Alaaf ahkbar?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe een Limburgse Marokkaan klinkt. Of een Marokkaanse Limburger dan.
Toen ik nog een kleine hosti was had ik een vriend die Surinaamse ouders had, maar wel in het dialect opgevoed werd. Klonk bijzonder. Vooral omdat ie heel zwart was.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe een Limburgse Marokkaan klinkt. Of een Marokkaanse Limburger dan.
limburgs overheerst welquote:Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Nietquote:Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Guus Meeuwis opzettenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal het haar zeggen, en haar meteen even vertellen wie dat zei. En waar ze woont.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas een TT.
Lijkt me echt het slechtste uit twee werelden inderdaad.quote:
Misschien staat TT wel voor toffe Truus.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal het haar zeggen, en haar meteen even vertellen wie dat zei. En waar ze woont.
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me echt het slechtste uit twee werelden inderdaad.
'Kijk die meisje es, ech wal lekkah'
*ril*
Das geen excuus Truusquote:Op woensdag 26 september 2018 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien staat TT wel voor toffe Truus.
Ik zat ooit in de klas bij een klein Aziatisch meisje dat zo plat Tilburgs kwekte dat je oren er van gingen klapperen. Was ook best apart.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine hosti was had ik een vriend die Surinaamse ouders had, maar wel in het dialect opgevoed werd. Klonk bijzonder. Vooral omdat ie heel zwart was.
dit is niet representatief.quote:
Doe mij maar een lekkere hambo.quote:
Die onder de rivieren.quote:
Beter dan mensen die denken dat je cola uitspreekt als coooooooolaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Of een bimboquote:Op woensdag 26 september 2018 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekkere hambo.
Al zolang niet opquote:Op woensdag 26 september 2018 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Maar doe het niet
Gister pizza op. Bam de hele avond weer opboeren die handel
Dat welquote:Op woensdag 26 september 2018 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In Zuid-Limburg is het overigens ook echt heel mooi.
Ik zou al tekenen voor enkel raspatat. Zelfs lekker zonder sausquote:Op woensdag 26 september 2018 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al zolang niet op
Mayo, curry, pindasaus en uitjes. Hnggg.
Elk land heeft zijn hillbillies. Wij hebben Twente en zuid Limburg.quote:
Zompige frietjesquote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan een grote bak waar ze die saus gewoon over de raspatat mikken. Zompige meuk in het midden.
Of een lekkere puntzak gewone friet met mayo, lekker met je vinger smerenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan een grote bak waar ze die saus gewoon over de raspatat mikken. Zompige meuk in het midden.
Nee te veel gekloot. Dat is het enige handige aan Smullers, die kartonnen bakjes.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of een lekkere puntzak gewone friet met mayo, lekker met je vinger smeren
Ik mezelf ook nietquote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb raspatat nooit begrepen.
pleuren ze bij smullers nog steeds een kilo zout over de patat?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee te veel gekloot. Dat is het enige handige aan Smullers, die kartonnen bakjes.
Hoeft ook niet, het is gewoon ranzige meuk die op z'n tijd best lekker is.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb raspatat nooit begrepen.
Redneck and proudquote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elk land heeft zijn hillbillies. Wij hebben Twente en zuid Limburg.
Allang, ik wil je er wel in introduceren faxie.gif.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft Tinder een braillefunctie?
net als seksquote:Op woensdag 26 september 2018 15:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is gewoon ranzige meuk die op z'n tijd best lekker is.
Wil je het laatste frietje eruit halen, hele hand vol mayoquote:Op woensdag 26 september 2018 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee te veel gekloot. Dat is het enige handige aan Smullers, die kartonnen bakjes.
Laatste keer viel het mee.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleuren ze bij smullers nog steeds een kilo zout over de patat?
Zo vies.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je het laatste frietje eruit halen, hele hand vol mayo
En dan zo je collega aankijken terwijl je het van je hand likt.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan heb je de hele dag door de stad gelopen of je bent naar een concert geweest en je wil je vingers niet aflikken want je hebt al smerige handenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Introduceer jezelf eerst maar eens op mijn tinderquote:Op woensdag 26 september 2018 15:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Allang, ik wil je er wel in introduceren faxie.gif.
Durf eens te leven met je smetvrees.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heb je de hele dag door de stad gelopen of je bent naar een concert geweest en je wil je vingers niet aflikken want je hebt al smerige handen
Erg charmant jaquote:Op woensdag 26 september 2018 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan zo je collega aankijken terwijl je het van je hand likt.
Ik neig hiernaarquote:Op woensdag 26 september 2018 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Wel goed idee, vanavond maar frietjes halen
Ken je rapper Sjors? Ik denk ongeveer zo.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon even een oproepje in kpd zetten joh.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
Net mijn Tinder gereset, zag door alle matches de sletjes niet meer
Beter dan dat randstadgereutel toch.quote:
Nee en dan wel met je handen die patat etenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heb je de hele dag door de stad gelopen of je bent naar een concert geweest en je wil je vingers niet aflikken want je hebt al smerige handen
Gewoon even aan Elvi vragen of je haar desinfecterende gel mag gebruikenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon even aan Elvi vragen of je haar desinfecterende gel mag gebruiken
Minder moeite meequote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter dan dat randstadgereutel toch.
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan zo je collega aankijken terwijl je het van je hand likt.
Werkt als een malle begreep ik.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon even een oproepje in kpd zetten joh.
Heel voorzichtig, zo min mogelijk de patat aanraken, met je nagels zo.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee en dan wel met je handen die patat eten
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt als een malle begreep ik.
Ja? aanrader?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt als een malle begreep ik.
Ik heb zelf vaak van die natte doekjes bij me de laatste tijdquote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon even aan Elvi vragen of je haar desinfecterende gel mag gebruiken
Omgquote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel voorzichtig, zo min mogelijk de patat aanraken, met je nagels zo.
Geef je nummer maar bbyquote:Op woensdag 26 september 2018 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Introduceer jezelf eerst maar eens op mijn tinder
Modjes zijn eng, niemand wil joh.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon even een oproepje in kpd zetten joh.
Gebruik dan een vorkje, viespeuk.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel voorzichtig, zo min mogelijk de patat aanraken, met je nagels zo.
Geen idee, werk in Arnhemquote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij werkt toch in Amersfoort? Zit die frietzaak aan het eind van de winkelstraat er nog?
Jaquote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ze dat in haar handtas heeft zitten
LoLa ja?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook zo praat
Kloontje aanmakenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Modjes zijn eng, niemand wil joh.
Wel nee ik spreek gewoon ABNquote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook zo praat
zachte gayquote:Op woensdag 26 september 2018 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel nee ik spreek gewoon ABN
Met je zachte g
Meestal op Utrecht CSquote:Op woensdag 26 september 2018 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar goed, het ergste is natuurlijk dat je smullers friet wil eten. Bah
Nee, je praat als een randstedenaar.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel nee ik spreek gewoon ABN
Met je zachte g
Of een beetje westfries?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, je praat als een randstedenaar.
Jezus retorische vraag?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is zoveel te eten in Utrecht, dan haal je toch niet die rotzooi? Hou je wel van jezelf?
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar werkt de vriendin van mijn neef
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus retorische vraag?
Maar als je even snel wat weg wil werken zit je met doner, burger king of julia's.
Echt bah allemaalquote:Op woensdag 26 september 2018 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus retorische vraag?
Maar als je even snel wat weg wil werken zit je met doner, burger king of julia's.
quote:
Maar had hij niet ooit ander foksters lopen batsen?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vinnie is wel een leukerd, zou hem aanraden
Nuuuttusquote:Op woensdag 26 september 2018 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, je praat als een randstedenaar.
Oquote:Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mee opgehouden, jij bent niet beschikbaar
Ben er nog. Het stormt. Kan niet van het eiland af. Zou nu op Mykonos moeten zitten maar vrijdag gaan er pas weer veerboten.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er nog. Het stormt. Kan niet van het eiland af. Zou nu op Mykonos moeten zitten maar vrijdag gaan er pas weer veerboten.
SEX mod zonder seksquote:Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
Moet als SEX-mod wel een beetje up to date blijven natuurlijk.
Wie nietquote:Op woensdag 26 september 2018 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar had hij niet ooit ander foksters lopen batsen?
Zoog het maar! Nu op Naxos. Ook mooi maar toch niet hetzelfde. En hier nu wel gezien.quote:
Geen idee eigenlijk. Ik zou niet weten wie.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar had hij niet ooit ander foksters lopen batsen?
Dino begonquote:Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet nog boodschappen doen, niet goed dit
Housekeeping heeft vast wel een stofzuiger voor je.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoog het maar! Nu op Naxos. Ook mooi maar toch niet hetzelfde. En hier nu wel gezien.
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vinnie is wel een leukerd, zou hem aanraden
Altijd wel handig on even te peilen wie enzoquote:Op woensdag 26 september 2018 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zou niet weten wie.
Celibaat voor het leven.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:52 schreef Senn88 het volgende:
Maar Dino begrijp ik nu goed dat jij niet meer date?
Ik dacht dat je op fitgirls viel. Dan kunnen wij ook wel uit.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet nog boodschappen doen, niet goed dit
Ik wilde zeggen: “jij!”quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: “jij!”
Maar toen bedacht ik me dat dat niet waar is
Moet je bij Vin zelf zijn denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd wel handig on even te peilen wie enzo
Ik miste je al, wanneer is de housewarming?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef TaMieke het volgende:
Mijn topic![]()
![]()
Waarom moet dit opt moment dat ik een meeting heb?
Meisjes plagen kusjes vragen?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee je doet stom tegen me.
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee je doet stom tegen me.
Geen idee. Met mn verjaardag denk ikquote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik miste je al, wanneer is de housewarming?
Wanneer is je verjaardagquote:Op woensdag 26 september 2018 15:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Met mn verjaardag denk ik
Ben jij fitgirl dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op fitgirls viel. Dan kunnen wij ook wel uit.
En wij mogen allemaal komen?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Met mn verjaardag denk ik
Don't remind mequote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: “jij!”
Maar toen bedacht ik me dat dat niet waar is
Gewoon even het schema raadplegen, 100% accuraatquote:Op woensdag 26 september 2018 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet je bij Vin zelf zijn denk ik.
Het schema zegt Samzz.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon even het schema raadplegen, 100% accuraat
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat niet?
20 november
Linkjequote:Op woensdag 26 september 2018 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die zijn lekker.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar als ie van bokkenpootjes houdt.
Ouwe sloer dat je bentquote:Op woensdag 26 september 2018 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij ons inchecken als we op vakantie gaanquote:Op woensdag 26 september 2018 15:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]Er is nogal en hoop langs mij heen gegaan.
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij ons inchecken als we op vakantie gaan
Altijd brandjes en opstoppingen?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat een beetje als de schiphol tunnel? of een klein lokaal treinperronnetje?
Een mooi stationnnetje. Met van die siergebouwen.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tunnel. Huehuequote:Op woensdag 26 september 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan ga in van Joel uitquote:Op woensdag 26 september 2018 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet, maar joel wel zo te lezen
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]Malta weer svp. Maar dan ben een boot ofzo.
Zoveel info, te weinig zekerhedenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor de laatste ins en outs. Huehuehue
https://vangoghfrites.nl/quote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij werkt toch in Amersfoort? Zit die frietzaak aan het eind van de winkelstraat er nog?
quote:Op woensdag 26 september 2018 16:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En vliegtuigen storten neer.
Maar misschien moet ik fok gewoon ontwijkenquote:
Shit.quote:
Gewoon halen.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Shit.
Geen wijn voor vanavond
Wil niet meer naar buitenquote:
Ik heb nog 3 flessen staan. Uur of 7 bij mij?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Shit.
Geen wijn voor vanavond
Nogmaals, broertje, out of your league.quote:
No thx!quote:
Cali is uit ieders league. Behalve Harman dan blijkbaar. De eikel.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nogmaals, broertje, out of your league.
Waar kan ik pics vinden?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nogmaals, broertje, out of your league.
Ik kijk die meuk niet, dus leg even uit.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een van die boeren uit bzv
Wie zegt dat hij dat niet is?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een van die boeren uit bzv
Zwaargeschapen.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mariocash hier. Zwaargeschapen, 26-jarige jongeman uit Rotterdam.
Welke?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar.
Layhoun.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zwaargeschapen.
Goede opening (huehue)
Doei
DM.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar.
OMG!quote:Op woensdag 26 september 2018 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die je zelf gemaakt hebt, ooit.
RIP Q, je was okay. Relatief.quote:Sommige berekeningen laten de orkaan vol over Griekenland trekken, terwijl in andere weermodellen Sicilië de volle laag krijgt.
Bitch je ziet er altijd beeldig uit.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
OMG!
Zo oud!
Ik had een foto gemaakt van mijn outfit van maandag voor het wat draag je vandaag topic maar durfde toch niet
Ik zag er ook beeldig uit maar de hoek van de foto was beetje raarquote:Op woensdag 26 september 2018 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch je ziet er altijd beeldig uit.
Ja, een manier om erachter te komen.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoveel info, te weinig zekerheden
Pas maar op, anders stuurt harman de windhonden achter je aan.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, een manier om erachter te komen.
RIP aan mijn nabestaanden.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
RIP Q, je was okay. Relatief.
#smoothquote:Op woensdag 26 september 2018 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, een manier om erachter te komen.
Wind komt uit het zuiden, wat een gelukquote:Op woensdag 26 september 2018 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas maar op, anders stuurt harman de windhonden achter je aan.
Degene die enigszins kan rennen die is te dom en blij en denkt alleen maar “rennenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas maar op, anders stuurt harman de windhonden achter je aan.
Ik ga nooit meer thuis komen.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
RIP Q, je was okay. Relatief.
Tijd voor een stagiairquote:Op woensdag 26 september 2018 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Zoveel te doen dat je niks meer uit handen krijgt
Tijd voor fatsoenlijke software en minder domme deadlinesquote:
Even quoten voor het geval dat.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mag hem gratis hebben. De sleutel heb je al.
Ik haal de sleutel wel op bij CL. Thanks man.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mag hem gratis hebben. De sleutel heb je al.
De notaris ziet je aankomen.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even quoten voor het geval dat.
Rechtsgeldig toch, een post op FOK! ?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De notaris ziet je aankomen.
Ik heb de sleutel al, dus waarom niet?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De notaris ziet je aankomen.
Avondje seksen op Q's bank en al zijn bier opdrinken?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel al, dus waarom niet?
Zwart op wit. Wilsverklaring etc. Je bent nu huisloos.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Rechtsgeldig toch, een post op FOK! ?
Ga je je nog verder verlagen?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Avondje seksen op Q's bank en al zijn bier opdrinken?
Seksen op z'n bank en dan niet met Q. Wat gemeen.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denken dat ie niet al zijn bier heeft opgedronken voordat ie weg gingquote:Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vergeet zijn bier niet he. Das ook wel ernstigquote:Op woensdag 26 september 2018 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Seksen op z'n bank en dan niet met Q. Wat gemeen.
De grote vraag is: met wie dan wel?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Seksen op z'n bank en dan niet met Q. Wat gemeen.
Alsof ik thuis volle flessen bier heb staan. Die gaan altijd meteen op natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vergeet zijn bier niet he. Das ook wel ernstig
Ik ga er wel van uit dat ie fatsoenlijk bier heeft hoor.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga je je nog verder verlagen?
Decolleté pics.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag er ook beeldig uit maar de hoek van de foto was beetje raar
Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind vast wel iemand, als het moet.
Want wie wil nu geen homemadesextapequote:Op woensdag 26 september 2018 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een webcam met uitzicht op de bank verstopt.
Jij mag ook doorkomen.quote:
Ik ben dan ook geen random user.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dit. Als een random user dit zegt, wordt ie gelijk uitgekotst.
quote:Op woensdag 26 september 2018 16:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik hem er zachtjes in zal drukken
Voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen random user.
Het is niet dat iemand ze nu wel stuurt ofzoquote:Op woensdag 26 september 2018 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dit. Als een random user dit zegt, wordt ie gelijk uitgekotst.
Neuh, denk het ook nietquote:Op woensdag 26 september 2018 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is niet dat iemand ze nu wel stuurt ofzo
quote:Op woensdag 26 september 2018 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zullen we wedden?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geeft nietquote:Op woensdag 26 september 2018 16:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]Waarom neem ik het dan weer te serieus
Geef je ons even aan waar die beelden te vinden zijn aangezien je daar zelf niks meer aan hebt?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een webcam met uitzicht op de bank verstopt.
Al die ICT-ers hier kunnen die beelden toch zelf wel even vinden dunkt mequote:Op woensdag 26 september 2018 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geef je ons even aan waar die beelden te vinden zijn aangezien je daar zelf niks meer aan hebt?
Ik en een paar collega's moeten een shitload scannen en printen. Ene printer doet niks. Storing aangemeld, werkt dat ding weer, gaat de andere printer kapot. Dus ik snap hoe je je voeltquote:Op woensdag 26 september 2018 16:56 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaaaaaaargh.
(Moest even alles zen verder.)
Whuhuhuhuhquote:Op woensdag 26 september 2018 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
Zitten niet zoveel ict'ers hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |