abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 25 september 2018 @ 12:17:59 #1
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182122251


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Game on

FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182122305
Dat gifje van JR blijft leuk
blablablabla
pi_182122590
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:21 schreef Elan het volgende:
Dat gifje van JR blijft leuk
Thanks.
Oh.
  dinsdag 25 september 2018 @ 13:01:27 #4
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182122979
Ik heb het idee dat mokkie met het verkeerde been uit bed is gestapt
  dinsdag 25 september 2018 @ 13:02:17 #5
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182122991
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:01 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het idee dat mokkie met het verkeerde been uit bed is gestapt
waar baseer je dat op?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182123210
We kunnen wel allerlei conclusies gaan lopen trekken over waar het allemaal nou mis gaat.

Ik ben gewoon benieuwd of er nog wijzigingeen zullen worden aangebracht in het spel tegen Bayern en Benfica straks. Als trainer wil je gewoon niet meer te veel wijzigingen in je elftal aanbrengen na een verlies pot, maar ik hoop dan Ten Hag wel inziet dat je gewoon niet een heel seizoen met schone kunt blijven spelen op CM, en dat Blind niet veel zal groeien in zijn rol als CV terwijl er bij Wber veel meer potentie is.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_182124323
Dynamische passmap is wel interessant. Wat opvalt:

*PSV wist de zowel Dolberg als Huntelaar extreem ver van de goal te houden (veel verder nog dan Tadic).
*Tadic en Ziyech niet zo dominant aanwezig als normaal.
*Frenkie ook goed onschadelijk gemaakt, weinig voorwaartse passing behalve naar Eiting.
*Het wordt duidelijk wat Ten Hag bedoelt met de passing van achteruit van Eiting: hij weet als enige wel structureel de voorwaartsen te bereiken.

Probleem voor Ajax is dat ze niemand hebben die zowel sterk is in duels als in de passing - maar dat is uiteraard sowieso een zeldzaamheid.

https://twitter.com/ajaxlife/status/1044554141824094209?s=20
  dinsdag 25 september 2018 @ 14:49:43 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182124467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:16 schreef marp0 het volgende:
We kunnen wel allerlei conclusies gaan lopen trekken over waar het allemaal nou mis gaat.

Ik ben gewoon benieuwd of er nog wijzigingeen zullen worden aangebracht in het spel tegen Bayern en Benfica straks. Als trainer wil je gewoon niet meer te veel wijzigingen in je elftal aanbrengen na een verlies pot, maar ik hoop dan Ten Hag wel inziet dat je gewoon niet een heel seizoen met schone kunt blijven spelen op CM, en dat Blind niet veel zal groeien in zijn rol als CV terwijl er bij Wber veel meer potentie is.
Je zou Wober voor Blind kunnen zetten en dan Blind 1 linie naar voren. Ik denk dat hij daar sowieso beter tot zijn recht komt (zeg ik al vanaf het begin), maar Schone slachtofferen heeft geen zin.

Feit blijft gewoon dat Ten Hag de voorwaardse kracht van PSV gewoon onderschat heeft en Ajax lang niet zo dominant was als meestal het geval. Met Frenkie en Blind spelen betekent dan gewoon verliezen.
Zelfs als je daar een mannetjesputter voor had gezet was je er niet uit gekomen. Dus of je Schone daar nou neer zetten of De Jong, of Blind. Het had niet veel uitgemaakt als je met zo'n verdediging speelt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182124493
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dynamische passmap is wel interessant. Wat opvalt:

*PSV wist de zowel Dolberg als Huntelaar extreem ver van de goal te houden (veel verder nog dan Tadic).
*Tadic en Ziyech niet zo dominant aanwezig als normaal.
*Frenkie ook goed onschadelijk gemaakt, weinig voorwaartse passing behalve naar Eiting.
*Het wordt duidelijk wat Ten Hag bedoelt met de passing van achteruit van Eiting: hij weet als enige wel structureel de voorwaartsen te bereiken.

Probleem voor Ajax is dat ze niemand hebben die zowel sterk is in duels als in de passing - maar dat is uiteraard sowieso een zeldzaamheid.

https://twitter.com/ajaxlife/status/1044554141824094209?s=20
Ik krijg altijd het gevoel dat je een doctorstitel in voetbal moet hebben om dit soort dingen te kunnen lezen/begrijpen, terwijl mijn buurmeisje van 9 (die op volleybal zit) nog kan zien wat er daadwerkelijk misgaat.

Als je nou gewoon de dingen niet onnodig compliceert en dus de Jong op het middenveld zet en Wober/Schuurs centraal achterin, dan zorg je er in ieder geval voor dat je een verdediger in de verdediging hebt staan en een middenvelder op het middenveld. Die jongens zouden dan zogenaamd het niveau niet hebben, maar dat heeft de Jong op de CV toch ook niet? Die gaat ook als een D-pupil onder de bal door bij die 2de goal?
pi_182124539
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik krijg altijd het gevoel dat je een doctorstitel in voetbal moet hebben om dit soort dingen te kunnen lezen/begrijpen, terwijl mijn buurmeisje van 9 (die op volleybal zit) nog kan zien wat er daadwerkelijk misgaat.

Als je nou gewoon de dingen niet onnodig compliceert en dus de Jong op het middenveld zet en Wober/Schuurs centraal achterin, dan zorg je er in ieder geval voor dat je een verdediger in de verdediging hebt staan en een middenvelder op het middenveld. Die jongens zouden dan zogenaamd het niveau niet hebben, maar dat heeft de Jong op de CV toch ook niet? Die gaat ook als een D-pupil onder de bal door bij die 2de goal?
Ik heb wel liever dit soort tactische uitleg dan mensen die gaan lullen over gebrek aan inzet en gif.
Oh.
pi_182124619
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb wel liever dit soort tactische uitleg dan mensen die gaan lullen over gebrek aan inzet en gif.
Eens, maar als het in zulke basic dingen als de poppetjes op de juiste plek neerzetten als misgaat dan kun je de heatmaps wel achterwege laten natuurlijk. Ik heb bij ten Hag ook altijd het idee dat hij dwars MOET zijn ofzo. Nooit eens gewoon de beste (en vaak meest logische) keuze maken, maar altijd maar voor het bijzondere kiezen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 15:09:26 #12
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182124711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 15:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Eens, maar als het in zulke basic dingen als de poppetjes op de juiste plek neerzetten als misgaat dan kun je de heatmaps wel achterwege laten natuurlijk. Ik heb bij ten Hag ook altijd het idee dat hij dwars MOET zijn ofzo. Nooit eens gewoon de beste (en vaak meest logische) keuze maken, maar altijd maar voor het bijzondere kiezen.
deze wedstrijd wel, wat dat betreft is hij snel een Amsterdammer geworden in de zin van jezelf overschatten
  dinsdag 25 september 2018 @ 15:23:21 #13
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182124880
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb wel liever dit soort tactische uitleg dan mensen die gaan lullen over gebrek aan inzet en gif.
kale en kokkie genot
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182124917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik krijg altijd het gevoel dat je een doctorstitel in voetbal moet hebben om dit soort dingen te kunnen lezen/begrijpen, terwijl mijn buurmeisje van 9 (die op volleybal zit) nog kan zien wat er daadwerkelijk misgaat.

Als je nou gewoon de dingen niet onnodig compliceert en dus de Jong op het middenveld zet en Wober/Schuurs centraal achterin, dan zorg je er in ieder geval voor dat je een verdediger in de verdediging hebt staan en een middenvelder op het middenveld. Die jongens zouden dan zogenaamd het niveau niet hebben, maar dat heeft de Jong op de CV toch ook niet? Die gaat ook als een D-pupil onder de bal door bij die 2de goal?
Dat hadden we zo onderhand wel vastgesteld ja. Maar in zo'n passmap zie je dan dat zelfs de enige reden waarom Frenkie daar neergezet werd, niet uit de verf kwam.

Overigens kan je de meeste dingen die naar voren komen uit passmaps inderdaad ook wel halen uit gewoon scherp naar de wedstrijd kijken. Vaak is het meer een ondersteuning, met hier en daar nog wat verrassende aanvullingen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 15:35:41 #15
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182125047
quote:
Matthijs de Ligt zal na het missen van de topper tegen PSV ook het bekerduel met Te Werve aan zich voorbij laten gaan. 'Zondag was te kort dag, hij was niet honderd procent, het was niet goed genoeg. Het was medisch gezien niet verantwoord', zei Ten Hag. 'Ik verwacht dat hij in de loop van de week opknapt en er tegen Fortuna Sittard weer bij kan zijn.'
pi_182125855
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je zou Wober voor Blind kunnen zetten en dan Blind 1 linie naar voren. Ik denk dat hij daar sowieso beter tot zijn recht komt (zeg ik al vanaf het begin), maar Schone slachtofferen heeft geen zin.

Feit blijft gewoon dat Ten Hag de voorwaardse kracht van PSV gewoon onderschat heeft en Ajax lang niet zo dominant was als meestal het geval. Met Frenkie en Blind spelen betekent dan gewoon verliezen.
Zelfs als je daar een mannetjesputter voor had gezet was je er niet uit gekomen. Dus of je Schone daar nou neer zetten of De Jong, of Blind. Het had niet veel uitgemaakt als je met zo'n verdediging speelt.
Hoe bedoel je, heeft geen zin? Schone gaat elk seizoen achteruit in handelings snelheid aan bal. In grote wedstrijden redt die het gewoon niet meer.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:20:48 #17
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182125923
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:17 schreef marp0 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, heeft geen zin? Schone gaat elk seizoen achteruit in handelings snelheid aan bal. In grote wedstrijden redt die het gewoon niet meer.
in de rol van afpakken en bij Frenkie inleveren was hij wel aardig maar zelf kan hij die bepalende rol niet meer aan
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:32:42 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182126149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik krijg altijd het gevoel dat je een doctorstitel in voetbal moet hebben om dit soort dingen te kunnen lezen/begrijpen, terwijl mijn buurmeisje van 9 (die op volleybal zit) nog kan zien wat er daadwerkelijk misgaat.

Als je nou gewoon de dingen niet onnodig compliceert en dus de Jong op het middenveld zet en Wober/Schuurs centraal achterin, dan zorg je er in ieder geval voor dat je een verdediger in de verdediging hebt staan en een middenvelder op het middenveld. Die jongens zouden dan zogenaamd het niveau niet hebben, maar dat heeft de Jong op de CV toch ook niet? Die gaat ook als een D-pupil onder de bal door bij die 2de goal?
Dat was ook mijn idee.
Iedereen had kunnen zien dat dit fout zou gaan. Ik had eigenlijk al verwacht dat het tegen AEK niet goed zou gaan, maar die waren slechter dan ik dacht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182126181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb wel liever dit soort tactische uitleg dan mensen die gaan lullen over gebrek aan inzet en gif.
Overigens was het bij Ajax ook wel gewoon een gebrek aan inzet en gif :P Ik had niet verwacht dat we met 3-0 zouden winnen, maar vooral ook niet verwacht dat we zouden winnen op de wijze waarop dat nu ging. Ik vond Ajax heel gezapig. Ziyech die ouderwets aan het wandelen was, Blind die als een B-junior staat te verdedigen.
pi_182126233
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:33 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Overigens was het bij Ajax ook wel gewoon een gebrek aan inzet en gif :P Ik had niet verwacht dat we met 3-0 zouden winnen, maar vooral ook niet verwacht dat we zouden winnen op de wijze waarop dat nu ging. Ik vond Ajax heel gezapig. Ziyech die ouderwets aan het wandelen was, Blind die als een B-junior staat te verdedigen.
Dat lijkt vaak zo omdat de afstanden te groot worden tussen spelers en het daardoor veel lastiger is om alles te belopen, ik geloof er niet in dat je geen inzet toont als je uit tegen PSV moet spelen.
Oh.
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:37:47 #21
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182126259
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat lijkt vaak zo omdat de afstanden te groot worden tussen spelers en het daardoor veel lastiger is om alles te belopen, ik geloof er niet in dat je geen inzet toont als je uit tegen PSV moet spelen.
de overtuiging was natuurlijk snel weg na die 2 goals en bij de tegenstander werkt dat precies andersom
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:38:25 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182126277
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

in de rol van afpakken en bij Frenkie inleveren was hij wel aardig maar zelf kan hij die bepalende rol niet meer aan
Alsof Schone ooit een balafpakker is geweest. :')

Als je voor de verdediging een echt balafpakker hebt, kan die misschien nog iets wegnemen, maar waarschijnlijk was dat ook niet goed gegaan. Schone heeft alleen zin als je veel aan de bal bent.
Alleen heeft Schone slachtofferen geen zin omdat daar het probleem niet zat zondag. Die zat eenvoudigweg in de verdediging. Dat weet iedereen en heeft niets met Schone te maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182126283
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

de overtuiging was natuurlijk snel weg na die 2 goals en bij de tegenstander werkt dat precies andersom
Dat ook nog eens, al ontbrak de overtuiging in de beginfase ook wel bij Ajax. Kwam Neres er een paar keer nog wel leuk langs maar deed hij er veel te weinig mee.
Oh.
pi_182126294
In de zin van een balafpakker was Ten Hag wel gecharmeerd van die Matisuwa volgens mij, zou wel fijn zijn om een type Kant erbij te hebben.
Oh.
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:39:34 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182126300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat ook nog eens, al ontbrak de overtuiging in de beginfase ook wel bij Ajax. Kwam Neres er een paar keer nog wel leuk langs maar deed hij er veel te weinig mee.
Die diepte die Neres dan heeft is lekker, maar de voorzet is elke keer echt dramatisch.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:40:01 #26
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182126306
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alsof Schone ooit een balafpakker is geweest. :')

Als je voor de verdediging een echt balafpakker hebt, kan die misschien nog iets wegnemen, maar waarschijnlijk was dat ook niet goed gegaan. Schone heeft alleen zin als je veel aan de bal bent.
Alleen heeft Schone slachtofferen geen zin omdat daar het probleem niet zat zondag. Die zat eenvoudigweg in de verdediging. Dat weet iedereen en heeft niets met Schone te maken.
toch speelt hij dit seizoen in een ondergeschikte rol behalve tegen AEK en PSV
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:40:02 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182126308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
In de zin van een balafpakker was Ten Hag wel gecharmeerd van die Matisuwa volgens mij, zou wel fijn zijn om een type Kant erbij te hebben.
Als Frenkie verkocht wordt kopen we hem gewoon.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182126382
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die diepte die Neres dan heeft is lekker, maar de voorzet is elke keer echt dramatisch.
Dat heeft ook gewoon weinig zin als er zoveel verdedigers in de zestien staan en je blind gaat voorgeven. Daarom ben ik er sowieso voor om Neres weer lekker op rechts te zetten zodat hij diep kan gaan maar ook meteen voor de afronding kan gaan.
Oh.
pi_182126395
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:16 schreef marp0 het volgende:
We kunnen wel allerlei conclusies gaan lopen trekken over waar het allemaal nou mis gaat.

Ik ben gewoon benieuwd of er nog wijzigingeen zullen worden aangebracht in het spel tegen Bayern en Benfica straks. Als trainer wil je gewoon niet meer te veel wijzigingen in je elftal aanbrengen na een verlies pot, maar ik hoop dan Ten Hag wel inziet dat je gewoon niet een heel seizoen met schone kunt blijven spelen op CM, en dat Blind niet veel zal groeien in zijn rol als CV terwijl er bij Wber veel meer potentie is.
Hier sluit ik me bij aan, vooral wat Schne betreft. Tegelijkertijd vind ik dat Blind wel veel te snel wordt afgeschreven. Hij is nu eenmaal een verdediger die erin uitblinkt dat hij meer voor de voetballende oplossing gaat en daarom juist een lange, sterke verdediger naast zich nodig heeft. Als je hem naast Wber of De Ligt zet, is hij n van de sterkhouders, let maar op.

Verder was het eerder Frenkie die een keer verkeerd timede tegen PSV met koppen en daardoor de 2-0 mogelijk maakte. En het was Schne die het schot van Pereiro door z'n benen liet. Daar kwam Blind dus niet aan te pas. En als je zag dat zelfs Busquets (dat noemt men wereldtop) het moest afleggen tegen L. de Jong in de kopduels, dan kunnen we dat Blind toch niet kwalijk nemen?
pi_182126448
Blind is ook niet meer de jongste
pi_182126453
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Blind naar CVM zal worden doorgeschoven, en dat Wber dan op CV zal komen te spelen.

Heb zo'n vermoeden dat Ten Hag nog een deksel op z'n neus nodig zal hebben hiervoor.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:48:05 #32
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182126457
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:45 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan, vooral wat Schne betreft. Tegelijkertijd vind ik dat Blind wel veel te snel wordt afgeschreven. Hij is nu eenmaal een verdediger die erin uitblinkt dat hij meer voor de voetballende oplossing gaat en daarom juist een lange, sterke verdediger naast zich nodig heeft. Als je hem naast Wber of De Ligt zet, is hij n van de sterkhouders, let maar op.

Verder was het eerder Frenkie die een keer verkeerd timede tegen PSV met koppen en daardoor de 2-0 mogelijk maakte. En het was Schne die het schot van Pereiro door z'n benen liet. Daar kwam Blind dus niet aan te pas. En als je zag dat zelfs Busquets (dat noemt men wereldtop) het moest afleggen tegen L. de Jong in de kopduels, dan kunnen we dat Blind toch niet kwalijk nemen?
Verschil is dat Blind dat duel niet eens aan gaat dus De Jong kan alles doen zonder enige tegenstand. Het is en blijft een jonge juffrouw die inderdaad een lange cv nodig heeft (wat veelzeggend is)
RED ONS HENNIEGOD
pi_182126505
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:45 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan, vooral wat Schne betreft. Tegelijkertijd vind ik dat Blind wel veel te snel wordt afgeschreven. Hij is nu eenmaal een verdediger die erin uitblinkt dat hij meer voor de voetballende oplossing gaat en daarom juist een lange, sterke verdediger naast zich nodig heeft. Als je hem naast Wber of De Ligt zet, is hij n van de sterkhouders, let maar op.

Verder was het eerder Frenkie die een keer verkeerd timede tegen PSV met koppen en daardoor de 2-0 mogelijk maakte. En het was Schne die het schot van Pereiro door z'n benen liet. Daar kwam Blind dus niet aan te pas. En als je zag dat zelfs Busquets (dat noemt men wereldtop) het moest afleggen tegen L. de Jong in de kopduels, dan kunnen we dat Blind toch niet kwalijk nemen?
We kunnen Blind het wel kwalijk nemen dat die simpel werd afgetroefd door de Jong bij de 1-0.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  dinsdag 25 september 2018 @ 16:55:58 #34
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182126591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:47 schreef marp0 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Blind naar CVM zal worden doorgeschoven, en dat Wber dan op CV zal komen te spelen.

Heb zo'n vermoeden dat Ten Hag nog een deksel op z'n neus nodig zal hebben hiervoor.
met De Ligt in het midden kan je hem er gewoon naast hebben
pi_182126715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

met De Ligt in het midden kan je hem er gewoon naast hebben
Niet in de CL.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:05:10 #36
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182126768
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:02 schreef marp0 het volgende:

[..]

Niet in de CL.
je moet ook niet teveel concessies doen, ik denk dat het wel kan met De Ligt en tegen Bayern ben je sowieso kansloos
pi_182126821
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

je moet ook niet teveel concessies doen, ik denk dat het wel kan met De Ligt en tegen Bayern ben je sowieso kansloos
Niet gelijk nee, maar in potentie ga je er gedurende het seizoen qua niveau er niet op vooruit. Met Wober op CV en Blind op CVM wel.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:14:16 #38
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182126951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:07 schreef marp0 het volgende:

[..]

Niet gelijk nee, maar in potentie ga je er gedurende het seizoen qua niveau er niet op vooruit. Met Wober op CV en Blind op CVM wel.
dan mis je toch die inschuivende verdediger cq extra middenvelder
pi_182127856
Voor wat het waard is, Ajax O19 wint wel PSV.
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:12:10 #40
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182127996
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:01 schreef Simmertje het volgende:
Voor wat het waard is, Ajax O19 wint wel PSV.
die hebben wel inzet en gif uiteraard
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:15:19 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182128056
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:01 schreef Simmertje het volgende:
Voor wat het waard is, Ajax O19 wint wel PSV.
Heitinga God.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182128530
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:01 schreef Simmertje het volgende:
Voor wat het waard is, Ajax O19 wint wel PSV.
van nistelroy out
pi_182128803
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan mis je toch die inschuivende verdediger cq extra middenvelder
In welke wedstrijden heeft Blind tot nu toe veel toegevoegde waarde gehad als inschuivende CV dan?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_182135412
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:01 schreef Simmertje het volgende:
Voor wat het waard is, Ajax O19 wint wel PSV.
Wat een rare speler is die Brobbey toch. Kunnen we hem niet omturnen naar verdediger?
Gino ♥
pi_182135841
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:47 schreef marp0 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Blind naar CVM zal worden doorgeschoven, en dat Wber dan op CV zal komen te spelen.

Heb zo'n vermoeden dat Ten Hag nog een deksel op z'n neus nodig zal hebben hiervoor.
Waarom Blind? Blind is in mijn optiek bij uitstek een speler die het spelletje kan verleggen vanuit achteruit. Het probleem met Blind op zes is, dat wober en de ligt niet een centrum is dat overloopt van opbouwende kwaliteiten.

Ik denk dat Barcelona het bij het juiste eind heeft, als we de berichtgeving mogen geloven, de Jong is in mijn optiek een ideale zes. Wat hem speciaal maakt is dat hij met n enkele acties ruimte voor zichzelf creert en zijn medesepelers en het overzicht heeft om de juiste pass te geven. Hij scoort gewoon te weinig voor een aanvallende middenvelder.

Met blind erachter heb je iemand die een splijtende pass tussen de linies kan geven en de Jong kun je vervolgens om een boodschap sturen in die rol. Ik ben sowieso geen fan van twee controlerende spelers en al helemaal niet als ze van het kaliber eiting en schone zijn. Hoewel ik fan van hem ben zou ik schone slachtofferen.

Frenkie op 6, van de beek op 8 en Ziyech op 10. Een regiseur, een loper en de stylist.
pi_182137773
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:59 schreef marp0 het volgende:

[..]

In welke wedstrijden heeft Blind tot nu toe veel toegevoegde waarde gehad?
Fixed.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182137909
'Lisandro Magalln opnieuw in beeld bij Ajax, verdediger nu goedkoper dan tijdens afgelopen zomer'
26 september 2018

De Telegraaf weet te melden dat Lisandro Magalln opnieuw in beeld is bij Ajax. Volgens Argentijnse media mag de verdediger nu wel vertrekken van Boca Juniors en zou hij zelfs een miljoen dollar goedkoper zijn dan tijdens afgelopen transferperiode.

Magalln zou ook in beeld zijn bij een aantal subtopclubs uit Spanje en Duitsland, maar een voorkeur hebben voor een transfer naar Ajax. Of Ajax, dat de verdediger nog altijd nauwlettend volgt, zijn zinnen definitief op de verdediger zet, zal de komende weken moeten blijken.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-in-beeld-bij-ajax

Toch grappig dat de selectie uiteindelijk toch niet klaar blijkt te zijn en er weer ingegrepen moet worden. Maar een ervaren echte centrale verdediger erbij kan zeker geen kwaad. Eventueel moet je Schuurs dan wel verhuren aan een Eredivisie club (eventueel terug naar Fortuna voor een half jaar?).
pi_182138113
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:59 schreef marp0 het volgende:

[..]

In welke wedstrijden heeft Blind tot nu toe veel toegevoegde waarde gehad als inschuivende CV dan?
daar zit wat in maar hij is toch belangrijk in de opbouw, dat mis je wel met Wober
pi_182138186
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:01 schreef Simmertje het volgende:
Voor wat het waard is, Ajax O19 wint wel PSV.
gifgod
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182138198
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:14 schreef Simmertje het volgende:
'Lisandro Magalln opnieuw in beeld bij Ajax, verdediger nu goedkoper dan tijdens afgelopen zomer'
26 september 2018

De Telegraaf weet te melden dat Lisandro Magalln opnieuw in beeld is bij Ajax. Volgens Argentijnse media mag de verdediger nu wel vertrekken van Boca Juniors en zou hij zelfs een miljoen dollar goedkoper zijn dan tijdens afgelopen transferperiode.

Magalln zou ook in beeld zijn bij een aantal subtopclubs uit Spanje en Duitsland, maar een voorkeur hebben voor een transfer naar Ajax. Of Ajax, dat de verdediger nog altijd nauwlettend volgt, zijn zinnen definitief op de verdediger zet, zal de komende weken moeten blijken.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-in-beeld-bij-ajax

Toch grappig dat de selectie uiteindelijk toch niet klaar blijkt te zijn en er weer ingegrepen moet worden. Maar een ervaren echte centrale verdediger erbij kan zeker geen kwaad. Eventueel moet je Schuurs dan wel verhuren aan een Eredivisie club (eventueel terug naar Fortuna voor een half jaar?).
Gelukkig wordt er flink gescout.
  woensdag 26 september 2018 @ 09:13:45 #51
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182138683
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:14 schreef Simmertje het volgende:
'Lisandro Magalln opnieuw in beeld bij Ajax, verdediger nu goedkoper dan tijdens afgelopen zomer'
26 september 2018

De Telegraaf weet te melden dat Lisandro Magalln opnieuw in beeld is bij Ajax. Volgens Argentijnse media mag de verdediger nu wel vertrekken van Boca Juniors en zou hij zelfs een miljoen dollar goedkoper zijn dan tijdens afgelopen transferperiode.

Magalln zou ook in beeld zijn bij een aantal subtopclubs uit Spanje en Duitsland, maar een voorkeur hebben voor een transfer naar Ajax. Of Ajax, dat de verdediger nog altijd nauwlettend volgt, zijn zinnen definitief op de verdediger zet, zal de komende weken moeten blijken.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-in-beeld-bij-ajax

Toch grappig dat de selectie uiteindelijk toch niet klaar blijkt te zijn en er weer ingegrepen moet worden. Maar een ervaren echte centrale verdediger erbij kan zeker geen kwaad. Eventueel moet je Schuurs dan wel verhuren aan een Eredivisie club (eventueel terug naar Fortuna voor een half jaar?).
Je wordt er niet slechter op met mallagan maar m.i. heeft ajax gewoon een goede achterhoede en bank voor de achterhoede. Het is meer de onkunde door spelers niet te laten spelen in hun natuurlijke setting dan dat jullie de kwaliteit spelers missen. Punt blijft gewoon dat het centrum tegen psv meer een verdedigend middenveld bleek. Als je Wober voor 7,5 miljoen haalt en captain was vroeger en dus een leider, dan moet je hem gewoon opstellen omdat het ook zijn natuurlijke positie is. Hij is een goede verdediger en ajax was niet de enige club die in hem geinteresseerd was net zoals met mallagan nu. Maar wat ten hag doet is zoveel creativiteit opstellen dat niemand meer de gaten dichtloopt en let op de saaiere dingen het voetbal. Het was gewoon een balansissue en de enige die je dat kunt aanrekenen is ten hag. Je kunt wel blijven kopen maar dat lost niks op als je coach dit soort fouten opstellingen bedenkt voor topwedstrijden. De essentie van verdedigen is dat je moet kunnen verdedigen en de prioriteit ligt niet bij aanvalletjes opzetten.

Zelfs zonder malagan kan ajax kampioen worden ben ik 200% van overtuigt. De klasse van psv ligt in de individuele ajax van 3 spelers en als er eentje geblesseerd raakt dan heeft psv daar geen antwoord voor klaar liggen. Ik geef daarom nog steeds ajax meer kans dan psv om met de titel ervan door te gaan, mits tenhag... die is jullie zwakke schakel. Heeft labyad al gespeeld? Pun intended :Y)

[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 26-09-2018 09:21:07 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182138819
Wober had ook makkelijk kunnen spelen. Geen garantie dat je dan wel wint overigens want alleen Nico haalde een voldoende. Daarnaast speelde Wober vorig seizoen ook in Eindhoven en toen was het nog veel slechter.

Media doet wat dramatisch na een wedstrijd waarin eigenlijk niets aan de hand was totdat je in korte tijd op vrij knullige wijze twee doelpunten weggeeft. Als PSV dan iets goed kan is het de wedstrijd op slot gooien en voetbal onmogelijk maken voor de tegenstander. Ajax is nog niet ver genoeg om daar doorheen te voetballen.

Na een hele goede start mag dat wel een keer gebeuren. En in Amsterdam is Ajax sterk genoeg om drie punten te pakken tegen PSV. De vraag is dan alleen of PSV tussendoor meer punten gaat verspelen dan Ajax. Want vaak zal het niet mis voor ze gaan in de eredivisie.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Forum Admin woensdag 26 september 2018 @ 09:41:38 #53
35723 crew  GGMM
pi_182139063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:14 schreef Simmertje het volgende:
'Lisandro Magalln opnieuw in beeld bij Ajax, verdediger nu goedkoper dan tijdens afgelopen zomer'
26 september 2018

De Telegraaf weet te melden dat Lisandro Magalln opnieuw in beeld is bij Ajax. Volgens Argentijnse media mag de verdediger nu wel vertrekken van Boca Juniors en zou hij zelfs een miljoen dollar goedkoper zijn dan tijdens afgelopen transferperiode.

Magalln zou ook in beeld zijn bij een aantal subtopclubs uit Spanje en Duitsland, maar een voorkeur hebben voor een transfer naar Ajax. Of Ajax, dat de verdediger nog altijd nauwlettend volgt, zijn zinnen definitief op de verdediger zet, zal de komende weken moeten blijken.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-in-beeld-bij-ajax

Toch grappig dat de selectie uiteindelijk toch niet klaar blijkt te zijn en er weer ingegrepen moet worden. Maar een ervaren echte centrale verdediger erbij kan zeker geen kwaad. Eventueel moet je Schuurs dan wel verhuren aan een Eredivisie club (eventueel terug naar Fortuna voor een half jaar?).
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182139535
Bayern maakt eens in de zoveel tijd een slippertje, helaas een week te vroeg.
pi_182139574
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:14 schreef Simmertje het volgende:
'Lisandro Magalln opnieuw in beeld bij Ajax, verdediger nu goedkoper dan tijdens afgelopen zomer'
26 september 2018

De Telegraaf weet te melden dat Lisandro Magalln opnieuw in beeld is bij Ajax. Volgens Argentijnse media mag de verdediger nu wel vertrekken van Boca Juniors en zou hij zelfs een miljoen dollar goedkoper zijn dan tijdens afgelopen transferperiode.

Magalln zou ook in beeld zijn bij een aantal subtopclubs uit Spanje en Duitsland, maar een voorkeur hebben voor een transfer naar Ajax. Of Ajax, dat de verdediger nog altijd nauwlettend volgt, zijn zinnen definitief op de verdediger zet, zal de komende weken moeten blijken.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-in-beeld-bij-ajax

Toch grappig dat de selectie uiteindelijk toch niet klaar blijkt te zijn en er weer ingegrepen moet worden. Maar een ervaren echte centrale verdediger erbij kan zeker geen kwaad. Eventueel moet je Schuurs dan wel verhuren aan een Eredivisie club (eventueel terug naar Fortuna voor een half jaar?).
Ajax beleid _O_

Een amateurclub heeft nog een betere en duidelijkere lijn dan Ajax. Zelfs Feyenoord maakt logischere keuzes en die zijn al op zn minst merkwaardig te noemen.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 26 september 2018 @ 10:28:07 #56
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182139820
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ajax beleid _O_

Een amateurclub heeft nog een betere en duidelijkere lijn dan Ajax. Zelfs Feyenoord maakt logischere keuzes en die zijn al op zn minst merkwaardig te noemen.
uhm nee, daar is het echt een puinhoop en maken ze de club kapot door dat wanbeleid
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182139852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:14 schreef Simmertje het volgende:
'Lisandro Magalln opnieuw in beeld bij Ajax, verdediger nu goedkoper dan tijdens afgelopen zomer'
26 september 2018

De Telegraaf weet te melden dat Lisandro Magalln opnieuw in beeld is bij Ajax. Volgens Argentijnse media mag de verdediger nu wel vertrekken van Boca Juniors en zou hij zelfs een miljoen dollar goedkoper zijn dan tijdens afgelopen transferperiode.

Magalln zou ook in beeld zijn bij een aantal subtopclubs uit Spanje en Duitsland, maar een voorkeur hebben voor een transfer naar Ajax. Of Ajax, dat de verdediger nog altijd nauwlettend volgt, zijn zinnen definitief op de verdediger zet, zal de komende weken moeten blijken.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-in-beeld-bij-ajax

Toch grappig dat de selectie uiteindelijk toch niet klaar blijkt te zijn en er weer ingegrepen moet worden. Maar een ervaren echte centrale verdediger erbij kan zeker geen kwaad. Eventueel moet je Schuurs dan wel verhuren aan een Eredivisie club (eventueel terug naar Fortuna voor een half jaar?).
Vooral kut dat elke Zuid Amerika kenner en Boca supporter hem niet zo goed vindt. Dacht dat we deze kogel ontweken hadden maar nog niet dus :') . Lekker ook voor het vertrouwen van Wber en Schuurs.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_182140026
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:28 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

uhm nee, daar is het echt een puinhoop en maken ze de club kapot door dat wanbeleid
Bij Feyenoord weet je tenminste waar je aan toe bent. Eredivisie aankopen of oud bekenden. Geen spectaculaire Zuid-Amerikaanse verrassingen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_182140084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Vooral kut dat elke Zuid Amerika kenner en Boca supporter hem niet zo goed vindt. Dacht dat we deze kogel ontweken hadden maar nog niet dus :') . Lekker ook voor het vertrouwen van Wber en Schuurs.
het moet ook nog waar zijn en volgend seizoen ben je De Ligt wel kwijt
pi_182140818
Ik neem aan dat er met Schuurs is afgesproken dat hij klaargestoomd wordt om De Ligt op te volgen. Regelmatig laten spelen en invallen en volgend seizoen basis. Ajax wilde hem volgens mij nog een jaartje bij Fortuna stallen, maar daar zag hij zelfs niets in.
  woensdag 26 september 2018 @ 11:39:25 #61
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182140931
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bij Feyenoord weet je tenminste waar je aan toe bent. Eredivisie aankopen of oud bekenden. Geen spectaculaire Zuid-Amerikaanse verrassingen.
en zo komen ze dus nooit verder meer dan plaats 3
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182141512
Magallan nee h :') krijg je volgend jaar hem dus als opvolger van De Ligt en hij kan er geen reet van.
Oh.
pi_182141520
Wober verdient wel meer minuten. Zo slecht is die gozer niet. Speelt gewoon steady
pi_182141531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wober verdient wel meer minuten. Zo slecht is die gozer niet. Speelt gewoon steady
hij zal vandaag wel spelen
pi_182141545
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wober verdient wel meer minuten. Zo slecht is die gozer niet. Speelt gewoon steady
Als Magallan komt kan je Wber wel afschrijven ja.
Oh.
pi_182141564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij zal vandaag wel spelen
Lekker tegen Te Werve shinen ;(

Zal wel iets van

Lamprou
Kristensen - Schuurs - Wober - Bakker?
Eiting
VD Beek - Gravenberch
Labyad - Dolberg - Cerny

Of is Cerny weer eens geblesseerd. Sinkgraven ook al las ik ergens lol.
  woensdag 26 september 2018 @ 12:23:54 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182141600
Wober had het niet slechter gedaan dan De Jong en Blind, denk ik.
Misschien had je dan nog Schuurs er bij kunnen zetten.

Ik zou dan juist Blind en De Jong er voor zetten en Tadic of Ziyech op 10. Op die manier ontlast je de verdediging nog een beetje door vrij controlerend te spelen, maar ik zou het die gasten voorin maar laten uitzoeken en het achterin dan vrij dicht zetten.
Niet de Ajax manier, maar als je belangrijke spelers mist kan dat best wel eens uitkomst bieden. Zeker tegen een tegenstander als PSV waarbij middenveld en aanval de sterkste linies zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 26 september 2018 @ 12:25:21 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182141620
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Magallan komt kan je Wber wel afschrijven ja.
Komt Magallan voor links in het centrum dan?
Rechts zou ik logischer vinden. Achter De Ligt, want daar heb je momenteel alleen Schuurs en die is er nog niet klaar voor.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 26 september 2018 @ 12:25:45 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182141624
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker tegen Te Werve shinen ;(

Zal wel iets van

Lamprou
Kristensen - Schuurs - Wober - Bakker?
Eiting
VD Beek - Gravenberch
Labyad - Dolberg - Cerny

Of is Cerny weer eens geblesseerd. Sinkgraven ook al las ik ergens lol.
Bizar dat het nog niet eens zo'n slechte opstelling is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182141647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Komt Magallan voor links in het centrum dan?
Rechts zou ik logischer vinden. Achter De Ligt, want daar heb je momenteel alleen Schuurs en die is er nog niet klaar voor.
Ja maar in de praktijk als n van de centrale verdedigers geblesseerd is zal Ten Hag toch gewoon meteen Magallan gebruiken ongeacht waar in het centrum.
Oh.
pi_182141650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Magallan nee h :') krijg je volgend jaar hem dus als opvolger van De Ligt en hij kan er geen reet van.
Heb je hem al voor meerdere wedstrijden in actie gezien? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2018 12:27:37 ]
pi_182141694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Heb je hem al voor meerdere wedstrijden in actie gezien? :)
ik zou ook niet weten hoe goed of slecht hij is maar het is wel frappant dat die naam weer opduikt
pi_182141715
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Heb je hem al voor meerdere wedstrijden in actie gezien? :)
Als al die Boca supporters zeggen dat hij echt heel matig is bekruipt mij een enorm Veltman-gevoel.
Oh.
pi_182141738
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als al die Boca supporters zeggen dat hij echt heel matig is bekruipt mij een enorm Veltman-gevoel.
Ik zou liever afgaan op zaken die we eventueel hier te zien krijgen in de Eredivisie ;). De ene competitie/club is de andere niet.
pi_182141795
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:33 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zou liever afgaan op zaken die we eventueel hier te zien krijgen in de Eredivisie ;). De ene competitie/club is de andere niet.
Je kan best al supporters van de desbetreffende club vragen naar hun mening om alvast een beeld te krijgen, mocht hij het alsnog goed doen zal ik het zeggen. Maar het klinkt allemaal niet heel hoopvol.
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 12:53:59 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182142036
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als al die Boca supporters zeggen dat hij echt heel matig is bekruipt mij een enorm Veltman-gevoel.
Supporters zijn geen graadmeter.
Als hij een verdediger is die goed vooruit kan verdedigen en kan opbouwen heb je er geen kut aan op het moment dat je een verdedigende ploeg bent.
Blind is voor Ajax een prima verdediger, maar vooral als je 80% balbezit hebt en hij een beetje met de opbouw bezig kan zijn. Ben je voornamelijk aan het verdedigen heb je er vrij weinig aan.
Tegen PSV loopt iedereen te haten over Blind, terwijl hij het in de andere wedstrijden (waarbij Ajax meer balbezit heeft en kan dirigeren) juist heel nuttig is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_182142501
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als al die Boca supporters zeggen dat hij echt heel matig is bekruipt mij een enorm Veltman-gevoel.
Had afgelopen zondag zuigertje Veltman maar tot je beschikking gehad.... Lozano uit de wedstrijd gespeeld
pi_182142634
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:21 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Had afgelopen zondag zuigertje Veltman maar tot je beschikking gehad.... Lozano uit de wedstrijd gespeeld
mwa, hoe is het met hem eigenlijk?
pi_182142701
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als al die Boca supporters zeggen dat hij echt heel matig is bekruipt mij een enorm Veltman-gevoel.
Een Argentijn met het Ajax-DNA.. lekker toch! Die staat er tenminste meteen!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182142725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa, hoe is het met hem eigenlijk?
Dat ik het niet weet.
December 2017 Ajax-PSV was Veltman toch een hele grote ergernis voor Lozano. Veltman ging tot het gaatje.
pi_182142756
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:34 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat ik het niet weet.
December 2017 Ajax-PSV was Veltman toch een hele grote ergernis voor Lozano. Veltman ging tot het gaatje.
in December 2017 speelde wij PSV sowieso compleet van de maat. Ironisch genoeg omdat Cocu een veel te verdedigende taktiek hanteerde. Hij had het idee om op de counter te spelen en de lange bal te hanteren, dit liep voor geen meter. Blijft leuk dat voetbal.
pi_182142765
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:34 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat ik het niet weet.
December 2017 Ajax-PSV was Veltman toch een hele grote ergernis voor Lozano. Veltman ging tot het gaatje.
toen wel gewonnen?
pi_182142810
0.37 xG.

Dan moet een absoluut dieptepunt zijn. Zelfs tegen United hadden we meer.
pi_182142825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

toen wel gewonnen?
Dik, met een geniale De Jong als CV.
pi_182143002
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
0.37 xG.

Dan moet een absoluut dieptepunt zijn. Zelfs tegen United hadden we meer.
PSV had ook maar 1.18 ofzo toch?
pi_182143099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:51 schreef Simmertje het volgende:

[..]

PSV had ook maar 1.18 ofzo toch?
1.35, maar dat zegt niets, die hoefden niet meer na de 3-0.
pi_182143281
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
0.37 xG.

Dan moet een absoluut dieptepunt zijn. Zelfs tegen United hadden we meer.
Gefeliciteerd nog (avatar)

en waar vind je die statts?
  woensdag 26 september 2018 @ 14:14:12 #88
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182143354
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:28 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

uhm nee, daar is het echt een puinhoop en maken ze de club kapot door dat wanbeleid
eens.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182143381
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog (avatar)

en waar vind je die statts?
Attent van je!

Ajax Life heeft dit jaar een contractje gesloten met 11tegen11: https://www.ajaxlife.nl/2(...)-kwijt-in-eindhoven/
pi_182143408
Ik vind gewoon de hele winst van PSV zwaar overtrokken. Tuurlijk is het een goede overwinning, maar ik las overal over het geniale PSV en het Ajax dat compleet weggespeeld is. Ze hebben een paar keer goed de bal naar voren getrapt en goed geprofiteerd van het geklungel achterin. Daarnaast had letterlijk iedereen bij Ajax een off-day en hadden de keuzes van ten Hag misschien iets beter kunnen zijn. Maar laten we nou aub normaal blijven doen. Ditzelfde psv is dit seizoen al 2x in de laatste minuut weggekomen en met 4-0 weggetikt door Barcelona.

Seizoen is nog lang :)
  woensdag 26 september 2018 @ 14:18:01 #91
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182143441
Kunnen jullie wober niet verhuren aan feyenoord, wij waarderen wel verdedigende kwaliteiten > aanvallende kwaliteiten bij verdedigers.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182143621
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind gewoon de hele winst van PSV zwaar overtrokken. Tuurlijk is het een goede overwinning, maar ik las overal over het geniale PSV en het Ajax dat compleet weggespeeld is. Ze hebben een paar keer goed de bal naar voren getrapt en goed geprofiteerd van het geklungel achterin. Daarnaast had letterlijk iedereen bij Ajax een off-day en hadden de keuzes van ten Hag misschien iets beter kunnen zijn. Maar laten we nou aub normaal blijven doen. Ditzelfde psv is dit seizoen al 2x in de laatste minuut weggekomen en met 4-0 weggetikt door Barcelona.

Seizoen is nog lang :)
dat laatste ben ik het wel mee eens maar het was verder een kansloze nederlaag en daarvoor hoefde PSV niet eens goed te voetballen, dat vind ik de grootste tegenvaller.
pi_182143712
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind gewoon de hele winst van PSV zwaar overtrokken. Tuurlijk is het een goede overwinning, maar ik las overal over het geniale PSV en het Ajax dat compleet weggespeeld is. Ze hebben een paar keer goed de bal naar voren getrapt en goed geprofiteerd van het geklungel achterin. Daarnaast had letterlijk iedereen bij Ajax een off-day en hadden de keuzes van ten Hag misschien iets beter kunnen zijn. Maar laten we nou aub normaal blijven doen. Ditzelfde psv is dit seizoen al 2x in de laatste minuut weggekomen en met 4-0 weggetikt door Barcelona.

Seizoen is nog lang :)
Dit
pi_182143767
Zelfde dat iedereen zegt dat het seizoen gespeeld is. Hoe dan.... Nog 30 wedstrijden te gaan.
Wanneer we met 5 punten achter nog 5 wedstrijden moeten spelen, geloven we nog steeds in het kampioenschap.
En nu ineens niet meer? Raar
  woensdag 26 september 2018 @ 14:36:27 #95
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_182143826
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind gewoon de hele winst van PSV zwaar overtrokken. Tuurlijk is het een goede overwinning, maar ik las overal over het geniale PSV en het Ajax dat compleet weggespeeld is. Ze hebben een paar keer goed de bal naar voren getrapt en goed geprofiteerd van het geklungel achterin. Daarnaast had letterlijk iedereen bij Ajax een off-day en hadden de keuzes van ten Hag misschien iets beter kunnen zijn. Maar laten we nou aub normaal blijven doen. Ditzelfde psv is dit seizoen al 2x in de laatste minuut weggekomen en met 4-0 weggetikt door Barcelona.

Seizoen is nog lang :)
En schwaab, viergever, dumfries, de jong, Hendrix, Rosario blijven matige voetballers. Eredivisie redden ze het wel maar zodra het niveau iets hoger ligt haken ze af.
pi_182143828
Natuurlijk is het seizoen nog niet gespeeld.

Maar PSV was wel uitstekend. Wat hadden ze meer moeten doen dan? Ze creren genoeg kansen, maken drie goals, en geven niets weg.

Kan je wel zeggen dat Ajax slecht was, maar dat vind ik altijd heel makkelijk. Schalke en Lyon waren twee jaar geleden ook slecht; zo kan je elke prestatie wel bagatelliseren.
  woensdag 26 september 2018 @ 14:42:37 #97
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182143918
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:18 schreef govie het volgende:
Kunnen jullie wober niet verhuren aan feyenoord, wij waarderen wel verdedigende kwaliteiten > aanvallende kwaliteiten bij verdedigers.
hij zit nog liever op de bank.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 26 september 2018 @ 14:43:15 #98
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182143931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:33 schreef patrickt37 het volgende:
Zelfde dat iedereen zegt dat het seizoen gespeeld is. Hoe dan.... Nog 30 wedstrijden te gaan.
Wanneer we met 5 punten achter nog 5 wedstrijden moeten spelen, geloven we nog steeds in het kampioenschap.
En nu ineens niet meer? Raar
dat zeggen vooral de trollen die hier komen. de gebruikelijke users hier zeggen precies hetzelfde als slimmertje. maar dan ook echt exact.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182144179
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Natuurlijk is het seizoen nog niet gespeeld.

Maar PSV was wel uitstekend. Wat hadden ze meer moeten doen dan? Ze creren genoeg kansen, maken drie goals, en geven niets weg.

Kan je wel zeggen dat Ajax slecht was, maar dat vind ik altijd heel makkelijk. Schalke en Lyon waren twee jaar geleden ook slecht; zo kan je elke prestatie wel bagatelliseren.
Ik bagatelliseer de overwinning ook echt niet, zoals ik al zei, een prima overwinning van PSV. Maar ik heb mij enorm gergerd aan de reactie van de media na die wedstrijd. Die net deed alsof dit de grootste demonstratie van PSV tegenover Ajax ooit was. Uiteindelijk vielen de ballen gewoon bij PSV net wat lekkerder en waren ze gewoon een stuk scherper bij het afmaken van kansen. Ook de statistieken laten nou niet zien alsof PSV de wedstrijd totaal heeft gedomineerd:

Aantal schoten:
14 - 15
Op doel:
8 - 4
Balbezit:
34% - 66%
Passnauwkeurigheid
66% - 83%
  woensdag 26 september 2018 @ 15:00:15 #100
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182144247
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik bagatelliseer de overwinning ook echt niet, zoals ik al zei, een prima overwinning van PSV. Maar ik heb mij enorm gergerd aan de reactie van de media na die wedstrijd. Die net deed alsof dit de grootste demonstratie van PSV tegenover Ajax ooit was. Uiteindelijk vielen de ballen gewoon bij PSV net wat lekkerder en waren ze gewoon een stuk scherper bij het afmaken van kansen. Ook de statistieken laten nou niet zien alsof PSV de wedstrijd totaal heeft gedomineerd:

Aantal schoten:
14 - 15
Op doel:
8 - 4
Balbezit:
34% - 66%
Passnauwkeurigheid
66% - 83%
maar dat is sowieso een probleem van de media, Ajax wordt nu eenmaal snel omhoog geschreven en dan val je ook hard als het fout gaat
  woensdag 26 september 2018 @ 15:02:09 #101
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182144289
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:42 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

hij zit nog liever op de bank.
:Y)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 26 september 2018 @ 15:03:38 #102
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182144325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat is sowieso een probleem van de media, Ajax wordt nu eenmaal snel omhoog geschreven en dan val je ook hard als het fout gaat
Volgens mij kan ajax beter dat geld voor mallagan gebruiken om wenger te halen. Die houdt ook van mooi voetbal ()volgens ex spelers zelfs een beetje teveel) en past daarom prima bij ajax. Heeft met arsenal veel prijzen gehaald en zelfstandig opgebouwd. Zo kan bergie bergkamp ook mooi weer terugkeren.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182144894
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat is sowieso een probleem van de media, Ajax wordt nu eenmaal snel omhoog geschreven en dan val je ook hard als het fout gaat
Brengt gewoon met zich mee he, als je de grootste club van Nederland bent.

Je hoort de media ook nooit schreeuwen als PSV het slecht doet.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_182144935
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:34 schreef marp0 het volgende:

[..]

Brengt gewoon met zich mee he, als je de grootste club van Nederland bent.

Je hoort de media ook nooit schreeuwen als PSV het slecht doet.
Net zo goed. Niet zo calimeron.
pi_182145249
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net zo goed. Niet zo calimeron.
Waar hoor je mij calimeron? :')
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_182145580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik bagatelliseer de overwinning ook echt niet, zoals ik al zei, een prima overwinning van PSV. Maar ik heb mij enorm gergerd aan de reactie van de media na die wedstrijd. Die net deed alsof dit de grootste demonstratie van PSV tegenover Ajax ooit was. Uiteindelijk vielen de ballen gewoon bij PSV net wat lekkerder en waren ze gewoon een stuk scherper bij het afmaken van kansen. Ook de statistieken laten nou niet zien alsof PSV de wedstrijd totaal heeft gedomineerd:

Aantal schoten:
14 - 15
Op doel:
8 - 4
Balbezit:
34% - 66%
Passnauwkeurigheid
66% - 83%
Je hebt de wedstrijd gezien? Ajax was totaal kansloos, het verschil was enorm. Die schoten van Ajax waren nauwelijks kansen te noemen.
pi_182145612
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:34 schreef marp0 het volgende:

[..]

Brengt gewoon met zich mee he, als je de grootste club van Nederland bent.

Je hoort de media ook nooit schreeuwen als PSV het slecht doet.
Ajax is meer het troetelkind van de vaderlandse media wat dat betreft :). Ajax draagt uit wat veel mensen aanspreekt in Nederland: aanvallend en frivool voetbal, tikkeltje arrogant en veel jongens uit de eigen jeugd.

De reacties zijn omtrent PSV altijd een stuk gematigder, zowel bij positieve resultaten als negatieve resultaten. PSV blijft altijd een beetje het aanzien hebben van een provincieclub, iets wat velen in Eindhoven flink in het verkeerde keelgat schiet aangezien men daar toch wel vind dat Eindhoven inmiddels de voetbalhoofdstad van Nederland is. Daar valt overigens genoeg voor te zeggen, maar helaas voor hen vervang je een bepaalde status aanzien waarin meer meespeelt dan recente resultaten niet zo n, twee, drie.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

En schwaab, viergever, dumfries, de jong, Hendrix, Rosario blijven matige voetballers. Eredivisie redden ze het wel maar zodra het niveau iets hoger ligt haken ze af.
Ik gok dat ze daar in Eindhoven anders over denken.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik bagatelliseer de overwinning ook echt niet, zoals ik al zei, een prima overwinning van PSV. Maar ik heb mij enorm gergerd aan de reactie van de media na die wedstrijd. Die net deed alsof dit de grootste demonstratie van PSV tegenover Ajax ooit was.
Tja, normaal gezien is dat natuurlijk andersom en is de Nederlandse media redelijk op de hand van Ajax ;).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2018 16:04:32 ]
pi_182145706
Aanvallend en frivool voetbal meme :')
pi_182145751
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:04 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ajax is meer het troetelkind van de vaderlandse media wat dat betreft :). Ajax draagt uit wat veel mensen aanspreekt in Nederland: aanvallend en frivool voetbal, tikkeltje arrogant en veel jongens uit de eigen jeugd.

De reacties zijn omtrent PSV altijd een stuk gematigder, zowel bij positieve resultaten als negatieve resultaten. PSV blijft altijd een beetje het aanzien hebben van een provincieclub, iets wat velen in Eindhoven flink in het verkeerde keelgat schiet aangezien men daar toch wel vind dat Eindhoven inmiddels de voetbalhoofdstad van Nederland is. Daar valt overigens genoeg voor te zeggen, maar helaas voor hen vervang je een bepaalde status aanzien waarin meer meespeelt dan recente resultaten niet zo n, twee, drie.

De term 'voetbalhoofdstad' is echt de walgelijkste en meest onzinnige term ooit in het voetbal.
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 16:13:59 #110
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182145793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De term 'voetbalhoofdstad' is echt de walgelijkste en meest onzinnige term ooit in het voetbal.
Amsterdam is dat sowieso nooit maar is natuurlijk verzonnen door mensen die moeite hebben met Amsterdam als hoofdstad
  woensdag 26 september 2018 @ 16:17:19 #111
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182145868
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De term 'voetbalhoofdstad' is echt de walgelijkste en meest onzinnige term ooit in het voetbal.
Alleen maar omdat het Eindhoven is.
  woensdag 26 september 2018 @ 16:25:09 #112
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182146060
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:17 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Alleen maar omdat het Eindhoven is.
ik denk dan toch eerder aan Rotterdam omdat het 3 profclubs heeft
  woensdag 26 september 2018 @ 16:28:22 #113
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182146125
maar het is toch gewoon een feit dat Ajax de grootste club van nederland is, dat is toch niet alleen "ajax bril" gelul?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Forum Admin woensdag 26 september 2018 @ 16:30:28 #114
35723 crew  GGMM
pi_182146176
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 26 september 2018 @ 16:33:04 #115
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182146213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dan toch eerder aan Rotterdam omdat het 3 profclubs heeft
Ja, maar die stellen alledrie geen ruk voor. Zowel PSV als Ajax hebben meer landskampioenschappen op hun naam dan alle Rotterdamse clubs bij elkaar.
pi_182146231
Het is wel duidelijk dat het voetballen weer even tegen valt. _O-
pi_182146304
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik bagatelliseer de overwinning ook echt niet, zoals ik al zei, een prima overwinning van PSV. Maar ik heb mij enorm gergerd aan de reactie van de media na die wedstrijd. Die net deed alsof dit de grootste demonstratie van PSV tegenover Ajax ooit was. Uiteindelijk vielen de ballen gewoon bij PSV net wat lekkerder en waren ze gewoon een stuk scherper bij het afmaken van kansen. Ook de statistieken laten nou niet zien alsof PSV de wedstrijd totaal heeft gedomineerd:

Aantal schoten:
14 - 15
Op doel:
8 - 4
Balbezit:
34% - 66%
Passnauwkeurigheid
66% - 83%
Meer balbezit en kansloze schoten van buiten de 16

Netjes
pi_182146312
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:28 schreef mokkiemok het volgende:
maar het is toch gewoon een feit dat Ajax de grootste club van nederland is, dat is toch niet alleen "ajax bril" gelul?
_O-
  woensdag 26 september 2018 @ 16:40:42 #119
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182146348
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O-
was geen satire of poging tot trol
ajax is toch gewoon de grootste club van nederland.
hoe wil je dat tegenspreken dan?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 26 september 2018 @ 16:45:24 #120
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182146473
Ajax is de grootste, PSV de beste (in de recente geschiedenis) en Feyenoord heeft de meest fanatieke aanhang. Ik denk dat een neutrale kijker, die het Nederlands voetbal wil samenvatten aan een buitenlander, op zoiets uit zou komen.
  woensdag 26 september 2018 @ 16:47:31 #121
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182146519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ajax is de grootste, PSV de beste (in de recente geschiedenis) en Feyenoord heeft de meest fanatieke aanhang. Ik denk dat een neutrale kijker, die het Nederlands voetbal wil samenvatten aan een buitenlander, op zoiets uit zou komen.
recente geschiedenis als in de afgelopen 10 jaar of?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 26 september 2018 @ 16:49:33 #122
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182146579
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:47 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

recente geschiedenis als in de afgelopen 10 jaar of?
10 jaar, 20 jaar, 30 jaar
  woensdag 26 september 2018 @ 16:54:26 #123
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182146689
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:49 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

10 jaar, 20 jaar, 30 jaar
30 jaar lijkt me stug maar geen zin om het te controleren, sinds de eeuwwisseling wel denk ik
  woensdag 26 september 2018 @ 16:54:56 #124
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182146696
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:49 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

10 jaar, 20 jaar, 30 jaar
10, 20 wel eens dan ja
maar laten we er dan meest succesvolle van maken

"beste" is dan nog ter discussie
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182146720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:40 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was geen satire of poging tot trol
ajax is toch gewoon de grootste club van nederland.
hoe wil je dat tegenspreken dan?
De grootste mond ja
  woensdag 26 september 2018 @ 16:57:51 #126
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182146761
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De grootste mond ja
bedankt voor je bijdrage.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182146771
Overigens is het gewoon simpelweg makkelijk scoren van de media door ajax af te branden als het slecht gaat en op te hemelen als het goed gaat. Ajax heeft gewoon het grootste achterban in Nederland, en dan krijg je natuurlijk de meeste hits. Iets waar bepaalde personen zoals bijv. bij De Telegraaf erg op geilen, maar nu als een stel zuurpruimen artiekelen uit hun duim moeten zuigen omdat ze niet meer de primeurtjes naar buiten kunnen brengen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  woensdag 26 september 2018 @ 17:00:05 #128
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182146807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:14 schreef Simmertje het volgende:
'Lisandro Magalln opnieuw in beeld bij Ajax, verdediger nu goedkoper dan tijdens afgelopen zomer'
26 september 2018

De Telegraaf weet te melden dat Lisandro Magalln opnieuw in beeld is bij Ajax. Volgens Argentijnse media mag de verdediger nu wel vertrekken van Boca Juniors en zou hij zelfs een miljoen dollar goedkoper zijn dan tijdens afgelopen transferperiode.

Magalln zou ook in beeld zijn bij een aantal subtopclubs uit Spanje en Duitsland, maar een voorkeur hebben voor een transfer naar Ajax. Of Ajax, dat de verdediger nog altijd nauwlettend volgt, zijn zinnen definitief op de verdediger zet, zal de komende weken moeten blijken.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-in-beeld-bij-ajax

Toch grappig dat de selectie uiteindelijk toch niet klaar blijkt te zijn en er weer ingegrepen moet worden. Maar een ervaren echte centrale verdediger erbij kan zeker geen kwaad. Eventueel moet je Schuurs dan wel verhuren aan een Eredivisie club (eventueel terug naar Fortuna voor een half jaar?).
Netto is een hele goede TD

Eentje die alleen maar beleid maakt op basis van paniek .
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 26 september 2018 @ 17:00:23 #129
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182146818
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

30 jaar lijkt me stug maar geen zin om het te controleren, sinds de eeuwwisseling wel denk ik
Ik heb het net even nagekeken en om een periode te nemen waarin Ajax meer kampioenschappen heeft dan PSV moet je de afgelopen 50 jaar nemen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

10, 20 wel eens dan ja
maar laten we er dan meest succesvolle van maken

"beste" is dan nog ter discussie
Fair enough, meest succesvolle is een betere term. 'Beste' is wat meer geladen.

Edit: Ik post hier niet echt, dus dat jullie even weten, ik ben geen PSV'er, maar een Ajacied, maar gezien dit het Ajax topic is leek het me een safe space om het gewoon te erkennen (ondanks dat hier ook psv'ers komen). :P

[ Bericht 6% gewijzigd door PiyeReloaded op 26-09-2018 17:05:52 ]
  woensdag 26 september 2018 @ 17:07:36 #130
131800 Tarado
cap de fusca
pi_182146994
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:00 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik heb het net even nagekeken en om een periode te nemen waarin Ajax meer kampioenschappen heeft dan PSV moet je de afgelopen 50 jaar nemen.

[..]

Fair enough, meest succesvolle is een betere term. 'Beste' is wat meer geladen.

Edit: Ik post hier niet echt, dus dat jullie even weten, ik ben geen PSV'er, maar een Ajacied, maar gezien dit het Ajax topic is leek het me een safe space om het gewoon te erkennen (ondanks dat hier ook psv'ers komen). :P
dat Ajax te weinig prijzen pakt kunnen we het wel over eens zijn, wordt ook weer hoog tijd
pi_182147012
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Meer balbezit en kansloze schoten van buiten de 16

Netjes
Moeilijk he, lezen.
  woensdag 26 september 2018 @ 17:16:40 #132
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182147201
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat Ajax te weinig prijzen pakt kunnen we het wel over eens zijn, wordt ook weer hoog tijd
Het liefst weer eens een paar achter elkaar ook.
  Forum Admin woensdag 26 september 2018 @ 17:19:06 #133
35723 crew  GGMM
pi_182147279
Ik hoop ook dat Ajax prijzen wint!! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182147300
Heb wel weer eens zin in een bekerfinale. :)
pi_182147318
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:19 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop ook dat Ajax prijzen wint!! :)
Zo'n Champions League lijkt mij wel wat.
Oh.
  Forum Admin woensdag 26 september 2018 @ 17:22:24 #136
35723 crew  GGMM
pi_182147390
En ik hoop trouwens ook dat veel spelers in de huidige selectie zich blijven ontwikkelen en dus als het ware nog beter worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182147447
Ik hoop ook dat papa ooit thuiskomt
pi_182149738
Voor de genteresseerden; Ajax Vrouwen 2-1 voor in CL 1e ronde tegen Sparta Praag. Na eerdere 2-0 thuiswinst lijkt volgende ronde wel zeker.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_182150145
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:11 schreef franklop het volgende:
Voor de genteresseerden; Ajax Vrouwen 2-1 voor in CL 1e ronde tegen Sparta Praag. Na eerdere 2-0 thuiswinst lijkt volgende ronde wel zeker.
Weg met die onzin.
pi_182150175
Gezien filmpje van komst van Ajax sowieso geen Ziyech, Tadic, Huntelaar, Blind, De Ligt, Tagliafico en Onana.

Wel aanwezig zijn Frenkie, Mazraoui, Neres
pi_182150189
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezien filmpje van komst van Ajax sowieso geen Ziyech, Tadic, Huntelaar, Blind, De Ligt, Onana.

Wel aanwezig zijn Frenkie, Mazraoui, Neres
Eens kijken of ik het langer dan een helftje volhoud.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182150225
Dani de Aids _O_
pi_182150301
Lamprou, Kristensen, Wober, Van de Beek, Neres, Eiting, Labyad, Dolberg, Schuurs, Bakker, Gravenberch

Maar dan op de logische plekken

Ajax: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Wber, Bakker; Eiting, Van de Beek, Gravenberch; Neres, Dolberg, Labyad.

Zo dus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_182150324
Prima opstellinkje
pi_182150423
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eens kijken of ik het langer dan een helftje volhoud.
Eigenlijk kan ik die onzin tegen amateurs echt niet aan.
Oh.
pi_182150455
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eigenlijk kan ik die onzin tegen amateurs echt niet aan.
Met getergde Suarez was het puur genot _O_
pi_182150662
Benieuwd naar die Gravenberch. En hopelijk laat Dolberg weer eens wat zien.
pi_182150754
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eigenlijk kan ik die onzin tegen amateurs echt niet aan.
Het enige leuke is dat je nog wat spelers aan het werk ziet die je normaal niet ziet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182150874
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het enige leuke is dat je nog wat spelers aan het werk ziet die je normaal niet ziet.
Ik zet het wel aan op de achtergrond.
Oh.
pi_182150881
Hopelijk loot Ajax in de volgende ronde wel gewoon een profclub.
Oh.
pi_182151127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk loot Ajax in de volgende ronde wel gewoon een profclub.
Hopen op PSV uit.
pi_182151218
Van mij mag Ajax ieder keer lekker makkelijk loten. Minder speelminuten voor de basisspelers en extra kansen voor backups en jeugd.
pi_182151541
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:41:09 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182151619
quote:
Is dat Litmanen naast hem ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_182151635
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is dat Litmanen naast hem ?
lidmaatschap bordjesclubgenot
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182151647
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is dat Litmanen naast hem ?
Ja.
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:42:58 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182151659
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:42 schreef StarGazer het volgende:

[..]

lidmaatschap bordjesclubgenot
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja.
Gelijk royeren die gek
RED ONS HENNIEGOD
pi_182151666
Litmanengod _O_

Wat doet hij bij die gladjakker?
  woensdag 26 september 2018 @ 20:44:00 #159
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182151691
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
Litmanengod _O_

Wat doet hij bij die gladjakker?
Op een gegeven moment worden ze allemaal zo
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 26 september 2018 @ 20:45:24 #160
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182151724
Kakkerlak als aanvoerder :')
pi_182151773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
Litmanengod _O_

Wat doet hij bij die gladjakker?
Hij werd volgens mij de hele dag gebeld vandaag voor een of andere actie.
Oh.
pi_182151796
quote:
13s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:45 schreef Heeinz het volgende:
Kakkerlak als aanvoerder :')
Lekker boeiend allemaal, een "kakkerlak" bracht ons ook naar een Europese finale.
Oh.
pi_182151872
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker boeiend allemaal, een "kakkerlak" bracht ons ook naar een Europese finale.
maar Lamprou is nou niet direct de eerste aanvoerder waar ik bij deze 11 aan dacht
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_182151878
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef franklop het volgende:

[..]

maar Lamprou is nou niet direct de eerste aanvoerder waar ik bij deze 11 aan dacht
Hij ligt wel goed in de groep volgens mij.
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:52:56 #165
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182151882
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker boeiend allemaal, een "kakkerlak" bracht ons ook naar een Europese finale.
Dat was anders
pi_182151894
quote:
16s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat was anders
Ik kan me echt niet druk maken om wie er aanvoerder is tegen Te Werve.
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:55:59 #167
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182151968
En de goal
pi_182152002
JAAAAAAAAAAA

WE WINNEN HET WERELDCUPPIE
Gino ♥
pi_182152017
Perr _O_
pi_182152060
nou dat gaat niks worden he die gravenberch
Gino ♥
pi_182152072
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef Tjacka het volgende:
nou dat gaat niks worden he die gravenberch
Gravenberch in Oranje.
Oh.
pi_182152093
ik vind die ter werve niet heel goed
Gino ♥
pi_182152150
Dolberg! _O_
  woensdag 26 september 2018 @ 21:02:27 #174
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182152157
:)
pi_182152163
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:00 schreef Tjacka het volgende:
ik vind die ter werve niet heel goed
Zal wel een donderspeech worden in de rust.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182152181
Hij lacht!

Dat dit mogelijk is
pi_182152213
Verkoop Labyad maar en haal gewoon een goede vleugelspeler deze winter.
Oh.
pi_182152232
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zal wel een donderspeech worden in de rust.
wordem weg gespeeld

had het klasse verschil niet zo groot verwacht
Gino ♥
pi_182152249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verkoop Labyad maar en haal gewoon een goede vleugelspeler deze winter.
Maar we hebben Hassane Bande al
pi_182152256
De ene week tegen Ter Werve en de andere week tegen Bayern Mnchen :7
  woensdag 26 september 2018 @ 21:07:54 #181
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182152258
Het lek is boven _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182152284
en nu schuurs wel in de basis en gelijk 2-0 voor in een uitwedstrijd

KUT TEN HAG
Gino ♥
pi_182152285
Labyad weet nog steeds niet waar het veld eindigt...
pi_182152317
Wafels verkopen :')
pi_182152322
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar we hebben Hassane Bande al
Ja nog zoiets onbegrijpelijks.
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 21:10:33 #186
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182152331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Labyad weet nog steeds niet waar het veld eindigt...
Bijzonder matige speler
pi_182152332
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja nog zoiets onbegrijpelijks.
We hebben maar n minuut in samenvatting van hem gezien. Geen oordeel over te vellen
  woensdag 26 september 2018 @ 21:11:10 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182152344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja nog zoiets onbegrijpelijks.
Deze winter weer een paniekaankoop
RED ONS HENNIEGOD
pi_182152371
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

We hebben maar n minuut in samenvatting van hem gezien. Geen oordeel over te vellen
Kom nou toch, gezien die Belgische commentaren weet je wel genoeg hoor. Iemand die een paar leuke maandjes heeft dat alles goed valt en hij op verrassing veel kan doen, maar die weinig spelintelligentie heeft.

Is echt geen nieuwe Bailey ofzo, eerder een nieuwe Elvis Manu.
Oh.
pi_182152375
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Deze winter weer een paniekaankoop
Goede UI.
Oh.
pi_182152379
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kom nou toch, gezien die Belgische commentaren weet je wel genoeg hoor. Iemand die een paar leuke maandjes heeft dat alles goed valt en hij op verrassing veel kan doen, maar die weinig spelintelligentie heeft.

Is echt geen nieuwe Bailey ofzo, eerder een nieuwe Elvis Manu.
Ik lees geen Belgische commentaren.
pi_182152381
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik lees geen Belgische commentaren.
Zelfs zijn trainer vond dat er nog het nodige aan ontbrak.
Oh.
pi_182152385
Ik ga alleen naar HLN.be voor boze Belgen wanneer een Nederlander wint van een Belg bij het veldrijden
  woensdag 26 september 2018 @ 21:13:13 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182152390
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Goede UI.
Niks mis mee
RED ONS HENNIEGOD
pi_182152404
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga alleen naar HLN.be voor boze Belgen wanneer een Nederlander wint van een Belg bij het veldrijden
Veldrijden is geen sport.
Oh.
pi_182152418
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]

wordem weg gespeeld

had het klasse verschil niet zo groot verwacht
Staan toch wel spelers als Neres, Donny en Dolberg in en daarnaast heeft de rest tegenwoordig ook vaak al ervaring in de KK-divisie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182152466
*O*
pi_182152478
Dolberg aan de bal is nog steeds van dezelfde sierlijkheid. Qua explosiviteit moet die wel echt omhoog gaan komende weken. Lijkt wel wat ingeleverd te hebben. Niet gek ook natuurlijk. Fijn trouwens dat Donny zijn goaltje meepikt. En Gravenberch wordt die nieuwe hype.
-
pi_182152513
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:16 schreef mrpoch het volgende:
Dolberg aan de bal is nog steeds van dezelfde sierlijkheid. Qua explosiviteit moet die wel echt omhoog gaan komende weken. Lijkt wel wat ingeleverd te hebben. Niet gek ook natuurlijk. Fijn trouwens dat Donny zijn goaltje meepikt. En Gravenberch wordt die nieuwe hype.
Gravenberch gaat na twee basisplaatsen Oranje in worden gepraat ja, waarna er weer een hele stroom Feyenoorders en PSV'ers gaan roepen dat hij echt niet zo goed is _O_
Oh.
pi_182152545
Wat is de meerwaarde van Labyad
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182152560
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:19 schreef StarGazer het volgende:
Wat is de meerwaarde van Labyad
We moeten er elf hebben
pi_182152579
Lobrat echt zo'n typische miskoop
AFCA!
pi_182152604
Benieuwd of Labyad scoort vanavond... :')
pi_182152623
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:19 schreef StarGazer het volgende:
Wat is de meerwaarde van Labyad
Niks, heeft geen wapens.

Daar stoorde ik mij al aan in de voorbereiding. Onbegrijpelijk ook om te gebruiken als buitenspeler.
Oh.
pi_182152661
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
Lobrat echt zo'n typische miskoop
Het is zonde dat dat aspect van het Cruyffbeleid nog wel eens genegeerd wordt, geen breedte-aankopen die niets meer toevoegen dan eigen jeugd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182152682
Ik heb de meerwaarde ook nog niet zo gezien. Al vond ik bij Utrecht wel een bruikbare speler (maar dan wel vanaf 10). Het is me wel iets te makkelijk om nu heel kritisch te gaan zijn. Geen vertrouwen, niet op elkaar ingespeeld team, geen wedstrijdritme etc.
-
pi_182152693
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is zonde dat dat aspect van het Cruyffbeleid nog wel eens genegeerd wordt, geen breedte-aankopen die niets meer toevoegen dan eigen jeugd.
Moest van Ten Hag
AFCA!
  woensdag 26 september 2018 @ 21:24:03 #208
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182152696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Benieuwd of Labyad scoort vanavond... :')
Ik ook
pi_182152697
Is Vaclav trouwens weer geblesseerd of zo?
pi_182152702
(lol)
Oh.
pi_182152706
Ik gun hem geen goal
AFCA!
pi_182152709
LABYADGOD

DEZE TALENT
pi_182152715
Labyad die scoort... -O-
pi_182152723
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is zonde dat dat aspect van het Cruyffbeleid nog wel eens genegeerd wordt, geen breedte-aankopen die niets meer toevoegen dan eigen jeugd.
Nja soms heb je wel breedteaankopen nodig als het niveau niet toereikend is wat er vanuit de jeugd komt, maar dan ben ik meer voor het halen van een groot talent in de categorie Neres die dan eerst een tijdje mag wennen.
Oh.
pi_182152730
wat een aankoop
Gino ♥
pi_182152748
Lol gaat ie scoren
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 september 2018 @ 21:26:58 #217
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182152773
Kunnen die kinderen niet even hun bek houden
pi_182152780
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja soms heb je wel breedteaankopen nodig als het niveau niet toereikend is wat er vanuit de jeugd komt, maar dan ben ik meer voor het halen van een groot talent in de categorie Neres die dan eerst een tijdje mag wennen.
Dat bedoel ik ook. Koop dan gewoon een talent van 17-19 die je geleidelijk kan brengen. Nu heb je weer zo'n speler die je hoogstwaarschijnlijk weer gewoon met verlies weg moet doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 26 september 2018 @ 21:27:51 #219
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182152796
Sow
pi_182152798
VAR! oh nee..
pi_182152813
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. Koop dan gewoon een talent van 17-19 die je geleidelijk kan brengen. Nu heb je weer zo'n speler die je hoogstwaarschijnlijk weer gewoon met verlies weg moet doen.
Je moet wel een bepaald basisniveau hebben. Zo'n jonge speler is wisselvallig en blokkeert evt ontwikkeling van Jensen, Cerny, Bande, enz enz. Ik snap aankoop van Labyad wel. Toen hadden we ook nog geen Tadic he.
pi_182152841
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. Koop dan gewoon een talent van 17-19 die je geleidelijk kan brengen. Nu heb je weer zo'n speler die je hoogstwaarschijnlijk weer gewoon met verlies weg moet doen.
De scouting vond hem dus ook niet goed genoeg, maar Overmars gunde Ten Hag een cadeautje ;( .
Oh.
pi_182152860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je moet wel een bepaald basisniveau hebben. Zo'n jonge speler is wisselvallig en blokkeert evt ontwikkeling van Jensen, Cerny, Bande, enz enz. Ik snap aankoop van Labyad wel. Toen hadden we ook nog geen Tadic he.
Het kon toch niet zo zijn dat als Tadic niet was doorgegaan er niemand verder was gekomen en Labyad basisspeler had moeten zijn?
Oh.
pi_182152889
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het kon toch niet zo zijn dat als Tadic niet was doorgegaan er niemand verder was gekomen en Labyad basisspeler had moeten zijn?
  woensdag 26 september 2018 @ 21:31:38 #225
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182152917
quote:
''Goed genoeg tegen Excelsior en NAC''
RED ONS HENNIEGOD
pi_182152940
quote:
Genot zeg.
Oh.
pi_182152948
quote:
9s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

''Goed genoeg tegen Excelsior en NAC''
Twintig minuten bij Ajax en hij zit al in een kliko op weg naar een stortplaats
pi_182152990
quote:
weet echt niet wat ik van die gast moet denken sorry
Gino ♥
pi_182153020
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]

weet echt niet wat ik van die gast moet denken sorry
Niemand heeft een goed beeld over hem
pi_182153025
Geld weggooien genot :')
AFCA!
  woensdag 26 september 2018 @ 21:35:33 #231
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_182153032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Twintig minuten bij Ajax en hij zit al in een kliko op weg naar een stortplaats
Genoeg om te zien dat het niks is net als bij Mechelen . En ja dat zegt veel over hem
RED ONS HENNIEGOD
pi_182153048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je moet wel een bepaald basisniveau hebben. Zo'n jonge speler is wisselvallig en blokkeert evt ontwikkeling van Jensen, Cerny, Bande, enz enz. Ik snap aankoop van Labyad wel. Toen hadden we ook nog geen Tadic he.
Als het andersom zou zijn geweest, dan zou het ook echt schrijnend zijn geweest.
Maar dan nog, je verwacht eigenlijk wel dat er nog iets beters komt. Om dan Labyad te halen voor een toch nog vrij fors bedrag vind ik persoonlijk geen goed idee. Je middenveld is aardig bezet en een echte buitenspeler is Labyad ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182153051
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
Geld weggooien genot :')
Oh.
pi_182153054
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Niemand heeft een goed beeld over hem
wel in een pron film met een blond meisje lol
Gino ♥
pi_182153065
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

wel in een pron film met een blond meisje lol
GGMM-humor
pi_182153590
Die keeper is nog kleiner dan Van de berg
pi_182153841
labie jat
Gino ♥
pi_182153857
ik word ongelukkig van de keuze voor de debutanten
Gino ♥
pi_182153861
quote:
19s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:00 schreef Tjacka het volgende:
labie jat
Hij heeft er heel veel zin in... ik snap dat je niet de ballen uit je broek juicht tegen amateurs maar zijn reacties na de goals zijn wel echt apart :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_182153947
Van de Beek gewisseld na een uur en Eiting blijft staan, zou Donny zaterdag in de basis staan?
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_182154086
0-6
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182154161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Van de Beek gewisseld na een uur en Eiting blijft staan, zou Donny zaterdag in de basis staan?
Als de Ligt ook weer fit is, dan lijkt het me dat Eiting sowieso niet speelt. Wellicht dat Donny zaterdag voor Schne speelt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182154277
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als de Ligt ook weer fit is, dan lijkt het me dat Eiting sowieso niet speelt. Wellicht dat Donny zaterdag voor Schne speelt.
Ik zou het wel sneu vinden ja als Donny nu na een uur wordt gewisseld zonder dat er een plek in de basis tegenover staat van het weekend, dan had je hem vanavond wel gewoon 90 minuten moeten gunnen
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_182154313
Dolberg weer 72 minuten gemaakt. Prima
AFCA!
pi_182154450
Twee goals Labyad. Hij snoert mondjes hier
pi_182154652
Scoren bij je debuut _O_ Dat wordt een grote
pi_182154754


Goede foto
Oh.
pi_182155097
Jammer dat we niet uit de beker liggen. Hadden we ons toch kunnen focussen op het kampioenschap.

gr gr gio
Gino ♥
pi_182155155
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zou het wel sneu vinden ja als Donny nu na een uur wordt gewisseld zonder dat er een plek in de basis tegenover staat van het weekend, dan had je hem vanavond wel gewoon 90 minuten moeten gunnen
Ook vooral zonde. Donny is echt wel een speler die je er goed bij kunt hebben. Zeker in wedstrijden waar het niet loopt kan hij er juist in voor extra diepgang.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 26 september 2018 @ 22:48:06 #250
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182155200
weer een knppe overwining van die lekere ajaxtalenten, 0-7 met zon jonge ploeg das wel heel knap. schuurs scort in ze debuut, die is wl 180 miljoen waard, of gravenberch die is ookklaar voor t nederlands elftal ... goddlijk hoor
Makkelijk tweede.
pi_182155229
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
weer een knppe overwining van die lekere ajaxtalenten, 0-7 met zon jonge ploeg das wel heel knap. schuurs scort in ze debuut, die is wl 180 miljoen waard, of gravenberch die is ookklaar voor t nederlands elftal ... goddlijk hoor
Ha hahahaha goeien grap man HAHAHHA haha ja ja ha haha jajajaja
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182155261
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
weer een knppe overwining van die lekere ajaxtalenten, 0-7 met zon jonge ploeg das wel heel knap. schuurs scort in ze debuut, die is wl 180 miljoen waard, of gravenberch die is ookklaar voor t nederlands elftal ... goddlijk hoor
Als je dezelfde act gaat doen als Sunri5e kan je beter jezelf opdoeken.
Oh.
pi_182155263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
weer een knppe overwining van die lekere ajaxtalenten, 0-7 met zon jonge ploeg das wel heel knap. schuurs scort in ze debuut, die is wl 180 miljoen waard, of gravenberch die is ookklaar voor t nederlands elftal ... goddlijk hoor
Ok... :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_182155281
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
weer een knppe overwining van die lekere ajaxtalenten, 0-7 met zon jonge ploeg das wel heel knap. schuurs scort in ze debuut, die is wl 180 miljoen waard, of gravenberch die is ookklaar voor t nederlands elftal ... goddlijk hoor
Ga ergens anders vervelend doen
AFCA!
  woensdag 26 september 2018 @ 22:51:31 #255
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182155291
O fuck die gozer die op zo’n manier schreef na iedere overwinning van Ajax is natuurlijk niet van Fok _O-

Laat maar, my bad, excuses enzo :’)
Makkelijk tweede.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:52:49 #256
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182155314
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
weer een knppe overwining van die lekere ajaxtalenten, 0-7 met zon jonge ploeg das wel heel knap. schuurs scort in ze debuut, die is wl 180 miljoen waard, of gravenberch die is ookklaar voor t nederlands elftal ... goddlijk hoor
Jaloers? :Y)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182155361
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
weer een knppe overwining van die lekere ajaxtalenten, 0-7 met zon jonge ploeg das wel heel knap. schuurs scort in ze debuut, die is wl 180 miljoen waard, of gravenberch die is ookklaar voor t nederlands elftal ... goddlijk hoor
_O_
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:56:39 #258
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182155387
Gurney is in DRT ook al zo'n aidsuser.
pi_182155430
quote:
Jari O+ _O_
pi_182155456
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je dezelfde act gaat doen als Sunri5e kan je beter jezelf opdoeken.
Sunri5e, wat is er met die idioot gebeurt ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182155499
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sunri5e, wat is er met die idioot gebeurt ?
Kreeg een VBL-ban omdat hij dit topic telkens liep te verkrachten.
Oh.
pi_182155534
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kreeg een VBL-ban omdat hij dit topic telkens liep te verkrachten.
Terecht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 26 september 2018 @ 23:18:22 #263
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182155876
Haha om dit even op te klaren:

Op Feyenoord Netwerk was er dus een user die op zich inhoudelijk niet eens heel slecht was, maar die verschrikkelijke dyslexie had waardoor zijn posts sowieso al lastig leesbaar waren, daarnaast maakte hij ook enorm veel posts hoe talentvol Ajax was en dat Feyenoord alleen maar oude spelers zonder restwaarde had (niet eens onwaar, maar dit was in 16/17 dus iedereen was kampioensblind). Het dieptepunt kwam toen hij een soort onleesbaar opstel schreef over het Ajax-talent na volgens
mij een overwinning tegen Kozakken Boys, wat toen redelijk veel hilariteit opleverde.

Daar was deze post dus een parodie op, alhoewel ik even in al mijn vermoeidheid van de afgelopen dagen niet echt oplette dat niemand hier dit snapt :’). Vergelijk het alsof je Klaas immiteert bij mensen die nog nooit van Klaas gehoord hebben! Was dus niet bedoeld om uit te dagen, want volgens mij weten de meeste mensen hier wel dat ik dat nooit doe in het Ajax of Psv topic. Mijn excuses dus als je dit wel zag als een uitdaging!
Makkelijk tweede.
pi_182155907
Goed verhaal, lekker kort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182155931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha om dit even op te klaren:

Op Feyenoord Netwerk was er dus een user die op zich inhoudelijk niet eens heel slecht was, maar die verschrikkelijke dyslexie had waardoor zijn posts sowieso al lastig leesbaar waren, daarnaast maakte hij ook enorm veel posts hoe talentvol Ajax was en dat Feyenoord alleen maar oude spelers zonder restwaarde had (niet eens onwaar, maar dit was in 16/17 dus iedereen was kampioensblind). Het dieptepunt kwam toen hij een soort onleesbaar opstel schreef over het Ajax-talent na volgens
mij een overwinning tegen Kozakken Boys, wat toen met redelijk veel hilariteit opleverde.

Daar was deze post dus een parodie op, alhoewel ik even in al mijn vermoeidheid van de afgelopen dagen niet echt oplette dat niemand hier dit snapt :’). Vergelijk het alsof je Klaas immiteert bij mensen die nog nooit van Klaas gehoord hebben! Was dus niet bedoeld om uit te dagen, want volgens mij weten de meeste mensen hier wel dat ik dat nooit doe in het Ajax of Psv topic. Mijn excuses dus als je dit wel zag als een uitdaging!
Feyenoord Netwerk zat echt louter vol met de grootste debielen ooit.
Oh.
  woensdag 26 september 2018 @ 23:23:18 #266
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182155999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Feyenoord Netwerk zat echt louter vol met de grootste debielen ooit.
Mwah, er zaten ook een paar prima mensen, helaas hadden inderdaad een paar grote debielen ook een veel te grote bek. Ik las een keer dat jij geband werd, puur omdat je supporter van een andere club bent, dat soort dingen vond ik ook vervelend want dat gebeurde wel vaker.
Makkelijk tweede.
pi_182156052
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mwah, er zaten ook een paar prima mensen, helaas hadden inderdaad een paar grote debielen ook een veel te grote bek. Ik las een keer dat jij geband werd, puur omdat je supporter van een andere club bent, dat soort dingen vond ik ook vervelend want dat gebeurde wel vaker.
Ik heb daar nooit een ban gehad.

Maar ik heb daar wel pagina's lang Feyenoorders onderling elkaar met de dood zien bedreigen na een verloren potje (die 3-0 tegen Excelsior).
Oh.
pi_182156084
Ik heb op Feyenoord netwerk ooit na die 1-0 van Schone na een minuut alle posts met kanker erin gequote, kreeg een ban, zette het op twitter, pakte iets van 50 retweets en zij werden opeens allemaal een week gebanned

lol
  woensdag 26 september 2018 @ 23:36:58 #269
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182156226
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb daar nooit een ban gehad.

Maar ik heb daar wel pagina's lang Feyenoorders onderling elkaar met de dood zien bedreigen na een verloren potje (die 3-0 tegen Excelsior).
O dan verwar ik je met iemand anders (ben niet erg vers meer vandaag...)

Hahaha ik weet dat nog wel, dat topic was echt komisch goud geworden die avond. Zelfs als Feyenoord-supporter kon ik er om lachen. Was een of andere gozer, Spyder genaamd, die al een jaar ofzo niet was ingelogd en in het topic ineens heel raar ging doen. Toen werd gevraagd of ie wilde dimmen ging hij allemaal mensen bedreigen dat hij ze in elkaar ging slaan enzovoorts. Het was echt een heel aparte gozer ook, hij herhaalde continu dezelfde zinnen (dat vGeel heel blij was met de 3-0 nederlaag en nu thuis een subtopfeestje organiseerde ofzoiets, dat postte hij iets van 15 keer). Een andere gozer kwam nog even online om te zeggen dat ie hoopte dat de spelersbus in het ravijn zou rijden. Emoties doen rare dingen met mensen...
Makkelijk tweede.
pi_182156808
Iemand enig idee waar Johnsen, Cerny, Danilo of Sierhuis waren?
Geen idee wat De Wit en Labyad bij Ajax1 doen. Ekkelenkamp ziet er nog altijd uit als een mix van Siem, Davy en Dani de Wit. Geen idee of dat ooit een goed niveau gaat bereiken maar is wel veelscorend en qua lopen / positiekiezen best interessant.
De blonde Dijks zag er ook veel te vaak slordig uit.
pi_182156990
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

O dan verwar ik je met iemand anders (ben niet erg vers meer vandaag...)

Hahaha ik weet dat nog wel, dat topic was echt komisch goud geworden die avond. Zelfs als Feyenoord-supporter kon ik er om lachen. Was een of andere gozer, Spyder genaamd, die al een jaar ofzo niet was ingelogd en in het topic ineens heel raar ging doen. Toen werd gevraagd of ie wilde dimmen ging hij allemaal mensen bedreigen dat hij ze in elkaar ging slaan enzovoorts. Het was echt een heel aparte gozer ook, hij herhaalde continu dezelfde zinnen (dat vGeel heel blij was met de 3-0 nederlaag en nu thuis een subtopfeestje organiseerde ofzoiets, dat postte hij iets van 15 keer). Een andere gozer kwam nog even online om te zeggen dat ie hoopte dat de spelersbus in het ravijn zou rijden. Emoties doen rare dingen met mensen...
Ja dat ja, alle spelers ook de dood toewensen :') en niet n maar gewoon meerdere figuren daar en moderators die niks weghaalden.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 00:41 schreef Itisbangin het volgende:
Iemand enig idee waar Johnsen, Cerny, Danilo of Sierhuis waren?
Geen idee wat De Wit en Labyad bij Ajax1 doen. Ekkelenkamp ziet er nog altijd uit als een mix van Siem, Davy en Dani de Wit. Geen idee of dat ooit een goed niveau gaat bereiken maar is wel veelscorend en qua lopen / positiekiezen best interessant.
De blonde Dijks zag er ook veel te vaak slordig uit.
Met Cerny doen ze het rustig aan, Danilo zit er sowieso nog niet bij, Johnsen schrijven ze ondertussen wel af en Sierhuis geen idee.

Ekkelenkamp gaat nooit iets worden nee, bijzonder dat ze die toch nog minuten geven. Puur om nog te laten zien dat ze jeugd een kans geven? Maar dan heb ik liever dat ze een Jensen meenemen.
Oh.
pi_182157145
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182157334
quote:
Hahaha sorry maar die gast komt gewoon tekort.. heeft ook bijna geen snelheid en voegt helemaal niks toe aan ons Ajax, nooit gesnapt die aankoop(Kut EtH...)

2x achter elkaar uitwedstrijd op kunstgras... ook al is de Ligt 'fit' zondag ben ik bang voor blessures.. worden nog drukke weken ook met interlands... -O-
pi_182158202
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 02:30 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hahaha sorry maar die gast komt gewoon tekort.. heeft ook bijna geen snelheid en voegt helemaal niks toe aan ons Ajax, nooit gesnapt die aankoop(Kut EtH...)

2x achter elkaar uitwedstrijd op kunstgras... ook al is de Ligt 'fit' zondag ben ik bang voor blessures.. worden nog drukke weken ook met interlands... -O-
We spelen zaterdag, en Fortuna speelt op echt gras.
MMA is not a crime !
  donderdag 27 september 2018 @ 07:51:52 #275
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182158574
over vbl ban gesproken.
waar is klaas? Ik was hem bijna vergeten, maar nu ik aan topic verkrachten denk.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 27 september 2018 @ 07:52:46 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182158581
quote:
And so it begins.

Ben benieuwd hoe snel dit gaat escaleren.
pi_182158627
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 07:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

And so it begins.

Ben benieuwd hoe snel dit gaat escaleren.
vind dit nog wel meevallen
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 08:05:44 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182158630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 07:51 schreef mokkiemok het volgende:
over vbl ban gesproken.
waar is klaas? Ik was hem bijna vergeten, maar nu ik aan topic verkrachten denk.
Klaas heeft een ban.

klaasweetalles

RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  donderdag 27 september 2018 @ 08:06:24 #279
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182158637
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Klaas heeft een ban.

klaasweetalles

RIP AAN DE NABESTAANDEN.
eindelijk zeg

om iets specifieks of gewoon zijn hele voorkomen ?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 08:08:52 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182158655
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:06 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

eindelijk zeg

om iets specifieks of gewoon zijn hele voorkomen ?
Geen idee. Maar ik denk dat zijn hele postoeuvre wel een rol van betekenis heeft gespeeld. De ban staat ook al even volgens mij.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  donderdag 27 september 2018 @ 08:12:22 #281
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182158687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen idee. Maar ik denk dat zijn hele postoeuvre wel een rol van betekenis heeft gespeeld. De ban staat ook al even volgens mij.
dat soort figuren moet je ook gewoon weren hier
ik ben het heus niet altijd met iedereen eens en trollen kan soms irritant zijn.
maar wat klaas en figuren als sunrise doen/deden, slaat gewoon nergens op.

nou fijn, en door.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 27 september 2018 @ 08:24:45 #282
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182158771
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

vind dit nog wel meevallen
Wacht maar af. Je ziet aan zijn manier van beantwoorden dat hij dondersgoed door heeft waar de verslaggever mee bezig is en hij kiest zijn woorden zorgvuldig. Maar dit gaat niet lang duren voor hij vervelend gaat worden in de groep.
pi_182158778
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wacht maar af. Je ziet aan zijn manier van beantwoorden dat hij dondersgoed door heeft waar de verslaggever mee bezig is en hij kiest zijn woorden zorgvuldig. Maar dit gaat niet lang duren voor hij vervelend gaat worden in de groep.
we gaan het zien, ik kan er niet wakker van liggen
  donderdag 27 september 2018 @ 08:45:15 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182158931
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

we gaan het zien, ik kan er niet wakker van liggen
Nee, ik ook zeker niet. Het blijft maar Labyad.
  donderdag 27 september 2018 @ 08:48:20 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182158955
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

we gaan het zien, ik kan er niet wakker van liggen
Ik denk ook niet dat iemand een moer geeft om wat Labyad zegt/doet
pi_182158993
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 07:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

And so it begins.

Ben benieuwd hoe snel dit gaat escaleren.
Staat 1x in de basis en scoort gelijk 2x. Zal nog wel kansen gaan krijgen dit talent.
  donderdag 27 september 2018 @ 09:16:08 #287
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182159229
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Klaas heeft een ban.

klaasweetalles

RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Dansplaat

Hij is ook nog even terug geweest op bovenstaand profiel, maar dat was ook van korte duur. _O_
Ajacied.
  donderdag 27 september 2018 @ 09:16:33 #288
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182159236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:16 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Dansplaat

Hij is ook nog even terug geweest op bovenstaand profiel, maar dat was ook van korte duur. _O_
brainpower....maniak.....
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_182159518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

Met Cerny doen ze het rustig aan, Danilo zit er sowieso nog niet bij, Johnsen schrijven ze ondertussen wel af en Sierhuis geen idee.

Die Johnsen is wel een raar verhaal, ging niet lekker bij Jong maar zat ineens toch een paar keer bij de selectie van het 1e en is nu weer niet in beeld....
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_182159636
Gravenberch zit ook al in de stal van Raiola -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 27 september 2018 @ 10:12:27 #291
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182159932
NaplesAndNapoli twitterde op donderdag 27-09-2018 om 02:30:47 Milik's first goal is only better with a commentary from Carmine Martino. 👌🏻 #NapoliParma https://t.co/H9Yy4eibMw reageer retweet
Baas
  donderdag 27 september 2018 @ 10:13:57 #292
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182159946
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:12 schreef Heeinz het volgende:
NaplesAndNapoli twitterde op donderdag 27-09-2018 om 02:30:47 Milik's first goal is only better with a commentary from Carmine Martino. 👌🏻 #NapoliParma https://t.co/H9Yy4eibMw reageer retweet
Baas
als ik 1 speler langer bij ajax had willen zien zeg
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 27 september 2018 @ 10:17:09 #293
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182159989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:13 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als ik 1 speler langer bij ajax had willen zien zeg
Dat linkerbeen inderdaad. :9~
Ajacied.
pi_182160158
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Gravenberch zit ook al in de stal van Raiola -O-
Die is dus weg voor z'n 20e :')
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_182160384
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Gravenberch zit ook al in de stal van Raiola -O-
Godver :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182160609
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:12 schreef Heeinz het volgende:
NaplesAndNapoli twitterde op donderdag 27-09-2018 om 02:30:47 Milik's first goal is only better with a commentary from Carmine Martino. 👌🏻 #NapoliParma https://t.co/H9Yy4eibMw reageer retweet
Baas
En dan nooit het vertrouwen hebben gehad van Frank :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 27 september 2018 @ 11:06:32 #297
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182160839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En dan nooit het vertrouwen hebben gehad van Frank :')
Lekker vast blijven houden aan Sigthorsson
pi_182160896
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Lekker vast blijven houden aan Sigthorsson
Of wisselen voor Van der Hoorn in een kampioenswedstrijd waarin je met scoren :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 27 september 2018 @ 11:16:45 #299
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182160987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Of wisselen voor Van der Hoorn in een kampioenswedstrijd waarin je met scoren :')
Dat was voor El Ghazi destijds maar ik snap je punt :D
pi_182161087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:16 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat was voor El Ghazi destijds maar ik snap je punt :D
Oh ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 27 september 2018 @ 11:26:09 #301
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_182161094
dicht
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')