SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Toen ze er mee stopten, was dat nog net zo...quote:Op woensdag 26 september 2018 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zat er nog wel een beetje onwennig bij
Blijkt moeilijk te zijn.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:57 schreef livelink het volgende:
9 luisteraars en niemand die het weet?
Wel vrolijk, ja.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkt moeilijk te zijn.
Terwijl het toch best een lekker muziekje is, dacht ik zo.
Klinkt toch echt als wat ik dacht, ook qua stem...quote:Op woensdag 26 september 2018 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkt moeilijk te zijn.
Terwijl het toch best een lekker muziekje is, dacht ik zo.
Volgens mij heeft die er nooit bij gezeten.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was John Foggerty toen al vertrokken?
Lezen is moeilijk, ik las CCR...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die er nooit bij gezeten.
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, ik las CCR...
Het begin van dit nummer vind ik mooi.quote:
Ik herkende het eerlijk gezegd wel, maar had geen idee qua titel of uitvoerende.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Het begin van dit nummer vind ik mooi.
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Stumblin Inn - Chris Norman & Suzie Quatro
Jij kent de blackmetal band The Eagles niet?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, die cover zou je bij één of andere black metal band verwachten!
Na de eerste cursus meteen gestopt?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier heb ik de quick step ooit op moeten leren.
Is niet zo goed gelukt...
The Eagles Of Black Metal, die van dat tragische concert in Parijs?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent de blackmetal band The Eagles niet?
Ik heb nooit afgedanst...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Na de eerste cursus meteen gestopt?
Na ieder optreden gitaren aan pulp hengsten begon op een gegeven moment wel te vervelen. Je wist gewoon wanneer het ging gebeuren.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent de blackmetal band The Eagles niet?
Die waren meer van de death metal.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Eagles Of Black Metal, die van dat tragische concert in Parijs?
Dus wel uitgedanst...quote:
Ik vroeg me af of je bewust die woordgrap maakte of dat het geen woordgrap was...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Die waren meer van de death metal.
quote:
Was niet bedoeld als woordgrap.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je bewust die woordgrap maakte of dat het geen woordgrap was...
Ben ik eens stil...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]daar is één van de stille genietsters.
Van een quick step wordt just me wel wakker.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]daar is één van de stille genietsters.
Hey meneer spijkerbroek.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
What have I done to deserve this
Op de tocht gezeten?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Aahhquote:Op woensdag 26 september 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Op een hoekje gestaan met een blonde Noorse schonequote:
Dat moet het waard geweest zijn.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Op een hoekje gestaan met een blonde Noorse schone
Ik dacht dat het een geit was?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een geit was?
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Nou, er loopt daar wat blonds rond, dat je denkt van, wow, die is wel blond. En nog leuk ook.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet het waard geweest zijn.
[..]
Blond is wel een vereiste voor jou?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, er loopt daar wat blonds rond, dat je denkt van, wow, die is wel blond. En nog leuk ook.
Binnenkort maar naar dåting.no
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Binnenkort maar naar dåting.no
Nee, maar ik val wel op blond eigenlijk.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Blond is wel een vereiste voor jou?
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, maar ik val wel op blond eigenlijk.
The Cult - Edie
God, is dit nog een 12" ook?quote:
Dianaramaquote:
Is ook niet echt een bekende plaat.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb geen idee en dit nog nooit gehoord.
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
Ah, een live versie.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
The man with the child in his eyes - maar niet in de versie die ik ken.
Ja, doe maar. Mooi nummer, maar ..quote:
Wat is dat voor troep dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Paperback Raita![]()
[ afbeelding ]
Raita is een Indiase yoghurtsaus die je vaak krijgt bij pittige curry.quote:
Zal wel van die geit zijnquote:
Aha, een blusmiddel dus.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Raita is een Indiase yoghurtsaus die je vaak krijgt bij pittige curry.
Preciesquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
Then came you, maar ik heb geen idee van wie.
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:40 schreef just me het volgende:
Zo stom, ik heb niet eens gratis wifi op de hotelkamer
Ander hotel boeken dan!quote:Op woensdag 26 september 2018 20:40 schreef just me het volgende:
Zo stom, ik heb niet eens gratis wifi op de hotelkamer
Warwicke? Met een e?quote:
Dat was ik sowieso niet van planquote:Op woensdag 26 september 2018 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet eens gratis met de kabouters bellen?
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso niet van planplaatjes via de app vind de oudste toch veel leuker
Ze vindt screenshots op de app toch leuker..quote:Op woensdag 26 september 2018 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde eigenlijk.... dan kun je dus niet meer meeluisteren met ons?
Ik heb nog 'n hele voorraad mb's op mijn telefoonquote:Op woensdag 26 september 2018 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde eigenlijk.... dan kun je dus niet meer meeluisteren met ons?
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze vindt screenshots op de app toch leuker..
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog 'n hele voorraad mb's op mijn telefoon
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Sting en Cheb Mami - Desert Rose
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Sting en Cheb Mami - Desert Rose
Het is sowieso een hele verbetering om een andere stem dan die van Sting te horen in het nummer.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hou helemaal niet van Arabisch gekweel dat men daar muziek noemt, maar verweven in dit soort nummers vind ik het erg lekker.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou die amandel in je navel vast geklemd...
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is sowieso een hele verbetering om een andere stem dan die van Sting te horen in het nummer.
Prince was ook een optie voor ze, volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:46 schreef ToT het volgende:
Deze!
Vanmiddag trouwens geleerd: voordat David Bowie de rol voor de trollenkoning in Labyrinth kreeg, was Sting eerst gevraagd!(En Mick Jagger als allereerste.
)
Hij zou eigenlijk helemaal niet moeten rijden.quote:
als je dronken gaat rijden welquote:
Hij houdt de vangrail vast...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk helemaal niet moeten rijden.
Staat vast wel in Braille op waar hij naartoe moet.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij houdt de vangrail vast...
Blijken het de popnagels te zijn...quote:Op woensdag 26 september 2018 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staat vast wel in Braille op waar hij naartoe moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |