Lol ik ben totaal niet voor Ajax, in tegendeel zelfs. Vind het allemaal wel mooi zo. Maar echt alles valt ook wel goed voor PSV hoorquote:Op zondag 23 september 2018 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op hoorHet is de mannen tegen de kleuters vandaag, Ajax is echt kansloos
Ja dat heet kwaliteitquote:Op zondag 23 september 2018 17:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol ik ben totaal niet voor Ajax, in tegendeel zelfs. Vind het allemaal wel mooi zo. Maar echt alles valt ook wel goed voor PSV hoor.
Even aanvullen, Donny komt er in en scoort een eretreffer,waarna hij weer een gebaar maakt van onvrede. Morgen bij Veronica Inside komt dan weer het verhaal dat Ten Hag onder druk staatquote:Op zondag 23 september 2018 17:32 schreef Themeparktommy het volgende:
ik voorspel de tweede helft even.. Ajax wordt beter, krijgt minimaal 4 honderd procent kansen maar mist ze allemaal vanwege het geluk van PSV
vanuit achteruit opbouwen is leuk, maar om nou in je hele as middenvelders te zetten is ook vrij absurdquote:Op zondag 23 september 2018 17:32 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar heeft daar toch verdomd veel wedstrijden gespeeld. Het is gewoon geen centrale verdediger voor dit soort wedstrijden, elke coach behalve Ten Hag ziet dat.
Eerste goal was nogal een rommelgoal en 2e had buitenspel moeten zijn.quote:Op zondag 23 september 2018 17:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol ik ben totaal niet voor Ajax, in tegendeel zelfs. Vind het allemaal wel mooi zo. Maar echt alles valt ook wel goed voor PSV hoor.
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 23 september 2018 17:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies, zeker in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 23 september 2018 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
vanuit achteruit opbouwen is leuk, maar om nou in je hele as middenvelders te zetten is ook vrij absurd
En de toekomstig trainer.quote:Op zondag 23 september 2018 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl PSV de talisman van Bayern heeft
Dat wel ja, ik probeer nu niet de prestatie van PSV te downplayen hoorquote:
wat heeft wober misdaanquote:Op zondag 23 september 2018 17:35 schreef GGMM het volgende:
Wöber <-> Schöne
Van Beek <->Eiting
Ik voorspel 3-4
quote:Op zondag 23 september 2018 17:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste goal was nogal een rommelgoal en 2e had buitenspel moeten zijn.
Maar verder psv wel dik en dik verdiend op voorsprong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |