Is de Caledonian Sleeper-nachttrein niks voor jou?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
EngelandFavoriete onderdeel van Europa voor mij. Wil nog steeds een keer met de trein 2-3 weekjes door Engeland heen reizen.
Ik mis de tijd dat ze nog echt tracks zong (al dan wel met hevige autotune natuurlijk).quote:
Ik snap dit niet 😅😅😅quote:Op woensdag 26 september 2018 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt inderdaad. "Vrije keuze".
Geen idee, nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 september 2018 22:16 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Is de Caledonian Sleeper-nachttrein niks voor jou?
De recruiter wil een date met jequote:Op woensdag 26 september 2018 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaa ik hoop het![]()
In het gunstigste geval, nieuwe baan, nog twee weken werken, twee weken vakantie![]()
Ik ben positief maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Straks gaat het om heel iets anders
ik ken alleen dit. Ranzig wijf to the maxquote:Op woensdag 26 september 2018 22:17 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat ze nog echt tracks zong (al dan wel met hevige autotune natuurlijk).
Ja, straks krijg je net zoals ik dat alles anders gaat dan gehoopt. :’)quote:Op woensdag 26 september 2018 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Straks gaat het om heel iets anders
Yeah baby, yeah!quote:
"Heeft u een contactallergie voor paprika's?"quote:Op woensdag 26 september 2018 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaa ik hoop het![]()
In het gunstigste geval, nieuwe baan, nog twee weken werken, twee weken vakantie![]()
Ik ben positief maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Straks gaat het om heel iets anders
Miauw doet ook aardig gastmodden daarquote:Op woensdag 26 september 2018 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik AlwaysHappy blijf? Daar de tiran uithangen natuurlijk
Nu officieel mod! Paar daagjes alquote:Op woensdag 26 september 2018 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miauw doet ook aardig gastmodden daar
Hee!quote:Op woensdag 26 september 2018 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
"Heeft u een contactallergie voor paprika's?"
Die zal ik wel weer hebbenquote:Op woensdag 26 september 2018 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
"Heeft u een contactallergie voor paprika's?"
quote:Op woensdag 26 september 2018 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik AlwaysHappy blijf? Daar de tiran uithangen natuurlijk
Zo zo. Nu ga je wel ver hoor.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:22 schreef Molo het volgende:
Fogel en UitStraling: mannen die de wereld niet aan kunnen en overal allergisch voor zijn 😅😅😅
quote:Op woensdag 26 september 2018 22:22 schreef Molo het volgende:
Fogel en UitStraling: mannen die de wereld niet aan kunnen en overal allergisch voor zijn 😅😅😅
verrek dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 26 september 2018 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu officieel mod! Paar daagjes al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |