Ja hoor, ga jij meer eens lekker fifa 95 spelen. Zo slecht is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar blijft die patch EA, dit spel zit zo idioot slecht in elkaar dat het een schande is dat er nog geen patch beschikbaar is.
Zelf heb ik fifa niet gekocht en dan laat ik wel zo denk ik. Heb wel wat youtube videos gekeken maar wat me opvalt is dat iedereen (uit de draai?) vanaf 16 - 20 meter de bal erin krult. Zie ik minimaal twee keer per wedstrijd. Laatst hoorde ik zo'n youtuber zeggen: "Ja, als je vanaf de middenlijn 1 op 1 gaat met de keeper kun je beter vanaf 20 meter schieten dan verder doorlopen tot een meter of 10 - 16". En ja hoor, dat leek de betere optie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar blijft die patch EA, dit spel zit zo idioot slecht in elkaar dat het een schande is dat er nog geen patch beschikbaar is.
Wat is het alternatief dan? Pes? Oude meuk blijven spelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:46 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zelf heb ik fifa niet gekocht en dan laat ik wel zo denk ik. Heb wel wat youtube videos gekeken maar wat me opvalt is dat iedereen (uit de draai?) vanaf 16 - 20 meter de bal erin krult. Zie ik minimaal twee keer per wedstrijd. Laatst hoorde ik zo'n youtuber zeggen: "Ja, als je vanaf de middenlijn 1 op 1 gaat met de keeper kun je beter vanaf 20 meter schieten dan verder doorlopen tot een meter of 10 - 16". En ja hoor, dat leek de betere optie.
Het is ieder jaar weer wat. Ben blij dat ik hem niet gekocht heb.
NBA2K. Dat zijn nog eens games.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:52 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Pes? Oude meuk blijven spelen?
2k is de grootste teringzooi qua pay2win. Nog erger dan fifa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:57 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
NBA2K. Dat zijn nog eens games.
Voetbal maar even skippen dit jaar, helaas.
Geen enkel team is origineel sinds zilver en bronze spelers er niet meer toe doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
90% van de futters heeft een premier league team. Krijg altijd koppijn van altijd dezelfde spelers en clubs te zien. Ja bundesliga wordt minder gebruikt dus iets origineler.
Ik speel altijd met hybrids, daar zit wat mij betreft de echte fun. Sterke spelers combineren van kleinere leagues.
Daarentegen ben je voor 40 euro zo goed als max in MyCareer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
2k is de grootste teringzooi qua pay2win. Nog erger dan fifa.
Is goed knul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:38 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
Ja hoor, ga jij meer eens lekker fifa 95 spelen. Zo slecht is het nou ook weer niet.
(Timed) finesse schoten zijn inderdaad verschrikkelijk OP, ongeveer de enige manier om consistent een velddoelpunt te kunnen scoren. Het maakt niet uit of je met Mbappe 1 op 1 op de keeper af sprint, want iedere kreupele verdediger haalt je bij. AI verdediging is ook OP, zowel online als in Squad Battles is er bijna geen doorkomen aan, tenzij je de timed finesse gebruikt natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:46 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zelf heb ik fifa niet gekocht en dan laat ik wel zo denk ik. Heb wel wat youtube videos gekeken maar wat me opvalt is dat iedereen (uit de draai?) vanaf 16 - 20 meter de bal erin krult. Zie ik minimaal twee keer per wedstrijd. Laatst hoorde ik zo'n youtuber zeggen: "Ja, als je vanaf de middenlijn 1 op 1 gaat met de keeper kun je beter vanaf 20 meter schieten dan verder doorlopen tot een meter of 10 - 16". En ja hoor, dat leek de betere optie.
Het is ieder jaar weer wat. Ben blij dat ik hem niet gekocht heb.
Blij dat ik het spel dit jaar niet heb gekocht. Scheelt me een hoop frustratie.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
(Timed) finesse schoten zijn inderdaad verschrikkelijk OP, ongeveer de enige manier om consistent een velddoelpunt te kunnen scoren. Het maakt niet uit of je met Mbappe 1 op 1 op de keeper af sprint, want iedere kreupele verdediger haalt je bij. AI verdediging is ook OP, zowel online als in Squad Battles is er bijna geen doorkomen aan, tenzij je de timed finesse gebruikt natuurlijk!Passing in dit spel is compleet kut, zoals iemand in dit topic al eens aan gaf is er totaal geen verschil tussen een Iniesta of een Manolas, en meer dan 50% van je passes die niet een balletje breed zijn worden onderschept door de OP AI. Laten we ook de near post corner en omhalen vanuit elke hoek niet vergeten, die gaan snaarstrak in de kruising.
Zo zijn er nog wel wat dingen waarvan ik denk dat ze gepatched moeten worden. Maar hey, misschien moet ik gewoon Fifa 95 blijven spelen! Misschien dat tenninetyfive z’n potjes kan winnen nu de AI voor hem verdedigd en hij uit alle hoeken en standen een omhaal in de kruising kan schieten, maar ik vind er geen hol aan en speel tot aan de patch puur voor rewards
Edit: Misschien ben ik te negatief, maar in mijn ogen zitten er zoveel onrealistische dingen dat het niet leuk meer is. Ik vind het wel een goede versie als je kijkt naar hoeveel spelers je kunt gebruiken (niet minimaal 80 pace etc.)
Pff, blij dat ik hem niet heb gekocht.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
(Timed) finesse schoten zijn inderdaad verschrikkelijk OP, ongeveer de enige manier om consistent een velddoelpunt te kunnen scoren. Het maakt niet uit of je met Mbappe 1 op 1 op de keeper af sprint, want iedere kreupele verdediger haalt je bij. AI verdediging is ook OP, zowel online als in Squad Battles is er bijna geen doorkomen aan, tenzij je de timed finesse gebruikt natuurlijk!Passing in dit spel is compleet kut, zoals iemand in dit topic al eens aan gaf is er totaal geen verschil tussen een Iniesta of een Manolas, en meer dan 50% van je passes die niet een balletje breed zijn worden onderschept door de OP AI. Laten we ook de near post corner en omhalen vanuit elke hoek niet vergeten, die gaan snaarstrak in de kruising.
Zo zijn er nog wel wat dingen waarvan ik denk dat ze gepatched moeten worden. Maar hey, misschien moet ik gewoon Fifa 95 blijven spelen! Misschien dat tenninetyfive z’n potjes kan winnen nu de AI voor hem verdedigd en hij uit alle hoeken en standen een omhaal in de kruising kan schieten, maar ik vind er geen hol aan en speel tot aan de patch puur voor rewards
Edit: Misschien ben ik te negatief, maar in mijn ogen zitten er zoveel onrealistische dingen dat het niet leuk meer is. Ik vind het wel een goede versie als je kijkt naar hoeveel spelers je kunt gebruiken (niet minimaal 80 pace etc.)
FIFA 18 was het laatste half jaar prima hoor. Voelde erg gebalanceerd aan. Ik vind die hele rem op de pace maar niks, het gaf juist veel voldoening als je na een geweldige één-twee alleen op de keeper af kan, maar nu word je wel heel erg beperkt. Altijd word je ingelopen. Als ze dat nu als eerste eens gebalanceerd maken, dan ben ik blij. Het kan niet zo zijn dat ik met Mané alleen op de keeper af ga en dat David Luiz daar fluitend naast komt lopen en de bal afpakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Pff, blij dat ik hem niet heb gekocht.
Ik snap niet waarom EA geen gebalanceerde game kan maken. Dan is pace weer OP, dan schoten buiten de 16, dan dubbel tab laag schot, dan strength, dan scoren vanaf de aftrap etc etc. Het is altijd weer wat en je moet ieder jaar je speelstijl aanpassen aan het spel om te winnen.
Volgend jaar weer een kans voor EA.
Dit is gewoon echt niet waar. Mijn Felipe Anderson sprint regelmatig iedereen eruit. Dat je geen 30 meter voorsprong meer hebt en tijdens en na de sprint nog 5 seconde de tijd hebt is alleen maar goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat MyTeam niet werkt in Nederland, dat MyCareer was leuk voor evenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
2k is de grootste teringzooi qua pay2win. Nog erger dan fifa.
Eens wel. Ik vermaak me ook prima.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt niet waar. Mijn Felipe Anderson sprint regelmatig iedereen eruit. Dat je geen 30 meter voorsprong meer hebt en tijdens en na de sprint nog 5 seconde de tijd hebt is alleen maar goed.
Ik vind dit de leukste FIFA in jaren. Ik scoor kopballen, afstandsschoten, vrije trappen, 1 op 1 met de keeper, lobjes, volleys en afentoe een sweaty goaltje. Er is genoeg afwisseling in de beste manier om te spelen, dat was bijvoorbeeld in 18 wel anders. Daar was het gewoon noodzaak om 2 snelle spitsen in een 41212 neer te zetten en voor veel steekballen te geven. Misschien íets minder zeuren.
Ik struggede ook met de nieuwe mechanics maar heb het weer gemastered. Binnenkort weer potjequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens wel. Ik vermaak me ook prima.
En ik maak het zelfs DP moeilijk.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik struggede ook met de nieuwe mechanics maar heb het weer gemastered. Binnenkort weer potje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |