Is Onlogisch weer mod?quote:Op donderdag 27 september 2018 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij zou toch al niet meer posten als onlo mod zou worden?
Het zegt dat ik naar een leuke pot voetbal kijk, daar gaat het vanavond omquote:Op donderdag 27 september 2018 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt niks joh, met name die buitenspelers rennen er inderdaad makkelijk voorbij tegen dit niveau. Maar als je op de amateurvelden een beetje snel bent en niet over je eigen poten struikelt dan ben je al direct de beste van het veld.
Okequote:Op donderdag 27 september 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsboven je post.
We noteren dit even.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb dit uit pure verveling maar aangezet
Eromheen moeders met een sjaaltje die lekker warme thee in een thermoskannetje mee hebben voor de jongens.quote:
brabant he.quote:
quote:
Ze zouden die ploeg alleen daarom al uit de beker moeten flikkeren.quote:
Inderdaad, wat een poppenkast manquote:Op donderdag 27 september 2018 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ze zouden die ploeg alleen daarom al uit de beker moeten flikkeren.
Zo kneuterig dat het gezellig wordtquote:Op donderdag 27 september 2018 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eromheen moeders met een sjaaltje die lekker warme thee in een thermoskannetje mee hebben voor de jongens.
Waarschijnlijk veel jonge jongetjes die nog nooit een profclub gezien hebben.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eromheen moeders met een sjaaltje die lekker warme thee in een thermoskannetje mee hebben voor de jongens.
Niemand lacht.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zn moeder blij dat ze niet in brabant werkt.
Het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangenquote:
Eigenlijk gewoon alleen Tilburg natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar alles ten oosten van Tilburg hoeft voor mij niet. Den Bosch gaat nog wel.
SOOOOOOOOOOOOWquote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat schijnt ook een treffende omschrijving te zijn van jouw seksuele benadering van vrouwen.
Ik mis m'n stadje.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alleen Tilburg natuurlijk.
Tilburg
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik vouw je zo om die trompet van je.
quote:
Kunnen ze niet beter gewoon een keer over de grond schieten ipv al die hoge ballen die met een reflex nog makkelijk te pakken zijn.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:17 schreef onlogisch het volgende:
De tropische verrassing geeft een ware show weg.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).
En een spits die veel scoort!quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas).
Begrijpelijk, ik krijg mij hier een hoop koppijn van :’).quote:Op donderdag 27 september 2018 21:18 schreef GGMM het volgende:
Wat ontzettend sneu trouwens hoe Feyenoord speelt
Niet gelezen.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
:’)quote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik krijg mij hier een hoop koppijn van :’).
Wat een amateuristisch kutorkest...
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
:’)quote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
giogodquote:Op donderdag 27 september 2018 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet je toch schamen dat je niet al 4-0 voorstaat he.
Moest lachenquote:Op donderdag 27 september 2018 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
Van Beek, kijk eens dom...
Ja ho maar.
yes, tactisch onbenul is het. Zal wel rond de 70ste minuut wisselen als het 1-1 staat en dan redt Robin hem weer.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is me zo tegengevallen he als trainer.
quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Drizztgodquote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Eredivisiequote:Op donderdag 27 september 2018 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe hoog is hoofdklasse? Is dat onder tweede en derde divisie? Of zit er dan nog wat tussen?
Kan toch eigenlijk niet dat je moderator bent van een voetbalforum als je dit soort onzin uit je toetsenbord krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
En waarom mogen ze dan meedoen met de beker? Dan zijn ze wel echt tyfus slecht.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eredivisie
Eerste divisie
Tweede divisie
Topklassen
Hoofdklassen
En dan zijn ze bij Feyenoord nog wel gewend aan een kutsfeer.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Manmanman, ik erger mij zo erg aan dat schijtorkest dat ik geeneens meer tijd heb om mij te ergeren aan het slappe voetbal van Feyenoord...
Alhoewel Feyenoord oprecht sinds het orkest een stuk minder speelt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |