Je bent de 30 nog niet gepasseerd.quote:Op maandag 24 september 2018 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik nou de enige die zo "laag" zit?
Als ik rond een BMI van 20 zit kan ik achter een lantarenpaal verstoppen.quote:Op maandag 24 september 2018 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij gelijke lengte is dat ~8kg verschil
Oja, iedereen hier is al 30+ en begint af te takelen.quote:Op maandag 24 september 2018 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent de 30 nog niet gepasseerd.
Welk lengte en gewicht is het bij jou dan ?quote:Op maandag 24 september 2018 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij gelijke lengte is dat ~8kg verschil
Kloptquote:Op maandag 24 september 2018 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, iedereen hier is al 30+ en begint af te takelen.
quote:Op maandag 24 september 2018 21:27 schreef Faxie het volgende:
Onee wacht, dat zou suggereren dat het ooit wat geweest is
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 24 september 2018 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ik rond een BMI van 20 zit kan ik achter een lantarenpaal verstoppen.
182 / 68quote:Op maandag 24 september 2018 21:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk lengte en gewicht is het bij jou dan ?
Dit ja. Wel gehad maar dat is echt idioot dun.quote:Op maandag 24 september 2018 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ik rond een BMI van 20 zit kan ik achter een lantarenpaal verstoppen.
quote:Op maandag 24 september 2018 21:27 schreef Faxie het volgende:
Onee wacht, dat zou suggereren dat het ooit wat geweest is
Begin net met mijn tweede jeugd.quote:Op maandag 24 september 2018 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, iedereen hier is al 30+ en begint af te takelen.
Ik denk er echt nooit aan zomaar een foto te makenquote:Op maandag 24 september 2018 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke niet vergeten dan hè.![]()
Ik douche vaak 2 keer per dag.
Zoveel vragenquote:Op maandag 24 september 2018 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
189
4500
171
32
46
18
35
42.5
Alle stats in een handig rijtje.
Haha condoommaat 18mmquote:Op maandag 24 september 2018 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
189
4500
171
32
46
18
35
42.5
Alle stats in een handig rijtje.
Op mijn fitness een meisje met anorexia sinds een jaar of anderhalf medewerkster bij fitnessschool. Doe super fanatiek aan de training en daarna zelf zware gewichten.quote:Op maandag 24 september 2018 21:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit ja. Wel gehad maar dat is echt idioot dun.
Ja nou ja, ben ook niet echt breed gebouwd of zoquote:Op maandag 24 september 2018 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is wel echt heel licht. Zeker voor een man.
Ja dat zeg ik, ~8kg verschilquote:Op maandag 24 september 2018 21:29 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
[..]
3 kilo
Met mijn BMI 182 cm zou ik op 75 kg moeten zitten
Oh nee dat van mij is verder niks.quote:Op maandag 24 september 2018 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op mijn fitness een meisje met anorexia sinds een jaar of anderhalf medewerkster bij fitnessschool. Doe super fanatiek aan de training en daarna zelf zware gewichten.
Als je die voor en na foto ziet, wat een billen.
Viespeuk.quote:Op maandag 24 september 2018 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgen maar weer eens yogapants gluren
Goede bezigheid.quote:Op maandag 24 september 2018 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgen maar weer eens yogapants gluren
Heb daar ondertussen wel oog voorquote:Op maandag 24 september 2018 21:36 schreef gcjoel het volgende:
In yogapants lijkt het nog wat. Laat je niet belazeren dino.
Boysass?quote:Op maandag 24 september 2018 21:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee dat van mij is verder niks.
Nog lekker gegeten?quote:Op maandag 24 september 2018 21:36 schreef gcjoel het volgende:
In yogapants lijkt het nog wat. Laat je niet belazeren dino.
Dan is het goed. Wel beetje glad praatje voorbereiden he.quote:Op maandag 24 september 2018 21:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb daar ondertussen wel oog voor
Niet zo gek doen hoor, alleen beetje gluren en naar m’n schoenen staren.quote:Op maandag 24 september 2018 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wel beetje glad praatje voorbereiden he.
En de erectie onderdrukkenquote:Op maandag 24 september 2018 21:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet zo gek doen hoor, alleen beetje gluren en naar m’n schoenen staren.
Zeker. Morgen ochtend even ontzwangeren.quote:Op maandag 24 september 2018 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Food baby's zijn de beste baby's.
Wel voor het douchen dan hequote:Op maandag 24 september 2018 21:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker. Morgen ochtend even ontzwangeren.
Zit nog niet op 30quote:Op maandag 24 september 2018 21:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jouw BMI is te hoog. Sla mag je eten
Nou echt niet hoor.. Primaquote:Op maandag 24 september 2018 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb bijna 23 en dat is al vadsig.
Picsquote:Op maandag 24 september 2018 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geloof er niets vanquote:Op maandag 24 september 2018 21:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent een soort spook joh, niemand weet wie je bent. Nog minder gezien dan Loch Ness.quote:
Een spook met een bmi van 23 ?quote:Op maandag 24 september 2018 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een soort spook joh, niemand weet wie je bent. Nog minder gezien dan Loch Ness.
Blijkbaar.quote:Op maandag 24 september 2018 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een soort spook joh, niemand weet wie je bent. Nog minder gezien dan Loch Ness.
maar in combi met peer?quote:Op maandag 24 september 2018 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met geitenkaas van netGa ik vaker maken.
Doe ik ook wel eens met aardbeien; walnoten; beetje honing.quote:Op maandag 24 september 2018 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met geitenkaas van netGa ik vaker maken.
Ik had het over het monster natuurlijk. Niet het meer. Zo groot ben je nou ook weer niet.quote:
Nee helemaal niet. Maar de peer was ook warm.quote:Op maandag 24 september 2018 21:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
maar in combi met peer?
Gaat peer niet overheersen ?
of warme appelquote:Op maandag 24 september 2018 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens met aardbeien; walnoten; beetje honing.
Ook goed inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2018 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
Had laatst een salade met munt, meloen, feta en aardbeien. Heel aangenaam.
Paar keer op en neer gegaan?quote:Op maandag 24 september 2018 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Iemand in de flat had friet gehaald en de lift rook ernaarKut is dat altijd.
Ja herkenbaar. Meer Chef John kijken.quote:Op maandag 24 september 2018 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook goed inderdaad.
Moet ook weer eens wat tijd maken om wat nieuwe dingen te proberen.
Hier ook nog, maar binnenkort kan mijn flanellen dekbed weer op bed.quote:Op maandag 24 september 2018 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Bedje verschoondzomerdekbed er maar weer eens opgedaan.
dat is zo lekker bij net geschoren ballenquote:Op maandag 24 september 2018 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook nog, maar binnenkort kan mijn flanellen dekbed weer op bed.
Hoezo?quote:Op maandag 24 september 2018 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
niet gedacht toen ik je op Strava zag
Oeh ja m'n flanellen dekbedquote:Op maandag 24 september 2018 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook nog, maar binnenkort kan mijn flanellen dekbed weer op bed.
Google recensies zijn ook leukquote:Op maandag 24 september 2018 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat toch dat je via Google vragen over bedrijven kunt stellen. Mensen zijn hier echt te debiel voor. Die gaan vragen stellen over openingstijden en dingen die kapot zijn of waar ze ontevreden over zijn. Het is Google, neem contact op met dat bedrijf zelf. Mongolen.
waarom ben je zo boosquote:Op maandag 24 september 2018 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat toch dat je via Google vragen over bedrijven kunt stellen. Mensen zijn hier echt te debiel voor. Die gaan vragen stellen over openingstijden en dingen die kapot zijn of waar ze ontevreden over zijn. Het is Google, neem contact op met dat bedrijf zelf. Mongolen.
Ik heb vakantie, dus hoef er morgen niet vroeg uitquote:Op maandag 24 september 2018 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik pas ook nog even met slapen.
Ik over 2 weken vakantie. Dan heb ik ook een hele week volstaan met allerlei dingen.quote:Op maandag 24 september 2018 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dus hoef er morgen niet vroeg uit
Ik kijk zo weinig tv tegenwoordig, kan me ook niet voorstellen dat het interessant is.quote:Op maandag 24 september 2018 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog effkes. Kijk voor het eerst late night met Twan Huys. Dat gaat m niet worden![]()
Wat een saaie lul.
Nu de eerste vrouwelijke korps marinier die het bijna gehaald had. En persee moeten er meer vrouwen volgen. Nee gewoon nee.
Ik heb 3 weken. Volgende week woensdag ga ik voor een paar dagen naar Praag.quote:Op maandag 24 september 2018 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik over 2 weken vakantie. Dan heb ik ook een hele week volstaan met allerlei dingen.
Daar ben ik een week geleden geweest, leuke stad.quote:Op maandag 24 september 2018 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken. Volgende week woensdag ga ik voor een paar dagen naar Praag.
Ging jij niet oktober festen?quote:Op maandag 24 september 2018 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik over 2 weken vakantie. Dan heb ik ook een hele week volstaan met allerlei dingen.
Dat is al eerder, maar telt niet als vakantie.quote:Op maandag 24 september 2018 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ging jij niet oktober festen?
Pyjama uit danquote:Op maandag 24 september 2018 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Is weer even wennen zo'n zwaar dekbed en een pyjama.
Luxe paardjequote:Op dinsdag 25 september 2018 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door dit soort dagen ben ik blij met de stoelverwarming in mijn auto. Kom ik helemaal warm aan op mijn werk.
Gooi een schaap om je stuur.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Luxe paardje
Ik zou wel stuurverwarming willen hebben
Dat heb ik dan weer niet erop zitten. Het was gewoon een tweedehands auto dus moet het doen met de opties die iemand anders gekozen heeft op dat ding.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Luxe paardje
Ik zou wel stuurverwarming willen hebben
Ik heb dan het idee dat ik in m'n broek heb geplast.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Door dit soort dagen ben ik blij met de stoelverwarming in mijn auto. Kom ik helemaal warm aan op mijn werk.
Haha pauper.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet erop zitten. Het was gewoon een tweedehands auto dus moet het doen met de opties die iemand anders gekozen heeft op dat ding.
Zo relaxedquote:Op dinsdag 25 september 2018 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leren bekleding heb ik dan weer niets mee.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo relaxedOngeveer het enige nadeel als je dat niet hebt, maar wel leren bekleding
Arme ikquote:
Mietjequote:Op dinsdag 25 september 2018 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Schaap over je leren bekleding.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo relaxedOngeveer het enige nadeel als je dat niet hebt, maar wel leren bekleding
Meh.quote:
over 3 weken even vakantiequote:Op dinsdag 25 september 2018 07:46 schreef Samzz het volgende:
Toe aan vakantie. Of toch iig een lang weekend.
waarom ga je niet?quote:
Waar gaan we naar toe?quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:46 schreef Samzz het volgende:
Toe aan vakantie. Of toch iig een lang weekend.
Ik volgende weekquote:
Bijnaquote:Op dinsdag 25 september 2018 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil ook vakantie, nog 26 dagen over
Ik heb er pas nog 10 bijgekocht, alleen geen idee wanneer ik ze moet opmaken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil ook vakantie, nog 26 dagen over
dat soort opties kent mijn baas allemaal niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er pas nog 10 bijgekocht, alleen geen idee wanneer ik ze moet opmaken.
Mijn baas is best wel flexibel gelukkig. Krijg standaard ook maar 20 dagen (40 uur contract) dus dat is weer een beetje jammer.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort opties kent mijn baas allemaal niet.
Dacht dat ik er weinig kreegquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn baas is best wel flexibel gelukkig. Krijg standaard ook maar 20 dagen (40 uur contract) dus dat is weer een beetje jammer.
dat is wel wat weinig jaquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn baas is best wel flexibel gelukkig. Krijg standaard ook maar 20 dagen (40 uur contract) dus dat is weer een beetje jammer.
Zal aan je denken als ik daar rond wandelquote:Op dinsdag 25 september 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo gemeenik hoop dat je van het strand waait
Strand, goed idee. Zo eens de zwembroek mee.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo gemeenik hoop dat je van het strand waait
quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik daar rond wandel
Al die andere dagen ging je zonder zwembroek?quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Strand, goed idee. Zo eens de zwembroek mee.
Uiteraardquote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je dagen bijkopen als je niet weet wat je ermee moet?
geld moet rollenquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ga je nog ergens heen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:13 schreef Joosie200 het volgende:
Over twee weken eindelijk een week vakantieBen er wel aan toe
Het liefst mijn kant op.quote:
Ik ook, die laatste loodjes vallen me deze keer ook wel erg zwaar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:13 schreef Joosie200 het volgende:
Over twee weken eindelijk een week vakantieBen er wel aan toe
af en toe lijkt het alsof ik bovenaan een zeephelling leefquote:
Niet echtquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Denk aan koffie, is dat geen motivatie om er uit te springen?
Ik wil wel mee hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel zin in een niets doen vakantie, maar niet in m’n eentje
Mooi, dan ga ik wel onderaan staanquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe lijkt het alsof ik bovenaan een zeephelling leef
Vanuit bed werkenquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er moet gewerkt worden en had nu eigenlijk in de sportschool willen staan
Ik ga wel voor je staan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik wel onderaan staan
Achteraan sluitenquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je staan.je kunt over me heen kijken
Net een week voor of na herfstvakantie,quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er pas nog 10 bijgekocht, alleen geen idee wanneer ik ze moet opmaken.
Ik zou het wel willen maar ik heb nog geen plannen. Denk dat het een weekje thuis zal worden.quote:
Herfstvakantie?quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Net een week voor of na herfstvakantie,
Zodat ik vrij kan nemen mocht het ooit een keer kunnen. Volgend jaar ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht zo als binnenvaller heel even dat het over condooms ging.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Net een week voor of na herfstvakantie,
Mensen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ben blij dat ik 's ochtends nooit die ellende van de ochtendspits in hoef.
Behoorlijk. Zelfs voor half 7 al.quote:
De standaarddeviatie zal dan desalniettemin om en nabij hetzelfde blijven, dus niets om je zorgen over te maken, statistisch gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoefde maar een klein stukje binnen het dorp zelf, maar al die fietsersrotondes
mensen die het niet doorhebben als het licht op groen is
Heb drie keer moeten toeteren. Ter vergelijking: voor vandaag had ik nog maar één keer getoeterd ofzo.
Luie dikzak!quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er moet gewerkt worden en had nu eigenlijk in de sportschool willen staan
Je hebt gewoon heel hebberig alles al meteen aan het begin van het jaar opgemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:08 schreef gcjoel het volgende:
ik wil ook op vakantie![]()
Ik heb er zelfs gewoon geld voor maar gewoon geen dagen. Hoe kut
Rupsje nooitgenoeg.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:08 schreef gcjoel het volgende:
ik wil ook op vakantie![]()
Ik heb er zelfs gewoon geld voor maar gewoon geen dagen. Hoe kut
ja echtquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt gewoon heel hebberig alles al meteen aan het begin van het jaar opgemaakt.
Krokettenquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:12 schreef gcjoel het volgende:
Volgende week vrijdag halve dag vrij!
weekendje Utrecht
Goed idee voor de lunch straksquote:
De vrijdagquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:15 schreef DrMarten het volgende:
Ik wil volgende week ook een dagje vrij nemen en gewoon de hele dag in bed liggen. Nu alleen nog bedenken welke dag en of ik er inderdaad aan toe kom om vrij te nemen
quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:26 schreef rival het volgende:
Wat hebben jullie het toch zwaar allemaal!
Hier een virtuele knuffel.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze steunquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:26 schreef rival het volgende:
Wat hebben jullie het toch zwaar allemaal!
Hier een virtuele knuffel.
[ afbeelding ]
Wat clickety-click van jequote:Op dinsdag 25 september 2018 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Mensen die reageren op een gesloten ticket van 6 maanden geleden, doe gewoon net alsof ik het niet heb gezien.
De dag is nog maar net begonnenquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan had ik z'n hele account wel weggegooid.
Net 1,5 uur bezig geweest van Arnhem naar Amersfoortquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ben blij dat ik 's ochtends nooit die ellende van de ochtendspits in hoef.
Opzich wel handigquote:Op dinsdag 25 september 2018 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodat ik vrij kan nemen mocht het ooit een keer kunnen. Volgend jaar ofzo.
Ja zon! en vanmorgen stond de mist mooi in de duinenquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:33 schreef Samzz het volgende:
Godsamme lekker weer. Blij word ik ervan.
Vorige week stond de doorgaande weg van Enschede naar Hengelo compleet vast. Is normaal al druk in de spits maar nu besloten ze om midden in de spits daar met zo'n puttenleegzuigvrachtwagen aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net 1,5 uur bezig geweest van Arnhem naar Amersfoort
Handigquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week stond de doorgaande weg van Enschede naar Hengelo compleet vast. Is normaal al druk in de spits maar nu besloten ze om midden in de spits daar met zo'n puttenleegzuigvrachtwagen aan het werk te gaan
quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week stond de doorgaande weg van Enschede naar Hengelo compleet vast. Is normaal al druk in de spits maar nu besloten ze om midden in de spits daar met zo'n puttenleegzuigvrachtwagen aan het werk te gaan
De spits loopt soms volgens mij gewoon de hele dag door met een klein dipje rond 1 uur.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Mjah, je kan ook niet alles buiten de spits doen natuurlijk. Houd je geen werkdag meer over.
24 uurs economie, lekker 's nachts werkenquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Mjah, je kan ook niet alles buiten de spits doen natuurlijk. Houd je geen werkdag meer over.
Nog even en het is echt zo ja.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De spits loopt soms volgens mij gewoon de hele dag door met een klein dipje rond 1 uur.
Dat is nu wel een goed ding van het geloof.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
24 uurs economie, lekker 's nachts werken
Probeer die spitsrijders maar eens 's nachts aan het werk te krijgen. Dat zijn allemaal prinsjes en prinsesjes die niet buiten kantooruren willen werken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
24 uurs economie, lekker 's nachts werken
Of kunnen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probeer die spitsrijders maar eens 's nachts aan het werk te krijgen. Dat zijn allemaal prinsjes en prinsesjes die niet buiten kantooruren willen werken.
In de spits de woonerfjes en na 9:00 als het wat rustiger wordt de hoofdwegen. Niet om 8:30 een van de drukste straten blokkeren iigquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Ja maar zonquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zon! en vanmorgen stond de mist mooi in de duinen![]()
Wel wat frisjes nog.
Logisch, wie wil dat nou vrijwillig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probeer die spitsrijders maar eens 's nachts aan het werk te krijgen. Dat zijn allemaal prinsjes en prinsesjes die niet buiten kantooruren willen werken.
Wel koud in de ochtend. Maar doe maar strakblauwe lucht en zon met deze temperatuur tot maart ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:33 schreef Samzz het volgende:
Godsamme lekker weer. Blij word ik ervan.
Wel eerst de kinderen naar school brengen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De puttenleegzuigvrachtwagen kan toch 's nachts werken?!quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Op de radio hebben ze het al over de winterjas
Gewoon na je nachtdienst.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel eerst de kinderen naar school brengen.
Er lag ijs op mijn schuur vanochtendquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Ik had vanmorgen even die gewatteerde tussenjas aan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:50 schreef TaMieke het volgende:
Eerst de oplossing bij jezelf zoeken hè. Niet steeds anderen de kastanjes uit het vuur laten halen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De puttenleegzuigvrachtwagen kan toch 's nachts werken?!
Ik begin om 7 uur. Veel eerder kan ik niet beginnenquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst de oplossing bij jezelf zoeken hè. Niet steeds anderen de kastanjes uit het vuur laten halen.
Je zoekt maar een baan waarbij je wel 's nachts kan werken. Zijn er zat.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik begin om 7 uur. Veel eerder kan ik niet beginnen
Die ene N-weg die ik gebruik is dan ook nog niet zo druk en putloos
Ik ben niet degene die klaagt he?!quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zoekt maar een baan waarbij je wel 's nachts kan werken. Zijn er zat.
Hier stond vanmorgen een supermooie regenboogquote:Op dinsdag 25 september 2018 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De zon door de bomenwas wel mooi
Want al die prinsjes en prinsesjes zouden niet liever thuiswerken? of met andere tijden?quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ze wel eens horen als ze 's avonds, 's nachts en in het weekend moeten werken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Want al die prinsjes en prinsesjes zouden niet liever thuiswerken? of met andere tijden?
Mn stiefzus werkt in de zorg en klaagt al als ze in het weekend moet werken. En 's nachts wil ze al helemaal nietquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ze wel eens horen als ze 's avonds, 's nachts en in het weekend moeten werken.
Geen zinnig mens wil datquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:03 schreef Samzz het volgende:
's Nachts zou ik ook niet willen werken.
Zou jij dat graag doen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ze wel eens horen als ze 's avonds, 's nachts en in het weekend moeten werken.
M'n zus gaat nu vrijwillig een paar keer in de maand in het weekend werken, wordt extra uitbetaaldquote:Op dinsdag 25 september 2018 10:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn stiefzus werkt in de zorg en klaagt al als ze in het weekend moet werken. En 's nachts wil ze al helemaal niet![]()
Al te vaak gedaan, in het weekend dan. Is goed kut.quote:
Volgens mij tikt die onregelmatigheidstoeslag best lekker aan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus gaat nu vrijwillig een paar keer in de maand in het weekend werken, wordt extra uitbetaalden doordeweeks is ze dan een dag extra vrij.
Ze heeft het heel lang niet hoeven doen en nu is het ook op eigen initiatief, ze hadden mensen nodig en ze heeft zich ervoor opgegeven. Dus dat verschilt echt per beroep. Ken ook een operatieassistente die geen extra diensten hoeft te draaien.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij tikt die onregelmatigheidstoeslag best lekker aan.
Maar als je zo'n beroep kiest weet je dat het erbij hoort. Als je er geen zin in hebt, had je er niet aan moeten beginnen.
Die onregelmatigheidstoeslag staat wel steeds verder onder druk. Met als argument 'dat het er bij hoort' en we nu eenmaal een 24-uurs-economie hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij tikt die onregelmatigheidstoeslag best lekker aan.
Maar als je zo'n beroep kiest weet je dat het erbij hoort. Als je er geen zin in hebt, had je er niet aan moeten beginnen.
Ja maar als ze zelf op zondag in de supermarkt moeten bijspringen schieten ze vast uit hun slof.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die onregelmatigheidstoeslag staat wel steeds verder onder druk. Met als argument 'dat het er bij hoort' en we nu eenmaal een 24-uurs-economie hebben.
Valt tegen. Ik had dan vaak van die weken dat je een gebroken weekend had. Zondag vrij en dan zo'n loze dag als de dinsdag vrij.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou op zich best in het weekend willen werken. Als ik dan doordeweeks minder hoef.
Nou ja, je kunt dan geen weekendje weg ofzo maar voor de rest is dat niet veel anders dan aaneengesloten weekend toch?quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik had dan vaak van die weken dat je een gebroken weekend had. Zondag vrij en dan zo'n loze dag als de dinsdag vrij.
Ja ergens is dat ook wel zo. Maar alsnog is zo'n extra toeslag wel fijn. Zonder die toeslag is het een stuk minder leuk om te werken lijkt me.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die onregelmatigheidstoeslag staat wel steeds verder onder druk. Met als argument 'dat het er bij hoort' en we nu eenmaal een 24-uurs-economie hebben.
Ik heb het idee dat minimaal 2 dagen toch wel goed is om je hoofd even leeg te maken van werk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt dan geen weekendje weg ofzo maar voor de rest is dat niet veel anders dan aaneengesloten weekend toch?
Ik heb nog nooit een baan gehad waar je hoofd vol van raakt, dus had daar niet over nagedacht. :Squote:Op dinsdag 25 september 2018 10:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat minimaal 2 dagen toch wel goed is om je hoofd even leeg te maken van werk.
Feestjes op vrijdagavond ze jn toch een stuk minder leuk als je alleen van 9 tot 10 kan omdat je zaterdag vroeg op moet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt dan geen weekendje weg ofzo maar voor de rest is dat niet veel anders dan aaneengesloten weekend toch?
Mijn hoofd is altijd leeg.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat minimaal 2 dagen toch wel goed is om je hoofd even leeg te maken van werk.
Toen ik de afschaffing van de weekendtoeslag meemaakte was ik niet blij nee.quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ergens is dat ook wel zo. Maar alsnog is zo'n extra toeslag wel fijn. Zonder die toeslag is het een stuk minder leuk om te werken lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |