Is Onlogisch weer mod?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij zou toch al niet meer posten als onlo mod zou worden?
Het zegt dat ik naar een leuke pot voetbal kijk, daar gaat het vanavond omquote:Op donderdag 27 september 2018 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt niks joh, met name die buitenspelers rennen er inderdaad makkelijk voorbij tegen dit niveau. Maar als je op de amateurvelden een beetje snel bent en niet over je eigen poten struikelt dan ben je al direct de beste van het veld.
Okequote:Op donderdag 27 september 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsboven je post.
We noteren dit even.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb dit uit pure verveling maar aangezet
Eromheen moeders met een sjaaltje die lekker warme thee in een thermoskannetje mee hebben voor de jongens.quote:
brabant he.quote:
quote:
Ze zouden die ploeg alleen daarom al uit de beker moeten flikkeren.quote:
Inderdaad, wat een poppenkast manquote:Op donderdag 27 september 2018 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ze zouden die ploeg alleen daarom al uit de beker moeten flikkeren.
Zo kneuterig dat het gezellig wordtquote:Op donderdag 27 september 2018 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eromheen moeders met een sjaaltje die lekker warme thee in een thermoskannetje mee hebben voor de jongens.
Waarschijnlijk veel jonge jongetjes die nog nooit een profclub gezien hebben.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eromheen moeders met een sjaaltje die lekker warme thee in een thermoskannetje mee hebben voor de jongens.
Niemand lacht.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zn moeder blij dat ze niet in brabant werkt.
Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangenquote:
Eigenlijk gewoon alleen Tilburg natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar alles ten oosten van Tilburg hoeft voor mij niet. Den Bosch gaat nog wel.
SOOOOOOOOOOOOWquote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat schijnt ook een treffende omschrijving te zijn van jouw seksuele benadering van vrouwen.
Ik mis m'n stadje.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alleen Tilburg natuurlijk.
Tilburg
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik vouw je zo om die trompet van je.
quote:
Kunnen ze niet beter gewoon een keer over de grond schieten ipv al die hoge ballen die met een reflex nog makkelijk te pakken zijn.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
De tropische verrassing geeft een ware show weg.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).
En een spits die veel scoort!quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).
Begrijpelijk, ik krijg mij hier een hoop koppijn van :’).quote:Op donderdag 27 september 2018 21:18 schreef GGMM het volgende:
Wat ontzettend sneu trouwens hoe Feyenoord speelt
Niet gelezen.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
:’)quote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik krijg mij hier een hoop koppijn van :’).
Wat een amateuristisch kutorkest...
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
:’)quote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
giogodquote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet je toch schamen dat je niet al 4-0 voorstaat he.
Moest lachenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
Van Beek, kijk eens dom...
Ja ho maar.
yes, tactisch onbenul is het. Zal wel rond de 70ste minuut wisselen als het 1-1 staat en dan redt Robin hem weer.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is me zo tegengevallen he als trainer.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Drizztgodquote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Eredivisiequote:Op donderdag 27 september 2018 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe hoog is hoofdklasse? Is dat onder tweede en derde divisie? Of zit er dan nog wat tussen?
Kan toch eigenlijk niet dat je moderator bent van een voetbalforum als je dit soort onzin uit je toetsenbord krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
En waarom mogen ze dan meedoen met de beker? Dan zijn ze wel echt tyfus slecht.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eredivisie
Eerste divisie
Tweede divisie
Topklassen
Hoofdklassen
En dan zijn ze bij Feyenoord nog wel gewend aan een kutsfeer.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Manmanman, ik erger mij zo erg aan dat schijtorkest dat ik geeneens meer tijd heb om mij te ergeren aan het slappe voetbal van Feyenoord...
Alhoewel Feyenoord oprecht sinds het orkest een stuk minder speelt,
kutsfeer > kutscheetquote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zijn ze bij Feyenoord nog wel gewend aan een kutsfeer.
Drizzt zou er ook verstandig aan doen de eer aan zichzelf te houden. Maar wat dat aan gaat is hij een soort Emile Ratelband. Iedereen geeft signalen dat hij moet stoppen en vooral zijn muil moet houden maar daarentegen begint hij alleen maar harder te toeteren.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch eigenlijk niet dat je moderator bent van een voetbalforum als je dit soort onzin uit je toetsenbord krijgt.
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom mogen ze dan meedoen met de beker? Dan zijn ze wel echt tyfus slecht.
Is die Ratelband nog steeds een monnik of was dat alleen een boeddhistische fase?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drizzt zou er ook verstandig aan doen de eer aan zichzelf te houden. Maar wat dat aan gaat is hij een soort Emile Ratelband. Iedereen geeft signalen dat hij moet stoppen en vooral zijn muil moet houden maar daarentegen begint hij alleen maar harder te toeteren.
Kunnen bijvoorbeeld de amateur beker hebben gewonnen of alle voorrondes hebben overleefd.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die kwalificeren zich via de amateurbeker voor het hoofdtoernooiquote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja haha lachen, maar het is totaal niet vergelijkbaar. Serieus, als je een trompetje meeneemt naar de Kuip, dan beland je met trompet en al in de gracht :’)quote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zijn ze bij Feyenoord nog wel gewend aan een kutsfeer.
Dat mag, ik welquote:Op donderdag 27 september 2018 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Ik vind Tapia niet slecht spelen.
gvd ik geef je net antwoordquote:Op donderdag 27 september 2018 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik stop met kijken. Heb het gehad met dit orkest en dit matige voetbal.
Veel plezier nog mannen.
Doei hé!quote:Op donderdag 27 september 2018 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik stop met kijken. Heb het gehad met dit orkest en dit matige voetbal.
Veel plezier nog mannen.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die kwalificeren zich via de amateurbeker voor het hoofdtoernooi
Dank. Wist niet precies hoe dat liep.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunnen bijvoorbeeld de amateur beker hebben gewonnen of alle voorrondes hebben overleefd.
Jaja rustig. Dank daarvoorquote:
Ik ook, maar die komt uit Peru. Daar zijn ze dit soort kutherrie gewendquote:Op donderdag 27 september 2018 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Ik vind Tapia niet slecht spelen.
Ja Sarto zal zich niet zo snel kwalificeren.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Dank. Wist niet precies hoe dat liep.
Sartogoden.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja Sarto zal zich niet zo snel kwalificeren.
= wat?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:36 schreef KingRoland het volgende:
scrummie + kapiteintje + ggmm + onlogisch + stijn + caland + happel + hmf =
Klopt. Doodzonde.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds zijn username change is hij zich anders gaan gedragen.
Zijn UI zegt wat dat betreft ook al genoeg. Het is niet gek dat hij zichzelf wat te serieus neemt.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Doodzonde.![]()
De oude Stijn kon nog wel wat hebben, maar MasterMinded neemt zichzelf echt extreem serieus.
De oude Stijn kon nog wel wat hebben, maar MasterMinded neemt zichzelf echt extreem serieus.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de nieuwe Stijn?
quote:
ik ga rooibosthee zetten vriendenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
De oude Stijn kon nog wel wat hebben, maar MasterMinded neemt zichzelf echt extreem serieus.
Stijn is altijd al zo geweest sinds ik hem ken.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou JR ook wel eens eerst lezen voor hij een domme vraag stelt?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik zie stijn toch als een vriend.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is altijd al zo geweest sinds ik hem ken.
Verstandig, de enige thee zonder theïne volgens mij.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ik ga rooibosthee zetten vrienden
Ik vind Stijn een vermakelijke user.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zie stijn toch als een vriend.
ik leer elke dag wel watquote:Op donderdag 27 september 2018 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verstandig, de enige thee zonder theïne volgens mij.
ik zou met stijn wel een keer coca cola willen drinkenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stijn een vermakelijke user.
Ik deed een kapiteintje: Liep achter in het topic dus ging alvast op posts reageren van tijden terug.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou JR ook wel eens eerst lezen voor hij een domme vraag stelt?
Wij hebben hem zien opgroeien.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is altijd al zo geweest sinds ik hem ken.
Ik niet, ranzig spul dat Coca Cola.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou met stijn wel een keer coca cola willen drinken
Die dartpijl groeide mooi mee.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben hem zien opgroeien.
Daar zit dan wel weer caffeÍne in.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou met stijn wel een keer coca cola willen drinken
Dit kan toch nooit serieus zijn?quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:45 schreef KingRoland het volgende:
morgen verjaardag van mijn moeder
Het heet niet voor niks een kapiteintje. Als iedereen het gaat doen dan is het geen kapiteintje meer.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed een kapiteintje: Liep achter in het topic dus ging alvast op posts reageren van tijden terug.
Dit moet jij toch weten
wat boeit dat nou weerquote:Op donderdag 27 september 2018 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zit dan wel weer caffeÍne in.
Namens de SC hebben we een presentje voor haar.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:45 schreef KingRoland het volgende:
morgen verjaardag van mijn moeder
Vreemd synoniem voor z'n pietermannetje.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die dartpijl groeide mooi mee.
Beetje muiterij moet kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks een kapiteintje. Als iedereen het gaat doen dan is het geen kapiteintje meer.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd synoniem voor z'n pietermannetje.
godsammequote:
Moet je niet op stappen. Die hebben een venijnige gifstekel en kun je vinden in de branding van de Nederlandse kust.quote:
neequote:Op donderdag 27 september 2018 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo moet het iets boeien? Pak een schaaltje nootjes JC.
Ik heb ook een venijnige stekel.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je niet op stappen. Die hebben een venijnige gifstekel en kun je vinden in de branding van de Nederlandse kust.
Klopt, hierom kom ik ook niet buiten.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je niet op stappen. Die hebben een venijnige gifstekel en kun je vinden in de branding van de Nederlandse kust.
Vandaar dat geen enkele vrouw ervan moet weten.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb ook een venijnige stekel.
Voor sommige mensen is dat de enige manier om aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, JC is liever teneergeslagen.
Zo dan.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat de enige manier om aandacht te krijgen.
haten op heywooduquote:Op donderdag 27 september 2018 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom Mexide enige persoon uit de redactie die wij wel mogen.
ik heb wat gekke dingen over die user gehoord, dus ik hou mij er even buiten.quote:
In december gaat Stijn weer schuimbekken in DRT om alle dagjesmensen die onzin posten tijdens het WK.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die dartpijl groeide mooi mee.
SNEL, POST DAT PLAATJE.quote:
Welk plaatjequote:Op donderdag 27 september 2018 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SNEL, POST DAT PLAATJE.
iets rondom moderatie?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb wat gekke dingen over die user gehoord, dus ik hou mij er even buiten.
Boekverbrandingen die plaatsvonden in Nazi-Duitsland, incl. tof lettertype.quote:
Ha die Pascalus.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In december gaat Stijn weer schuimbekken in DRT om alle dagjesmensen die onzin posten tijdens het WK.
Dat lijkt me niet zo grappig.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boekverbrandingen die plaatsvonden in Nazi-Duitsland, incl. tof lettertype.
Ik ga zelf ff in m'n imgur kijken.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gifje niet hebben
Neem aan dat onlogisch deze wel paraat heeft staan
jeetjequote:Op donderdag 27 september 2018 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Buitendam noemt mij nog steeds de_Pel. (lol)
Wat een toestandquote:Op donderdag 27 september 2018 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
oke pascanusquote:Op donderdag 27 september 2018 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij weet zelf als geen ander dat hij dik is.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nog voor jezelf opkomen of laat je je zomaar dik noemen door René?
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
doet ie altijdquote:Op donderdag 27 september 2018 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mis je mooi de 0-3quote:Op donderdag 27 september 2018 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
ik kijk niet meer, wat een aids.
ik kijk niet en ze scoren.quote:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:05 schreef onlogisch het volgende:
https://twitter.com/joerieth/status/1045403290136203266?s=21
Burgergod
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:05 schreef onlogisch het volgende:
https://twitter.com/joerieth/status/1045403290136203266?s=21
Burgergod
wattequote:Op donderdag 27 september 2018 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slap excuus voor een NSbeer
sowquote:Op donderdag 27 september 2018 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slap excuus voor een NSbeer
Ik merk het.quote:
twitter:GroundhopperPat twitterde op donderdag 27-09-2018 om 21:55:25Loopt aardig uit de hand hier in de Galgenwaard #UTRmvv #FCUtrecht #MVV https://t.co/XPpUsdSVL7 reageer retweet
Gezelligheid kent geen tijd.twitter:GroundhopperPat twitterde op donderdag 27-09-2018 om 22:02:20Loopt aardig uit de hand hier in de Galgenwaard #UTRmvv #FCUtrecht #MVV https://t.co/tWR383h7KI reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:14 schreef onlogisch het volgende:
https://twitter.com/GroundhopperPat/status/1045401544034852864
https://twitter.com/GroundhopperPat/status/1045403285665067010
Gezelligheid kent geen tijd.
Het zijn eigenlijk ook net apen he.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:14 schreef onlogisch het volgende:
twitter:GroundhopperPat twitterde op donderdag 27-09-2018 om 21:55:25Loopt aardig uit de hand hier in de Galgenwaard #UTRmvv #FCUtrecht #MVV https://t.co/XPpUsdSVL7 reageer retweet
Gezelligheid kent geen tijd.twitter:GroundhopperPat twitterde op donderdag 27-09-2018 om 22:02:20Loopt aardig uit de hand hier in de Galgenwaard #UTRmvv #FCUtrecht #MVV https://t.co/tWR383h7KI reageer retweet
Je hebt er nu een Tweet van gemaakt zie ik. (2 keer dezelfde, wat nogal apart is) maar om te zien wat er nou precies aan de hand is moet je alsnog op die link klikken.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Kijk naar de bijgevoegde url, het zijn 2 verschillende filmpjes. Idioot.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er nu een Tweet van gemaakt zie ik. (2 keer dezelfde, wat nogal apart is) maar om te zien wat er nou precies aan de hand is moet je alsnog op die link klikken.
Ik wil bij deze even benadrukken dat ik dat niet gedaan heb.
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk naar de bijgevoegde url, het zijn 2 verschillende filmpjes. Idioot.
Als die allemaal een stadionverbod krijgen houdt MVV geen supporter meer over.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Na je ik wordt flater is het er in de loop van de avond niet beter op geworden makker. We gaan er gemakshalve maar vanuit dat je morgen beter voor de dag komtquote:
madquote:Op donderdag 27 september 2018 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na je ik wordt flater is het er in de loop van de avond niet beter op geworden makker. We gaan er gemakshalve maar vanuit dat je morgen beter voor de dag komt
Ach, als die mensen pret hebben, prima tochquote:Op donderdag 27 september 2018 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
Het orkest is weer begonnen met spelen.
Ik ga alleen maar posten over Bean en Flodder. En "NANANANANANA"quote:Op donderdag 27 september 2018 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In december gaat Stijn weer schuimbekken in DRT om alle dagjesmensen die onzin posten tijdens het WK.
Neequote:Op donderdag 27 september 2018 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als die mensen pret hebben, prima tochDie mensen maken op hun manier een feestje van hun avond, hartstikke leuk toch.
Iemand moest het doen, jij hebt het gedaan, goed van je!quote:Op donderdag 27 september 2018 22:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik heb ze er even over aangesproken.
Ja zijn ze nou helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Iemand moest het doen, jij hebt het gedaan, goed van je!
Nooit meer loting in de Kuip.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat die persoon die zei dat de loting zaterdagavond was een grapje maakte, maar ik zie nu dat dat echt zo is.
Wat stom!
Ik snap dat je het instemmende karakter van onlogisch z'n moeder gewend bent en dat dit dus even tegen valt.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Viel te proberen, maar je bent niet in een meegaande bui, jammer.
KOEKOEKquote:Op donderdag 27 september 2018 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap dat je het instemmende karakter van onlogisch z'n moeder gewend bent en dat dit dus even tegen valt.
quote:Op donderdag 27 september 2018 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap dat je het instemmende karakter van onlogisch z'n moeder gewend bent en dat dit dus even tegen valt.
Niks persoonlijk maatje. We kiezen onze ouders niet he.quote:
Ze willen dat er mensen naar de Eretribune gaan kijken.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat die persoon die zei dat de loting zaterdagavond was een grapje maakte, maar ik zie nu dat dat echt zo is.
Wat stom!
Wtf. Waarom dat dan?quote:Op donderdag 27 september 2018 22:27 schreef GGMM het volgende:
Wat stom!
hij is leukquote:Op donderdag 27 september 2018 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus dat is dan tijdens Studio Sport eredivisiesamenvattingen?quote:Op donderdag 27 september 2018 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze willen dat er mensen naar de Eretribune gaan kijken.
Nee, tijdens de Eretribune.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:55 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Dus dat is dan tijdens Studio Sport eredivisiesamenvattingen?,die loting. Gaan vast veel mensen naar kijken dan....
Om jou te pestenquote:Op donderdag 27 september 2018 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom is de loting achter de decoder?
https://www.foxsports.nl/(...)beker-bij-eretribunequote:
Dat is dan toch tijdens de samenvattingen op NPO 1?quote:De loting is zaterdagavond om 23.00 uur live te zien in De Eretribune op FOX Sports en via gratis streams op facebook, foxsports.nl en totoknvbbeker.nl/live.
Snap nooit echt waarom je een loting perse moet kijken.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo gemeen![]()
Naja, op zaterdag om 23.00 uur heb ik vast wel wat anders te doen
Als je het leuk verpakt, kan het wel wat zijn. Maar hiervoor kun je de zaterdagavond waarschijnlijk beter besteden.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap nooit echt waarom je een loting perse moet kijken.
Ik wil het wel altijd zsm weten. Ben altijd benieuwd wie we loten.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n loting is altijd spannend, je hoopt op een thuiswedstrijd tegen een vrij eenvoudige tegenstander. Als de loting geweest is, zie je dat Feyenoord weer thuis speelt en kan je daar weer lekker over klagenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
per sequote:Op donderdag 27 september 2018 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is beter in vorm als hij tegen Ajax speelt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Seys Inquart kan er niet veel van
Toen ie nog bij de Duitsers van Twente speelde was hij ook waardevoller.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is beter in vorm als hij tegen Ajax speelt.
*zijn. Bij FOX neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:22 schreef superniger het volgende:
Waar is straks de samenvattingen te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |