Dat is misschien de reden wel van het gedrag van Sanne.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Slaapt Sanne daar vannacht weer. Dat is wel een dingetje
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
De wurggreep..ik zeg exit![]()
[ afbeelding ]
Neen,das de lap top beschermen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja uh jij jat spullen. Risico van het vak dame.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft niet hard genoeg geknepenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef Goldencharly het volgende:
Inspector Clouseau ondervraagt Gerrit
Je kan ook zelf optiefenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
Trek de stekker uit dat hele kutprogramma met die kutmensen
En ze heeft haar zin, Merel gaat in de caravan slapen en Sanne in het huisjequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kijk haar nu zielig doen tegen merel
Was mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:25 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Hij heeft niet hard genoeg geknepen
Dit zegt niks.....die arm zit zo wijd....een omarming is steviger........quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
das gewoon een warme omhelsingquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Een houdgreepquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was bijna dood manquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zegt niks.....die arm zit zo wijd....een omarming is steviger........
Doei. Als iemand mijn spullen jat pak ik ze ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:26 schreef BirdsEyeView het volgende:
Sanne is niet tof, maar dit is van Gerrit zeker niet tof.
Had zijn handen thuis moeten houden in zo'n situatie
Van mij mag het beter dan dat Kumbaya gedoe.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:26 schreef UtoStreamer het volgende:
joa: "nog effe en we zijn straks gouden kooi deel 2"
hij had er vol op moeten rammenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:26 schreef BirdsEyeView het volgende:
Dus weer haar zin......als het allemaal duidelijk wordt zegt ze ik heb misschien wat overdreven maar zat hoog in mijn emotie.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
En ze heeft haar zin, Merel gaat in de caravan slapen en Sanne in het huisje![]()
Heeft ze dat gezegd? Of vul jij dat in?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
En ze heeft haar zin, Merel gaat in de caravan slapen en Sanne in het huisje![]()
Ze heeft nu wel een vette punt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Doei. Als iemand mijn spullen jat pak ik ze ook
Merel zei net dan ga ik wel met mijn matras in de caravan slapenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft ze dat gezegd? Of vul jij dat in?
Nou en dan heeft ze hem waar ze hem hebben wil.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:27 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
hij had er vol op moeten rammen
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Merel zei net dan ga ik wel met mijn matras in de caravan slapen
Het is geen duw zoals Gerrit beweerde.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Niks daarvan. Al zijn administratie naar de tyfus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:27 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een vette punt.
Da's gewoon dom van hem.
Had het laten gebeuren en zij had er fraai opgestaan.
Loeder is uit op dit soort dingen.
Het ging er even hard aan toe en dan is 20 minuten wachten iets te langquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:25 schreef Jian het volgende:
Gekaapt, gekaapt en ik had een hele leuke TT, maar ik doe het ook voor het eerst dus ik was niet zo snel omdat ik mijn best deed en toen werk ik gekaapt door die vreselijke muis..
als ze die laptop te pakken had gekregenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:27 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een vette punt.
Da's gewoon dom van hem.
Had het laten gebeuren en zij had er fraai opgestaan.
Loeder is uit op dit soort dingen.
Wat een dom mokkel, slaapplek krijg ze niet meer terug. Kut Sannequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Merel zei net dan ga ik wel met mijn matras in de caravan slapen
Het moet niet gekker worden. Dat secreet gaat dan maar in de regen liggen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het omdraaien je neukt gewoon niet met een ander naast je
Tja. Resultaat van het onderwerp allemaal doodzwijgen vanmorgen en goed praten er van.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niks daarvan. Al zijn administratie naar de tyfus.
Daar is het ook vies zei Sanne tegen Merelquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat een dom mokkel, slaapplek krijg ze niet meer terug. Kut Sanne.
En die heeft Sjon nog wel betaaldquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ze die laptop te pakken had gekregen..jammer eigenlijk wel
Ik begrijp je punt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niks daarvan. Al zijn administratie naar de tyfus.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:26 schreef UtoStreamer het volgende:
joa: "nog effe en we zijn straks gouden kooi deel 2"
Net zo blij met haar stemquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:30 schreef Mylene het volgende:
Sanne zegt dat ze zo ontzettend blij is.
Hou je bek muis anders neem in je in de houtgreepquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging er even hard aan toe en dan is 20 minuten wachten iets te lang
Zo geef je haar een vrijbrief alles maar te flikken. Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:30 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt.
Maar wat heeft hij er aan.
Ik zie het als een valkuil en daar loopt hij in.
Hij is in staat om haar verder over de rooie te helpen, zet dat dan maar in.
heeft geen zin...is de aard van het beestje, gaat ze niet veranderen (zegt ze)quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zeg : Sanne verplicht 4 maanden naar Dames in de dop.![]()
geloof niet dat merel het gaat doen ze wilde niet in die insectenbende gaan slapen dan ging ze misschien wel in het andere gedeelte maar heeft niets toegezegdquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft ze dat gezegd? Of vul jij dat in?
is ze al vanaf vanmorgen mee bezig,ze kwam haar bed uit(toen shel en ger er al uit waren) om te klagen dat ze last van ze had,dat horen we nu al de hele dag,ze grijpt alles aan om niet meer in de caravan te slapen,ze liegt en bedriegt alles bij elkaar om haar zin te hebben,vies eng rancuneus jaloers mokkel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is misschien de reden wel van het gedrag van Sanne.
Straks zielig gaan doen bij Merel, dat ze daar echt niet kan slapen
Ohh leukquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:31 schreef Mylene het volgende:
Oh, ze moeten kennelijk nog gezamenlijk eten.
Op zijn Grieks, na het eten met alles gooienquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:31 schreef Mylene het volgende:
Oh, ze moeten kennelijk nog gezamenlijk eten.
Zo werkt het ook niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zo geef je haar een vrijbrief alles maar te flikken. Zo werkt het niet.
Neehoor. Alles staat op camera. Zij viel aan, de rest is verdediging.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:32 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Zo werkt het ook niet.
Maar nu is hij straks de Sjaak.
Lacht ze 2x zo hard.
Ik begreep dat Merel het wel gaat doen, sorry als ik het fout heb danquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
geloof niet dat merel het gaat doen ze wilde niet in die insectenbende gaan slapen dan ging ze misschien wel in het andere gedeelte maar heeft niets toegezegd
Is Jessie het daar wel mee eens?...quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
er staat een kruisje rechts boven,klik die aan en weg utopia,makkie tochquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:25 schreef Angelique61 het volgende:
Trek de stekker uit dat hele kutprogramma met die kutmensen
Dat is dus het enige wat wel leuk is in dit verhaal.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:32 schreef Juud79 het volgende:
Nou, dat zal Jessie leuk vinden, Sanne als roommate...
En Jeff ow jee............quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Is Jessie het daar wel mee eens?...
Die weet het nog niet denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Is Jessie het daar wel mee eens?...
Ja, Cristel probeerde haar nog tegen te houden.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neehoor. Alles staat op camera. Zij viel aan, de rest is verdediging.
wat is niet tof van ger?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:26 schreef BirdsEyeView het volgende:
Het moet niet gekker worden. Dat secreet gaat dan maar in de regen liggen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het omdraaien je neukt gewoon niet met een ander naast je
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Stream 1...wat een kut moment om over te schakelen...febo is er weer lekker bij![]()
[ afbeelding ]
Handgemeen Sanne en Gerrit - 28 september 2018
x6ueh6a
Als dat uit zou komen, dan zeer zeker.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neehoor. Alles staat op camera. Zij viel aan, de rest is verdediging.
ja ze vergeet dat zij er niet fraai opstaat.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:27 schreef Goldencharly het volgende:
Sanne weer dreigen:Het staat op beeld!
x6ueh6a
jaquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:34 schreef Charmian het volgende:
gaan ze straks midden in de winter ook buiten eten?
Dan heb ik deze al die jaren verkeerd gedaan bij judo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Stream 1...wat een kut moment om over te schakelen...febo is er weer lekker bij![]()
[ afbeelding ]
x6ueh6a
Ja dat zijn woorden van Sanne, daar is ze erg goed inquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:38 schreef Soulraven het volgende:
Was ook geen houdgreep, hij probeerde Zijn map te pakken. En "ik hoop dat je stikt?" wie de fuck zegt dat Sanne?
Ik weet niet waarom ze doordraait. Zij komt aan de spullen van Gerrit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6ueh6a
[ afbeelding ]
x6ueh6a
[ afbeelding ]
x6ueh6a
Je blijft gewoon met je poten van andermans privé spullen af, ook Sannequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
@ Soul
nu ik het filmpje bekijk, vind ik de wurggreep idd meevallen.
Hij was meer aan het reageren op het onverwachts weg grijpen van de map.
Het is een asoquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef UtoStreamer het volgende:
sanne lage bloedsuiker denk, want dit is niet normaal in dat filmpje. dwaas.
ze komt er zelfs bewust voor terug, dus niets tot 10 tellen, bidden of zenmomentje in andere gedeelte caravanquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6ueh6a
Dat wijf verdient een pak slaagquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6ueh6a
absoluut, als ger d'r uit moet, nou, dan dan dan, stuur ik een mail ! ha! en word ik overdag ook een schuimpje! zo! dat zal ze leren! ... dus ....quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]maar het was dus niks houtdgreep, hij wilde gewoon zijn map terugpakken...wat een kutkind die sanne...dat harde knijpen heb ik ook niet gezien, een beetje haar hand wegduwen als ze zijn spullen wil pakken...kortom ik zie haar alleen maar in de aanval en een verdedigende houding van ger...
Ik heb zo'n vermoeden dat er al het e.e.a. aan voorafging, maar dat de regie een beetje laat overschakelde.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
@ Soul
Dat moet je ook.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon met je poten van andermans privé spullen af, ook Sanne
Juist ja, hij moet haar op een of andere manier tegenhouden om zijn map terug te krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
@ Soul
voorbedachte rade...dat maakt het voor haar er niet beter opquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze komt er zelfs bewust voor terug, dus niets tot 10 tellen, bidden of zenmomentje in andere gedeelte caravan
De gemeentequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik denk dat het misschien geen gek idee is om 2 inwoners een officiële waarschuwing te geven, via een zwarte envelop!
Bijvoorbeeld Jeffry en Sanne. Gewoon als serieuze waarschuwing naar de rest, want het lijkt erop alsof dit gaat exploderen binnenkort.
Ik vind het gewoon naar om te zien, dat mensen zo lelijk tegen elkaar doen.
Misschien kan de gemeente of de febo de angel eruit halen?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
voorbedachte rade...dat maakt het voor haar er niet beter op
De gemeente is tegenwoordig een nieuwe benaming voor de febo.quote:
Allemaal show show show..quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Sanne bij haar agressor aan dezelfde tafel wil zitten.
Kloptquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
idd, febo IS gemeente waar ze het altijd over hebben.
Dit dusquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat moet je ook.
Maar ik vind die Sanne zo vals met uitlokken.
Dat ik daarom niet zou reageren.
Maar in dit geval werd hij gewoon overvallen.
Tja, dan reageer je ook instinctief.
Ohquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
of koekjes eten doen ze ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Tuurlijk, de gemeente stuurt bromsnor langsquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik denk dat het misschien geen gek idee is om 2 inwoners een officiële waarschuwing te geven, via een zwarte envelop!
Bijvoorbeeld Jeffry en Sanne. Gewoon als serieuze waarschuwing naar de rest, want het lijkt erop alsof dit gaat exploderen binnenkort.
Doe dan ook maar gelijk een waarschuwing tegen uitlokken ...want dat gaan we de komende maanden krijgen met dat aso kamp...quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Gemeente = Feboquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:43 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Tuurlijk, de gemeente stuurt bromsnor langs
Ruuuuuussssstttttiiiigggg.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
absoluut, als ger d'r uit moet, nou, dan dan dan, stuur ik een mail ! ha! en word ik overdag ook een schuimpje! zo! dat zal ze leren! ... dus ....
Ja Febo was er erg laat bijquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er al het e.e.a. aan voorafging, maar dat de regie een beetje laat overschakelde.
Ik word gek. Febo is prima toch?quote:
wilde het net zeggen, gatverdegatver, varkens maken minder herriequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG moet je die Sjon weer horen vreten, gadverdamme
Ja sorry, ik lees de gemeente of de Feboquote:
Een waarschuwing zou kunnen helpen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Niet schakelen dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG moet je die Sjon weer horen vreten, gadverdamme
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Lijkt mij wel..de bar moet geopend wordenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:45 schreef Goldencharly het volgende:
Hopelijk gaan ze vanavond nog zuipen
OIquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
gerit sofort naar huis,manon terug , manon![]()
Ja. Dat is wel weer leuk dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef snetje het volgende:
Maar eigenlijk is het wel een goed plan ..Sanne bij Jessie en Jeff in dat hok ...dat gaat nooit lang goed...
Ja doei Mario. Niemand wil Manon terug behalve jij. Gerrit heeft in deze niks fout gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
Welkom terugquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
Ze zien niet dat ze zelf zijn begonnen met uitlokken.........helaas.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe dan ook maar gelijk een waarschuwing tegen uitlokken ...want dat gaan we de komende maanden krijgen met dat aso kamp...
Heb je hem zijn ontbijt zeker nog niet naar binnen zien werken. 2 Happen en weg is de boterham.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:45 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
wilde het net zeggen, gatverdegatver, varkens maken minder herrie
Who the fuck is Manon nou weer???quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
heeft meisjes niet te würgenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja doei Mario. Niemand wil Manon terug behalve jij. Gerrit heeft in deze niks fout gedaan.
Een brief met een mededeling dat het niet meer wenselijk is dat mensen aan elkaars spullen zitten of aanraken op een agressieve manier......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een waarschuwing zou kunnen helpen.
Jessie wilde Sanne er toch niet bij hebben en Jeff wil seks met Jessie en dat mag dan niet van Sanne.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef snetje het volgende:
Maar eigenlijk is het wel een goed plan ..Sanne bij Jessie en Jeff in dat hok ...dat gaat nooit lang goed...
Sanne slaapt gewoon in de caravan denk ik vannachtquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie wilde Sanne er toch niet bij hebben en Jeff wil seks met Jessie en dat mag dan niet van Sanne.
sanne irriteerde zich aan het gekreun van ger, weet niet of jeff een stille schuivert isquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie wilde Sanne er toch niet bij hebben en Jeff wil seks met Jessie en dat mag dan niet van Sanne.
Al is het maar iets!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een brief met een mededeling dat het niet meer wenselijk is dat mensen aan elkaars spullen zitten of aanraken op een agressieve manier......
Jahquote:
Nou jaquote:
ik durf alleen met zekerheid te beweren dat Jessie geen krimp geeftquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
sanne irriteerde zich aan het gekreun van ger, weet niet of jeff een stille schuivert is
Voor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een brief met een mededeling dat het niet meer wenselijk is dat mensen aan elkaars spullen zitten of aanraken op een agressieve manier......
+1quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik gun Jessie en Jeff Sanne van harte in hun huisje, veel plezier met dat agressieve mokkel, jullie verdienen haar!
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik gun Jessie en Jeff Sanne van harte in hun huisje, veel plezier met dat agressieve mokkel, jullie verdienen haar!
Valt ook weinig te kreunen als Jeff gaat schuivenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik durf alleen met zekerheid te beweren dat Jessie geen krimp geeft
Lekker aan het genieten hoe ze Joaquin en Tim een loer draaien door te weinig over te maken voor de Yurt..hoog tijd dat Tim dit gaat regelen via John de finance man...quote:
Kan niet wat die liggen elkaar niet meer zo.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten hoe ze Joaquin en Tim een loer draaien door te weinig over te maken voor de Yurt..hoog tijd dat Tim dit gaat regelen via John de finance man...
Supersnel begreep ik van Jessie gisteren. Het was goed te merken dat hij lang niet Het had gedaan en niet veel. Zoiets zei ze gisteren tegen iemandquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
sanne irriteerde zich aan het gekreun van ger, weet niet of jeff een stille schuivert is
Ik denk dat Merel daar ondertussen ook al wel weggekeken wordt door die meiden Brenda en Jessie..zal zich daar helemaal niet welkom voelen...quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
ach ze is niet anders gewend denk ik, die termen gebruikt als vol laten blaffenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Supersnel begreep ik van Jessie gisteren. Het was goed te merken dat hij lang niet Het had gedaan en niet veel. Zoiets zei ze gisteren tegen iemand
Getver dat wil ik heel niet weten en vooral niet van Jefquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Supersnel begreep ik van Jessie gisteren. Het was goed te merken dat hij lang niet Het had gedaan en niet veel. Zoiets zei ze gisteren tegen iemand
De echte finance man...quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan niet wat die liggen elkaar niet meer zo.......
Het bezoek is altijd enorm positief voor de Utopiaan!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef Amputalent het volgende:
Ik denk dat het bezoek van Sanne ook niet positief zal zijn voor haar.
en de moeder van Sjellie!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het bezoek is altijd enorm positief voor de Utopiaan!
De enige kritische bezoeker die ik ooit heb gezien, was de moeder van Nico, topvrouw!![]()
Die durfde tenminste man en paard te noemen.
En de ouders van Isaquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De enige kritische bezoeker die ik ooit heb gezien, was de moeder van Nico, topvrouw!![]()
Met bezoek bedoelde ik haar familiequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar ze nam geen blad voor de mond hahahahahahaquote:
Bankgeheim zou hier óók moeten gelden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef zodeju het volgende:
Vindt het niet kunnen dat Jeffrey met Jessie be3spreekt wat voor schuld of hoeveel een andere bewoner op de bank heeft staan of wat voor rekeningen nog op staan......of ligt dat aan mij......
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef zodeju het volgende:
Vindt het niet kunnen dat Jeffrey met Jessie be3spreekt wat voor schuld of hoeveel een andere bewoner op de bank heeft staan of wat voor rekeningen nog op staan......of ligt dat aan mij......
Nou dat was wel wat erger wat een aso wijf zeg.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar ze nam geen blad voor de mond hahahahahaha
absoluut!quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was wel wat erger wat een aso wijf zeg.
En dat hang je dan maar aan de grote klok. No go.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Enige vorm van integriteit is Jeffry vreemd, daarom is zijn plaats op finance ook ongezond.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:54 schreef zodeju het volgende:
En jeffrey verteld het aan iedereen die vraagt. "Wat heeft die en die nog?" heb ik al meerdere keren gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Dat benoemde ik al vanaf de dag dat Jeffry op de finance zat en hij alles zat door te nemen met Jessie
Wat lul je dan?quote:
Daarom staan ze met z'n tweeën daar en er zal wel niet met muntjes betaald moeten worden.....trouwens de voorraad drank wordt ook nooit van te voren geteld.......dus ze kunnen alle kanten op die twee.....quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:58 schreef Zeyina het volgende:
De bar gaat alleen maar geld opleveren aldus Jessie.
Echt te gek voor woorden als zij dat krijgen. De opbrengst van de bar
nou gezien dat filmpje maar sanne begint echt zelf en ger wilde alleen maar de papieren afpakken ,wat een vies vuil loeder,ze is de hele dag al bezig tegen en over gerrit en dat ze ergens anders wil slapen,nou ze heeft haar zin met haar agressieve gedrag.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:37 schreef Soury het volgende:
Sanne begint zeker zelf!quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:03 schreef krabje het volgende:
[..]
nou gezien dat filmpje maar sanne begint echt zelf en ger wilde alleen maar de papieren afpakken ,wat een vies vuil loeder,ze is de hele dag al bezig tegen en over gerrit en dat ze ergens anders wil slapen,nou ze heeft haar zin met haar agressieve gedrag.
Neem aan dat je de moeder van Nicoline bedoelt?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Neem aan dat je de moeder van Nicoline bedoelt?
Gerrit krijgt wel pluspunten van buitenafquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:03 schreef krabje het volgende:
[..]
nou gezien dat filmpje maar sanne begint echt zelf en ger wilde alleen maar de papieren afpakken ,wat een vies vuil loeder,ze is de hele dag al bezig tegen en over gerrit en dat ze ergens anders wil slapen,nou ze heeft haar zin met haar agressieve gedrag.
Van welk buitenaf?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerrit krijgt wel pluspunten van buitenaf
quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:06 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn stream stond een paar uur stil......goed moment ook![]()
[ afbeelding ]
Streamersquote:
Bij 400 kaarten verkocht voor de markt mag iedereen 3 positieve stemmen uitbrengen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:07 schreef Charmian het volgende:
3 positieve stemmen aan brenda van jessiegeen idee waar ze mee bezig zijn
![]()
Positief, dat mens is altijd negatiefquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:07 schreef Charmian het volgende:
3 positieve stemmen aan brenda van jessiegeen idee waar ze mee bezig zijn
![]()
ger en bren had ook leuk geweestquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef Zeyina het volgende:
Hahahaha. Joa en Brenda hebben de meeste stemmen. Die mogen dus 'gezellig' samen gaan eten![]()
Lekkere combinatiequote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef Zeyina het volgende:
Hahahaha. Joa en Brenda hebben de meeste stemmen. Die mogen dus 'gezellig' samen gaan eten![]()
Leuk koppelquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef Zeyina het volgende:
omgquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef Zeyina het volgende:
zou ze niet doen zegt ze netquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ger en bren had ook leuk geweest
Brenda riep al meteen tegen Adriaan toen ze hoorde dat ze meeste stemmen had: Ik ga niet met Gerritquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ger en bren had ook leuk geweest
Dat zal lekker zuur worden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef Zeyina het volgende:
Sanne wil ze niet geven als ik het goed zag.....was geen geluid bij.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:10 schreef Amputalent het volgende:
Ik weet zeker dat Sanne 3 positieve stemmen geeft aan Gerrit.
ja vreselijk,echt had mijn dochter niet moeten zijn,had haar aan de haren daar weggetrokken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Sanne begint zeker zelf!
Het is gewoon een leugenachtige trut!
De 2 grootste saggerijnen daar de positiefste?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bij 400 kaarten verkocht voor de markt mag iedereen 3 positieve stemmen uitbrengen.
2 met meeste stemmen krijgen een etentje
Aha, Joa inderdaad. Dacht Jessie.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef Zeyina het volgende:
ik vind joa niet echt sjago hoor...brenda daarintegenquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De 2 grootste saggerijnen daar de positiefste?
en zondag weer janken dat ze op zijnquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:14 schreef Soulraven het volgende:
"We hebben toch genoeg poli's dus wil je een foto maken van mij en Jeff". Wel ja, kost
Geen drol.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:10 schreef Amputalent het volgende:
Ik weet zeker dat Sanne 3 positieve stemmen geeft aan Gerrit.
Die is zeker niet sjaggo........hij heeft zelfspot en kan een geintje wel waarderen.....quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind joa niet echt sjago hoor...brenda daarintegen
Dan is het natuurlijk de schuld van Gerrit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
en zondag weer janken dat ze op zijn
Lekker voorbeeld ben je dan in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:12 schreef krabje het volgende:
[..]
ja vreselijk,echt had mijn dochter niet moeten zijn,had haar aan de haren daar weggetrokken.
Dacht dat het Brenda en Jessie waren. Verkeerd gelezen. Joa is niet zo negatief.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind joa niet echt sjago hoor...brenda daarintegen
Zij maakt regelmatig privéfoto's.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:14 schreef Soulraven het volgende:
"We hebben toch genoeg poli's dus wil je een foto maken van mij en Jeff". Wel ja, kost
Geen drol.
En wel zeggen dat Joa en Tim tien eieren had bestelt voor de B&B 2 voor de gasten en de rest eten ze zeker zelf op..........quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij maakt regelmatig privéfoto's.
Zal dat laatste wel weer zijn, is minstens al 2 uur geleden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:15 schreef Zeyina het volgende:
Ik zag daarnet Merel op haar matras zitten. Was bezig met haar kist. maar geen idee of het inpakken is of make-up er maar eens voor de zoveelste keer er uit pakken om de troep bij te werken
En voor wie de hamburgers wel niet waren.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wel zeggen dat Joa en Tim tien eieren had bestelt voor de B&B 2 voor de gasten en de rest eten ze zeker zelf op..........
Wacht nog ff de markt af .........en ga me dan echt afvragen of het nog zin heeft......meeste lol is hier nog.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En voor wie de hamburgers wel niet waren.
Heb je een kaartje gekocht dan?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wacht nog ff de markt af .........en ga me dan echt afvragen of het nog zin heeft......meeste lol is hier nog.......
Daarom gewoon blijven hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wacht nog ff de markt af .........en ga me dan echt afvragen of het nog zin heeft......meeste lol is hier nog.......
Van dat gelik heeft Sjonnie hele ruwe rooie lippen........quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon noemt zijn pluspunten even op
[ afbeelding ]
Dat zal dan wel weer uren gaan duren dus bij deze....quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat denk je.......geen cent voor de groep.......nee of ik de streams opzeg....
Engnekquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Triest toch dat je daar Utopia voor nodig hebt.....quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:32 schreef Amputalent het volgende:
John heeft in Utopia geleerd dat die heel veel van zijn vrouwtje houd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks met Uto te makenquote:
Kijk even een paar dagen terug, hebben ze afgesproken dat hij nu wat ze op de bank hadden zou overmaken en na de markt de rest zouden betalen. Is begin deze week besproken tussen TIm en Jeffrey.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten hoe ze Joaquin en Tim een loer draaien door te weinig over te maken voor de Yurt..hoog tijd dat Tim dit gaat regelen via John de finance man...
quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef cobain1994 het volgende:
[..]Die had wel voor vijftien man een groep kunnen maken.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |