Oh! Misschien is dit de reden dat een andere moeder verbaasd omkeek toen ik tegen dreumes zei 'dat er allemaal blaadjes op d'r poes zitten' nadat ze d'r knuffel had laten vallen..quote:Op woensdag 10 oktober 2018 07:57 schreef Omentielvo het volgende:
Juiste benamingen doe ik half aan. Alleen bij de mannetjes. Vanaf mijn jeugd noemen wij de vagina ‘poes’ en dat gebruiken we naar Riley toe ook.
Nou, dit. Die seksuele revolutie was niet voor niets, embrace your vaginaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het altijd zo gek dat een mannenlid wél bij de naam wordt genoemd en dat van vrouwen een soort schaamnaam krijgt
We noemen het bij jongens toch ook geen worstje of slurfje?
Team vagina dus. Al heeft noud wel een piemel en geen penis, dat wordt het in de puberteit vanzelf
Dat is toch onlogisch. Je zegt ik wil het bij de juiste naam noemen en dan benoem je alleen de binnenkant?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het altijd zo gek dat een mannenlid wél bij de naam wordt genoemd en dat van vrouwen een soort schaamnaam krijgt
We noemen het bij jongens toch ook geen worstje of slurfje?
Team vagina dus. Al heeft noud wel een piemel en geen penis, dat wordt het in de puberteit vanzelf
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, dit. Die seksuele revolutie was niet voor niets, embrace your vagina
Serieus, ik ben opgegroeid denkende dat 'aapje' het woord was voor mijn vagina. Dat gun ik geen enkel kind.
Damn, ik heb zojuist iets geleerd na 35 jaarquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is toch onlogisch. Je zegt ik wil het bij de juiste naam noemen en dan benoem je alleen de binnenkant?
Ik vind vulva ook een stom woord, dus heeft bij ons een meisje nog een plasser en een jongen een piemel. Maar daar ben ik niet helemaal tevreden over.
Ja precies. Maar dat zou wel mijn initiële reactie zijn, denk ik. Ik gok dat die situatie niet voorkomt, wanneer kleuter het over “plasser” heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken er wel meer die het zo noemen. Ook niet mijn keuze, maar wel lullig voor zo'n kind als ze ermee opgevoed wordt dat ze een kutje heeft en *random volwassene* zegt dat ze dat niet mag zeggen.
Ik krijg vulva mijn strot niet uit, net als jij.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is toch onlogisch. Je zegt ik wil het bij de juiste naam noemen en dan benoem je alleen de binnenkant?
Ik vind vulva ook een stom woord, dus heeft bij ons een meisje nog een plasser en een jongen een piemel. Maar daar ben ik niet helemaal tevreden over.
He, goede oplossingquote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:08 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind vulva beter klinken dan vagina. Ik ga ze aan R gewoon allemaal leren (behalve kutje en kut)en dan mag ze zelf kiezen welke zij gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |