Rijswijk... Precies tussen Den Haag en Delft in.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hahaha dat valt mij ook al hele tijd op
Zou echt ontzettend zonde zijn als ze Labyad een rotschop geven ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met dit soort potjes vrees ik altijd maar voor blessures door lompe amateurs.
Ik heb totaal geen beeld bij Rijswijk maar ik zie alleen mocrosquote:Op woensdag 26 september 2018 21:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Rijswijk... Precies tussen Den Haag en Delft in.
Typisch weer.
R&P / Onzekerheid door kleinere penerquote:Op woensdag 26 september 2018 21:27 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch ik heb over jou gepraat in een R&P topic.
Ik ook niet, maar wel bij Delft en Den Haag.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen beeld bij Rijswijk maar ik zie alleen mocros
Uh.. dank je?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
R&P / Onzekerheid door kleinere pener
Sesamstraat is afgelopen.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die kinderen plezier hebben joh.
Zuur figuur.
Oh ik dacht dat je daar over Onlo praatte, dan heb ik verkeerd gekekenquote:
Vandaar dat je zo chagrijnig bent.quote:
Geeft niet.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar over Onlo praatte, dan heb ik verkeerd gekeken
Ik word altijd chagrijnig van krijsende kut-kinderen. Sowieso, kinderenquote:Op woensdag 26 september 2018 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo chagrijnig bent.
Je hebt zelf toch kinderenquote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik word altijd chagrijnig van krijsende kut-kinderen. Sowieso, kinderen
Aldus een vaderquote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso, mensenquote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook jong geweest? Ik heb een hekel aan van die verzuurde ouwe lullen wiens leven verpest is waardoor ze er niet tegen kunnen dat kinderen plezier hebben.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik spreek alle reacties hier altijd hardop uit.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:31 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Sowieso, mensen.
Op Fok! kan ik lekker communiceren in stilte.
zo danquote:Op woensdag 26 september 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook jong geweest? Ik heb een hekel aan van die verzuurde ouwe lullen wiens leven verpest is en waardoor ze er niet tegen kunnen dat kinderen plezier hebben.
Je moet altijd een kind blijven.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook jong geweest? Ik heb een hekel aan van die verzuurde ouwe lullen wiens leven verpest is en waardoor ze er niet tegen kunnen dat kinderen plezier hebben.
Ja, 2. Maar dat is andersquote:
Niet doen, 95% van de tijd zitten ze veilig bij hun moederquote:Op woensdag 26 september 2018 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben echt bezorgd om zijn kinderen
Ik niet, Firefox is een lieve man.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben echt bezorgd om zijn kinderen
Krijgen ze geld voor denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan ze dit nog serieus analyseren?
Laat ze lekker thuis blijven en zet in de rust een livestream aan van de stroopwafelkraam.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen ze geld voor denk ik.
Interessant dat je dat vraagt: Mijn zoon heeft op 6-jarige leeftijd één keer met het K woord gescholden, en heb hem dat rustig uitgelegd dat het niet wenselijk is, en heeft het daarna nooit meer gezegd (waar ik bij ben)quote:Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet, Firefox is een lieve man.
Ben wel benieuwd wat hij doet als ze met 'kanker' schelden. Loopt hij dan het huis uit?
Of een reportage van Fresia over de stroopwafelkraam.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laat ze lekker thuis blijven en zet in de rust een livestream aan van de stroopwafelkraam.
Dat heb je goed gedaan.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Interessant dat je dat vraagt: Mijn zoon heeft op 6-jarige leeftijd één keer met het K woord gescholden, en heb hem dat rustig uitgelegd dat het niet wenselijk is, en heeft het daarna nooit meer gezegd (waar ik bij ben)
Fresia en stroopwafels.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een reportage van Fresia over de stroopwafelkraam.
Wie of wat is Fresia?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een reportage van Fresia over de stroopwafelkraam.
Jammer dat zoiets niet werkt in een haxball room.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Interessant dat je dat vraagt: Mijn zoon heeft op 6-jarige leeftijd één keer met het K woord gescholden, en heb hem dat rustig uitgelegd dat het niet wenselijk is, en heeft het daarna nooit meer gezegd (waar ik bij ben)
Ja, ik vind haar wel goed.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan zij wel 2 zinnen achter elkaar foutloos uitspreken of is het Altetflop 2.0
Jij hebt nooit Inside Ajax gekeken?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan zij wel 2 zinnen achter elkaar foutloos uitspreken of is het Altetflop 2.0
Manwijf met beugelgenotquote:Op woensdag 26 september 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Inside Ajax gekeken?
Neuh dat is op Ziggo toch? Heb ik nietquote:Op woensdag 26 september 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit Inside Ajax gekeken?
Ajax is ook genderneutraal.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke dorpsgek neemt dan ook z'on schepsel aan..
SJW is de ondergang van alles en iedereenquote:Op woensdag 26 september 2018 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is ook genderneutraal.
Ze slaan vaak wat ver door ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SJW is de ondergang van alles en iedereen
Jij gelooft toch niet dat dat ooit wat wordtquote:Op woensdag 26 september 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij nog vertrouwen moet op doen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat dat ooit wat wordt
Leuk voor Utrecht, niet voor Ajax. Zelfs bij Feyenoord zal hij niet slagen.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat dat ooit wat wordt
Klinkt plausibel, maar hij moet nog steeds oprotten.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij nog vertrouwen moet op doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Leganes > Ajax dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zag net die reddingen van die keeper, heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajacied.
Het heeft niet zo veel zin iets in een spoiler te zetten als je niet buiten de spoiler zet waar het over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand Stijn even in de gaten houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Dit post niet meer hier sinds de fittie met GGMM.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan iemand Stijn even in de gaten houden?
Zat hij er weer gruwelijk naast met een voorspelling?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan iemand Stijn even in de gaten houden?
Zijn favoriete club gaat verliezen.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat hij er weer gruwelijk naast met een voorspelling?
Is Stijn voor Barcelona dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn favoriete club gaat verliezen.
Jammer.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit post niet meer hier sinds de fittie met GGMM.
Is Sjaak voor Ajax?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Stijn voor Barcelona dan?
Hij post alleen nog in het La Liga topic.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit post niet meer hier sinds de fittie met GGMM.
Oh toch wel, leuk.
Heeft ook wel een voorzichtige voorkeur voor Barca hoor. Of een aversie tegen Real.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is voor Real Betis en Valencia.
En in het wielrentopic.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij post alleen nog in het La Liga topic.
Wielervolkquote:
Kan.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft ook wel een voorzichtige voorkeur voor Barca hoor. Of een aversie tegen Real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |