quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:13 schreef Already_in_use het volgende:
Ja ik ben niet van het kapen. Ik wacht gewoon netjes. Zie dm
zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:13 schreef Already_in_use het volgende:
We zullen geen namen noemen hè haags en noodgangbangquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zouden meer mensen moeten doen
Fatsoenquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:13 schreef Already_in_use het volgende:
wordt steeds minder gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
oh helemaal lapo gemist
dat ik niet word gekaapt
zelfs haags doet het een stuk minder hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
We zullen geen namen noemen hè haags en noodgangbang
wordt het een "spaanse" bar of "nederlandse" bar?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
We zitten nu in de bar waar we interesse in hebben.
Potentie potentie
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
zelfs haags doet het een stuk minder hoor.
tja moeilijk te zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
wordt het een "spaanse" bar of "nederlandse" bar?
Blijven zitten dan. Die was blijft wel liggen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was is klaar, geen zin om op te staan.
Uiteraard, ik zit ook nog.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Blijven zitten dan. Die was blijft wel liggen hoor
roep je moeder maar om het te komen op te vouwenquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was is klaar, geen zin om op te staan.
Nu kan ik met recht zeggen: blok die kat!quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Traditie: ik krijg de griep buiten de grote uitbraak om
Nu ben ik waarschijnlijk de oorzaak van heel veel besmettingen
Ik heb een robotquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
geen huisslavin hebben voor de huishoudelijke taken
Meestal over een stoel bij de eettafel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles op de bank tyfen toch
Hoezo met recht?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu kan ik met recht zeggen: blok die kat!
Om het griepvirus te bolken!quote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat, Nattekat, werd zo ziek dat ie niks meer vrat!
Er moet bij mij ook nogal het nodige aan de hand zijn wil ik echt geen trek meer hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet
Bij mij is dat niet zo lastigquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet bij mij ook nogal het nodige aan de hand zijn wil ik echt geen trek meer hebben.
vreetzakquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet bij mij ook nogal het nodige aan de hand zijn wil ik echt geen trek meer hebben.
hoppaquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
nog meer bier
dat geeft veel plezier
Prima ouwe reusquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Alles kits achter de rits mark?
Hoi ajax ga jij volgende maan voor de 1e plaats ?quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:36 schreef devzero het volgende:
Hoe vertel je je one night stand dat ze weer weg moet en dat je haar nooit meer wil zien? Je zet Koos Alberts op.
Die is wel heel droogquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:36 schreef devzero het volgende:
Hoe vertel je je one night stand dat ze weer weg moet en dat je haar nooit meer wil zien? Je zet Koos Alberts op.
Het is natuurlijk triest (voor zijn vrouw) dat hij vandaag is overleden, maar zijn muziek vond ik gewoon ontzettend slecht. Als er een hel zou bestaan, dan kan ik me voorstellen dat dit op repeat staat daar.quote:
Dat het triest is voor zijn nabestaande staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest (voor zijn vrouw) dat hij vandaag is overleden, maar zijn muziek vond ik gewoon ontzettend slecht. Als er een hel zou bestaan, dan kan ik me voorstellen dat dit op repeat staat daar.
ik nietquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Hoi ajax ga jij volgende maan voor de 1e plaats ?
Ik room liever af dan dat ik afrondquote:Op vrijdag 28 september 2018 20:43 schreef devzero het volgende:
afronden is niet je sterkste kant he
quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:47 schreef markdeajaxfan het volgende:
Mooi man ik ga voor top 20 met 4 keer zoveel post dan punten
Haags staat altijd op 1quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:49 schreef aloa het volgende:
[..]
record aantal posts.
Al zal dat wel van Haags zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |