Die heeft een Bengaal.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:18 schreef Driepink het volgende:
Beter, toffe beesten..
Ik geloof dat Grays er eentje had, of iets soortgelijks.
Wat had jij gewild dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft een Bengaal.
En stomme TT.
Gewoon geen TT. Altijd de beste TT's.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat had jij gewild dan?
Ik kan moeilijk gelijk een ode aan jou als TT neerzetten als ik een poosje niet in deze SC ben geweest
Ik doe normaal gesproken 'Dammen?' als TTquote:Op woensdag 26 september 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon geen TT. Altijd de beste TT's.
Was beter geweest.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik doe normaal gesproken 'Dammen?' als TT
doe eerst maar eens oktoberquote:
Yes. Eddiequote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe fantastic beasts film toch?
Ja, is nu nog makkelijk, omdat ik pas sinds maart ofzo op de hoorn begonnen ben, dus vooruitgang komt nog bijna vanzelf.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dan was dat het. Mijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is.
Boek je al wat progressie?
Wat speel(de) je op de orgel ?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, is nu nog makkelijk, omdat ik pas sinds maart ofzo op de hoorn begonnen ben, dus vooruitgang komt nog bijna vanzelf.
Mooie filmquote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie moet ik denken aan Stephen Hawking
Ik ben trots op je, topper!quote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, is nu nog makkelijk, omdat ik pas sinds maart ofzo op de hoorn begonnen ben, dus vooruitgang komt nog bijna vanzelf.
Wel een goede film.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie moet ik denken aan Stephen Hawking
Nee joh, kan die tt schelenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:24 schreef Driepink het volgende:
Sammz, wil je de TT dan aanpassen naar Dammen? (incl vraagteken)
Dan hou ik het wel weer conform met de rest van mijn TTs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |