abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182417527

Flink wat packluck na SBC's en de eerste division rival rewards gehad.

Anderson is gepackt. De rest gekocht van o.a het geld uit gepackte De Gea en Salah. :+ Daarnaast flink wat bronze pack method gedaan, dat levert in het begin leuke centen op. En natuurlijk al aardig wat potjes gespeeld, mijn 1k match bonussen zijn al op.
pi_182420040
Mennnnn dit zuigt pas echt kont! Wilde een speler kopen voor 200 coins, druk ik perongeluk op de buy now van 10.000 coins :’)
Ook geen 38
pi_182420214
Godver vet zuur
Ook geen 38
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:26:39 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182420482
Waar blijft die patch EA, dit spel zit zo idioot slecht in elkaar dat het een schande is dat er nog geen patch beschikbaar is. :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_182420684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar blijft die patch EA, dit spel zit zo idioot slecht in elkaar dat het een schande is dat er nog geen patch beschikbaar is. :{
Ja hoor, ga jij meer eens lekker fifa 95 spelen. Zo slecht is het nou ook weer niet.
Ook geen 38
pi_182420813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Zelf heb ik fifa niet gekocht en dan laat ik wel zo denk ik. Heb wel wat youtube videos gekeken maar wat me opvalt is dat iedereen (uit de draai?) vanaf 16 - 20 meter de bal erin krult. Zie ik minimaal twee keer per wedstrijd. Laatst hoorde ik zo'n youtuber zeggen: "Ja, als je vanaf de middenlijn 1 op 1 gaat met de keeper kun je beter vanaf 20 meter schieten dan verder doorlopen tot een meter of 10 - 16". En ja hoor, dat leek de betere optie.

Het is ieder jaar weer wat. Ben blij dat ik hem niet gekocht heb.
pi_182420896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:46 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Zelf heb ik fifa niet gekocht en dan laat ik wel zo denk ik. Heb wel wat youtube videos gekeken maar wat me opvalt is dat iedereen (uit de draai?) vanaf 16 - 20 meter de bal erin krult. Zie ik minimaal twee keer per wedstrijd. Laatst hoorde ik zo'n youtuber zeggen: "Ja, als je vanaf de middenlijn 1 op 1 gaat met de keeper kun je beter vanaf 20 meter schieten dan verder doorlopen tot een meter of 10 - 16". En ja hoor, dat leek de betere optie.

Wat is het alternatief dan? Pes? Oude meuk blijven spelen?
Ook geen 38
pi_182421007
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:52 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Wat is het alternatief dan? Pes? Oude meuk blijven spelen?
NBA2K. Dat zijn nog eens games.

Voetbal maar even skippen dit jaar, helaas.
pi_182421152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:57 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

NBA2K. Dat zijn nog eens games.

Voetbal maar even skippen dit jaar, helaas.
2k is de grootste teringzooi qua pay2win. Nog erger dan fifa.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:39:09 #210
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_182421627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:53 schreef Apekoek het volgende:

[..]

90% van de futters heeft een premier league team. Krijg altijd koppijn van altijd dezelfde spelers en clubs te zien. Ja bundesliga wordt minder gebruikt dus iets origineler.

Ik speel altijd met hybrids, daar zit wat mij betreft de echte fun. Sterke spelers combineren van kleinere leagues.
Geen enkel team is origineel sinds zilver en bronze spelers er niet meer toe doen.

Beste fifa in jaren dit overigens nu al meer potjes gespeeld dan in heel fifa 18
pi_182421835
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:06 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Daarentegen ben je voor 40 euro zo goed als max in MyCareer.

Geen idee hoe het in MyTeam zit.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 00:44:40 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182423846
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:38 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Ja hoor, ga jij meer eens lekker fifa 95 spelen. Zo slecht is het nou ook weer niet.
Is goed knul. _O-
  woensdag 10 oktober 2018 @ 00:53:22 #213
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182424063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:46 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

(Timed) finesse schoten zijn inderdaad verschrikkelijk OP, ongeveer de enige manier om consistent een velddoelpunt te kunnen scoren. Het maakt niet uit of je met Mbappe 1 op 1 op de keeper af sprint, want iedere kreupele verdediger haalt je bij. AI verdediging is ook OP, zowel online als in Squad Battles is er bijna geen doorkomen aan, tenzij je de timed finesse gebruikt natuurlijk! :) Passing in dit spel is compleet kut, zoals iemand in dit topic al eens aan gaf is er totaal geen verschil tussen een Iniesta of een Manolas, en meer dan 50% van je passes die niet een balletje breed zijn worden onderschept door de OP AI. Laten we ook de near post corner en omhalen vanuit elke hoek niet vergeten, die gaan snaarstrak in de kruising.

Zo zijn er nog wel wat dingen waarvan ik denk dat ze gepatched moeten worden. Maar hey, misschien moet ik gewoon Fifa 95 blijven spelen! Misschien dat tenninetyfive z’n potjes kan winnen nu de AI voor hem verdedigd en hij uit alle hoeken en standen een omhaal in de kruising kan schieten, maar ik vind er geen hol aan en speel tot aan de patch puur voor rewards :P

Edit: Misschien ben ik te negatief, maar in mijn ogen zitten er zoveel onrealistische dingen dat het niet leuk meer is. Ik vind het wel een goede versie als je kijkt naar hoeveel spelers je kunt gebruiken (niet minimaal 80 pace etc.)
pi_182426107
Ik ben gewoon erg slecht in deze game. Verdedigen lukt me niet heel erg goed. Druk zetten met name. Daarnaast zijn mijn backs de helft van de tijd voorin te vinden. Ik moet die skillgames maar eens gaan doen. Misschien dat dat helpt.
pi_182426469
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 00:53 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

(Timed) finesse schoten zijn inderdaad verschrikkelijk OP, ongeveer de enige manier om consistent een velddoelpunt te kunnen scoren. Het maakt niet uit of je met Mbappe 1 op 1 op de keeper af sprint, want iedere kreupele verdediger haalt je bij. AI verdediging is ook OP, zowel online als in Squad Battles is er bijna geen doorkomen aan, tenzij je de timed finesse gebruikt natuurlijk! :) Passing in dit spel is compleet kut, zoals iemand in dit topic al eens aan gaf is er totaal geen verschil tussen een Iniesta of een Manolas, en meer dan 50% van je passes die niet een balletje breed zijn worden onderschept door de OP AI. Laten we ook de near post corner en omhalen vanuit elke hoek niet vergeten, die gaan snaarstrak in de kruising.

Zo zijn er nog wel wat dingen waarvan ik denk dat ze gepatched moeten worden. Maar hey, misschien moet ik gewoon Fifa 95 blijven spelen! Misschien dat tenninetyfive z’n potjes kan winnen nu de AI voor hem verdedigd en hij uit alle hoeken en standen een omhaal in de kruising kan schieten, maar ik vind er geen hol aan en speel tot aan de patch puur voor rewards :P

Edit: Misschien ben ik te negatief, maar in mijn ogen zitten er zoveel onrealistische dingen dat het niet leuk meer is. Ik vind het wel een goede versie als je kijkt naar hoeveel spelers je kunt gebruiken (niet minimaal 80 pace etc.)
Blij dat ik het spel dit jaar niet heb gekocht. Scheelt me een hoop frustratie.
pi_182426707
quote:

[..]

Pff, blij dat ik hem niet heb gekocht.

Ik snap niet waarom EA geen gebalanceerde game kan maken. Dan is pace weer OP, dan schoten buiten de 16, dan dubbel tab laag schot, dan strength, dan scoren vanaf de aftrap etc etc. Het is altijd weer wat en je moet ieder jaar je speelstijl aanpassen aan het spel om te winnen.

Volgend jaar weer een kans voor EA.
pi_182427269
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Pff, blij dat ik hem niet heb gekocht.

Ik snap niet waarom EA geen gebalanceerde game kan maken. Dan is pace weer OP, dan schoten buiten de 16, dan dubbel tab laag schot, dan strength, dan scoren vanaf de aftrap etc etc. Het is altijd weer wat en je moet ieder jaar je speelstijl aanpassen aan het spel om te winnen.

Volgend jaar weer een kans voor EA.
FIFA 18 was het laatste half jaar prima hoor. Voelde erg gebalanceerd aan. Ik vind die hele rem op de pace maar niks, het gaf juist veel voldoening als je na een geweldige één-twee alleen op de keeper af kan, maar nu word je wel heel erg beperkt. Altijd word je ingelopen. Als ze dat nu als eerste eens gebalanceerd maken, dan ben ik blij. Het kan niet zo zijn dat ik met Mané alleen op de keeper af ga en dat David Luiz daar fluitend naast komt lopen en de bal afpakt.
pi_182427550
Boys ik hoorde gisteren een tip dat echt GAME-BREAKING in Squad Battles is, dus voor de mensen hier die struggelen met tegengoals, deze methode brengt het aantal tegengoals terug naar 99,999%!!!

Het is heel simpel (wat saai), maar heel effectief. Het enige wat je moet doen is je spits of wie er ook voorin staat selecteren en dan alleen R1 ingedrukt houden. De AI weet op dat moment niet wat het moet doen schijnbaar want 9/10x krijg je gewoon de bal terug. Enige keren dat je moet ingrijpen is:
- Voorzetten
- Corners

Voor de rest lekker R1 ingedrukt houden en je stopt zelfs Ultimate af _O- Let alleen wel op afstandschoten, dat is nog de enige cheesy method van de CPU om te scoren, maar van die walgelijke steekballen of tiki taka ben je iig af.

Let wel op dat je alsnog moet scoren, dus je kan het op Ultimate zetten, scoren is dan echt fucking moeilijk.
pi_182427558
quote:

[..]

Dit is gewoon echt niet waar. Mijn Felipe Anderson sprint regelmatig iedereen eruit. Dat je geen 30 meter voorsprong meer hebt en tijdens en na de sprint nog 5 seconde de tijd hebt is alleen maar goed.

Ik vind dit de leukste FIFA in jaren. Ik scoor kopballen, afstandsschoten, vrije trappen, 1 op 1 met de keeper, lobjes, volleys en afentoe een sweaty goaltje. Er is genoeg afwisseling in de beste manier om te spelen, dat was bijvoorbeeld in 18 wel anders. Daar was het gewoon noodzaak om 2 snelle spitsen in een 41212 neer te zetten en voor veel steekballen te geven. Misschien íets minder zeuren.
pi_182427581
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:06 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Alleen jammer dat MyTeam niet werkt in Nederland, dat MyCareer was leuk voor even
pi_182427740
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dit is gewoon echt niet waar. Mijn Felipe Anderson sprint regelmatig iedereen eruit. Dat je geen 30 meter voorsprong meer hebt en tijdens en na de sprint nog 5 seconde de tijd hebt is alleen maar goed.

Ik vind dit de leukste FIFA in jaren. Ik scoor kopballen, afstandsschoten, vrije trappen, 1 op 1 met de keeper, lobjes, volleys en afentoe een sweaty goaltje. Er is genoeg afwisseling in de beste manier om te spelen, dat was bijvoorbeeld in 18 wel anders. Daar was het gewoon noodzaak om 2 snelle spitsen in een 41212 neer te zetten en voor veel steekballen te geven. Misschien íets minder zeuren.
Eens wel. Ik vermaak me ook prima.

En ik maak het zelfs DP moeilijk.
pi_182427898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Eens wel. Ik vermaak me ook prima.

En ik maak het zelfs DP moeilijk.
Ik struggede ook met de nieuwe mechanics maar heb het weer gemastered. Binnenkort weer potje
pi_182427906
Met al die bots is een beetje spelers snipen op de transfermarkt ook geen beginnen meer aan.
blablablabla
pi_182428044
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik struggede ook met de nieuwe mechanics maar heb het weer gemastered. Binnenkort weer potje
^O^. Ik sloop je.
pi_182428325
Morgen weer lekker winst maken en een boel spelers snipen, met zowel de rivals en weekend League rewards op 1 dag worden er echt enorm veel pakketjes geopend
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:10:17 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182428524
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dit ben ik wel met je eens, er is meer afwisseling qua speelstijlen die mogelijk zijn. Maar goed, doet er niets aan af dat er nog een waslijst met dingen is die OP of slecht in elkaar zitten.

Ik denk zeker dat FIFA 19 de potentie heeft om de beste in jaren te zijn, misschien wel ooit, maar op het moment zijn er (in mijn ogen) teveel onrealistische dingen aan de gang.

Edit: Btw, geef eens tips over 1 v 1 met de keeper als je wilt? Die gaan er bij mij nog niet consistent in :{
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:55:10 #227
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_182429319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dit ben ik wel met je eens, er is meer afwisseling qua speelstijlen die mogelijk zijn. Maar goed, doet er niets aan af dat er nog een waslijst met dingen is die OP of slecht in elkaar zitten.

Ik denk zeker dat FIFA 19 de potentie heeft om de beste in jaren te zijn, misschien wel ooit, maar op het moment zijn er (in mijn ogen) teveel onrealistische dingen aan de gang.

Edit: Btw, geef eens tips over 1 v 1 met de keeper als je wilt? Die gaan er bij mij nog niet consistent in :{
Als een fifa realistisch zou zijn dan was er geen zak aan. Low driven schieten 1op1 met de keeper wil wel.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:56:15 #228
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182429342
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als een fifa realistisch zou zijn dan was er geen zak aan. Low driven schieten 1op1 met de keeper wil wel.
Is er geen bug die een low driven de helft van de tijd in een chip veranderd? Daarom heb ik eerlijk gezegd de low drivens niet meer gebruikt na de eerste dag.
pi_182429343
Het is allemaal een stuk spectaculairder wel, al zeker 5 kools met omhaals gemaakt _O_
blablablabla
pi_182429398
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Is er geen bug die een low driven de helft van de tijd in een chip veranderd? Daarom heb ik eerlijk gezegd de low drivens niet meer gebruikt na de eerste dag.
Ik heb vooral vaak dat als je lekker op doel wil knallen, dat je speler dan met binnenkant voet zo'n zacht kut balletje doet en de keeper de bal eenvoudig vangt. Slaat nergens op.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:02:32 #231
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182429440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:59 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik heb vooral vaak dat als je lekker op doel wil knallen, dat je speler dan met binnenkant voet zo'n zacht kut balletje doet en de keeper de bal eenvoudig vangt. Slaat nergens op.
Dat is ook een bug inderdaad, daar heeft EA al op gereageerd. Te vaak met de binnenkant van de voet ipv vol op de pantoffel.
pi_182429454
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Origineel is niet gelijk aan creatief. Om een team uit de BPL samen te stellen is dezelfde creativiteit nodig als een bundesligateam. Wellicht zelfs meer omdat je bij de BL voor goede spelers telkens bij dezelfde spelers uitkomt terwijl de PL meer varieteit heeft qua goede spelers
https://fifaforums.easpor(...)1416#Comment_7611416
pi_182429514
quote:
Ik zie deze FIFA juist veel meer La Liga/Franse teams/Bundesliga/Hybrids dan in FIFA 18 eerlijk gezegd. In 18 was het aantal PL-teams vele malen hoger.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:08:20 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182429534
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik zie deze FIFA juist veel meer La Liga/Franse teams/Bundesliga/Hybrids dan in FIFA 18 eerlijk gezegd. In 18 was het aantal PL-teams vele malen hoger.
Komt ook doordat de PL meta spelers (van Dijk, Bailly, Firmino etc) duurder zijn dan vergelijkbare spelers uit andere leagues. Denk dat je over een maand oid weer veel meer PL teams gaat zien helaas.
pi_182429566
Gewoon wachten op leuke IFs door de maanden heen en lekkere hybrids bakken.
pi_182429578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Komt ook doordat de PL meta spelers (van Dijk, Bailly, Firmino etc) duurder zijn dan vergelijkbare spelers uit andere leagues. Denk dat je over een maand oid weer veel meer PL teams gaat zien helaas.
Daar kan je wel gelijk in hebben ja. Ik heb nu overigens zelf ook een PL-team. Die League heeft op iedere posities toch veruit de meeste upgrades die je kunt doen. Dat valt in de meeste andere leagues erg tegen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:17:00 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182429671
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:10 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Daar kan je wel gelijk in hebben ja. Ik heb nu overigens zelf ook een PL-team. Die League heeft op iedere posities toch veruit de meeste upgrades die je kunt doen. Dat valt in de meeste andere leagues erg tegen.
Ik denk dat de La Liga dit jaar niet voor PL onder doet. Zeker nu pace generfed is heb je de keuze uit hele goede middenvelders, iets wat eigenlijk altijd de nekslag was voor La Liga.

Speel zelf altijd in het begin met de serie A, en ook daar heb je dit jaar nog goede keuzes met uitzondering van de rechtsback positie en een tweede centrale middenvelder (Milinkovic-Savic is een beest, maar een tweede is lastig te vinden, ben geen fan van Khedira/Pjanic tot nu toe. Lucas Leiva IF doet het wel goed tot nu toe)

Edit: Never mind, Nainggolan is een uitstekende optie, alleen fucking duur.
pi_182430697
Eindelijk wat duidelijkheid

Je kan dus alleen de TOTW van de aankomende week packen, alleen wel kut dat ik Gold 2 net niet wist te halen :{

https://www.ea.com/en-gb/(...)ut-champions-rewards

Donderdag wordt wel een drukke dag, begint met Rivals rewards, daarna futchamps en daarna SBC's

pfff

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 13:12:07 ]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:26:57 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182431030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:10 schreef Doublepain het volgende:

Je kan dus alleen de TOTW van de aankomende week packen, alleen wel kut dat ik Gold 2 net niet wist te halen :{

Donderdag wordt wel een drukke dag, begint met Rivals rewards, daarna futchamps en daarna SBC's

pfff
Ja snap niet dat ze de MM niet op woensdag doen. Of laat Rivals af lopen net voor de WL begint ofzo.
pi_182431070
En je moet ook niet vergeten om donderdagavond op redeem te klikken dat je mee wil doen aan de Weekend League, dat kan dus pas na de punten die je ontvangt van de rewards en moet voor de start van de WL. Of je moet met rivals nu alweer 2k punten hebben.
pi_182431089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
En je moet ook niet vergeten om donderdagavond op redeem te klikken dat je mee wil doen aan de Weekend League, dat kan dus pas na de punten die je ontvangt van de rewards en moet voor de start van de WL. Of je moet met rivals nu alweer 2k punten hebben.
Al sinds vorige week op 2k
pi_182431093
Vind de co-op prima spelen , solo is vind ik er echter geen drol aan
pi_182431123
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Al sinds vorige week op 2k
Dat doe je netjes
pi_182431164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:10 schreef Doublepain het volgende:

pfff
Je moet ook echt werkloos zijn wil je aan alles deel kunnen nemen.
pi_182431270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik denk dat de La Liga dit jaar niet voor PL onder doet. Zeker nu pace generfed is heb je de keuze uit hele goede middenvelders, iets wat eigenlijk altijd de nekslag was voor La Liga.

Speel zelf altijd in het begin met de serie A, en ook daar heb je dit jaar nog goede keuzes met uitzondering van de rechtsback positie en een tweede centrale middenvelder (Milinkovic-Savic is een beest, maar een tweede is lastig te vinden, ben geen fan van Khedira/Pjanic tot nu toe. Lucas Leiva IF doet het wel goed tot nu toe)

Edit: Never mind, Nainggolan is een uitstekende optie, alleen fucking duur.
Allan of Matuidi als poor man's Nainggolan? Shooting stat is bij beide waardeloos, maar voldeden vorig seizoen bij mij beide tot ik genoeg coins had voor IF Milinkovic en IF Nainggolan. (Pohhh, droommiddenveld vorig jaar met Hamsik, Milikovic en Allan :D)
pi_182431322
Nu wel redelijk happy met m'n team;

Martial/OTW Lemar - Depay - Mbappé
Kanté - Fekir - Rabiot/Verrati
Hernandez - Umtiti - Varane - IF Meunier
Lloris

Wel aan t kijken aan een oplossing voor Rabiot/Verrati. Pogba waarschijnlijk, maar dan moet ik nog ff 300K sparen. :')
pi_182431417
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je moet ook echt werkloos zijn wil je aan alles deel kunnen nemen.
Of student
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:56:55 #248
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182431470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:46 schreef Doevelaer het volgende:
Nu wel redelijk happy met m'n team;

Martial/OTW Lemar - Depay - Mbappé
Kanté - Fekir - Rabiot/Verrati
Hernandez - Umtiti - Varane - IF Meunier
Lloris

Wel aan t kijken aan een oplossing voor Rabiot/Verrati. Pogba waarschijnlijk, maar dan moet ik nog ff 300K sparen. :')
Met Pogba krijgt Meunier geen chem?

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:43 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Allan of Matuidi als poor man's Nainggolan? Shooting stat is bij beide waardeloos, maar voldeden vorig seizoen bij mij beide tot ik genoeg coins had voor IF Milinkovic en IF Nainggolan. (Pohhh, droommiddenveld vorig jaar met Hamsik, Milikovic en Allan :D)
Matuidi kan een goede zijn inderdaad, die heb ik nog niet geprobeerd! Ook redelijk aan de prijs though. Allan was ik ook niet kapot van dit jaar, maar die zou ik nog eens een kans moeten geven eigenlijk :)
pi_182431817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Met Pogba krijgt Meunier geen chem?

Klopt, da's ook het volgende probleem waar ik dan tegenaan loop. ;(
Echter ben ik niet heel tevreden over Rabiot èn Verrati, maar nog weinig goede alternatieven tegengekomen (Icons uitgezonderd uiteraard, maar dan wordt 't helemaal een duur geintje)
pi_182432602
Wie kan mij in godsnaam vertellen dat de ene wedstrijd mijn spelers heel attent reageren en de andere wedstrijd zo traag zijn als dikke stront en iedereen een draaicirkel heeft van een vrachtwagen? Had net een wedstrijd en het leek wel alsof al mijn spelers betoverd waren met -30 rating.

Het voelde heel onwennig alsof mijn spelers met 30kg zandzakken speelde aan hun benen.
pi_182432848
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:19 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Klopt, da's ook het volgende probleem waar ik dan tegenaan loop. ;(
Echter ben ik niet heel tevreden over Rabiot èn Verrati, maar nog weinig goede alternatieven tegengekomen (Icons uitgezonderd uiteraard, maar dan wordt 't helemaal een duur geintje)
Fekir?

Edit: nvm staat er al in :')
Rossoneri siamo noi.
pi_182433258
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 15:26 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Fekir?

Edit: nvm staat er al in :')
Die doet idd al mee. ;)

Maar die is ook niet inzetbaar als controleur/BtB, zelfde geldt voor (IF) Payet
pi_182433540
Voor de fans, Hulk in TOTW
pi_182434344

zitten aardig wat leuke kaartjes tussen
  woensdag 10 oktober 2018 @ 16:50:21 #255
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182434485
Damn, met Hulk ga ik dit team proberen denk ik: https://www.futbin.com/19/squad/638905

Hulk op 7 chem met loyalty en manager. IF Mandzukic en IF Talisca in de spits _O_ Voorzetten en inkoppen here we come :') Kan ook Hulk en Talisca omwisselen uiteraard.
pi_182434523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Damn, met Hulk ga ik dit team proberen denk ik: https://www.futbin.com/19/squad/638905

Hulk op 7 chem met loyalty en manager. IF Mandzukic en IF Talisca in de spits _O_ Voorzetten en inkoppen here we come :') Kan ook Hulk en Talisca omwisselen uiteraard.
Lekker team! Ik zit eraan te denken om een volledig Braziliaans team te maken met idd ook IF Talisca. Heb verder Fabinho en Lucas POTM al. Alleen zal Hulk wel duur worden vermoed ik.

Edit: zoiets dus, al heb je alleen niet echt een goede Braziliaanse rechtsback https://www.futbin.com/19/squad/639155

[ Bericht 5% gewijzigd door tompsv18 op 10-10-2018 16:57:54 ]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:01:52 #257
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_182434714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:52 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lekker team! Ik zit eraan te denken om een volledig Braziliaans team te maken met idd ook IF Talisca. Heb verder Fabinho en Lucas POTM al. Alleen zal Hulk wel duur worden vermoed ik.

Edit: zoiets dus, al heb je alleen niet echt een goede Braziliaanse rechtsback https://www.futbin.com/19/squad/639155
Ja ben bang dat Hulk aardig aan de prijs gaat zijn, hopelijk kan ik hem kopen :)

Je zou kunnen kijken naar een formatie waar je rechtsback slechts 2 links heeft, als je dan Silva met IF Meunier linked heb je een goede rechtsback op full chem. 4-1-4-1 zou kunnen werken met jouw opstelling denk ik.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:06:44 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182434788
Ik wacht met smart op een IF spaanse (competitie) middenvelder die ook een beetje pace heeft want dat is dun gezaaid. Heb nu Koke, Casemiro en Isco. Casemiro komt niet lekker uit de verf bij me
Laffe huichelaar
pi_182434923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja ben bang dat Hulk aardig aan de prijs gaat zijn, hopelijk kan ik hem kopen :)

Je zou kunnen kijken naar een formatie waar je rechtsback slechts 2 links heeft, als je dan Silva met IF Meunier linked heb je een goede rechtsback op full chem. 4-1-4-1 zou kunnen werken met jouw opstelling denk ik.
Die lijkt inderdaad te werken, thanks. Eerst de prijs maar eens afwachten. En misschien hij wel bij mijn player picks van de WL rewards, maar kleine kans natuurlijk.
pi_182435652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]

zitten aardig wat leuke kaartjes tussen
Hulk, Icardi, Immobile, Laca of Mbappe Lotin

Hopelijk leest god mee
pi_182435668
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik wacht met smart op een IF spaanse (competitie) middenvelder die ook een beetje pace heeft want dat is dun gezaaid. Heb nu Koke, Casemiro en Isco. Casemiro komt niet lekker uit de verf bij me
Ik speel met Thomas-Vidal-Rakitic

Niemand komt hier langs
pi_182435704
Update zie ik trouwens

spannond
pi_182438430
Wel wennen, spelsnelheid staat sowieso lager.. zoooo traag

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 19:58:50 ]
pi_182439264
Ik ga NU een potje spelen.
pi_182440520
Whats the hell. Al mijn munten zijn weggehaald door EA. Zogenaamd omdat ik betrokken zou zijn bij distributie van munten. Hetgeen absoluut niet waar is.

500k is weg.

Kan ik hier nog tegen in bezwaar of wat?
blablablabla
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:52:22 #266
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_182441144
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:21 schreef Elan het volgende:
Whats the hell. Al mijn munten zijn weggehaald door EA. Zogenaamd omdat ik betrokken zou zijn bij distributie van munten. Hetgeen absoluut niet waar is.

500k is weg.

Mooi klote. Denk dat je gewoon moet gaan mailen.

Twee jaar geleden was mijn EA account ook opeens gebanned omdat ik iets van munten zou kopen/verkopen. Ook nooit gedaan. :')

Toch raar dat ze vaker maar "random" mensen wat bannen of munten afpakken
pi_182442377
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:21 schreef Elan het volgende:

500k is weg.

Karma.
pi_182442837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Karma.
:D
pi_182443170
Twijfel of ik morgen 58K pak of 4 premium packs, 2 mega packs en 2 rare player packs.. (untradable)

Je zal maar Mbappe Lottin hebben :9~
pi_182443600
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:52 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Mooi klote. Denk dat je gewoon moet gaan mailen.

Twee jaar geleden was mijn EA account ook opeens gebanned omdat ik iets van munten zou kopen/verkopen. Ook nooit gedaan. :')

Toch raar dat ze vaker maar "random" mensen wat bannen of munten afpakken
Net ff op console gekeken.

Heb geen (online) ban en ook mijn club en team zijn nog gewoon in tact. Zelfs geen melding. Ze hebben dus echt alleen de coins weggehaald :')
Op zich best vreemd als iemand kennelijk de regels overtreedt om je dan tot zoiets marginaals te beperken ?

Ach, heb het webformulier ingevuld, ben wel benieuwd naar hun argumenten. Verwacht er eigenlijk niet al teveel van.

Als ik mijn muntjes niet gewoon terug krijg stop ik denk ik wel met FUT.
Is toch elk jaar exact hetzelfde riedeltje sinds 2009 eigenlijk al :P. #founderstruggles
blablablabla
pi_182443637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Karma.
Lekker Lanks _O-
Ach, zolang dat zich beperkt tot computerspellen valt daar mee te leven.
blablablabla
pi_182445151
Iemand die de Companion app gebruikt op Android?

Als ik bij Squad Building Challenges en Teams een selectie wil neerzetten krijg ik iets irritants. Elke keer als ik een speler wil zoeken door de naam in te typen, dan komt het achterstevoren in het tekstveld.

Stel ik typ dus:
Ibrahimovic

Dan staat er:
Civomiharbi

Heel irritant, hebben meer mensen hier last van?
Als ik spelers zoek in Mijn Club of Transfermarkt heb ik er geen last van.
Of saté?
pi_182446642
Heb bij de rivals rewards gekozen voor de packs ipv de 58k munten. Had onder andere 2 IF, Navas en een hoop 83/84 rated. Totale waarde iets van 68k, dus goede keuze geweest.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:51:59 #274
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182446947
Ik ook voor de pakketten, in één pakket Kroos en IF Lacazette.

Nu is mijn vraag: wanneer kan ik de Lacazette het beste verkopen dat ik er de beste prijs voor krijg
Laffe huichelaar
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:54:21 #275
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182446993
Is Kroos een beetje oke in dit spel? Speel nu met Casemiro, Kroos en Isco.
Laffe huichelaar
pi_182447063
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:51 schreef timmmmm het volgende:

Nu is mijn vraag: wanneer kan ik de Lacazette het beste verkopen dat ik er de beste prijs voor krijg
Hij is nu 250k ofzo toch? Daar zou ik hem wel voor weg doen eerlijk gezegd. Zijn normale kaart is 20k en dit is z’n eerste IF. Betere stats dan z’n normale kaart maar 230k is wel een erg groot verschil.

Vandaag gaat ie sowieso nog flink zakken met de WL-rewards nog en mensen zullen m ook als player pick gaan krijgen, zodat ze hem niet meer hoeven kopen. Als hij volgende week uit packs is kan hij weer wat gaan stijgen, maar vraag me af of hij boven de 250k waard gaat worden dan.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:00:44 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182447108
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij is nu 250k ofzo toch? Daar zou ik hem wel voor weg doen eerlijk gezegd. Zijn normale kaart is 20k en dit is z’n eerste IF. Betere stats dan z’n normale kaart maar 230k is wel een erg groot verschil.

Vandaag gaat ie sowieso nog flink zakken met de WL-rewards nog en mensen zullen m ook als player pick gaan krijgen, zodat ze hem niet meer hoeven kopen. Als hij volgende week uit packs is kan hij weer wat gaan stijgen, maar vraag me af of hij boven de 250k waard gaat worden dan.
Heb hem er meteen opgezet
Laffe huichelaar
pi_182447141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Heb hem er meteen opgezet
Netjes, lekkere pack hoor. Aguero is nu 270k bijvoorbeeld en die heeft betere stats dan deze kaart (vooral shooting een stuk beter), dus denk dat je de goede keuze maakt
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:04:38 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182447165
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:02 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Netjes, lekkere pack hoor. Aguero is nu 270k bijvoorbeeld en die heeft betere stats dan deze kaart (vooral shooting een stuk beter), dus denk dat je de goede keuze maakt
Voor de echte gekken die alles te besteden hebben zal dit wel dé kaart zijn om Pogba met Mbappé te linken denk ik.
Laffe huichelaar
pi_182447251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor de echte gekken die alles te besteden hebben zal dit wel dé kaart zijn om Pogba met Mbappé te linken denk ik.
Zou kunnen, al heeft ook Griezmann betere stats en een vrijwel gelijkwaardige prijs met Laca nu.
pi_182447280
Mensen nog tips voor een leuk budget team? Ik ben net begonnen op de Switch en heb praktisch niks te besteden. Eerste speler die ik had gekocht was Haller, dus BL zou kunnen maar een andere competitie is ook prima!
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:05:42 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182448165
Wanneer komen de WL-rewards?
Laffe huichelaar
pi_182448492
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:05 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer komen de WL-rewards?
Vanavond 20:00u
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:23:42 #284
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_182449562
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:51 schreef timmmmm het volgende:

Lacazette zsm
pi_182449597
wat is dat snipen pleuris raar. Ik heb dus vanochtend een x-aantal x Hradecky kunnen kopen voor 750-950 en verkocht voor 1500-1700. Nu worden ze gekocht voor 1500-2000, dat is toch geen vergelijking meer? Hoe kan ik nu 'leren' snipen. Om te gokken op spelers voor SBC's gaat mij gewoon domweg niet lukken omdat ik te weinig tijd eraan spendeer en het toch weer vergeet. Had dus mijn hoop op spelers als Hradecy en Shaqiri vanochtend, maar dat is alweer vergane glorie?!
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_182449935
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:25 schreef ebtravel het volgende:
wat is dat snipen pleuris raar. Ik heb dus vanochtend een x-aantal x Hradecky kunnen kopen voor 750-950 en verkocht voor 1500-1700. Nu worden ze gekocht voor 1500-2000, dat is toch geen vergelijking meer? Hoe kan ik nu 'leren' snipen. Om te gokken op spelers voor SBC's gaat mij gewoon domweg niet lukken omdat ik te weinig tijd eraan spendeer en het toch weer vergeet. Had dus mijn hoop op spelers als Hradecy en Shaqiri vanochtend, maar dat is alweer vergane glorie?!
Zo werkt dat niet, markt veranderd constant.
pi_182449949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:24 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Vanavond 20:00u
18.00 UK time toch??

Dus 19.00 neem ik aan zoals met alles
pi_182450333
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

18.00 UK time toch??

Dus 19.00 neem ik aan zoals met alles
19:00 ja standaard tijden
pi_182450386
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet, markt veranderd constant.
Maar 'zoveel' terwijl er ongeveer 1,5u verschil in zat?
fluctueert dat de hele dag?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_182451821

EA goden
blablablabla
pi_182452489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:12 schreef nickhguitar het volgende:
Mensen nog tips voor een leuk budget team? Ik ben net begonnen op de Switch en heb praktisch niks te besteden. Eerste speler die ik had gekocht was Haller, dus BL zou kunnen maar een andere competitie is ook prima!
Hoeveel is praktisch niets? Anders zsm je muntenbonus aanzetten en met leenspelers 25-30k bij elkaar harken en dan kan je al heel aardig beginnen.
Of saté?
pi_182452847
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 14:58 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Hoeveel is praktisch niets? Anders zsm je muntenbonus aanzetten en met leenspelers 25-30k bij elkaar harken en dan kan je al heel aardig beginnen.
muntenbonus op de switch kan niet zie ik helaas.. Ik speel al heel wat versies op de PS4 en daar ging het aan het begin inderdaad vrij snel!
pi_182453439
Wat gaan de prijzen van IFs dit weekend doen uit vorige TOTWs? Heb het met name over discards en spelers van 15k destijds.
pi_182453802
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 15:57 schreef Apekoek het volgende:
Wat gaan de prijzen van IFs dit weekend doen uit vorige TOTWs? Heb het met name over discards en spelers van 15k destijds.
zal het even aan jomanda vragen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2018 16:19:34 ]
pi_182453903
quote:
Pak m'n glazenbol er even bij, moment geduld...
pi_182455460
Ja hoho! Snap ook echt wel dat jullie dat niet weten, maar wat is de inschatting? Met WL rewards en nieuwe SBCs in achtneming. Ik denk dus up na vanavond, behalve wat (nog) in packs zit.
Ook geen 38
pi_182456599
Zo, ik heb vanochtend mooi de untradable rewards gekozen van Division Rivals. Zo over een paar minuten de nieuwe Marquee Matchups. Ik denk dat het landen wordt, o.a. Nederland - Duitsland of zo en daar heb ik meer dan genoeg van :P
pi_182456670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, ik heb vanochtend mooi de untradable rewards gekozen van Division Rivals. Zo over een paar minuten de nieuwe Marquee Matchups. Ik denk dat het landen wordt, o.a. Nederland - Duitsland of zo en daar heb ik meer dan genoeg van :P
En jawel :P
pi_182457144
MM gedaan voor 13K ongeveer

Niet eens 1 board, dat wordt wat zo..
pi_182457177
quote:
Mis kleine stijging maar verwacht niet veel ervan dit moment..

IF's kunnen gaan stijgen als ze weer eens bij SBC nodig zijn.. (denk vooral aan +83 rated)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')