Zoals Jeffrey het vertelde leek het mij ook een naaistreek van hem.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:37 schreef Yaksa het volgende:
Dus heeft er toch eentje te lopen roeptoeteren hiero dat Jeffrey expres 50 euro te weinig overgemaakt zou hebben.
Nou, als je niet meer hebt dan kun je het ook niet overmaken.
Is oké hoor, dank je.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Je moet maar roepen als je tt anders wilt @chea49
Zo had ik het ook begrepen inderdaad. Jeff nooit meer geloven dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Zoals Jeffrey het vertelde leek het mij ook een naaistreek van hem.
Daar doet ze het voor dat valse wijfquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Sanne je hebt weer alle aandacht
Normaal gesproken zou je diegene kunnen waarschuwen van er staat te kort.....maar niet zeggen dan halen ze dat ding maar weer op......dus je zit er niet ver naast.....quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Zoals Jeffrey het vertelde leek het mij ook een naaistreek van hem.
Wat een misselijk kind die Sanne zeg bah bahquote:
Dat zijn geen coole dingen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:45 schreef Stray_cat het volgende:
Administratie van Ger gescheurd door Sanne.
Sanne met geweld Gerrit opzij duwen bij de laptop om zijn papieren te pakken, dat is toch geweldquote:
Ik hoorde zelfs verscheurdquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sanne flikkerd alle papieren van Gerrit naar buiten
Nee alleen de "administratie" van Gerrit, niet de laptopquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde zijn administratie, niet de laptop toch?
Volgens mij wel. Ik zag hem ook niet meer op de tafel staanquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde zijn administratie, niet de laptop toch?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne met geweld Gerrit opzij duwen bij de laptop om zijn papieren te pakken, dat is toch geweld
dus exit Utopia lijkt mij
Wat niet?...Die zit al tijden niet goed in haar vel en anderen moeten het verduren...quote:
Niemand die het raar vind..quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee alleen de "administratie" van Gerrit, niet de laptop
Wat was de aanleiding hiervan dan?quote:
Maar wat.maakte haar nu specifiek boos?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgt te weinig aandacht, en hoopt zo de andere weer op haar hand te krijgen
Geen idee wat Gerrit verkeerd deed... Sanne gilde al wel eerder dat ze zich daar niet kon concentreren ..Adriaan zij al dat dit een gemeenschappelijke ruimte is...quote:
Geen wetten, geen regels.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne met geweld Gerrit opzij duwen bij de laptop om zijn papieren te pakken, dat is toch geweld
dus exit Utopia lijkt mij
Zij zat achter de comp en stond even op. Toen ging Gerrit gelijk daar zitten en weigerde weg te gaanquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar wat.maakte haar nu specifiek boos?
Gerrit ging aan de laptop zitten terwijl het Sanne's beurt was.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding hiervan dan?
quote:
Ik heb nog een leuk stukje gemist. Maar weet zeker dat er wel een filmpje gaat komenquote:
die wilde ze toch aan als haar bezoek kwam...maar dat bezoek komt niet heb ik weer begrepenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog steeds die geleende tuinbroek aan?
Live leedvermaakquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]waar heb je die dan opgeduikeld
Dat wij heeft nog een paar dingetjes issuesquote:
Dacht dat ze de caravan uit wilde van de week een hoop gedoe van dat mokkel altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef mazaru het volgende:
Gerrit liep ook gewoon te treiteren. Ik ben geen Sanne fan maar begrijp het wel. Vannacht lagen ze een halve meter bij haar vandaan te ketsen
Het was Sannes beurtquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef Soulraven het volgende:
Die laptop is elke keer een punt. Hou je gewoon aan een regeling van wie wanneer mag
Sanne wilde eerst zelf bij hun. Ze moet niet miepen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef mazaru het volgende:
Gerrit liep ook gewoon te treiteren. Ik ben geen Sanne fan maar begrijp het wel. Vannacht lagen ze een halve meter bij haar vandaan te ketsen
Is toch ook ontzettend goor om naast twee van die ketsende idioten te liggen? Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze de caravan uit wilde van de week een hoop gedoe van dat mokkel altijd.
Ja, daar moet je toch blij mee zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef Dotteke het volgende:
"Ja, hij is me om de nek gevlogen", zegt Sanne
Dan is de reactie nog raarquote:
Ik snap dat probleem dan weer niet ..eerder lag Sanne er juist altijd nog bij ...die 2 hadden toen niks geen privacy...quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef mazaru het volgende:
Ach, een tijdje terug vond Sanne het geweldig dat ze sex hadden terwijl ze lag te slapen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef mazaru het volgende:
Ze ging van de week toch weg? Niet zeiken dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is toch ook ontzettend goor om naast twee van die ketsende idioten te liggen? Dat doe je niet.
ach nou ja ze zijn niet de eersten zeg maar die dat doenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is toch ook ontzettend goor om naast twee van die ketsende idioten te liggen? Dat doe je niet.
Je kan het omdraaien je neukt gewoon niet met een ander naast jequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij moest op de laptop en had anderen al voorgelaten. Gerrit had daar maling aan,. zoiets. En Sanne nu natuurlijk sterke verhalen naar de anderen toe. Moeten we de hele avond nog aanhoren vrees ik.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding hiervan dan?
gerrit moest voor zessen reageren op iets (vrijdag/weekend)quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef Soulraven het volgende:
Die laptop is elke keer een punt. Hou je gewoon aan een regeling van wie wanneer mag
als wel niet overdrevenquote:
Ik zag Gerrit wel het houte tafeltje vast houdenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zou hier de houtgreep gebruiken bij Sanne? Kan dat wijf liegen zeg!
Whut?...Die is echt gek...quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef Dotteke het volgende:
"Ja, hij is me om de nek gevlogen", zegt Sanne
deed ze ook alleen maar omdat er een e-mail was binnen gekomen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je diegene kunnen waarschuwen van er staat te kort.....maar niet zeggen dan halen ze dat ding maar weer op......dus je zit er niet ver naast.....
Wat Jessie deed was in ieder geval beter terwijl ze niet bij de finance te zoeken heeft.......
Die smerige Sanne kroop er zelfs tussen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem dan weer niet ..eerder lag Sanne er juist altijd nog bij ...die 2 hadden toen niks geen privacy...
Ze was al geïrriteerd naar Gerrit toe. De hele dag al en hij loopt haar al de hele dag heel stiekem te fokkenquote:
dus dat, en het liefst nog er tussen in. Maar ik denk dat ze doorheeft dat haar gestook tussen die 2 niet meer zo goed werkt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem dan weer niet ..eerder lag Sanne er juist altijd nog bij ...die 2 hadden toen niks geen privacy...
ik denk eerder vanwege de trap van Sannequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef zodeju het volgende:
Volgens Brandon is het exit vanwege een houtgreep???
Juist dat dus, hij moest een telefoonnr opzoekenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
gerrit moest voor zessen reageren op iets (vrijdag/weekend)
Die blijft maar herhalen hoe boos ze wel niet kan worden. Ze is er helemaal klaar mee. Zielig mens.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een biertje uit zijn handen geslagen, zegt Sanne lachend, vies wijf is het bah bah
Ze pakt dus een momentjequote:Op vrijdag 28 september 2018 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze was al geïrriteerd naar Gerrit toe. De hele dag al en hij loopt haar al de hele dag heel stiekem te fokken
Ach het zijn en blijven Utopianen die neuken waar ze willen en wie er bij staanquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat zo dat haar bezoek niet komt?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
die wilde ze toch aan als haar bezoek kwam...maar dat bezoek komt niet heb ik weer begrepen
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het omdraaien je neukt gewoon niet met een ander naast je
Ach, uto 1 lagen zelf zonder dekens te wippen.......waar andere bij waren......sta nergens meer verbaast over.....hier is het een grote treiteren bende......quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het omdraaien je neukt gewoon niet met een ander naast je
Dat mens spoort niet hoor, ze heeft wel vaker met mannen gevochten en in de kroeg als ze ruzie krijgt wordt het zwart voor haar ogen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, daar moet je toch blij mee zijn?![]()
sanne zou de eerste zijn die naar achteren zou lopen om te zorgen dat ie weg moet, dus die houdgreep zal wel weer in haar brein zijn ontstaanquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef zodeju het volgende:
Volgens Brandon is het exit vanwege een houtgreep???
Over een uur heeft ie haar neergestokenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik zag Gerrit wel het houte tafeltje vast houden
Hij prees haar ook voor de kalenders. Het zit vooral in haar hoofd. Ze maakt zich steeds meer bij steeds meer mensen onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze was al geïrriteerd naar Gerrit toe. De hele dag al en hij loopt haar al de hele dag heel stiekem te fokken
Oh ja dat was ook zo belachelijk. Totaal geen idee van normen en waardenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het zijn en blijven Utopianen die neuken waar ze willen en wie er bij staan
Het is begonnen met Bil en Ruud die deden het gewoon waar mensen naast stonden en ondertussen waren ze aan het praten ze lagen te neuken.
Ze doen het allemaal daaro
Ja Sanne hoefde ook niet zo te overdrijven. Maar als iedereen zich gewoon voor een vaste tijd kan intekenen ipv de computer maar.claimen wanneer en hoelang je wilt is dat handiger.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
gerrit moest voor zessen reageren op iets (vrijdag/weekend)
allebei dan maarquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik denk eerder vanwege de trap van Sanne
Ze stelt zich aan die Sanne, ze zoekt spijkers op laag waterquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit duwde haar alleen maar opzij toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef Dotteke het volgende:
"Heb ik hem een trap gegeven. Hij had me in de houtgreep", zegt Sanne
Wat? Ruud Zwaan en Marjet Bakker lagen te krikken waar de gasten bij stondenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach, uto 1 lagen zelf zonder dekens te wippen.......waar andere bij waren......sta nergens meer verbaast over.....hier is het een grote treiteren bende......
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over een uur heeft ie haar neergestoken
Ze ging er zelfs tussen liggenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, en het liefst nog er tussen in. Maar ik denk dat ze doorheeft dat haar gestook tussen die 2 niet meer zo goed werkt.
De wig tussen Shelly en Gerrit was een faal.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:56 schreef yvondenise het volgende:
Alles proberen ze om Gerrit eruit te krijgen.
niet vandaagquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat zo dat haar bezoek niet komt?
Kijk het capje maar. Puur zelf verdedigenquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit duwde haar alleen maar opzij toch?
Het wordt steeds lelijker daar......hoorde dat Cristel al in haar brief kreeg dat ze niet meer kijken vanwege met treiteren en misgunnen.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
deed ze ook alleen maar omdat er een e-mail was binnen gekomen.
De jongens wilde van de week het tekort aanvullen door het contant in de bv te storten dat wilde Jeff niet omdat de bv op de bank geld tekort zou hebben voor lopende rekeningen, dus zou ie hem nog even laten liggen en dan doet ie dit, om ze te fucken terwijl ze het geld gewoon hebben,
Welja, geen houdgreep gezienquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, wij streamers zien dat verkeerd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
Ze houdt zich al vier maanden in? Uhh ze lag boven op hem
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, en het liefst nog er tussen in. Maar ik denk dat ze doorheeft dat haar gestook tussen die 2 niet meer zo goed werkt.
Inderdaad, Sanne heeft zich opgedrongen aan hen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sanne wilde eerst zelf bij hun. Ze moet niet miepen.
als ik dat gifje van maz zie wel...maar zij heeft een aanvallende houding in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wilde zijn map terugpakken die Sanne had afgepakt. Toen ze ging roken zei ze nog tegen Brandon dat ze zijn administratie had verscheurd. Heb niet gezien of ze dat echt deed, maar ze gooide hem wel naar buiten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen want nu komen de stoere kroegverhalen van haar.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Sanne vertellen, de rest eromheen, denkend hoeveel zal ze dit x overdrijven
dan haak ik snel af.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:59 schreef mazaru het volgende:
Het gaat echt steeds meer op de Gouden Kooi lijken
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:59 schreef krabje het volgende:
zegt brandon nu echt dat je niet aan elkaar mag zitten? wat hebben die dan bij gerrit gedaan?wat een vies walgelijk achterbaks vieze mensen zijn dat van kamp zuur,zo erg heb ik nog niet gezien![]()
![]()
Ze is er zélf gaan liggen maar anyway, is niet leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Sanne is jaloers dat Shell die beurt kreeg en niet zijquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is er zélf gaan liggen maar anyway, is niet leuk inderdaad.
Ik heb Sanne ook geen bier uit Gerrits handen zien slaan...dat was Jeffryquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welja, geen houdgreep gezien
Ze overdrijft ook als een malle
Gerrit is de pispaal. Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat ik wel weet is dat Gerrit nog nooit uit zn plaat is gegaan daar ondanks alle pesterijen en provocaties, zal heus wel flink wat achter zitten dan
dus datquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne is jaloers dat Shell die beurt kreeg en niet zij
ik ook!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:01 schreef krabje het volgende:
[..]
word kotsmisselijk van dat vieze zooitje van kamp zuur,waar sanne nu ook bij hoort![]()
Vanaf dag 1 dat ze wat kregen heeft ze van alles geprobeerd om het te voorkomenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne is jaloers dat Shell die beurt kreeg en niet zij
maar dat was nog eenvoudig te volgen, huub tegen de rest op het laatst...hier snap ik er af en toe echt niets van wie wat tegen wie heeft. Ik denk te veel van het goede of slechte of...quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:59 schreef mazaru het volgende:
Het gaat echt steeds meer op de Gouden Kooi lijken
ja die krijgt binnen kort zijn onderkomen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerrit is de pispaal. Lekker makkelijk
Jeffrey gooide bier. Sanne sloeg Gerrit een blikje uit de handen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb Sanne ook geen bier uit Gerrits handen zien slaan...dat was Jeffry
ja maar die werken hard dus dan geldt het nietquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:59 schreef krabje het volgende:
zegt brandon nu echt dat je niet aan elkaar mag zitten? wat hebben die dan bij gerrit gedaan?wat een vies walgelijk achterbaks vieze mensen zijn dat van kamp zuur,zo erg heb ik nog niet gezien![]()
![]()
Hier zijn ze gewoon allemaal knettergekquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar dat was nog eenvoudig te volgen, huub tegen de rest op het laatst...hier snap ik er af en toe echt niets van wie wat tegen wie heeft. Ik denk te veel van het goede of slechte of...
Sanne en de waarheid vertellen...quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
Is dat echt gebeurd wat Sanne zegt?
kan het haast niet geloven.
Oh ja...Gerrit sloeg blikje uit Jeffry's handenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jeffrey gooide bier. Sanne sloeg Gerrit een blikje uit de handen.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar die werken hard dus dan geldt het niet
Dat mens is nog erger dan John, ze vindt zichzelf zo goed, ze doet alles goedquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:03 schreef krabje het volgende:
[..]
sanne die moet je over het hok filkkeren.
Huub is tegen iedereen. Hell, ik heb Huub zelfs tegen me gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar dat was nog eenvoudig te volgen, huub tegen de rest op het laatst...hier snap ik er af en toe echt niets van wie wat tegen wie heeft. Ik denk te veel van het goede of slechte of...
Ja hij heeft helemaal gelijk......bye bye Jeffrey Sanne Jessie .....quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:04 schreef chufi het volgende:
Hoor die Brandon,,,, Het is geweld dus de poort uit
Er was alleen geweld tegen de administratiemap van Gerrit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:04 schreef chufi het volgende:
en hoor die Brandon nu dan, met zn moeder met dat kinderstemmetjequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens is nog erger dan John, ze vindt zichzelf zo goed, ze doet alles goed
maz heeft gifjes gemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ja...Gerrit sloeg blikje uit Jeffry's handen
Was dat van Sanne in beeld?
Ze moeten wel anders gebeurd er helemaal geen reetquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Huub is tegen iedereen. Hell, ik heb Huub zelfs tegen me gehad.
Hier is het idd iedereen die iedereen aanvalt.
dus sanne moet de poort uit samen met jef.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:04 schreef chufi het volgende:
En Brandon heeft al lopen duwen. Dat is ook aanraken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:05 schreef Harrison het volgende:
Brandon zegt je mag niet aanraken, dan moet je de poort uit. Nou Brandon, kijk de beelden even terug: Sanne viel Gerrit aan toen hij achter de laptop zat. Christel moest erbij komen om haar van hem af te trekken.
Dit Dus!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hij heeft helemaal gelijk......bye bye Jeffrey Sanne Jessie .....
Jessie heeft Gerrit die avond ook lopen te duwen en knijpen...quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:59 schreef krabje het volgende:
![]()
Precies. Misselijk schijnheilig mannetje!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En Brandon heeft al lopen duwen. Dat is ook aanraken.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoef je bij mij niet te doen hoor, dan krijg je een volle kopstoot, zegt Brenda.
Dit is de volgordequote:
Ja, maar nu weer vol trots dat ze bier uit zijn handen heeft geslagen.........quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was alleen geweld tegen de administratiemap van Gerrit.
againquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoef je bij mij niet te doen hoor, dan krijg je een volle kopstoot, zegt Brenda.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de volgorde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor dat laatste gifje zat nog een leuk stukje wat ik mistte omdat ik zo moest lachen
wowquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de volgorde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor dat laatste gifje zat nog een leuk stukje wat ik mistte omdat ik zo moest lachen
Niet helemaal dus.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was alleen geweld tegen de administratiemap van Gerrit.
Ahh dat is oud nieuwsquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar nu weer vol trots dat ze bier uit zijn handen heeft geslagen.........
Wat een volk is dat ook, maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:06 schreef Dotteke het volgende:
En mike zal wel weer aan de kant blijven zittenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:07 schreef Bramenstruik het volgende:
ze gaan allemaal kopstoten geven
Die gast is een bom die nog moet ontploffen.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de volgorde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerrit wou voorkomen dat Sanne zijn map naar buiten zou gooien en nam haar ietsepietsie in de houdgreepquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja echt ....quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is een bom die nog moet ontploffen.
Helemaal mee eens ..Sanne de poort uit ja!!...quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:04 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ..Sanne de poort uit ja!!...
Niks houdgreep. Kijk die cap. Hij duwde haar arm weg.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Gerrit wou voorkomen dat Sanne zijn map naar buiten zou gooien en nam haar ietsepietsie in de houdgreep
ik ben verbijsterd!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:09 schreef Soulraven het volgende:
Sanne moet kappen nu. Ze is nauwelijks aangeraakt, al helemaal niet haar nek. Zij is de enige met agressief gedrag.
ach de camera's zeggen genoeg toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:09 schreef Soulraven het volgende:
Sanne moet kappen nu. Ze is nauwelijks aangeraakt, al helemaal niet haar nek. Zij is de enige met agressief gedrag.
Omdat Hij achter haar stond moest hij om haar heen reiken om de map te pakkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Gerrit wou voorkomen dat Sanne zijn map naar buiten zou gooien en nam haar ietsepietsie in de houdgreep
Inderdaad. Ze hoopt dat de anderen haar wel steunen. Nou, bij agressieve Brenda zit ze goed nu.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik denk eerder vanwege de trap van Sanne
Zo gaat het altijd met Brandon ..hoort maar 1 kant van het verhaal aan ...hetgeen hem het beste uitkomt..quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:05 schreef Harrison het volgende:
Brandon zegt je mag niet aanraken, dan moet je de poort uit. Nou Brandon, kijk de beelden even terug: Sanne viel Gerrit aan toen hij achter de laptop zat. Christel moest erbij komen om haar van hem af te trekken.
Zij heeft toch weer wat vernield een map ofzo. Dat is ook geweldquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:09 schreef Soulraven het volgende:
Wat heeft die hier nu weer mee te maken, hij frustreert je nog al hè?!quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En mike zal wel weer aan de kant blijven zitten
Tskkk zoveel heeft Gerrit niet gedaan er was dus zoals ik begrijp niet eens een Sl zoals destijds met Jeff en de knakkers kraam.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Brando stuurt er op aan dat Gerrit weg moet, je moet van elkaar afblijven
Ach zegt Sanne, dan krijgt hij alleen een waarschuwing
Zij haat hem dus moet hij weg!quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Sanne kennende wordt het verhaal groter en groter en groter ze verzint er steeds meer bij
Vergeet ze nu echt dat er heleboel omheen stonden en dat zij tegen gehouden moest worden......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:09 schreef Soulraven het volgende:
En als je aan een man komt is het niet ergquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
je moet opdonderen als je aan een meisje gaat zitten
Gevaarlijk meiden zijn dat, die beschuldigen hun eigen vader nog van incestquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:11 schreef Jian het volgende:
Het lijkt wel of dat kind zichzelf gelooft? Ze weet toch dat er camera's staan!?
Littekens in de hals van de wurging.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over een uur heeft ie haar neergestoken
+1quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevaarlijk meiden zijn dat, die beschuldigen hun eigen vader nog van incest
Pathologische leugenaar héquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:11 schreef Jian het volgende:
Het lijkt wel of dat kind zichzelf gelooft? Ze weet toch dat er camera's staan!?
Klopt maar toen Sanne naar de deuropening liep met zijn map toen nam Gerrit haar licht in de houdgreep om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niks houdgreep. Kijk die cap. Hij duwde haar arm weg.
Doe normaal zegquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevaarlijk meiden zijn dat, die beschuldigen hun eigen vader nog van incest
He schatje ben jij er ook weerquote:
Nja das alsnog verdediging zou ik zeggen. Je jat spullen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt maar toen Sanne naar de deuropening liep met zijn map toen nam Gerrit haar licht in de houdgreep om dat te voorkomen.
Live gezien
Ze wil in dat hok zitten en merel moet wijken......nu kan ze zeggen het kan echt niet meer Gerrit en ik in een ruimte........quote:
Geloof het maar niet wat zij allemaal beweert. Zal nog wel filmpje komen over de ware toedracht.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Poezewoes het volgende:
Is dat echt gebeurd wat Sanne zegt?
kan het haast niet geloven.
Hooguit zijn homofiele helper Robinquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Bradnon denkt dat hij Batman is?
Je uitspraken zijn nogal op het randje schatjequote:
En een gat met je vuist in de muur van de caravan slaan valt bij die autist zeker niet onder geweld?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Geweld is buiten de poort zegt Brandon wederom
Juist, daarom mept ze nu maar om zich heen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
De wig tussen Shelly en Gerrit was een faal.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:15 schreef Amputalent het volgende:
Nog meer werk voor John, een blijf van mijn lijf huisje
Dat heb ik ook bekeken. Zie Gerrit niets verkeerd doen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kijk het capje maar. Puur zelf verdedigen
heeft utopia ook al een VARquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:12 schreef chufi het volgende:
Sanne moet achter checken van hun... Ehhh Sanne Wat moet ik checken
Hoezo, die Sanne is een grote leugenaar, die beschuldigd mensen uit het niets van dingen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je uitspraken zijn nogal op het randje schatje
Ik ook niet hij doet echt niets alleen afweren.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bekeken. Zie Gerrit niets verkeerd doen.
Iig San is het weer vreselijk aan het overdrijvenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:09 schreef Harrison het volgende:
[..]
Omdat Hij achter haar stond moest hij om haar heen reiken om de map te pakken
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo, die Sanne is een grote leugenaar, die beschuldigd mensen uit het niets van dingen.
Dat mokkel is 19 jaar en al zo verrot
In en in verrot is zequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo, die Sanne is een grote leugenaar, die beschuldigd mensen uit het niets van dingen.
Dat mokkel is 19 jaar en al zo verrot
Gerrit is wat dat betreft een koele.......quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:16 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik ook niet hij doet echt niets alleen afweren.
Klopt is absoluut geen agressief persoon.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit is wat dat betreft een koele.......
Lukt nooit op basis van dit akkefietje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:17 schreef snetje het volgende:
Och krijgen we dit weer ...ze gaan er natuurlijk alles aan doen om Gerrit er op een gemene manier uit te krijgen....
Dat is het ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Klopt is absoluut geen agressief persoon.
ja de houtgreep is nergens meer te bekennenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:18 schreef snetje het volgende:
Nu is het knijpen in haar arm en haar arm omdraaien?..
Ja gezelligquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:19 schreef Goldencharly het volgende:
Merel:Laten we het wel gezellig houden hier...
Oke,ze heeft dus echt geen streams gekeken
Houdgreepquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja de houtgreep is nergens meer te bekennen
Geloof er niks van,als het echt zo erg was dan was er wel een SL ingetieft.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:20 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar het filmpje.
Wederom zegt ze dat hij haar naar de nek vloog en in de houtgreep nam
Ja Slaapt Sanne daar vannacht weer. Dat is wel een dingetjequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:20 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar het filmpje.
Wederom zegt ze dat hij haar naar de nek vloog en in de houtgreep nam
Das waar, goed puntquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:21 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Geloof er niks van,als het echt zo erg was dan was er wel een SL ingetieft.
Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:21 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Geloof er niks van,als het echt zo erg was dan was er wel een SL ingetieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |