SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vierde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneakpeak groepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na Marcelo en Isco nu ook Bale en Ramos afwezig. Bij Bale en Ramos lijkt het meer voorzorg.
Benieuwd welke keuzes hij achterin maakt en wie Bale in de voorhoede gaat vervangen. Hij zal het wel niet aandurven met Vinicius (lol).Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Tweede wedstrijd op rij dat Malcom niet eens bij de selectie zit. Valverde roept inmiddels zelfs liever een derde keeper op (lol). Was dat al die commotie allemaal waard? Paar dagen geleden kwam naar buiten dat Bartomeu hem gekocht gewoon omdat, zonder medeweten van Valverde, en daar begint het toch allemaal wel sterk op te lijken. Dit gaat nergens over. Ook gewoon niet zo slim geweest van Malcom zelf om niet liever naar Roma te gaan, waar hij inmiddels de grote man had kunnen spelen met al die incompetentie die daar op dat veld loopt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wat een kutwedstrijden allemaal“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
twitter:FcInter1908it twitterde op zondag 30-09-2018 om 10:02:25Spalletti: ''Lautaro + Icardi? Per il momento no.'' ⚫️🔵⚫️🔵 reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.![]()
BREAKING: @SpursOfficial Dele Alli, Serge Aurier, Mousa Dembele, Christian Eriksen and Jan Vertonghen ruled out of games against @FCBarcelona and @CardiffCityFC #SSN
LolNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Blessures? #prayforpsvquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
BREAKING: @SpursOfficial Dele Alli, Serge Aurier, Mousa Dembele, Christian Eriksen and Jan Vertonghen ruled out of games against @FCBarcelona and @CardiffCityFC #SSN
Lol![]()
Heeft Youri Mulder iemand wel eens een nieuw inzicht gegeven?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:04 schreef skysherrif het volgende:
Blind middenveld, wober als cv en tadic spits.
Ik ben heel benieuwd
Oh.![]()
Snelle conclusie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
0/6 voor de Bald Fraud en nog naar Oekraïne moeten. Ojee.![]()
Zou het wat uitmaken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:04 schreef skysherrif het volgende:
Blind middenveld, wober als cv en tadic spits.
Ik ben heel benieuwd![]()
Excuus. Wordt lastig voor City om te overwinteren ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik probeer Stijn uit zijn kot te lokken, stil nou.![]()
Stijn is bij het Leidens Ontzet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik probeer Stijn uit zijn kot te lokken, stil nou.![]()
Prima goal maar die zwarte stopper zit ook lekker te verdedigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
De Dybala-mask is terug. Wereldgoal.![]()
En worstquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar eten ze alleen maar hutspot toch?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het Leids Ontzet of Leidens Ontzet wordt jaarlijks in Leiden gevierd ter herdenking van de belegering van deze stad tijdens de Tachtigjarige Oorlog en het ontzet op 3 oktober 1574.quote:![]()
Bij mij ging het over de Vietnam-oorlog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog in mijn eindexamen geschiedenis gekregen, genot.Oh.![]()
En vooral bier zuipen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus gewoon kermis daar![]()
Is wel een stukje groter dan gewoon kermisquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus gewoon kermis daar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zie Stijn al zitten in zo'n vliegtuigje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus gewoon kermis daar![]()
Kom jij ook uit Leiden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is wel een stukje groter dan gewoon kermisOh.![]()
Golaaaaaazoquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
aardige assist ook wel van bonucciquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze hebben een goddelijke mosterdsaus daar.quote:
Echt dat heeft een bijzonder positieve invloed op mijn lichaam wanneer dat spul mijn tong raakt.Oh.![]()
Mooi om te zien hoe Brenet mondjes snoert van PSV supporters die hem niet goed genoeg vondenMan Shit iequote:![]()
Brenet kan er nog steeds erg weinig van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:43 schreef PSVCL het volgende:
Mooi om te zien hoe Brenet mondjes snoert van PSV supporters die hem niet goed genoeg vonden
[..]
Man Shit ie![]()
Blijkbaar wel goed genoeg voor Hoffenheim , ze hebben een goede coach die er kijk op heeft .quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Brenet kan er nog steeds erg weinig van.![]()
Best een vermakelijk potje tussen Hoffenheim en City. City blijft toch ook altijd maar weer moeite hebben met Europese wedstrijden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is Sané net helemaal kwijt bij de 1-1.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijkbaar wel goed genoeg voor Hoffenheim , ze hebben een goede coach die er kijk op heeft .Put these foolish ambitions to rest.![]()
Had ie bij PSV ook vaak last van ,slechte positionering.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is Sané net helemaal kwijt bij de 1-1.
Tegen mindere clubs is ie aanvallend wel sterk.![]()
Goed opletten en leren van de ervaring.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
dank maatquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:00 schreef Coco. het volgende:
Ik juich voor Ajax vanavond, en Robbengod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: