Robben gaat Ajax pijn doen. (Als ie niet geblesseerd is, lol)quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:00 schreef Coco. het volgende:
Ik juich voor Ajax vanavond, en Robbengod.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:06 schreef skysherrif het volgende:
brenet komt wat tekort wel voor dit niveau
Speelt niet sterk nee ,maar tegen de aanval van City heeft elke back het wel lastig denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:06 schreef skysherrif het volgende:
brenet komt wat tekort wel voor dit niveau
Nee man, ze weten bij Ajax echt wel dat hij altijd naar binnen komt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Robben gaat Ajax pijn doen. (Als ie niet geblesseerd is, lol)
Is ook zo, die Demirbay is trouwens echt goed man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Speelt niet sterk nee ,maar tegen de aanval van City heeft elke back het wel lastig denk ik
hehequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man, ze weten bij Ajax echt wel dat hij altijd naar binnen komt.
Vraag ik me ook af ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:18 schreef ThijsTH het volgende:
Waarom doet Veronica niet aan voorbeschouwing op Ajax? Ik zie geprogrammeerd staat tot 21 uur Bing Bang Theory?
Valt niks voor te beschouwen johquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:18 schreef ThijsTH het volgende:
Waarom doet Veronica niet aan voorbeschouwing op Ajax? Ik zie geprogrammeerd staat tot 21 uur Bing Bang Theory?
Dat lijkt mij onzin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:18 schreef ThijsTH het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je dit geen penalty vindt is het toch geel?
Nee hoor. Nog nooit iets gepresteerd in Europa. Hopelijk gaat die Pep 2.0 er zo ook hard af.quote:
Laten we het hopen. 8-0 graag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en straks wannabe Pep (ten Hag) ook
En bij alles roept dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beetje raar om andere mensen dat te verwijten nadat je zelf de titel Liverpool van alweer in rook zag opgaan na vijf minuten achter te hebben gestaan op Stamford Bridge. [ afbeelding ]
madquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:40 schreef Doublepain het volgende:
ja gvd zeg
altijd weer die kut ploeg he
stagestress is niet niksquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:23 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik een slechte mededeling voor jullie vrienden. Roland is later vanavond want hij moet zijn stage opdracht afmaken.
Heeft Jose prima geregeld. Bus van Man Utd kwam pas 43 minuten voor aftrap bij Old Traffordquote:
Wanneer precies?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Onana gaat de wedstrijd van zn leven keepen
Ouderwets gezellig in het Theatre of Dreams.twitter:krisvoakes twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 22:19:12The "attack, attack, attack" chants start up, and they're not just from the Stretford End either. United need a lift from somewhere. #MUFC reageer retweet
en maar klagen tegen mourinho omdat hij te weinig speeltijd krijgtquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:44 schreef Bolasie het volgende:
Alexis weer - zoals iedereen - walgelijk slecht.
95 was de kaart, duurt allemaal erg lang voor waarschijnlijk nog een paar seconden.quote:
Hij protesteerde en riep toen nog iets, twee keer geel in 3 seconden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:56 schreef Zorro het volgende:
Als de keeper van CSKA rood krijgt, hoe is het dan doeltrap voor CSKA?
Aha, beetje dom dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij protesteerde en riep toen nog iets, twee keer geel in 3 seconden.
twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 22:58:17Real Madrid didn’t score a goal for 3rd game in a row, for the first time in last 11 years: didn’t happen since 2007 reageer retweet
Had in de eerste helft ook al geel moeten hebben toen hij de bal richting het Kremlin schoot toen de bal allang uit was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |