Een houten trein hebben we idd ook (heel uitgebreid, 2 ikea kallax bakken vol) en wordt elke week opnieuw gebouwd en veranderd. Maar ja, Lego he, zelf treintjes bouwenquote:Op zondag 7 oktober 2018 11:13 schreef Kyara het volgende:
Goede oplossing MM! Welke wil hij hebben? M wil hem ook erg graag voor zijn verjaardag. Maar hij heeft ook al houten trein met toebehoren.
Treinen zijn sowieso tof, maar ik denk vanaf het moment dat ze zelf ook een beetje met Lego kunnen bouwen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:23 schreef Roomsnoes het volgende:
Vanaf welke leeftijd is de legotrein leuk vinden jullie?
Vind ik lastig inschatten voor andere kinderen. Afgaande op mijnesen: vanaf 3.quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:23 schreef Roomsnoes het volgende:
Vanaf welke leeftijd is de legotrein leuk vinden jullie?
Ook Montessori? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mariska, gefeliciteerd nog met L!
Ik ben nu ook kleutermoeder en mag me morgenochtend met kleuter en plantje op het schoolplein gaan meldenwaar bleef de tijd??
Ik post niet zo actief meer mee in de leeftijdsreeksen maar het is toch wel een ding hoor, de babydreutertopics achter je laten
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd (nog) JufM & SQ!![]()
![]()
![]()
Spannend morgen SQ! Heeft Mauw er zin in?
Leuk zo'n school dicht bij, en klasgenoten in de straat; afgelopen zaterdag stond er om 09:00 al een kindje uit z'n klas voor de deur om met F te spelenMaken jullie vooraf afspraken over wel/niet spelen? In het weekend vind ik tijd samen met het gezin belangrijk, natuurlijk kan er gespeeld worden maar dan wel graag na ontbijt & aankleedsessies...
Bij ons ook, idd. Vrijwel niemand neemt drinken mee, volgens mij 'mag' het ook niet (in ieder geval hebben ze het liever niet).quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond al die verhalen over bekers zo grappig. Mijne drinken op beide scholen gewoon water uit de kraan met bekertjes van school.
Alleen is dat blijkbaar helemaal niet zo gewoon.
Wij hebben het hier met buurkinderen ook. Door de gezamenlijke binnentuin kunnen ze bij elkaar op de achterdeur kloppen. I vraagt soms op zondagochtend 9:00 of ze bij een buurmeisje mag aankloppen. Dat vinden wij dan ook te vroeg. Maar vanaf 10:30 vinden we het wel oke, waarbij we als buren wel onderling de regel hebben dat we bij spontaan aankloppen natuurlijk altijd het recht hebben om nee te zeggen. Je komt wel dingen van elkaar te weten, bijv dat onze buren regelmatig pyjama dagen hebben in het weekend en nog wat van die dingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd (nog) JufM & SQ!![]()
![]()
![]()
Spannend morgen SQ! Heeft Mauw er zin in?
Leuk zo'n school dicht bij, en klasgenoten in de straat; afgelopen zaterdag stond er om 09:00 al een kindje uit z'n klas voor de deur om met F te spelenMaken jullie vooraf afspraken over wel/niet spelen? In het weekend vind ik tijd samen met het gezin belangrijk, natuurlijk kan er gespeeld worden maar dan wel graag na ontbijt & aankleedsessies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |