nou nou.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
Koos Alberts komt hopelijk nooit meer terug
quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
Koos Alberts komt hopelijk nooit meer terug
Leef je nog?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit bij iemand in de auto die rijd als een mongool
Amen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
Godverdegodver man. Bijna elke keer als ik rond 5en door campus loop op vrijdag is er iemand die mij aanspreekt voor bijbelstudie op vrijdagavond. Rot toch op man. Ik loop met een flinke pas naar studieruimte om dingen af te ronden voor mijn studie, denk je dat ik daar zin in heb??
Dat wil ik ff kwijt
Misschien moet je aan die Mongool voorstellen om voortaan te paard te gaan, daar zijn ze goed in.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit bij iemand in de auto die rijd als een mongool
Ook met paard en wagen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien moet je aan die Mongool voorstellen om voortaan te paard te gaan, daar zijn ze goed in.
Die boogschutters ter paard zijn wel berucht. Ik sloop daarmee echt iedereen toen ik Medieval Total War speeldequote:
bier?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik zit nu heerlijk aan een jarra dorada
Dat spel heb ik nooit met de Mongolen gespeeldquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die boogschutters ter paard zijn wel berucht. Ik sloop daarmee echt iedereen toen ik Medieval Total War speelde
Wat is dat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik zit nu heerlijk aan een jarra dorada
zeg dat danquote:Op vrijdag 28 september 2018 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
cana is een klein biertje
Jarra is een groot biertje
Dorada is bier uit tenerife
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |