Ik heb er een van deze winkel, die is nog steeds mooi: https://www.moedersmooist(...)tellen-en-verzenden/quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:32 schreef Loj het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met een borstvoedingssieraad?
Blijft het echt mooi?
Ik heb een nieuwe ketting nodig
Ooohquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:57 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb er een van deze winkel, die is nog steeds mooi: https://www.moedersmooist(...)tellen-en-verzenden/
Al draag ik hem zelden, dus dat scheelt misschien. Maar ik ben er nog steeds erg blij mee
Blazen, wrijven, zorgen dat ze het niet al te warm heeft, wiebelen, koude vingers van manlief in haar nekje...quote:Op zondag 25 november 2018 19:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik neem even aan dat Prul in die 3 kwartier niet continu melk aan het wegklokken is, wat doe je al om haar "bij de les" te houden? En ik zou ook een lk laten komen, misschien is met wat aanpassingen dat kolven niet meer nodig.
Die hebben vaak bpa's meen ik, dus niet zo geschikt voor baby's.quote:Op maandag 26 november 2018 09:37 schreef Tink89 het volgende:
Ijsblokjes zakjes? Ik ben nog geen expert, maar in mijn hoofd klinkt het logisch...
Voor eigen gebruik heb ik deze:quote:Op maandag 26 november 2018 09:35 schreef lunapuella het volgende:
Mijn man heeft mijn milk trays gesmolten in de vaatwasser.Nu waren ze eigenlijk al niet meer zo handig sinds we een vriezer met lades hebben (want moeilijk recht wegzetten), dus ik wil geen nieuwe kopen. Maar hoe ga ik mijn melk dan invriezen? Wat gebruiken jullie?
Groot voordeel van de trays vond ik het invriezen in kleine porties (staafjes van ca 30 ml), dan hoefde ik nooit te veel te ontdooien. Zijn er andere systemen die dat ook hebben?
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 25 november 2018 19:25 schreef Tink89 het volgende:
Ik kolf omdat ze na een half uur tot drie kwartier drinken te moe is om verder te drinken, maar vervolgens wel nog honger heeft. Is op advies van de vk na vorige nacht waarin prul honger had, maar zo overstuur en moe was, dat aanhappen niet meer lukte. Fingerfeeden kost minder moeite, waardoor prul dan wel genoeg voeding heeft.
ik heb ook lades en gebruik een tray met deksel (van de zeeman maar dat is zomer assortiment ben ik bang). ik leg deze gewoon in de la. zorgen dat wat spullen vlak liggen om het bovenop te leggen en invriezen maar.quote:Op maandag 26 november 2018 09:35 schreef lunapuella het volgende:
Mijn man heeft mijn milk trays gesmolten in de vaatwasser.Nu waren ze eigenlijk al niet meer zo handig sinds we een vriezer met lades hebben (want moeilijk recht wegzetten), dus ik wil geen nieuwe kopen. Maar hoe ga ik mijn melk dan invriezen? Wat gebruiken jullie?
Groot voordeel van de trays vond ik het invriezen in kleine porties (staafjes van ca 30 ml), dan hoefde ik nooit te veel te ontdooien. Zijn er andere systemen die dat ook hebben?
Het is onwijs herkenbaar! En zo zwaar idd! Wij verschoonden de luier als baby niet meer actief dronk bij borst 1, en daarna borst 2 aanbieden. Dan was hij weer een beetje bij de lesquote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Blazen, wrijven, zorgen dat ze het niet al te warm heeft, wiebelen, koude vingers van manlief in haar nekje...
Een lk is wel een goed idee ja. Ik heb dat zelf in m'n kraamplan gezet, maar op de een of andere manier was ik dat alweer vergeten.
Net heeft ze zonder afgekolfde melk gekregen te hebben keurig 3 uur gelaten tussen de vorige voeding en deze en we hebben alledrie even geslapen. Daar wordt de wereld ook al een stuk leuker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |