Zoals Jeffrey het vertelde leek het mij ook een naaistreek van hem.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:37 schreef Yaksa het volgende:
Dus heeft er toch eentje te lopen roeptoeteren hiero dat Jeffrey expres 50 euro te weinig overgemaakt zou hebben.
Nou, als je niet meer hebt dan kun je het ook niet overmaken.
Is oké hoor, dank je.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Je moet maar roepen als je tt anders wilt @chea49
Zo had ik het ook begrepen inderdaad. Jeff nooit meer geloven dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Zoals Jeffrey het vertelde leek het mij ook een naaistreek van hem.
Daar doet ze het voor dat valse wijfquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Sanne je hebt weer alle aandacht
Normaal gesproken zou je diegene kunnen waarschuwen van er staat te kort.....maar niet zeggen dan halen ze dat ding maar weer op......dus je zit er niet ver naast.....quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:42 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Zoals Jeffrey het vertelde leek het mij ook een naaistreek van hem.
Wat een misselijk kind die Sanne zeg bah bahquote:
Dat zijn geen coole dingen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:45 schreef Stray_cat het volgende:
Administratie van Ger gescheurd door Sanne.
Sanne met geweld Gerrit opzij duwen bij de laptop om zijn papieren te pakken, dat is toch geweldquote:
Ik hoorde zelfs verscheurdquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sanne flikkerd alle papieren van Gerrit naar buiten
Nee alleen de "administratie" van Gerrit, niet de laptopquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde zijn administratie, niet de laptop toch?
Volgens mij wel. Ik zag hem ook niet meer op de tafel staanquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde zijn administratie, niet de laptop toch?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne met geweld Gerrit opzij duwen bij de laptop om zijn papieren te pakken, dat is toch geweld
dus exit Utopia lijkt mij
Wat niet?...Die zit al tijden niet goed in haar vel en anderen moeten het verduren...quote:
Niemand die het raar vind..quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee alleen de "administratie" van Gerrit, niet de laptop
Wat was de aanleiding hiervan dan?quote:
Maar wat.maakte haar nu specifiek boos?quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgt te weinig aandacht, en hoopt zo de andere weer op haar hand te krijgen
Geen idee wat Gerrit verkeerd deed... Sanne gilde al wel eerder dat ze zich daar niet kon concentreren ..Adriaan zij al dat dit een gemeenschappelijke ruimte is...quote:
Geen wetten, geen regels.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne met geweld Gerrit opzij duwen bij de laptop om zijn papieren te pakken, dat is toch geweld
dus exit Utopia lijkt mij
Zij zat achter de comp en stond even op. Toen ging Gerrit gelijk daar zitten en weigerde weg te gaanquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar wat.maakte haar nu specifiek boos?
Gerrit ging aan de laptop zitten terwijl het Sanne's beurt was.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding hiervan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |