Ik vind het wel vreemd/bizar dat dat in enkele gevallen na 30 jaar pas gebeurt. Dertig jaar. Der-tig jaar. Misschien onderschat ik het dan, maar 30 jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je elke zaak individueel beoordelen.
Er is ook nog iets dat het voor een verkracht persoon niet makkelijk is om meteen je verhaal te doen door die traumatische gebeurtenis.
Hmm.. het onderzoek afwachten is ontzettend debiel... ooookaaayy...quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, als ik zeg dat jouw reacties ontzettend debiel zijn ben ik op mijn teentjes getrapt. De stuitende domheid.
Die reactie bedoelde ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. het onderzoek afwachten is ontzettend debiel... ooookaaayy...
Anyway, back ontopic maar weer.
Het kan ook zo zijn dat je het hebt proberen te verdringen in al die jaren en er niet mee geconfronteerd werd, en dan als je iemand in het nieuws ziet komen met een promotie en positiviteit rondom hem dat je dan breekt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd/bizar dat dat in enkele gevallen na 30 jaar pas gebeurt. Dertig jaar. Der-tig jaar. Misschien onderschat ik het dan, maar 30 jaar.
Ik wil niet bot overkomen, maar zo'n trauma lijkt me lastig om 30 jaar weg te stoppen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat je het hebt proberen te verdringen in al die jaren en er niet mee geconfronteerd werd, en dan als je iemand in het nieuws ziet komen met een promotie en positiviteit rondom hem dat je dan breekt.
Trauma's zijn niet heel rationeel en hoe ermee om te gaan, dus vooral omdat slachtoffers vaak worden weggezet als leugenaars.
Volgens mij doen best veel slachtoffers dat die nooit aangifte doen voor hun verkrachtingen door schaamte en geen zin hebben om dat telkens weer op te rakelen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik wil niet bot overkomen, maar zo'n trauma lijkt me lastig om 30 jaar weg te stoppen?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het me geen zak uit of ze echt verkracht is of niet.
Als men je geldt biedt om het verder prima te vinden en er niks mee te doen kan je dat accepteren en dus als een hoer seks voor geld hebben gehad of dat niet accepteren en hem aanklagen.
10 jaar later is te laat om te janken, je hent je betaling al geint, als je meer geld wil moet je je benen maar opnieuw spreiden
We hebben het nu niet over je moederquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Als men je geldt biedt om het verder prima te vinden en er niks mee te doen kan je dat accepteren en dus als een hoer seks voor geld hebben gehad of dat niet accepteren en hem aanklagen.
10 jaar later is te laat om te janken, je hent je betaling al geint, als je meer geld wil moet je je benen maar opnieuw spreiden
wtf...quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Het zou je wel uit moeten maken als zij echt is verkracht manquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Als het slachtoffer geld als genoegdoening accepteert, verlies je ook elk recht op andere genoegdoening.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Het zou je wel uit moeten maken als zij echt is verkracht man
Zo eens hiermeequote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Misschien klonk het toentertijd wel heel aantrekkelijk; je bent wat labiel, weet misschien niet zo goed wat je anders moet etc. En geld is toch weer geld. Maar als het na een aantal jaar gaat jeuken en je wil toch dat die man er niet mee wegkomt, dan onderneem je misschien iets. Dat is ook een mogelijkheid lijkt me. Mits het echt is gebeurd enz. natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het slachtoffer geld als genoegdoening accepteert, verlies je ook elk recht op andere genoegdoening.
Dat is de bewering ja, maar ik vrees voor haar dat als de e-mail waarheid blijkt ze alsnog geen zaak heeft. Dingen die je aan je advocaat vertelt zijn namelijk niet toelaatbaar als bewijs.quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:50 schreef Windhapper het volgende:
Ronaldo heeft dus zelf gezegd dat zij meerdere malen "Nee" en "Stop" heeft geroepen en dat hij achteraf excuses gemaakt heeft?
Vind ik wel een beetje van twee walletjes eten hoor. Kijk ik vind niet dat je misdrijven af kan kopen, dus wat mij betreft wordt hij alsnog vervolgd, maar zij moet het geld teruggeven.quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien klonk het toentertijd wel heel aantrekkelijk; je bent wat labiel, weet misschien niet zo goed wat je anders moet etc. En geld is toch weer geld. Maar als het na een aantal jaar gaat jeuken en je wil toch dat die man er niet mee wegkomt, dan onderneem je misschien iets. Dat is ook een mogelijkheid lijkt me. Mits het echt is gebeurd enz. natuurlijk.
Dat ze dat geld toen heeft aangenomen betekent niet dat CR er gewoon mee weg kan komen imo
Ik had je reactie vanmiddag al gelezen. Jij bent moderator?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Jij kan van alles denken, woorden hebben definities.quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Nee, ik denk dat het dat niet is.
Ik denk inderdaad heel erg veel. Ik denk ook dat wat ik denk erg vaak waar is.quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Jij kan van alles denken, woorden hebben definities.
Elk wijf kan wel wat roepenquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind het vrij frappant dat er amper aandacht is voor dit nieuws op Fok.
Dat zeggen alle domme mensen, die denken dat ze scherpe observaties doen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:35 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik denk ook dat mensen het vaak niet met me eens zijn omdat ik gelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |