Ja nee je hebt nu een VROUWELIJKE doctor met een zware SJW-agenda.quote:Op zaterdag 29 september 2018 00:56 schreef Rafeiro het volgende:
Capaldi is de laatste toch? Kansloos figuur dat, maar kan ook aan de scripts liggen.
Dat loopt nog niet toch?quote:Op zaterdag 29 september 2018 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee je hebt nu een VROUWELIJKE doctor met een zware SJW-agenda.
s09e10 is matig, maar zet wel de context voor s09e11 (wat dus die fantastische ep is) en dan heb je s09e12 en die vind ik eigenlijk ook gewoon heerlijk. Ik vond Clara eigenlijk gewoon een kutcompanion. Met Billy in s10 is het veul beter, daar zit ook weer zo'n mooi collegemoment inquote:Op zaterdag 29 september 2018 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat ik die afleveringen nog een kans ga geven dan!
Bij de laatste aflevering kwam zij toch tevoorschijn bij de regeneration?quote:
Beetje als de zwarte James Bond dusquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de laatste aflevering kwam zij toch tevoorschijn bij de regeneration?
Maar als serie loopt het idd nog niet, nee.
Er zijn wel meerdere teasers er voor en er is een hevige shitstorm gaande er over.
Veel mensen hadden een hekel aan Clara. Ikzelf niet zo heel ergquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
s09e10 is matig, maar zet wel de context voor s09e11 (wat dus die fantastische ep is) en dan heb je s09e12 en die vind ik eigenlijk ook gewoon heerlijk. Ik vond Clara eigenlijk gewoon een kutcompanion. Met Billy in s10 is het veul beter, daar zit ook weer zo'n mooi collegemoment in
Ja en veel anti-mannen gelul (wat er sowieso al in aan het sluipen was).quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beetje als de zwarte James Bond dus
Fuck dat policor gezever.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Eggs, je hebt nogal wat mensen aan het denken gezet.Niet te vaak draaien, hou het exclusief hoor! Thanks mèn.
Het was weer genieten, maar ik ga nu slapen.
![]()
Geniet van Egg's GOA-set verder, mensen en welterusten sraks!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Eggs, je hebt nogal wat mensen aan het denken gezet.Niet te vaak draaien, hou het exclusief hoor! Thanks mèn.
![]()
Welterusten Luckyquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
![]()
Nahhhhquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:10 schreef ToT het volgende:
Zo, mevrouw ToT kwam weer ff beneden om wat spulletjes uit te spoelen. Deze begint alweer in z'n slaap te laten merken dat hij weer honger begint te krijgen:
[ afbeelding ]
Zo past het beter!quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
NahhhhDe mand is te klein papa!!!
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:10 schreef ToT het volgende:
Zo, mevrouw ToT kwam weer ff beneden om wat spulletjes uit te spoelen. Deze begint alweer in z'n slaap te laten merken dat hij weer honger begint te krijgen:
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is hij alweer een stuk groter inderdaad. Een mooi kereltje hebben jullie gemaakt.
Meer haar dan zijn paquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
En ja; hij is al weer 800 gram zwaarder dan bij de geboorte!
Die mand hadden we vlak voor zijn geboorte gekocht voor deze fotosessie.
Deze foto is wel 1 van de mooiste:
[ afbeelding ]
Op andere mooie staat mevrouw ToT ook, dus die post ik verder niet.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
Lijkt een beetje op nusrat fateh ali khan die stem...
Op de kraamafdeling hadden ze mij een hanenkam gegevenquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:19 schreef ToT het volgende:
[..]Duidelijk!
Maar vroegâh had ik ook echt een stevige bos.
slaap lekker livelink!quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:25 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu ook afhaken. De GOA en het topic hebben me weer energie gegeven, maar ik moet ook verstandig zijn en gaan slapen.
Dank je wel Eggs voor de muziek en de gedachtenstromen die het heeft losgemaakt. En de rest ook bedankt voor jullie bijdrage.
Welterusten
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:25 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu ook afhaken. De GOA en het topic hebben me weer energie gegeven, maar ik moet ook verstandig zijn en gaan slapen.
Dank je wel Eggs voor de muziek en de gedachtenstromen die het heeft losgemaakt. En de rest ook bedankt voor jullie bijdrage.
Welterusten
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:25 schreef livelink het volgende:
Welterusten
quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
JOE, HALLO, ik was ff mooie dingen van Baudet aan het luisteren maar nu weer ingeschakeld
FvD?quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
JOE, HALLO, ik was ff mooie dingen van Baudet aan het luisteren maar nu weer ingeschakeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |