Ik weet niet waarom ze doordraait. Zij komt aan de spullen van Gerrit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Stream 1...wat een kut moment om over te schakelen...febo is er weer lekker bij![]()
[ afbeelding ]
Handgemeen Sanne en Gerrit - 28 september 2018
x6ueh6a
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Stream 1...wat een kut moment om over te schakelen...febo is er weer lekker bij![]()
[ afbeelding ]
x6ueh6a
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6ueh6a
Je blijft gewoon met je poten van andermans privé spullen af, ook Sannequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
@ Soul
nu ik het filmpje bekijk, vind ik de wurggreep idd meevallen.
Hij was meer aan het reageren op het onverwachts weg grijpen van de map.
Het is een asoquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef UtoStreamer het volgende:
sanne lage bloedsuiker denk, want dit is niet normaal in dat filmpje. dwaas.
ze komt er zelfs bewust voor terug, dus niets tot 10 tellen, bidden of zenmomentje in andere gedeelte caravanquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6ueh6a
Dat wijf verdient een pak slaagquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6ueh6a
absoluut, als ger d'r uit moet, nou, dan dan dan, stuur ik een mail ! ha! en word ik overdag ook een schuimpje! zo! dat zal ze leren! ... dus ....quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]maar het was dus niks houtdgreep, hij wilde gewoon zijn map terugpakken...wat een kutkind die sanne...dat harde knijpen heb ik ook niet gezien, een beetje haar hand wegduwen als ze zijn spullen wil pakken...kortom ik zie haar alleen maar in de aanval en een verdedigende houding van ger...
Ik heb zo'n vermoeden dat er al het e.e.a. aan voorafging, maar dat de regie een beetje laat overschakelde.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
@ Soul
Dat moet je ook.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon met je poten van andermans privé spullen af, ook Sanne
Juist ja, hij moet haar op een of andere manier tegenhouden om zijn map terug te krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:39 schreef BirdsEyeView het volgende:
@ Soul
voorbedachte rade...dat maakt het voor haar er niet beter opquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze komt er zelfs bewust voor terug, dus niets tot 10 tellen, bidden of zenmomentje in andere gedeelte caravan
De gemeentequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik denk dat het misschien geen gek idee is om 2 inwoners een officiële waarschuwing te geven, via een zwarte envelop!
Bijvoorbeeld Jeffry en Sanne. Gewoon als serieuze waarschuwing naar de rest, want het lijkt erop alsof dit gaat exploderen binnenkort.
Ik vind het gewoon naar om te zien, dat mensen zo lelijk tegen elkaar doen.
Misschien kan de gemeente of de febo de angel eruit halen?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
voorbedachte rade...dat maakt het voor haar er niet beter op
De gemeente is tegenwoordig een nieuwe benaming voor de febo.quote:
Allemaal show show show..quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Sanne bij haar agressor aan dezelfde tafel wil zitten.
Kloptquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
idd, febo IS gemeente waar ze het altijd over hebben.
Dit dusquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat moet je ook.
Maar ik vind die Sanne zo vals met uitlokken.
Dat ik daarom niet zou reageren.
Maar in dit geval werd hij gewoon overvallen.
Tja, dan reageer je ook instinctief.
Ohquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
of koekjes eten doen ze ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:42 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Tuurlijk, de gemeente stuurt bromsnor langsquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik denk dat het misschien geen gek idee is om 2 inwoners een officiële waarschuwing te geven, via een zwarte envelop!
Bijvoorbeeld Jeffry en Sanne. Gewoon als serieuze waarschuwing naar de rest, want het lijkt erop alsof dit gaat exploderen binnenkort.
Doe dan ook maar gelijk een waarschuwing tegen uitlokken ...want dat gaan we de komende maanden krijgen met dat aso kamp...quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Gemeente = Feboquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:43 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Tuurlijk, de gemeente stuurt bromsnor langs
Ruuuuuussssstttttiiiigggg.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
absoluut, als ger d'r uit moet, nou, dan dan dan, stuur ik een mail ! ha! en word ik overdag ook een schuimpje! zo! dat zal ze leren! ... dus ....
Ja Febo was er erg laat bijquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er al het e.e.a. aan voorafging, maar dat de regie een beetje laat overschakelde.
Ik word gek. Febo is prima toch?quote:
wilde het net zeggen, gatverdegatver, varkens maken minder herriequote:Op vrijdag 28 september 2018 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG moet je die Sjon weer horen vreten, gadverdamme
Ja sorry, ik lees de gemeente of de Feboquote:
Een waarschuwing zou kunnen helpen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Niet schakelen dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG moet je die Sjon weer horen vreten, gadverdamme
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Lijkt mij wel..de bar moet geopend wordenquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:45 schreef Goldencharly het volgende:
Hopelijk gaan ze vanavond nog zuipen
OIquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
gerit sofort naar huis,manon terug , manon![]()
Ja. Dat is wel weer leuk dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef snetje het volgende:
Maar eigenlijk is het wel een goed plan ..Sanne bij Jessie en Jeff in dat hok ...dat gaat nooit lang goed...
Ja doei Mario. Niemand wil Manon terug behalve jij. Gerrit heeft in deze niks fout gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
Welkom terugquote:Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef mario390 het volgende:
Ze zien niet dat ze zelf zijn begonnen met uitlokken.........helaas.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe dan ook maar gelijk een waarschuwing tegen uitlokken ...want dat gaan we de komende maanden krijgen met dat aso kamp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |