Ik vind het een aardige vrouw en ik denk andersom ook, maar ik voelde geen vonkquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
"Heeft u een contactallergie voor paprika's?"
de Berenquote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef G-Pier het volgende:
Ik vind eten bij de Beren leuker en lekkerder.
Ik ken het nog steeds niet.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef G-Pier het volgende:
Er komt een Happy Italy op de Kop van Zuid in Roffa.
Ze zijn nu overaaaaaal.
doet ze al meer naast GC en FOT?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Langzaam neemt Miauw heel FOK over als mod.
Ligt wel in de lijn der verwachtingquote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2018 22:27 schreef Koen66 het volgende:
je bent nog steeds gewoon blauw Miauw
quote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goedkoop ‘Italiaans’ eten. Het is te nassen als snel restaurantvoedsel maar echt culinair is het niet.quote:
Nom nom.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef G-Pier het volgende:
Groot gelijk. Mag je mij een upgrade geven naar FA, deal? Kan ik tenminste bans uitdelen als mensen SC'en in reeksen waar dat niet de bedoeling isquote:Op woensdag 26 september 2018 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ligt wel in de lijn der verwachtingGelijk van mod naar A ook.
Jaquote:
moet ik nog een keer doen. Sate doen ze ook onbeperktquote:
Niet te vergelijken johquote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef G-Pier het volgende:
De Beren ook niet toch?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:28 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Goedkoop ‘Italiaans’ eten. Het is te nassen als snel restaurantvoedsel maar echt culinair is het niet.
Ja, ik heb de omschrijving nu al meerdere keren gehoord, maar ík ken het nietquote:Op woensdag 26 september 2018 22:28 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Goedkoop ‘Italiaans’ eten. Het is te nassen als snel restaurantvoedsel maar echt culinair is het niet.
quote:
DIRECT!quote:Op woensdag 26 september 2018 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nom nom.
[..]
Groot gelijk. Mag je mij een upgrade geven naar FA, deal? Kan ik tenminste bans uitdelen als mensen SC'en in reeksen waar dat niet de bedoeling is
Als Happy Italy nou eens Flammkuchen zouden serveren zou ik er veel vaker komen dan voor de gemiddelde pizza en pasta.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet te vergelijken joh
Beide redelijk voor snel paupervoer, Happy Italy betere prijs/kwaliteit ratio
hebben we in Eindhoventje al een tijdje. vind het maar moa mwoaquote:Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef G-Pier het volgende:
Er komt een Happy Italy op de Kop van Zuid in Roffa.
Ze zijn nu overaaaaaal.
Zou je niet met 1 tegelijk beginnen?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:32 schreef G-Pier het volgende:
Ik wil Five Guys proberen maar het is zo duuuuuur, iemand al geprobeerd?
quote:Op woensdag 26 september 2018 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou je niet met 1 tegelijk beginnen?
[..]
Ik wil ze het liefst allemaal onder de duim hebben wanneer ik ze in mijn mond stop.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
Happy Austria/Swiss/Elzas zou het dan moeten hetenquote:Op woensdag 26 september 2018 22:31 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Als Happy Italy nou eens Flammkuchen zouden serveren zou ik er veel vaker komen dan voor de gemiddelde pizza en pasta.
[..]
Ga dat vooral doen en vorm er je eigen mening overquote:Op woensdag 26 september 2018 22:36 schreef Molo het volgende:
Die burgers van Five Guys zien er wel lekker uit. Wil ik weleens proberen ooit
Tjuus!quote:Op woensdag 26 september 2018 22:40 schreef Molo het volgende:
Zo, de instorting is hier![]()
Slaap lekker allen!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 26 september 2018 22:40 schreef Molo het volgende:
Slaap lekker allen!
Trusten!quote:Op woensdag 26 september 2018 22:40 schreef Molo het volgende:
Slaap lekker allen!
Waarom?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben toch maar weer wel bij Facebook gegaan![]()
Loser!![]()
![]()
Waarom probeer je dat?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ik probeer een film met Ryan Reynolds te kijken
Ik vind hem juist best een leuke acteurquote:
Ik vind hem altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem juist best een leuke acteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |