
pi_182248267
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tja. Om de situatie te schetsen.

Het eerste meisje spreek ik echt al máánden mee. We hebben in maart ofzo ergens een eerste date gehad, het is wel een leuk meisje maar ze is wat onzeker. Om nou na een half jaar (en net voor de tweede date) ineens te zeggen "oke laat maar" is een beetje raar.

Het tweede meisje heb ik nu drie dates mee gehad en ze is gewoon een leuk meisje. Sportief, slim, avontuurlijk, 'exotisch' uiterlijk: alles wat ik zoek eigenlijk. Kan tegen haar echt niet zeggen "oke laat maar", daar is ze te leuk voor. :'(
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:21:17 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182248300
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:18 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Het eerste meisje spreek ik echt al máánden mee. We hebben in maart ofzo ergens een eerste date gehad, het is wel een leuk meisje maar ze is wat onzeker. Om nou na een half jaar (en net voor de tweede date) ineens te zeggen "oke laat maar" is een beetje raar.

Het tweede meisje heb ik nu drie dates mee gehad en ze is gewoon een leuk meisje. Sportief, slim, avontuurlijk, 'exotisch' uiterlijk: alles wat ik zoek eigenlijk. Kan tegen haar echt niet zeggen "oke laat maar", daar is ze te leuk voor. :'(
Nee, je kunt gewoon niet kiezen. Prima, maar niet miepen dat je wellicht in een lastige situatie zit. Want uiteindelijk blijf je excuses houden waarom je de 1 of de ander niet wilt dumpen.
pi_182248497
quote:

[..]

Dit vind ik niet eens echt per ongeluk. Je hebt 3 dates gehad en dan komt een meisje waarmee je een half jaar daarvoor een date hebt gehad bij je terug en dan ga je akkoord? Waarom niet gewoon tegen haar zeggen 'gezellig om wat samen te gaan doen, maar ik ben nu met iemand anders alweer een tijdje aan het daten, dus for now gewoon als vrienden, of niet'.

Het enige verklaarbare lijkt mij dat je op het eerste meisje gewoon verliefd bent en zo opgetogen dat ze eindelijk nog een keer op een date wil dat je alle red flags negeert. En geldt voor het tweede meisje dat je haar nog niet af wil kappen omdat ze leuk genoeg is en je prima weet dat de kans bij meisje 1 gewoon erg klein is (want behoudens hele bijzondere omstandigheden zoals in coma liggen is het niet normaal om zo'n tijdspad te hebben tussen date 1 en 2 als je iemand echt ziet zitten).

Mijn tip: vergeet meisje één maar. Never gonna happen. En bij meisje twee vraag ik mij oprecht af of jij haar wel leuk genoeg vindt als je haar (mijn gevoel...) direct zal dumpen als meisje één jou maar genoeg aandacht geeft.
pi_182248517
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:00 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Voor een snelle afscheidswip? :@

Of juist de welkomstwip al regelen :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182248521
Jeetje wat een hoop invullen voor anderen hier. Mijn god. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182248596
quote:
6s.gif Op maandag 1 oktober 2018 08:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is hoe jij erop reageert, dat kan hij van te voren ook niet ruiken.
Ik zou het eerder als mededeling hebben opgevat en verder zijn ouwehoeren over andere dingen.
Handig die Cue_ , mijn antwoord geeft ze al..

Oh en beterschap met je enkel

Heb trouwens Vrolijke Pannenkoek er af gegooid, geen enkele respons en er lijken maar weinig mensen op te zitten. Zit notabene in de Randstad..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 1 oktober 2018 @ 10:50:21 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182248752
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:03 schreef TvhN het volgende:

[..]

Haha, dat doen die chicks meestal ook gewoon hoor.
Sterker, deze ene chick heeft hem gewoon aan het lijntje gehouden terwijl ze met een ander bezig was. :D
pi_182249059
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sterker, deze ene chick heeft hem gewoon aan het lijntje gehouden terwijl ze met een ander bezig was. :D
Het ligt allemaal aardig lastig. De laatste date was in maart, maar nadat ze zei dat ze wat tijd nodig had voor een tweede date ben ik niet gaan wachten. Sterker nog, heb in de zomervakantie even een scharrel gehad van 2 maanden en dat weet ze ook gewoon en dat begrijpt ze ook.
pi_182249076
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Het ligt allemaal aardig lastig. De laatste date was in maart, maar nadat ze zei dat ze wat tijd nodig had voor een tweede date ben ik niet gaan wachten. Sterker nog, heb in de zomervakantie even een scharrel gehad van 2 maanden en dat weet ze ook gewoon en dat begrijpt ze ook.
Je bent dus gewoon wel gaan wachten :P
Sarcasme. Herken het.
pi_182249315
quote:

Maar je hebt haar duidelijk niet verteld van jouw huidige nummer 2. Dus je bent dan toch beperkt eerlijk. En volgens mij ook niet echt eerlijk tegen jezelf.
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:32:36 #292
545 dop
:copyright: dop
pi_182249646
quote:

[..]

Wat is er mis met meisje 2 dat je zo moeilijk doet?
Gevoel dat ze out of your league is?
zoals je het beschrjft is ze namelijk gewoon een beter catch.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:54:34 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182251310
quote:

[..]

Waarom zou je voor die eerste gaan als die je laat zitten?

Verder hebben jullie nog geen labeltje eraan gehangen toch. Had die eerste meer moeite moeten doen vind ik.
pi_182251318
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:32 schreef dop het volgende:

[..]

Wat is er mis met meisje 2 dat je zo moeilijk doet?
Gevoel dat ze out of your league is?
zoals je het beschrjft is ze namelijk gewoon een beter catch.
Klopt. Het tweede meisje is echt perfect :)
Als je het een beetje analyseert is het eerste meisje ook meer een vriend geworden inmiddels en hebben we dat onderling nog niet echt besproken (dat we inmiddels vrienden zijn en niet meer datende). Zojuist ook een vierde afspraak geplanned met het tweede meisje :)
pi_182251651
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:54 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Als je het een beetje analyseert is het eerste meisje ook meer een vriend geworden inmiddels en hebben we dat onderling nog niet echt besproken (dat we inmiddels vrienden zijn en niet meer datende). Zojuist ook een vierde afspraak geplanned met het tweede meisje :)
Dus die hou je nog ff aan het lijntje?
pi_182251736
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:54 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Enough met al die ratio: heb je gevoelens? Zo ja, voor wie en in welke mate?
pi_182252200
Via Tinder onwijs leuke gesprekken met een man gehad, alsof we elkaar al jaren kennen. Puntje; Hij heeft kinderwens en ik ben voorzien en klaar. Alsnog nummers uitgewisseld, date gepland en verder gegaan op de app en toen bleek dat hij er wat PVV denkbeelden op na houdt en dat was zo'n giga afknapper. Nu is het stil.

M'n fwb is langsgeweest , dat was leuk en lekker en heeft toch wel iets losgemaakt bij mij...Hij nodigde me uit om mee te gaan naar z'n vriendenavondje en wilde weleens met mij mee stappen...Krijg nog steeds geen hoogte van hem maar ik geniet ondertussen
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 14:19:50 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182252896
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:34 schreef Brybry het volgende:
date gepland en verder gegaan op de app en toen bleek dat hij er wat PVV denkbeelden op na houdt en dat was zo'n giga afknapper.
Ik kan hem wel koppelen aan mijn Tinder date van een paar maanden geleden. Die was zo racistisch dat zelfs Hitler nog 'also, also, also' zou zeggen.
pi_182253046
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik kan hem wel koppelen aan mijn Tinder date van een paar maanden geleden. Die was zo racistisch dat zelfs Hitler nog 'also, also, also' zou zeggen.
:D
pi_182253236
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Enough met al die ratio: heb je gevoelens? Zo ja, voor wie en in welke mate?
De tweede heb ik zeker gevoelens voor. Zoals ik al aangegeven heb is het tweede meisje echt perfect. :)

Ik laat het gewoon vrijdag door gaan met het eerste meisje en daar maak ik haar dan duidelijk dat ik haar meer als vrienden zie. Denk niet dat ze het heel zwaar op zal nemen, denk zelfs dat ze dat wel prima vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')