Daarom snap dat gejank over 'liegen' en 'smoesjes' ook nooit zo.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:36 schreef rival het volgende:
Het ligt toch ook aan haar?
Zij vindt jou niet leuk genoeg.
Ja niet dus. En STING en ik zijn geen dreamteam meerquote:Op donderdag 27 september 2018 12:45 schreef Debsterr het volgende:
Oh great, nu staat die crap ook nog in de OP
Is Sting weg?quote:Op donderdag 27 september 2018 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja niet dus. En STING en ik zijn geen dreamteam meer.
Oh well. Back ontopic en blijf met de klauwtjes uit de OP.
Nee. Maar iemand heeft dat uit de OP gesloopt.quote:
Oh! Ik dacht alquote:Op donderdag 27 september 2018 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar iemand heeft dat uit de OP gesloopt.
WatstonderindeOPwatstonderindeOPwatstonderindeOPwatstonderindeOP?!?!???quote:Op donderdag 27 september 2018 12:45 schreef Debsterr het volgende:
Oh great, nu staat die crap ook nog in de OP
Strato's 2e persoonlijkheid.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
WatstonderindeOPwatstonderindeOPwatstonderindeOPwatstonderindeOP?!?!???
Enkele begrippen die in dit topic veelvuldig aan bod komen:quote:Op donderdag 27 september 2018 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
WatstonderindeOPwatstonderindeOPwatstonderindeOPwatstonderindeOP?!?!???
Bedankt, heb een beetje in m'n mond gekotst.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:02 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Enkele begrippen die in dit topic veelvuldig aan bod komen:
✔ LVML: Liefde Van Mijn Leven.
✔ LVJL: Liefde Van Je (of jouw) Leven.
✔ POHWP: Prins(es) Op Het Witte Paard.
✔ FFWASG: FOK!Forum WhatsApp Speeddate Groep.
✔ Fluffyness: Tot heden helaas matig gedefinieerd.
Door jou ja, voor de rest eigenlijk door niemandquote:Op donderdag 27 september 2018 13:02 schreef Stratotanker het volgende:
Enkele begrippen die in dit topic veelvuldig aan bod komen:
✔ LVML: Liefde Van Mijn Leven.
✔ LVJL: Liefde Van Je (of jouw) Leven.
✔ POHWP: Prins(es) Op Het Witte Paard.
✔ FFWASG: FOK!Forum WhatsApp Speeddate Groep.
✔ Fluffyness: Tot heden helaas matig gedefinieerd.
Echt wel. In het vorige topic nog.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door jou ja, voor de rest eigenlijk door niemand
quote:Op donderdag 27 september 2018 10:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Snap er geen zak van. Wat is POHWP?
Weet nu nog steeds niet wat t is
Of je doet gewoon weer even normaal en begrijpt de hint.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:16 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Echt wel. In het vorige topic nog.
[..]
Leuk Krea! Hopelijk is het gezelligquote:Op donderdag 27 september 2018 13:07 schreef Kreator het volgende:
Zo. Morgen date met iemand die ik al een tijdje ken (niet de twijfelkut van de afgelopen weken) . Zin in. Drinken, eten, fancy-pantsy-culturele-film, drinken, drinken.
Succes en veel plezier!quote:Op donderdag 27 september 2018 13:07 schreef Kreator het volgende:
Zo. Morgen date met iemand die ik al een tijdje ken (niet de twijfelkut van de afgelopen weken) . Zin in. Drinken, eten, fancy-pantsy-culturele-film, drinken, drinken.
Thanks. Gezellig sowieso, want ik ken haar al een tijdje en we appen eigenlijk wel elke dag. Zeker de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk Krea! Hopelijk is het gezellig.
Spannend! En wat lief dat je er zo over nadenktquote:Op donderdag 27 september 2018 14:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Oeh, binnenkort eerste echte date na scheiding van een jaar geleden. Ben wel een beetje nerveus; ze is zo leuk in het contact tot nu toe....
Ben nu een programma in elkaar aan het draaien voor die dag. Ook leuk om te doen en om iets te vinden bij wat ze leuk vindt.
Spannend! En wat leuk dat je zoveel moeite doet, hopelijk vind je wat leuks en hebben jullie een leuke dag samenquote:Op donderdag 27 september 2018 14:12 schreef Hi_flyer het volgende:
Oeh, binnenkort eerste echte date na scheiding van een jaar geleden. Ben wel een beetje nerveus; ze is zo leuk in het contact tot nu toe....
Ben nu een programma in elkaar aan het draaien voor die dag. Ook leuk om te doen en om iets te vinden bij wat ze leuk vindt.
Doe eens minder posten jij, straks ben je eerder op de 100.000 dan ikquote:Op donderdag 27 september 2018 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door jou ja, voor de rest eigenlijk door niemand
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 27 september 2018 13:40 schreef quickstepster het volgende:
En nu dan weer terug on topic?
Ik heb zo net voor mn vakantie nog een tweede date geregeld voor als ik terug ben. Erg grappig, totaaaal verschillende mannen, allebei wel heel leuk
Ik blijf me erover verbazen, dat er dus daadwerkelijk mensen zijn die binnen twee weken al op seks aansturen. Zoveel wanhoopquote:Op donderdag 27 september 2018 14:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Spannend! En wat leuk dat je zoveel moeite doet, hopelijk vind je wat leuks en hebben jullie een leuke dag samentrouwens
Hier ook weer aan het daten na een relatie van 10 jaar. Inmiddels alweer 1.5 jaar vrijgezel. Al een paar keer Tinder op mn telefoon geïnstalleerd en weer verwijderd
Wel veel matches gehad, weinig mannen die terugpraten, of echt alleen seks willen en daar na twee regels ook meteen over beginnen en nergens anders over kunnen praten. Met één man hier uit de stad vier weken geappt, klikte echt super en veel op dezelfde golflengte. Drie keer geprobeerd af te spreken, maar hij heeft me keihard laten zitten.
Sinds vorige week een account op OkCupid, kijken of dat beter bevalt.
Al had ik daar na een week chatten met iemand dat hij nog maagd was, een eckte Fok!er was qua leven, van de acht dates die hij had gehad bleef het bij zeven bij één date vanuit de kant van de vrouw en zijn foto's bleken ook al jaren oud te zijn en leken in de verste verte niet op zijn huidige foto. Dus die heb ik toch maar eerlijk verteld dat het niet wat ging worden
Mijn ex heb ik elf jaar geleden qua Relatieplanet leren kennen, dus ik geloof wel echt in internetdaten. Maar het is nu toch wel heel anders dan in die tijd vind ik.
Maar geduld is een schone zaak zeggen ze. En ook in het echte leven onderneem ik wel van alles. Alleen zijn de meeste mannen die ik daar leuk vind bezet en de mannen die mij leuk vinden zijn ook vaak bezet
2 weken? 2 regels! Dus na hoi zeg maar meteenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen, dat er dus daadwerkelijk mensen zijn die binnen twee weken al op seks aansturen. Zoveel wanhoop
Lol, zelfs een vrouw die alleen kille seks wilt zou er van opdrogenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
2 weken? 2 regels! Dus na hoi zeg maar meteen
Toen ik een leuke match met wie ik al wat had gekletst (niet over seks) vertelde dat ik morgen in zijn stad ben voor een afspraak (dus ik dacht, kunnen we wel ff wat drinken in de stad) was zijn reactie "oh mooi dan kunnen we pompen"
Dus die heb ik ook maar weer verwijderd.
Wat?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Toen ik een leuke match met wie ik al wat had gekletst (niet over seks) vertelde dat ik morgen in zijn stad ben voor een afspraak (dus ik dacht, kunnen we wel ff wat drinken in de stad) was zijn reactie "oh mooi dan kunnen we pompen"
wat? sjeesusquote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Twee regels bedoelde ik inderdaaad, was in gesprek en dat ging over weken dus heb het e.e.a. door elkaar gehaaldquote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Je schrijft gelukkig "mensen", kom ze zelf ook tegen hoor, in vrouwelijke vorm.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen, dat er dus daadwerkelijk mensen zijn die binnen twee weken al op seks aansturen. Zoveel wanhoop
Misschien bedoelde hij ditquote:Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Die schep je vol lucht, hoeft niet gepomptquote:Op donderdag 27 september 2018 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dit![]()
[ afbeelding ]
Ben ik allang overheen johquote:Op donderdag 27 september 2018 15:31 schreef Dven het volgende:
Doe eens minder posten jij, straks ben je eerder op de 100.000 dan ik
Het viel mij zo enorm tegen hoe weinig interesse er was voor de persoon zelf.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:44 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja echt, met dit weer heeft hij vast geen wateroverlast in de kelder dat moet worden weggepompt lijkt meMisschien een lekke band idd
En nee hij was wel echt serieus.
Ik heb niks tegen seks of een one night stand, maar een beetje interesse in de persoon en respectvol gedrag stel ik toch wel op prijs. Ik ben geen sekspop
Ah vandaar dat hij niet omhoog kwamquote:Op donderdag 27 september 2018 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Die schep je vol lucht, hoeft niet gepompt
Lolquote:Op donderdag 27 september 2018 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dit![]()
[ afbeelding ]
Waar zit dat respectloze dan in? Of alsof jij een sekspop zou zijn? Want volgens mij trek jij die conclusie meer uit jezelf?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:44 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja echt, met dit weer heeft hij vast geen wateroverlast in de kelder dat moet worden weggepompt lijkt meMisschien een lekke band idd
En nee hij was wel echt serieus.
Ik heb niks tegen seks of een one night stand, maar een beetje interesse in de persoon en respectvol gedrag stel ik toch wel op prijs. Ik ben geen sekspop
HP? Horny Planet? wat is dat danquote:Op donderdag 27 september 2018 15:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het viel mij zo enorm tegen hoe weinig interesse er was voor de persoon zelf.
Aan de andere kant, dat maakte het filteren zoveel makkelijker. Degene die wel interesse hadden waren er zo tussenuit te pikken en een gesprekje waard. De anderen...next.
(ik gebruikte HP trouwens. In het begin viel het wat tegen maar ik merkte naarmate de zomervakantie op z'n einde liep dat de berichten kwalitatiever beter werden..geen idee of daar een verband zit maar ik vond het wel heel opvallend)
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HP? Horny Planet? wat is dat dan
Ja dat is wel weer zo, dat het het filteren makkelijker maakt. Maar op Tinder ging het 9/10 keer zo, dus vandaar dat ik daar wel een beetje klaar mee ben. OkCupid is toch wat serieuzer voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het viel mij zo enorm tegen hoe weinig interesse er was voor de persoon zelf.
Aan de andere kant, dat maakte het filteren zoveel makkelijker. Degene die wel interesse hadden waren er zo tussenuit te pikken en een gesprekje waard. De anderen...next.
(ik gebruikte HP trouwens. In het begin viel het wat tegen maar ik merkte naarmate de zomervakantie op z'n einde liep dat de berichten kwalitatiever beter werden..geen idee of daar een verband zit maar ik vond het wel heel opvallend)
Totaal geen interesse in mij als persoon hebben, alleen maar plat praten, als ik iets vroeg moest ik niet zo lastig/moeilijk doen etc. Kreeg gewoon echt het gevoel dat het hem niet uitmaakte met wie het was, als hij maar kon neuken.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar zit dat respectloze dan in? Of alsof jij een sekspop zou zijn? Want volgens mij trek jij die conclusie meer uit jezelf?
Harry Potter is een boeken reeks geschreven door J.K. Rowling en is een groot succes. De boeken zijn tevens verfilmd.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik mag aannemen een typfout?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:33 schreef Dven het volgende:
Hard pompen.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze houdt van thee, natuur, musea. Ze houdt niet van varkensvlees, drukke omgeving. We wonen allebei niet te ver van Den Haag, dus dat gaat het worden. Theetje om elkaar voor het eerst te zien, dan Mauritshuis, Lunchen in het reuzenrad op de pier v Scheveningen, lekker wandelen en later eten in een keniaans restaurant zonder vark op 't menuquote:Op donderdag 27 september 2018 14:20 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Spannend! En wat lief dat je er zo over nadenktwat gaan jullie doen? Inieder geval veel plezier en succes gewenst!
Tjah, als jij alleen mannen matched die alle keuze hebben bestaat er een grote kans dat ze er vrij jolig mee omgaan?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer zo, dat het het filteren makkelijker maakt. Maar op Tinder ging het 9/10 keer zo,dus vandaar dat ik daar wel een beetje klaar mee ben. OkCupid is toch wat serieuzer voor mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |