quote:
Zij dacht aan een productiedip. Ze vond het aantal voedingen ook heel weinig dus het advies was overdag om de drie a vier uur aanleggen en gedurende de nacht max. vijf uur ertussen laten. Borstcompressie toepassen en vanavond een uurtje power pumping

. Dit wilde ik gisteren al doen maar de kolf begaf het. Er is gelukkig al een nieuwe onderweg

. Ze raadt ook aan om na elke voeding nog na te kolven. Verder heeft ze nog laten zien hoe ik het tepelhoedje beter kan gebruiken en een houding voor op de bank waarbij I. op mij ligt en daardoor de tepel beter kan pakken. Voor nu nog wel voeden met tepelhoedje, al mag ik het zeker af en toe zonder proberen. Als hij dan van slag raakt moet ik stoppen en het de volgende dag weer proberen.
Ze had het nog wel over zijn tongriempje. Deze is al eens gekliefd maar ze heeft het idee dat dit nog niet voldoende is geweest. Maar eerst even kijken hoe het zo gaat en dan moeten we het weer beoordelen. Hij mag maandag (dan ga ik weer langs het CB om daar te wegen, wij hebben thuis geen weegschaal) niet zijn afgevallen maar moet zijn aangekomen. Mocht het ondanks deze pogingen dan toch niet voldoende zijn, dan ga ik met KV bijvoeden en misschien helemaal overstappen (maar zover is het nog niet).