quote:Op maandag 24 september 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
Iedere sport heeft wel iets. Behalve wielrennen. Dat heeft niets.
Dikke benen en sterke absquote:Op maandag 24 september 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
Iedere sport heeft wel iets. Behalve wielrennen. Dat heeft niets.
Doe het nooit maar vind het wel leukquote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wie van jullie doet er graag (gezelschaps) spelletjes ?
Liever een echte taco, dan een holografische taco. Ze zijn mooi om te zien, maar ik eet ze liever hoor.quote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:
Van t weekend eens op jacht naar een mooie holo taco.
Dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 24 september 2018 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh Samzz nu kraak jeje maatje Vinnie een echte wielerliefhebber in hart en nieren.
Welke vind je leuk ?quote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe het nooit maar vind het wel leuk
[/quote[quote]Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe het nooit maar vind het wel leuk
Wij doen graag squaking eagle.quote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wie van jullie doet er graag (gezelschaps) spelletjes ?
Kan je net zo goed sjoelenquote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Met wielrennen kom je tenminste nog ergens, maar curling..
Ik heb zelf een account op jijbent.nlquote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij doen graag squaking eagle.
quote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Met wielrennen kom je tenminste nog ergens, maar curling..
De mannenquote:Op maandag 24 september 2018 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan voetbal dan?
squawking eaglequote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij doen graag squaking eagle.
Dat ziet er minder debiel uit (of zou dat gewenning zijn?) ja, maar daar heb je niet zulke internationale wedstrijden voor dacht ik..quote:
De laatste vind ik weer geen klap aan, de eerste 2 weer welquote:Op maandag 24 september 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
Kolonisten van Catan! 30 Seconds
! MENS ERGER JE NIET!
Nee, er zijn wel wedstrijden maar daar komen dan ook alleen maar oude mensen op af.quote:Op maandag 24 september 2018 20:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat ziet er minder debiel uit (of zou dat gewenning zijn?) ja, maar daar heb je niet zulke internationale wedstrijden voor dacht ik..
Nu nog de correcte spelling erdoor krijgenquote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Het introduceren van de SE hier is toch wel m’n favoriete wapenfeit.
met van die chinese kankerverwekkende rommel van aliexpress?quote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
holo taco
holo taco is simplynailogicalish for Holographic Top Coat, which is a top coat for you nail polish that has glitter in it. but not just any glitter. NO. HOLO GLITTER. RAINBOW MAGIC UNICORN BEAUTIFUL MAGICLALLLALL LLEFBQEIBV GLITTER OMG THAT RAINBOW IS REALLLL YAAS
Ja bedankt nogquote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Het introduceren van de SE hier is toch wel m’n favoriete wapenfeit.
Oh daar pas ik prima tussen danquote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel wedstrijden maar daar komen dan ook alleen maar oude mensen op af.
Ik kan voetbal best kijkenquote:
Ik moet zeggen dat ik gemiddeld genomen beter met oudere mensen kan dan met jongeren.quote:Op maandag 24 september 2018 20:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh daar pas ik prima tussen dan
Ja, beter hier mensen afzeiken inderdaadquote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah een avondje vol irritaties en depressie
Natuurlijk alleen van Chanel, niet die goedkope rommel.quote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
met van die chinese kankerverwekkende rommel van aliexpress?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |