Ja heerlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Hiddegod pakt Petertje even aan
(niet klikken)
Geklikt.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
(niet klikken)
ggmm en ik hebben gekliktquote:Op donderdag 27 september 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
(niet klikken)
dat laatste ligt niet aan je stemkeuzequote:Op donderdag 27 september 2018 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt.
Ik stem overigens ook op deze man.
JanCees vindt dit leuk.
Saind vindt me een tyfusdebiel.
Ik gaf Baudet mijn stem, reden waarom ik niet Hiddema koos was omdat ik vind dat talent ook een kans moet krijgenquote:Op donderdag 27 september 2018 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt.
Ik stem overigens ook op deze man.
JanCees vindt dit leuk.
Saind vindt me een tyfusdebiel.
Hij gaf aan van wel.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat laatste ligt niet aan je stemkeuze
voor wat??quote:Op donderdag 27 september 2018 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Wie is er zo allemaal in het livetopic? Ik heb goede hoop dat het een gezellige boel gaat worden daar!!
Hij is een grote act. En Hiddema ook, trouwens.quote:Op donderdag 27 september 2018 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baudet is heerlijk pedant. Wat een walgelijke gast.
Als ik hier de waarheid over post vergaat de wereld.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is meteen uitgelogd toen. En Drizzt heeft vervolgens dit gewist.
Steunt Drizzt de act van Roland? Of wat zit hier achter?
quote:
Even bassie en Adriaan kijkenquote:Op donderdag 27 september 2018 22:28 schreef Saind het volgende:
Italiaans
Bonuotissimo ofzo? God wat was dat ook alweer
quote:
In hoeveel dagen is de wereld gemaakt?quote:Op donderdag 27 september 2018 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik hier de waarheid over post vergaat de wereld.
#Godzijn
6quote:Op donderdag 27 september 2018 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In hoeveel dagen is de wereld gemaakt?
Dagen zijn een verzinsel van de mens.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In hoeveel dagen is de wereld gemaakt?
Dus indirect van Godquote:Op donderdag 27 september 2018 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dagen zijn een verzinsel van de mens.
Zekerquote:Op donderdag 27 september 2018 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, met jou dan. Al beetje hersteld?
ik ga gamen daarna slapen morgen stagequote:Op donderdag 27 september 2018 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker
Nog een weekje ofzo dan is t dicht
ik vind een dag/nacht cyclus wel aardig natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2018 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dagen zijn een verzinsel van de mens.
stagestress zekerquote:Op donderdag 27 september 2018 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga gamen daarna slapen morgen stage
welterusten knut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |