Merleyn.quote:
Eens, wordt er niet beter op. Dat Dig Down is en blijft gewoon een kutnummer, wat voor instrumentarium er ook voor in gaat zetten.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, smaken verschillen zullen we maar zeggen. Vreselijk met dat gospel. Zonder ook trouwens dat nummer.
Gaat ook niet gebeuren. Wordt hooguit ooit een keer ergens gestreamd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:25 schreef Stofje het volgende:
Is die Drones Tour nu nog steeds niet op YouTube?
Je hebt het hele album al beluisterd ja?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:55 schreef ok01 het volgende:
Pressure is wel echt een vet nummer![]()
Beste van het nieuwe album imo
Van de nummers die tot nu toe uitgekomen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je hebt het hele album al beluisterd ja?
3 december, Londen, Royal Albert Hallquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:11 schreef Piles het volgende:
Album in pre-order, morgen proberen om kaarten voor Royal Albert Hall te scoren![]()
Had ik ook ja. De webshop is kennelijk niet gekoppeld aan je MUSE account.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 17:11 schreef V. het volgende:
Ik word knettergek van de Muse-site. Kan gewoon inloggen, behalve als ik mijn winkelwagen wil afrekenen, dan zegt die kutsite ineens dat mijn password (waarmee ik daarvoor reeds ingelogd was) niet klopt.
Exquise me? Baking powder?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 23:34 schreef CoExist het volgende:
[..]
Had ik ook ja. De webshop is kennelijk niet gekoppeld aan je MUSE account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |