SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vierde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneakpeak groepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na Marcelo en Isco nu ook Bale en Ramos afwezig. Bij Bale en Ramos lijkt het meer voorzorg.
Benieuwd welke keuzes hij achterin maakt en wie Bale in de voorhoede gaat vervangen. Hij zal het wel niet aandurven met Vinicius (lol).Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Tweede wedstrijd op rij dat Malcom niet eens bij de selectie zit. Valverde roept inmiddels zelfs liever een derde keeper op (lol). Was dat al die commotie allemaal waard? Paar dagen geleden kwam naar buiten dat Bartomeu hem gekocht gewoon omdat, zonder medeweten van Valverde, en daar begint het toch allemaal wel sterk op te lijken. Dit gaat nergens over. Ook gewoon niet zo slim geweest van Malcom zelf om niet liever naar Roma te gaan, waar hij inmiddels de grote man had kunnen spelen met al die incompetentie die daar op dat veld loopt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wat een kutwedstrijden allemaal“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
twitter:FcInter1908it twitterde op zondag 30-09-2018 om 10:02:25Spalletti: ''Lautaro + Icardi? Per il momento no.'' ⚫️🔵⚫️🔵 reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.![]()
BREAKING: @SpursOfficial Dele Alli, Serge Aurier, Mousa Dembele, Christian Eriksen and Jan Vertonghen ruled out of games against @FCBarcelona and @CardiffCityFC #SSN
LolNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Blessures? #prayforpsvquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
BREAKING: @SpursOfficial Dele Alli, Serge Aurier, Mousa Dembele, Christian Eriksen and Jan Vertonghen ruled out of games against @FCBarcelona and @CardiffCityFC #SSN
Lol![]()
Heeft Youri Mulder iemand wel eens een nieuw inzicht gegeven?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:04 schreef skysherrif het volgende:
Blind middenveld, wober als cv en tadic spits.
Ik ben heel benieuwd
Oh.![]()
Snelle conclusie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
0/6 voor de Bald Fraud en nog naar Oekraïne moeten. Ojee.![]()
Zou het wat uitmaken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:04 schreef skysherrif het volgende:
Blind middenveld, wober als cv en tadic spits.
Ik ben heel benieuwd![]()
Excuus. Wordt lastig voor City om te overwinteren ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik probeer Stijn uit zijn kot te lokken, stil nou.![]()
Stijn is bij het Leidens Ontzet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik probeer Stijn uit zijn kot te lokken, stil nou.![]()
Prima goal maar die zwarte stopper zit ook lekker te verdedigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
De Dybala-mask is terug. Wereldgoal.![]()
En worstquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar eten ze alleen maar hutspot toch?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het Leids Ontzet of Leidens Ontzet wordt jaarlijks in Leiden gevierd ter herdenking van de belegering van deze stad tijdens de Tachtigjarige Oorlog en het ontzet op 3 oktober 1574.quote:![]()
Bij mij ging het over de Vietnam-oorlog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog in mijn eindexamen geschiedenis gekregen, genot.Oh.![]()
En vooral bier zuipen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus gewoon kermis daar![]()
Is wel een stukje groter dan gewoon kermisquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus gewoon kermis daar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zie Stijn al zitten in zo'n vliegtuigje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus gewoon kermis daar![]()
Kom jij ook uit Leiden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is wel een stukje groter dan gewoon kermisOh.![]()
Golaaaaaazoquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
aardige assist ook wel van bonucciquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze hebben een goddelijke mosterdsaus daar.quote:
Echt dat heeft een bijzonder positieve invloed op mijn lichaam wanneer dat spul mijn tong raakt.Oh.![]()
Mooi om te zien hoe Brenet mondjes snoert van PSV supporters die hem niet goed genoeg vondenMan Shit iequote:![]()
Brenet kan er nog steeds erg weinig van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Mooi om te zien hoe Brenet mondjes snoert van PSV supporters die hem niet goed genoeg vonden
[..]
Man Shit ie![]()
Blijkbaar wel goed genoeg voor Hoffenheim , ze hebben een goede coach die er kijk op heeft .quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Brenet kan er nog steeds erg weinig van.![]()
Best een vermakelijk potje tussen Hoffenheim en City. City blijft toch ook altijd maar weer moeite hebben met Europese wedstrijden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is Sané net helemaal kwijt bij de 1-1.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijkbaar wel goed genoeg voor Hoffenheim , ze hebben een goede coach die er kijk op heeft .Put these foolish ambitions to rest.![]()
Had ie bij PSV ook vaak last van ,slechte positionering.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is Sané net helemaal kwijt bij de 1-1.
Tegen mindere clubs is ie aanvallend wel sterk.![]()
Goed opletten en leren van de ervaring.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
dank maatquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:00 schreef Coco. het volgende:
Ik juich voor Ajax vanavond, en Robbengod.![]()
Robben gaat Ajax pijn doen. (Als ie niet geblesseerd is, lol)quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:00 schreef Coco. het volgende:
Ik juich voor Ajax vanavond, en Robbengod.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:06 schreef skysherrif het volgende:
brenet komt wat tekort wel voor dit niveauSpeelt niet sterk nee ,maar tegen de aanval van City heeft elke back het wel lastig denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:06 schreef skysherrif het volgende:
brenet komt wat tekort wel voor dit niveau![]()
Nee man, ze weten bij Ajax echt wel dat hij altijd naar binnen komt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Robben gaat Ajax pijn doen. (Als ie niet geblesseerd is, lol)Oh.![]()
Waarom doet Veronica niet aan voorbeschouwing op Ajax? Ik zie geprogrammeerd staat tot 21 uur Bing Bang Theory?![]()
Is ook zo, die Demirbay is trouwens echt goed man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Speelt niet sterk nee ,maar tegen de aanval van City heeft elke back het wel lastig denk ik![]()
hehequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, ze weten bij Ajax echt wel dat hij altijd naar binnen komt.What can change the nature of a man?![]()
Vraag ik me ook af ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:18 schreef ThijsTH het volgende:
Waarom doet Veronica niet aan voorbeschouwing op Ajax? Ik zie geprogrammeerd staat tot 21 uur Bing Bang Theory?![]()
Valt niks voor te beschouwen johquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:18 schreef ThijsTH het volgende:
Dat lijkt mij onzin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:18 schreef ThijsTH het volgende:
Waarom doet Veronica niet aan voorbeschouwing op Ajax? Ik zie geprogrammeerd staat tot 21 uur Bing Bang Theory?Oh.![]()
Overigens heb ik een slechte mededeling voor jullie vrienden. Roland is later vanavond want hij moet zijn stage opdracht afmaken.![]()
Eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je dit geen penalty vindt is het toch geel?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vreemd, The Big Bang theory duurt tot 21:00 en daarna is het gelijk voetballen? Of eerst voorbeschouwing?Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Lol Pep. Bakt er weer niks van.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nee hoor. Nog nooit iets gepresteerd in Europa. Hopelijk gaat die Pep 2.0 er zo ook hard af.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Laten we het hopen. 8-0 graag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en straks wannabe Pep (ten Hag) ook“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
En bij alles roept dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beetje raar om andere mensen dat te verwijten nadat je zelf de titel Liverpool van alweer in rook zag opgaan na vijf minuten achter te hebben gestaan op Stamford Bridge. [ afbeelding ]“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Brenet en Hoogma lol.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
madquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:40 schreef Doublepain het volgende:
ja gvd zeg
altijd weer die kut ploeg he![]()
stagestress is niet niksquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:23 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik een slechte mededeling voor jullie vrienden. Roland is later vanavond want hij moet zijn stage opdracht afmaken.What can change the nature of a man?![]()
Heeft Jose prima geregeld. Bus van Man Utd kwam pas 43 minuten voor aftrap bij Old Traffordquote:Niet eerste keer dit seizoen
![]()
Wanneer precies?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Onana gaat de wedstrijd van zn leven keepenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ouderwets gezellig in het Theatre of Dreams.twitter:krisvoakes twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 22:19:12The "attack, attack, attack" chants start up, and they're not just from the Stretford End either. United need a lift from somewhere. #MUFC reageer retweet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 22:21:18 ]![]()
Even tussendoor in de Tsjempionsship: https://twitter.com/villareport/status/1047221163649392640 (en een goal van Bolasie)
Schandalig hard gelachen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 22:38:42 ]![]()
en maar klagen tegen mourinho omdat hij te weinig speeltijd krijgtquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:44 schreef Bolasie het volgende:
Alexis weer - zoals iedereen - walgelijk slecht.![]()
95 was de kaart, duurt allemaal erg lang voor waarschijnlijk nog een paar seconden.quote:sig verwijderd door FA![]()
Als de keeper van CSKA rood krijgt, hoe is het dan doeltrap voor CSKA?Un dann rettet kein Kavallerie,
Hij protesteerde en riep toen nog iets, twee keer geel in 3 seconden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:56 schreef Zorro het volgende:
Als de keeper van CSKA rood krijgt, hoe is het dan doeltrap voor CSKA?sig verwijderd door FA![]()
Aha, beetje dom dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij protesteerde en riep toen nog iets, twee keer geel in 3 seconden.Un dann rettet kein Kavallerie,
twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 22:58:17Real Madrid didn’t score a goal for 3rd game in a row, for the first time in last 11 years: didn’t happen since 2007 reageer retweet
![]()
Had in de eerste helft ook al geel moeten hebben toen hij de bal richting het Kremlin schoot toen de bal allang uit was.quote:sig verwijderd door FA![]()
Het is jammer dat PSV niet morgen tegen de Spurs moet. Die lui missen Eriksen, Dembele, Vertonghen en Dele Alli tegen Barca.![]()
En Bale die lult dat ze Ronaldo niet missen. Hardop gelachen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Grootste miskoop aller tijden van Real en nog steeds willen ze het niet toegevenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 00:02 schreef LordVoldermort het volgende:
En Bale die lult dat ze Ronaldo niet missen. Hardop gelachen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bale heeft nog genoeg beslissende momenten gehad in de CL om dat te zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grootste miskoop aller tijden van Real en nog steeds willen ze het niet toegeven
Dan was Kaka een grotere miskoop.Oh.![]()
Helemaal vergeten lol . Die was ook alles kwijt daar wat hem goed maakte (loopvermogen en veel rushes)quote:Op woensdag 3 oktober 2018 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bale heeft nog genoeg beslissende momenten gehad in de CL om dat te zeggen.
Dan was Kaka een grotere miskoop.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat deel van de Galacticos werkte niet helemaal nee, gelukkig maakte Ronaldo wel zijn bedrag waard voor zequote:Op woensdag 3 oktober 2018 01:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helemaal vergeten lol . Die was ook alles kwijt daar wat hem goed maakte (loopvermogen en veel rushes)
Oh.![]()
Dat hele Galacticos-idee heeft nog echt gewerkt volgens mij op de jaren 50 na . 1 superster werkt wel maar het gaat vaak moeizamer als er meerdere zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deel van de Galacticos werkte niet helemaal nee, gelukkig maakte Ronaldo wel zijn bedrag waard voor zeRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 01:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hele Galacticos-idee heeft nog echt gewerkt volgens mij op de jaren 50 na . 1 superster werkt wel maar het gaat vaak moeizamer als er meerdere zijn.
Beste Galactico ditOh.![]()
Is dat het debiele broertje van Noa Lang ?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste Galactico ditRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dat het debiele broertje van Noa Lang ?
Oh.![]()
Real is echt matig. Is dit het seizoen van de ommekeer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Er missen doelpuntenmakers, er mist breedte/diepte op de flanken die momenteel haast alleen Lucas Vazquez kan bieden. Wat me nog het meest verbaast is dat het middenveld nog totaal niet kan imponeren in balbezit.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real is echt matig. Is dit het seizoen van de ommekeer?
Ik denk dat we inmiddels kunnen voorspellen waar het in de zomer van 2019 heengaat.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Yep, zit er dik in dat Schone naar Real vertrektquote:Op woensdag 3 oktober 2018 08:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Er missen doelpuntenmakers, er mist breedte/diepte op de flanken die momenteel haast alleen Lucas Vazquez kan bieden. Wat me nog het meest verbaast is dat het middenveld nog totaal niet kan imponeren in balbezit.
Ik denk dat we inmiddels kunnen voorspellen waar het in de zomer van 2019 heengaat.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?![]()
Arias lijkt zowaar in de basis te staan vanavond. Mocht hij het niet redden, dan speelt Carlos Isaac weer. Gelson daarentegen haalt tegenwoordig de selectie niet eens meer. Bij Inter is Vrsaljko zowaar een keer fit, maar hij zit waarschijnlijk op de bank. Ook wordt de altijd vervelende Candreva naar de bank geschopt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Areola; Meunier, Silva, Kimpembe, Bernat; Verratti, Rabiot; Mbappé, Neymar, Di Maria, Cavani
18:55 PSG v Rode Ster.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
De opbouw van PSG is nog niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Mbappé, Neymar, Di Maria, Cavani
Heb eigenlijk geen tijd, maar dit is zo sick.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dan pak ik wel de 2e helft meequote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De opbouw van PSG is nog niet om over naar huis te schrijven.![]()
![]()
Neymar is momenteel maar de opbouw aan het verzorgen, lekker hoor.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Voor dit soort problemen luister ik graag naarquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Neymar is momenteel maar de opbouw aan het verzorgen, lekker hoor.twitter:registability twitterde op woensdag 03-10-2018 om 19:04:45PSG’s brand of football and buildup has suffered badly since Motta left. Can have the best instrumentalists in the world, but it won’t sound good without a proper conductor making everything tick. reageer retweet
twitter:registability twitterde op woensdag 03-10-2018 om 19:08:04Tuchel’s not stupid. Found success with Weigl at BVB. He’ll be looking for a similar player to play 6. Rabiot doesn’t have the quality or the brain for it. reageer retweet
![]()
Twintig minuten een stug Rode Ster en daar maakt één vrije trap een einde aan, lekker man.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Hallo amice.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:19 schreef Masterminded het volgende:
Twintig minuten een stug Rode Ster en daar maakt één vrije trap een einde aan, lekker man.![]()
Registability is een dwaas.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor dit soort problemen luister ik graag naartwitter:registability twitterde op woensdag 03-10-2018 om 19:04:45PSG’s brand of football and buildup has suffered badly since Motta left. Can have the best instrumentalists in the world, but it won’t sound good without a proper conductor making everything tick. reageer retweet
twitter:registability twitterde op woensdag 03-10-2018 om 19:08:04Tuchel’s not stupid. Found success with Weigl at BVB. He’ll be looking for a similar player to play 6. Rabiot doesn’t have the quality or the brain for it. reageer retweet
Les deux équipes font leur entrée sur la pelouse du Parc des Princes. Rappelons que la tribune Auteuil est vide, un huis clos partiel étant imposé au PSG après les incidents survenus face au Real Madrid en mars dernierquote:![]()
Je ne parle pas de Français trés bien.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Les deux équipes font leur entrée sur la pelouse du Parc des Princes. Rappelons que la tribune Auteuil est vide, un huis clos partiel étant imposé au PSG après les incidents survenus face au Real Madrid en mars dernierOh.![]()
Beide teams maken hun entree op het gazon van het Parc des Princes. Bedenk dat de stand Auteuil leeg is, een privésessie die wordt opgelegd aan de PSG na de incidenten die afgelopen maart tegen Real Madrid hebben plaatsgevondenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ne parle pas de Français trés bien.![]()
Thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beide teams maken hun entree op het gazon van het Parc des Princes. Bedenk dat de stand Auteuil leeg is, een privésessie die wordt opgelegd aan de PSG na de incidenten die afgelopen maart tegen Real Madrid hebben plaatsgevonden
Oh.![]()
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
kon die niet even wisselen met neuer gisterquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
https://streamja.com/9dX3
Wat die keeper hier doet is ongekend hilarisch.![]()
Toch kon ik wel genieten van Neuer zijn keeperskwaliteiten ook al was het tegen Ajaxquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kon die niet even wisselen met neuer gister
Oh.![]()
Die bal die hij zo zonder blikken of blozen met zijn voet uit het net haalt was wel echt geniaal ja. Zoveel vertrouwen ook in jezelf.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch kon ik wel genieten van Neuer zijn keeperskwaliteiten ook al was het tegen Ajax
En in de laatste 5 minuten stond ie gewoon op de middenlijn.
Toch de beste hoor![]()
Die actie waarbij De Ligt (?) daarna vanaf de middellijn op doel schoot was ook wel weer typisch Neuerquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die bal die hij zo zonder blikken of blozen met zijn voet uit het net haalt was wel echt geniaal ja. Zoveel vertrouwen ook in jezelf.
En in de laatste 5 minuten stond ie gewoon op de middenlijn.
Toch de beste hoor
Oh.![]()
Ja jammer dat de ligt viel en dat daarvoor iemand (vd beek?) hem niet niet kon schieten anders had dat best nog een goal kunnen zijn iddquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die actie waarbij De Ligt (?) daarna vanaf de middellijn op doel schoot was ook wel weer typisch Neuer![]()
![]()
Neuer zou wel bij Ajax passen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja jammer dat de ligt viel en dat daarvoor iemand (vd beek?) hem niet niet kon schieten anders had dat best nog een goal kunnen zijn iddOh.![]()
Dat stoere uitkomen van Neuer vind ik juist vreselijk irritant. Ik hoop elke keer dat het mis zal gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die actie waarbij De Ligt (?) daarna vanaf de middellijn op doel schoot was ook wel weer typisch Neuer![]()
Ah, ik zie dat PSG zondag Lyon op 13 punten mag zetten. Wat leuk.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik vind het wel vermakelijk dat hij zo'n herkenbare stijl heeft en gewoon veel risico durft te nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat stoere uitkomen van Neuer vind ik juist vreselijk irritant. Ik hoop elke keer dat het mis zal gaan.Oh.![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:34 schreef Masterminded het volgende:
Ah, ik zie dat PSG zondag Lyon op 13 punten mag zetten. Wat leuk.Put these foolish ambitions to rest.![]()
PSG - Lyonquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:34 schreef Masterminded het volgende:
Ah, ik zie dat PSG zondag Lyon op 13 punten mag zetten. Wat leuk.
LFC - City
Valencia - Barca
Betis - Atleti
Ajax - AZ
prima zondag![]()
De best mogelijke opstelling van Valverde,quote:.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Jammer dat Liverpool & Ajax elkaar overlappen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
PSG - Lyon
LFC - City
Valencia - Barca
Betis - Atleti
Ajax - AZ
prima zondagOh.![]()
Hallo amice.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De best mogelijke opstelling van Valverde,.
![]()
![]()
Hoe weet je dat als je Arthur pas drie keer gezien hebt?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De best mogelijke opstelling van Valverde,.
Ik ga liverpool kijken denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Liverpool & Ajax elkaar overlappen.![]()
![]()
Moest lachen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Crvena Zvezda krijgen ze ondertussen een rode ster.![]()
Je zoekt het maar uit met je baits.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je Arthur pas drie keer gezien hebt? [ afbeelding ]Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
En dan straks weer klagen dat de Champions League het feestje van de usual suspects is.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:39 schreef franske19 het volgende:
Rode Ster per direct uit de CL zetten.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Eerst een helft ajaxquote:
Maar als liverpool city ook maar een beetje het spektakel wordt van vorig jaar....
dat waren 1 van de beste wedstrijden over 90 minuten qua spel en vermaak die ik gezien heb![]()
Dat is het al. Maak het dan maar officieel.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan straks weer klagen dat de Champions League het feestje van de usual suspects is.![]()
Ik vind het zeer terechte kritiek van mezelf. Hoe kun je van iemand zeggen dat hij in de best mogelijke opstelling past als hij pas 146 minuten heeft meegedaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je zoekt het maar uit met je baits.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die zag ik toen ook niet volledig (lol)quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerst een helft ajax
Maar als liverpool city ook maar een beetje het spektakel wordt van vorig jaar....
dat waren 1 van de beste wedstrijden over 90 minuten qua spel en vermaak die ik gezien heb
Wel die CL-duels trouwens.Oh.![]()
Sevilla v Celta zou in theorie leuk kunnen zijn, maar de coach van Celta is een laffe jongen blijkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
PSG - Lyon
LFC - City
Valencia - Barca
Betis - Atleti
Ajax - AZ
prima zondagNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Nee dat moet de UEFA zo snel mogelijk oplossen (nr 5 en 6 uit de toplanden gelijk de CL in bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten ook niet teveel gaan wennen aan stuntjes.RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat Arthur, van wat ik lees, een prima profielschets voor een middenvelder heeft die Busquets en Rakitic aan moet vullen. Daarbij is Coutinho - Suarez - Messi de meest ideale aanval.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het zeer terechte kritiek van mezelf. Hoe kun je van iemand zeggen dat hij in de best mogelijke opstelling past als hij pas 146 minuten heeft meegedaan?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wat heeft Arsenal nou weer te zoeken in de CL?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat moet de UEFA zo snel mogelijk oplossen (nr 5 en 6 uit de toplanden gelijk de CL in bijvoorbeeld)Oh.![]()
Dembele niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat Arthur, van wat ik lees, een prima profielschets voor een middenvelder heeft die Busquets en Rakitic aan moet vullen. Daarbij is Coutinho - Suarez - Messi de meest ideale aanval.![]()
Nog steeds geen Gutteriez bij PSV? Begint op Ajax te lijken daar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Weet ik ook niet maar Rode Ster en Dinamo zijn marktechnisch natuurlijk niet zo interessant in vergelijking met de Sevilla's en Arsenals van deze wereld .quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal nou weer te zoeken in de CL?RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie missen ze allemaal?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Op Ziggy Sport Golf. Maar de Spursgoden missen een half basis elftal ofzo.![]()
Dembele moet je rechts neerzetten, maar dan loopt hij ook weer Messi in de weg. Links aardt hij niet, alleen voor de sake van dIePtE in het spel.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Hoe lang gaat Umtiti uit de roulatie zijn is de verwachting, of is dat vanwege die nieuwe wetgeving niet bekend![]()
Twee maanden.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:48 schreef skysherrif het volgende:
Hoe lang gaat Umtiti uit de roulatie zijn is de verwachting, of is dat vanwege die nieuwe wetgeving niet bekendNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zeer zonde.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dembele moet je rechts neerzetten, maar dan loopt hij ook weer Messi in de weg. Links aardt hij niet, alleen voor de sake van dIePtE in het spel.![]()
Was geen toeval dat Barça tegen PSV gevaarlijker werd toen Ous meer naar binnentrok.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Maar dan hoeven die clubs daar bovenin die competitie niet eens meer hun best doen om de CL te bereiken, als je dan uit de race bent voor de landstitel kan je al snel gaan freewheelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet ik ook niet maar Rode Ster en Dinamo zijn marktechnisch natuurlijk niet zo interessant in vergelijking met de Sevilla's en Arsenals van deze wereld .Oh.![]()
Arsenal kwam in ieder geval elk jaar door de poule fase en speelde dan meestal tegen Barca of Bayern.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal nou weer te zoeken in de CL?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: