Ik ook wel, maar die zoeker verknalt het goed. Dat worden geen leuke kerstdagen met de schoonfamilie!quote:
Kogelvis was ook niet erg sterk van die jongen. Ik vind het ook een erg goede speler maar die willen nog wel eens iets te zelfverzekerd zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die zoeker verknalt het goed. Dat worden geen leuke kerstdagen met de schoonfamilie!
Was de eerste twee keer een goed duo, maar vanavond ging alles mis.quote:
Vanaf maandag: De Slimste Mens. Niet hoogdravend, wel verstrooiend.quote:
Meh, ik hou het dit jaar maar bij de Belgische versiequote:Op vrijdag 7 december 2018 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vanaf maandag: De Slimste Mens. Niet hoogdravend, wel verstrooiend.
Twee weken. Met moeite.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat hebben al die mensen toch idioot lange kerstvakanties!
De laatste paar keren was degene die moest zoeken steeds de zwakste schakel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was de eerste twee keer een goed duo, maar vanavond ging alles mis.
Ik denk niet dat die veel Joden heeft geholpen...quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als ik die foto zie denk ik Rost van Tonningen, maar dat zal wel fout zijn.
Het is wel even wennen ja, vooral de kleuren. Maar ik vind dat met die boeken achter glas wel cool, hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |