quote:
Ik wil graag een rasp van jequote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef GGMM het volgende:
Heb je geen rasp ofzo? Is dat het probleem?
Want dan moet je je adres even dm'en, dan koop ik er wel één voor je. Dit kan echt niet.
pecorino vind ik ook wel lekker of beidenquote:Op donderdag 27 september 2018 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze verkopen dat zelfs geraspt joh.
En als je enig verstand hebt kies je natuurlijk voor parmezaanse kaas.
Dat filmpje in de appquote:Op donderdag 27 september 2018 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
pecorino vind ik ook wel lekker of beiden
Misschien kan je zijn voorbeeld nemen en ook eens grappige filmpjes plaatsen ipv je ex elke keerquote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil graag een rasp van je
leer koken idiootquote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling: spaghetti is meest achterlijke pasta. Saus blijft totaal niet plakken en het eet voor geen meter. Afschaffen die zooi
Kan je me nog even tijgernoten sturen, ze zijn inmiddels op.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef GGMM het volgende:
Heb je geen rasp ofzo? Is dat het probleem?
Want dan moet je je adres even dm'en, dan koop ik er wel één voor je. Dit kan echt niet.
zegt me nietsquote:Op donderdag 27 september 2018 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
Remco Evenepoel, onthoud die naam.
dat de saus niet blijft plakken ligt toch echt aan je kookkunstenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat niet om t koken maar t eten
Er is niks mis met mn kookkunstenquote:Op donderdag 27 september 2018 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
dat de saus niet blijft plakken ligt toch echt aan je kookkunsten
ligt er inderdaad wel aan welke saus je hebt, een bolognese heb ik liever met tagliatelle of voor mijn part penne.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is niks mis met mn kookkunsten
Van alle pasta is spaghetti simpelweg het minst saus absorberend
Gewoon weer overstappen op nasi, is nog een leerzaam topic over wat je zelf hebt geopendquote:Op donderdag 27 september 2018 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is niks mis met mn kookkunsten
Van alle pasta is spaghetti simpelweg het minst saus absorberend
Vooruit. Carbonara met spaghetti is idd wel okquote:Op donderdag 27 september 2018 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt er inderdaad wel aan welke saus je hebt, een bolognese heb ik liever met tagliatelle of voor mijn part penne.
carbonara is toch echt spaghetti
Halloquote:
LR en ik haten denen.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:22 schreef JanCees het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)nen-aangehouden.html
kut Finnen altijd
Ja lekker hequote:
Twente ook, maar scoorde wel.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Groningen is echt waardeloos
Welke?quote:Op donderdag 27 september 2018 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb twee flesjes Vedett gekocht.
yes.quote:
Roland zei laatst dat God de aarde in 7 dagen heeft gemaakt.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zondag naar kerk voor je zonden?
quote:Op donderdag 27 september 2018 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente ook, maar scoorde wel.
Hij is meteen uitgelogd toen. En Drizzt heeft vervolgens dit gewist.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland zei laatst dat God de aarde in 7 dagen heeft gemaakt.
Ik heb roland en drizzt ook nog nooit samen online gezien.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is meteen uitgelogd toen. En Drizzt heeft vervolgens dit gewist.
Steunt Drizzt de act van Roland? Of wat zit hier achter?
quote:Op donderdag 27 september 2018 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb roland en drizzt ook nog nooit samen online gezien.
wat is dit.
Tering wat ben jij dom. Die 'ik wordt'quote:Op donderdag 27 september 2018 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland zei laatst dat God de aarde in 7 dagen heeft gemaakt.
hehe, dat duurde even.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat ben jij dom. Die 'ik wordt'![]()
MAN MAN MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |