Ja, 2. Maar dat is andersquote:
Niet doen, 95% van de tijd zitten ze veilig bij hun moederquote:Op woensdag 26 september 2018 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben echt bezorgd om zijn kinderen
Ik niet, Firefox is een lieve man.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben echt bezorgd om zijn kinderen
Krijgen ze geld voor denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ze dit nog serieus analyseren?
Laat ze lekker thuis blijven en zet in de rust een livestream aan van de stroopwafelkraam.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen ze geld voor denk ik.
Interessant dat je dat vraagt: Mijn zoon heeft op 6-jarige leeftijd één keer met het K woord gescholden, en heb hem dat rustig uitgelegd dat het niet wenselijk is, en heeft het daarna nooit meer gezegd (waar ik bij ben)quote:Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet, Firefox is een lieve man.
Ben wel benieuwd wat hij doet als ze met 'kanker' schelden. Loopt hij dan het huis uit?
Of een reportage van Fresia over de stroopwafelkraam.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat ze lekker thuis blijven en zet in de rust een livestream aan van de stroopwafelkraam.
Dat heb je goed gedaan.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Interessant dat je dat vraagt: Mijn zoon heeft op 6-jarige leeftijd één keer met het K woord gescholden, en heb hem dat rustig uitgelegd dat het niet wenselijk is, en heeft het daarna nooit meer gezegd (waar ik bij ben)
Fresia en stroopwafels.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een reportage van Fresia over de stroopwafelkraam.
Wie of wat is Fresia?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een reportage van Fresia over de stroopwafelkraam.
Jammer dat zoiets niet werkt in een haxball room.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Interessant dat je dat vraagt: Mijn zoon heeft op 6-jarige leeftijd één keer met het K woord gescholden, en heb hem dat rustig uitgelegd dat het niet wenselijk is, en heeft het daarna nooit meer gezegd (waar ik bij ben)
Ja, ik vind haar wel goed.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan zij wel 2 zinnen achter elkaar foutloos uitspreken of is het Altetflop 2.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |