Die heeft een Bengaal.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:18 schreef Driepink het volgende:
Beter, toffe beesten..
Ik geloof dat Grays er eentje had, of iets soortgelijks.
Wat had jij gewild dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heeft een Bengaal.
En stomme TT.
Gewoon geen TT. Altijd de beste TT's.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat had jij gewild dan?
Ik kan moeilijk gelijk een ode aan jou als TT neerzetten als ik een poosje niet in deze SC ben geweest
Ik doe normaal gesproken 'Dammen?' als TTquote:Op woensdag 26 september 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon geen TT. Altijd de beste TT's.
Was beter geweest.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik doe normaal gesproken 'Dammen?' als TT
doe eerst maar eens oktoberquote:
Yes. Eddiequote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe fantastic beasts film toch?
Ja, is nu nog makkelijk, omdat ik pas sinds maart ofzo op de hoorn begonnen ben, dus vooruitgang komt nog bijna vanzelf.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dan was dat het. Mijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is.
Boek je al wat progressie?
Wat speel(de) je op de orgel ?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, is nu nog makkelijk, omdat ik pas sinds maart ofzo op de hoorn begonnen ben, dus vooruitgang komt nog bijna vanzelf.
Mooie filmquote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie moet ik denken aan Stephen Hawking
Ik ben trots op je, topper!quote:Op woensdag 26 september 2018 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, is nu nog makkelijk, omdat ik pas sinds maart ofzo op de hoorn begonnen ben, dus vooruitgang komt nog bijna vanzelf.
Wel een goede film.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie moet ik denken aan Stephen Hawking
Nee joh, kan die tt schelenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:24 schreef Driepink het volgende:
Sammz, wil je de TT dan aanpassen naar Dammen? (incl vraagteken)
Dan hou ik het wel weer conform met de rest van mijn TTs
Ik heb eigenlijk altijd piano gespeeld, dus moet een beetje omscholen zodat ik ook af en toe wat kan spelen als onze organist ziek is of op vakantie.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat speel(de) je op de orgel ?
Ja omdat ik een zeikerd ben en katten stom vindquote:Op woensdag 26 september 2018 11:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij begon erover![]()
Je brengt me helemaal in de war
Geniet je nog van je bank?
Wat is er dan?quote:
Ik hou ook meer van poezen hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja omdat ik een zeikerd ben en katten stom vind.
En iedere dag weer.
Crimes of Grindelwald.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Komt dan de She-Ra reboot?
Vind ik ook niks.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van poezen hoor
eerst vakantie(tje)quote:
Dat dubbelzinnige gedoequote:Op woensdag 26 september 2018 11:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt er zelf een!![]()
.
O wacht, ik snap het al! Jij houdt natuurlijk meer van slangen
En die kinderen maar bedelen voor snoep. Oprottenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Word steeds meer gevierd in NL de laatste jaren.
Heb er zelf helemaal niks mee.
En dan 11 november weer. Nee.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En die kinderen maar bedelen voor snoep. Oprotten
Gewoon een mandarijntje geven. Komen ze nooit weer.quote:Op woensdag 26 september 2018 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
11 november is Sint Maarten toch?quote:Op woensdag 26 september 2018 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan 11 november weer. Nee.
Ik ga gewoon voor de deur zitten met een biertje als het droog is, beetje mensen kijkenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
nee, begin van de carnavalquote:Op woensdag 26 september 2018 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
11 november is Sint Maarten toch?
Preciesquote:Op woensdag 26 september 2018 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan 11 november weer. Nee.
Gewoon niet open doenquote:Op woensdag 26 september 2018 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een mandarijntje geven. Komen ze nooit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |