Ah ja, zo. Ik ben op mijn vrije avonden gewoon achter de PC aan het raiden ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feestjes op vrijdagavond ze jn toch een stuk minder leuk als je alleen van 9 tot 10 kan omdat je zaterdag vroeg op moet.
Je rust een stuk minder goed uit en zoek maar eens iemand om op dinsdag of maandagavond iets leuks mee te gaan doen.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ja, zo. Ik ben op mijn vrije avonden gewoon achter de PC aan het raiden ofzo.
Vrienden hebben is niet voor iedereen weggelegd.
En vrij krijgen op zaterdag was onyzettend moeilijk. Dus ern weekendje weg plannen of wat dan ook was ook tyfusmoeilijk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ja, zo. Ik ben op mijn vrije avonden gewoon achter de PC aan het raiden ofzo.
Vrienden hebben is niet voor iedereen weggelegd.
Waarom ben je zo kwaad?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Mensen die je lastig vallen voor van alles en nog wat omdat je ze 1 keer met iets hebt geholpen. Ga weg.
Misschien moet je een cursus mindfulness nemen. Of anger management. Zou helemaal niet goed worden als ik zo vaak gefrustreerd was als jij.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je een cursus mindfulness nemen. Of anger management. Zou helemaal niet goed worden als ik zo vaak gefrustreerd was als jij.
Kan je mooi voor Kaneel ontbijt op bed maken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel op zondagochtend vrij, uiteraard.
Ik zou er geen grijze laarsjes onder dragenquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn groene broek mer grijze laarsjes aan. Welke kleur trui/shirt draag ik erop? Blauw?
Die staat elke dag om 6 uur op, lukt me nooit om hem voor te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je mooi voor Kaneel ontbijt op bed maken.
Ik krijg ook geen overwerk uitbetaald of tijd voor tijd, want het hoort erbij.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:28 schreef TaMieke het volgende:
Nu kunnen mensen net zo min in het weekend afspreken.
Toen ik nog weekenden moest werken, sprak ik vaak met een vriendin af die in de zorg werkt. Soms hadden we dan dezelfde dagen vrij.
Volgens mij kreeg ik toen ook geen toeslag "want het hoorde erbij".
bij twijfel altijd zwartquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn groene broek mer grijze laarsjes aan. Welke kleur trui/shirt draag ik erop? Blauw?
Moet je maar doorwerken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen overwerk uitbetaald of tijd voor tijd, want het hoort erbij.
Ow dat lijkt me wel echt kut.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er geen grijze laarsjes onder dragen
Ook altijd zo'n raar verschijnsel gevonden. Keertje een uurtje of wat ok, maar als het regelmatig is vinnik het maar maf om daar niet voor te compenseren.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vraag toch voor t shirt, niet voor de schoenen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vraag je geen advies. Jezus.
Het was een tip. Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag toch voor t shirt, niet voor de schoenen.
Maar ik wil wel de grijze laarsjes aan want die staan er leuk onderquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een tip. Zeg dan niks.
Foto van je broek en laarzenquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil wel de grijze laarsjes aan want die staan er leuk onder.
Zo'n cao heb ik ook eens gehad. Tot 20 minuten incidenteel werd niet uitbetaald. In de praktijk werkten de meesten structureel 10-15 minuten per dag over onbetaald.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me wel echt kut.![]()
Hier tellen ze per kwartier. Dus je moet meer dan een kwartier overwerken om iets te krijgen. Komt niet vaak voor trouwens.
Heb ik nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Foto van je broek en laarzen
Niet dat ik een nuttige bijdrage heb
Maar hoeveel mensen gaan er om klokslag vijf uur/half zes weg?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n cao heb ik ook eens gehad. Tot 20 minuten incidenteel werd niet uitbetaald. In de praktijk werkten de meesten structureel 10-15 minuten per dag over onbetaald.
Dat loopt over een jaar lekker op. Mafste vond ik dat er weinig hardop over geklaagd werd.
En die mensen werkten ook echt 8 uur zonder te praten of iets anders niet werkgerelateerds te doen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n cao heb ik ook eens gehad. Tot 20 minuten incidenteel werd niet uitbetaald. In de praktijk werkten de meesten structureel 10-15 minuten per dag over onbetaald.
Dat loopt over een jaar lekker op. Mafste vond ik dat er weinig hardop over geklaagd werd.
Ikquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen gaan er om klokslag vijf uur/half zes weg?
tot zo laat ga ik echt niet werkenquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen gaan er om klokslag vijf uur/half zes weg?
wat?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:38 schreef Crooyzwans het volgende:
Ik werk standaard de kleine pauze door, en daarnaast pikken ze elke dag een kwartier in voor "dat we niet zo strikt hoeven zijn dat iedereen constant aan het werk is"... Komt erop neer dat ik een half uur per dag "werk" voor jan met de korte achternaam! Vandaar dat ik er steeds minder moeite mee heb fok te bezoeken of op andere manieren te woggen.
Hier echt op het kwartier. Als je 1 minuut te laat in klokt (7:01 bijv. ipv voor 7:00) telt het pas vanaf 7:15.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zo'n mintgroene broek in mijn hoofd, die jaren geleden hip warenquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar t is een lichtgroene broek met wat lichtere grijze laarsjes. Enkellaarsjes.
Kan er niks beters van maken.
ik ga vandaag voor 8,5quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet vandaag 1 heel uur werken.
Jullie werken nog met een prikklok?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier echt op het kwartier. Als je 1 minuut te laat in klokt (7:01 bijv. ipv voor 7:00) telt het pas vanaf 7:15.
Als het structureel is, Mogen ze het idd wel eens uit gaan betalen...
[..]
Ik heb een beetje zo'n mintgroene broek in mijn hoofd, die jaren geleden hip waren![]()
en ik kan me niet voorstellen dat het dat is. Daarom hoop ik op iets beters
Maar grijs shirt? Of gewoon zwart? Ik heb geen idee
Ook als ik dat wel heb hoor. Ik zorg gewoon dat ik na 5 begin met afronden zodat ik naar huis kan om half 6.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je toch geen kut te doen hebt.
Nee is geen mint. Ja ik weet t nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hier echt op het kwartier. Als je 1 minuut te laat in klokt (7:01 bijv. ipv voor 7:00) telt het pas vanaf 7:15.
Als het structureel is, Mogen ze het idd wel eens uit gaan betalen...
[..]
Ik heb een beetje zo'n mintgroene broek in mijn hoofd, die jaren geleden hip waren![]()
en ik kan me niet voorstellen dat het dat is. Daarom hoop ik op iets beters
Maar grijs shirt? Of gewoon zwart? Ik heb geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |