Je standaard PI is weg.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:29 schreef KingRoland het volgende:
Als er een film komt van nicki minaj wil ik wel met René naar de bioscoop
Ik heb het toch gezien gekquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan weet je dus niet waar het over gaat
Dat lijkt me gezelligquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:29 schreef KingRoland het volgende:
Als er een film komt van nicki minaj wil ik wel met René naar de bioscoop
Op basis waarvan precies?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ligt het toch aan je intelligentie gebrek, ik had je hoger ingeschat.
Zolang handicap er in zit blijft het kut.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zeik jaren dat het kut is maar dit jaar is het echt prima
Cruijff past in het rijtje Pelé en Maradona. Die moet gewoon een 95+ kaart krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:28 schreef Tarado het volgende:
mensen die klagen dat Cruijff niet goed genoeg is nemen zo'n spelletje toch iets te serieus
Dit jaar geen Icons voor mij, lekker met normale spelers killenquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang handicap er in zit blijft het kut.
Met je TOTS en Legends wegespeeld worden door skere kut teams.
Lolquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:59 schreef Doublepain het volgende:
Maat van me is nog werken dus die vroeg of ik FIFA kon halen, dus ik naar de MM. Tering lange rij voor alleen FIFA. Allemaal jongvolwassen die ff snel in de pauze willen halen, half in pak, of tokkies met baby in hand etc. Mooi man
FIFAGOD
Ik ga vol voor Ronaldinhogodquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit jaar geen Icons voor mij, lekker met normale spelers killen
Wel gaar hoesje hebben jullie, kheb nog met Neymar eropquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Wel relaxt dat je hem nu kunt krijgen tenminste.
Vroeger kon je niet eens krijgen op de release dag. Standaard uitverkocht.
Kheb nu Mertensquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga vol voor Ronaldinhogod
Verwacht wel dat spelers langer duur zullen blijven omdat er geen WK of EK is.
Ja ze waren nog bezig met het geweldige publiek.quote:
Spits?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kheb nu Mertens
Eindbaas is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |