quote:Op maandag 24 september 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
Iedere sport heeft wel iets. Behalve wielrennen. Dat heeft niets.
Dikke benen en sterke absquote:Op maandag 24 september 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
Iedere sport heeft wel iets. Behalve wielrennen. Dat heeft niets.
Doe het nooit maar vind het wel leukquote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wie van jullie doet er graag (gezelschaps) spelletjes ?
Liever een echte taco, dan een holografische taco. Ze zijn mooi om te zien, maar ik eet ze liever hoor.quote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:
Van t weekend eens op jacht naar een mooie holo taco.
Dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 24 september 2018 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Oeh Samzz nu kraak jeje maatje Vinnie een echte wielerliefhebber in hart en nieren.
Welke vind je leuk ?quote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe het nooit maar vind het wel leuk
[/quote[quote]Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe het nooit maar vind het wel leuk
Wij doen graag squaking eagle.quote:Op maandag 24 september 2018 20:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wie van jullie doet er graag (gezelschaps) spelletjes ?
Kan je net zo goed sjoelenquote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Met wielrennen kom je tenminste nog ergens, maar curling..
Ik heb zelf een account op jijbent.nlquote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij doen graag squaking eagle.
quote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Met wielrennen kom je tenminste nog ergens, maar curling..
De mannenquote:Op maandag 24 september 2018 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan voetbal dan?
squawking eaglequote:Op maandag 24 september 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij doen graag squaking eagle.
Dat ziet er minder debiel uit (of zou dat gewenning zijn?) ja, maar daar heb je niet zulke internationale wedstrijden voor dacht ik..quote:
De laatste vind ik weer geen klap aan, de eerste 2 weer welquote:Op maandag 24 september 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
Kolonisten van Catan! 30 Seconds
! MENS ERGER JE NIET!
Nee, er zijn wel wedstrijden maar daar komen dan ook alleen maar oude mensen op af.quote:Op maandag 24 september 2018 20:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat ziet er minder debiel uit (of zou dat gewenning zijn?) ja, maar daar heb je niet zulke internationale wedstrijden voor dacht ik..
Nu nog de correcte spelling erdoor krijgenquote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Het introduceren van de SE hier is toch wel m’n favoriete wapenfeit.
met van die chinese kankerverwekkende rommel van aliexpress?quote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
holo taco
holo taco is simplynailogicalish for Holographic Top Coat, which is a top coat for you nail polish that has glitter in it. but not just any glitter. NO. HOLO GLITTER. RAINBOW MAGIC UNICORN BEAUTIFUL MAGICLALLLALL LLEFBQEIBV GLITTER OMG THAT RAINBOW IS REALLLL YAAS
Ja bedankt nogquote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Het introduceren van de SE hier is toch wel m’n favoriete wapenfeit.
Oh daar pas ik prima tussen danquote:Op maandag 24 september 2018 20:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel wedstrijden maar daar komen dan ook alleen maar oude mensen op af.
Ik kan voetbal best kijkenquote:
Ik moet zeggen dat ik gemiddeld genomen beter met oudere mensen kan dan met jongeren.quote:Op maandag 24 september 2018 20:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh daar pas ik prima tussen dan
Ja, beter hier mensen afzeiken inderdaadquote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah een avondje vol irritaties en depressie
Natuurlijk alleen van Chanel, niet die goedkope rommel.quote:Op maandag 24 september 2018 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
met van die chinese kankerverwekkende rommel van aliexpress?
komt toch uit dezelfde fabriekquote:Op maandag 24 september 2018 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen van Chanel, niet die goedkope rommel.
Heeft Chanel holo?quote:Op maandag 24 september 2018 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen van Chanel, niet die goedkope rommel.
Ja maar dan heeft het dus niets met de mannen te makenquote:Op maandag 24 september 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan voetbal best kijken. Wielrennen vind ik gewoon stom. Tenzij er een op de plaat gaat
.
Kaartspelletje. Is volgens mij iets voor onder de rivieren.quote:
Het is toch niet uitgegaan omdat je ex niks had met die strakke pakjes die je droeg?quote:Op maandag 24 september 2018 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft het dus niets met de mannen te maken
Ach, bij iedere generatie heb je wel een paar leukerds minimaal toch?quote:Op maandag 24 september 2018 20:22 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik gemiddeld genomen beter met oudere mensen kan dan met jongeren.
Nee.quote:Op maandag 24 september 2018 20:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is toch niet uitgegaan omdat je ex niks had met die strakke pakjes die je droeg?
hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 24 september 2018 20:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, bij iedere generatie heb je wel een paar leukerds minimaal toch?
Jawel. Knappe voetballersquote:Op maandag 24 september 2018 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft het dus niets met de mannen te maken
Ow ja, je bent 12 he, ie hebben allemaal de aandachtsspanne van een kieviet.quote:
Zekers, alleen van mijn eigen zuilquote:Op maandag 24 september 2018 20:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, bij iedere generatie heb je wel een paar leukerds minimaal toch?
Kan me niet indenken dat Chanel die heeft.quote:Op maandag 24 september 2018 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft Chanel holo?
Neh, gewoon cheap ass shit van Catrice.
in je tranny periode?quote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me niet indenken dat Chanel die heeft.
Ik ben jarenlang doodgegooid met Catrice; Essie; O.P.I.
Oh ok, ben niet zo bekend met de eckte kaartspelletjes. Laat staan onder de rivieren..quote:Op maandag 24 september 2018 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kaartspelletje. Is volgens mij iets voor onder de rivieren.
Zal ik doorgooien?quote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me niet indenken dat Chanel die heeft.
Ik ben jarenlang doodgegooid met Catrice; Essie; O.P.I.
Klopt. Ik kan er niet tegen dat men de Kalverstraat heeft en ik alleen Brink.quote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, je bent 12 he, ie hebben allemaal de aandachtsspanne van een kieviet.
Monopoly Kids Editionquote:Op maandag 24 september 2018 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
Monopoly is wel een spel dat de mannen van de jochies scheidt. De vrouwen van de meisjes. De bazen van de losers.
Dan speel je het niet goed.quote:Op maandag 24 september 2018 20:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan er niet tegen dat men de Kalverstraat heeft en ik alleen Brink.
Ik wil nooit risico´s nemenquote:Op maandag 24 september 2018 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan speel je het niet goed.
Dat je langer bezig was met opbouwen dan spelen hahahaquote:
Ja dat welquote:Op maandag 24 september 2018 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je langer bezig was met opbouwen dan spelen hahaha
je mag het als volgt aangeven 25-30, 30-35, 35-40, 40-45quote:Op maandag 24 september 2018 20:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over the hill dus niet interessant qua details popje
Dacht dat Nederland ontzuild was inmiddels..?quote:Op maandag 24 september 2018 20:25 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Zekers, alleen van mijn eigen zuil
Nee, je krijgt steeds meer een samenklontering van refo´s.quote:Op maandag 24 september 2018 20:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dacht dat Nederland ontzuild was inmiddels..?
Dat ze niet knap zijn of zoquote:Op maandag 24 september 2018 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met knappe wielrenners? Alleen het feit dat ze op een fiets zitten?
Hoe fideel van jequote:Op maandag 24 september 2018 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
je mag het als volgt aangeven 25-30, 30-35, 35-40, 40-45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |