abonnement Unibet Coolblue
pi_182284830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Een jaar later besloot de Nederlandse regering zelf de groepering te ondersteunen met logistieke hulp, zoals pick up-trucks en uniformen.
Rebellen, terroristen, het maakt me eigenlijk geen ene sodekut uit hoe je die knakers in die zandbak daar noemt...… WTF moet onze Nederlandse overheid met pickup trucks en uniformen daar gaan lopen strooien????

Wat is dat voor een bullshit. Assad zit daar gewoon democratisch gekozen. Waarom moeten wij ons daar mee bemoeien? :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182284860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Nederland steunde tussen mei 2015 en maart 2018 22 strijdgroepen in Syrië.
GEEF_DAT_GELD_GODVERDOMME_HIER_UIT!!!!!

Onze ouderen liggen in hun eigen schijt te rollen wegens teweinig handjes aan bed en we gaan terroristen/rebellen steunen met god weet hoeveel miljoenen in een of andere shithole.

Man man man.

Waarom??? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182284872
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Rebellen, terroristen, het maakt me eigenlijk geen ene sodekut uit hoe je die knakers in die zandbak daar noemt...… WTF moet onze Nederlandse overheid met pickup trucks en uniformen daar gaan lopen strooien????

Wat is dat voor een bullshit. Assad zit daar gewoon democratisch gekozen. Waarom moeten wij ons daar mee bemoeien? :r
Omdat wij een vazalstaat van de schurkenstaat VS zijn en wij gewoon doen wat Washington wil dat we doen.
pi_182284914
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat wij een vazalstaat van de schurkenstaat VS zijn en wij gewoon doen wat Washington wil dat we doen.
Rt.
We leven naar de wil van de VS en voor Europa. Dit zijn geeneens onze keuzes meer, maar keuzes van carriere politici.
Je kan als soeverein land prima "nee" zeggen tegen de VS. Ik steun je niet, want je levert niet genoeg bewijs.
Dan kom je in een welles/nietes spelletje. En uiteindelijk zoals de geschiedenis de afgelopen 100 jaar al heeft bewezen, legt Amerika zijn spreekwoordelijke penis op tafel en dan is het klaar.
pi_182284919
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:49 schreef Monopoly het volgende:
Hatsee, de minister overleeft een motie van wantrouwen en dit was het. Op naar het volgende krasje op Ruttes laklaag.
Het is werkelijk waar niet te filmen. Als een ieder van ons op zijn werk zo zou falen dan stonden we allemaal al lang en breed buiten. Op staande voet. Doei!

En dit geteisem blijft allemaal maar gewoon zitten een dat kan allemaal. Gewoon even sorry zeggen en je kan weer door.

Ik word hier zo moe van ::r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182284948
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is werkelijk waar niet te filmen. Als een ieder van ons op zijn werk zo zou falen dan stonden we allemaal al lang en breed buiten. Op staande voet. Doei!

En dit geteisem blijft allemaal maar gewoon zitten een dat kan allemaal. Gewoon even sorry zeggen en je kan weer door.

Ik word hier zo moe van ::r
Woensdag 20 maart kan je de eerste goede tik uitdelen. Stem voor de 1e kamer. Laat ze maar zien wat je het niet meer pikt.
pi_182284961
Kregen wij voor deze actie een UN zetel?
pi_182284974
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is werkelijk waar niet te filmen. Als een ieder van ons op zijn werk zo zou falen dan stonden we allemaal al lang en breed buiten. Op staande voet. Doei!

En dit geteisem blijft allemaal maar gewoon zitten een dat kan allemaal. Gewoon even sorry zeggen en je kan weer door.

Ik word hier zo moe van ::r
We leven in een grote leugen en worden bestolen en belazerd waar we bij staan. Niemand doet wat.
pi_182284999
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Woensdag 20 maart kan je de eerste goede tik uitdelen. Stem voor de 1e kamer. Laat ze maar zien wat je het niet meer pikt.
De illusie dat je stemrecht enige invloed van betekenis heeft is ook zo'n mooie. Wie trapt daar nog in?
pi_182285025
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Woensdag 20 maart kan je de eerste goede tik uitdelen. Stem voor de 1e kamer. Laat ze maar zien wat je het niet meer pikt.
Ik ga zeker stemmen. Dat heb ik nog elke keer gedaan. Zowel lokaal als landelijk. Als je niet stemt mag je ook niet zeiken denk ik altijd en daar ik graag zeik op vanalles en nog wat moet ik dus wel stemmen :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182285026
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De illusie dat je stemrecht enige invloed van betekenis heeft is ook zo'n mooie. Wie trapt daar nog in?
Ik zou mij kapot schamen als ik alleen maar kanker op alles, maar zelf niet stem. Of het zin heeft weet ik niet, want ik weet niet in hoeverre wij hier een eerlijk systeem hebben. Ik ga er vanuit dat het wel eerlijk gaat, maar die zekerheid heb ik niet. Dus inderdaad, een dikke kans dat het onzin is. Maar als dat uitkomt dan breekt de pleuris uit.
pi_182285061
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik zou mij kapot schamen als ik alleen maar kanker op alles, maar zelf niet stem. Of het zin heeft weet ik niet, want ik weet niet in hoeverre wij hier een eerlijk systeem hebben. Ik ga er vanuit dat het wel eerlijk gaat, maar die zekerheid heb ik niet. Dus inderdaad, een dikke kans dat het onzin is. Maar als dat uitkomt dan breekt de pleuris uit.
Het volledige systeem moet omver, te beginnen bij de figuren waar echt het grote geld zit, maar die gaan dat niet laten gebeuren en storten ons eerder in een grote oorlog om hun macht te behouden en vergroten.
pi_182285076
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het volledige systeem moet omver, te beginnen bij de figuren waar echt het grote geld zit, maar die gaan dat niet laten gebeuren en storten ons eerder in een grote oorlog om hun macht te behouden en vergroten.
pi_185308662


Wat je wist dat ging komen. :|W Ik kan het die advocaten nog geeneens kwalijk nemen. Rutte heeft bewust islamistische terroristische milities gesteund.
pi_185309015
Waar een klein land niet groot ik kan zijn. O+ Wat een aandacht voor Nederland in deze Engelstalige wikipedia-pagina over deze terroristische militie.

https://en.wikipedia.org/wiki/Levant_Front

"The Netherlands public prosecutor has declared it to be a terrorist organisation in 2018, despite the Dutch government having earlier provided it with support." :') |:(

Een stukje verder onderaan zelfs een heel hoofdstuk.

Het beste kabinet ooit, de beste MP ooit. _O_ :|W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')