quote:
quote:Op zondag 23 september 2018 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit wordt dus weer een traditionele assrape in Eindhoven zucht.
Incident, ofzo.quote:Op zondag 23 september 2018 17:22 schreef GGMM het volgende:
Oei, als dit zo doorgaat zal Ten Hag inderdaad wel ontslagen worden.
kijken of Stijn nu zijn Ten Hag act blijft doorzettenquote:Op zondag 23 september 2018 17:22 schreef GGMM het volgende:
Gewoon Blind en De Jong in de verdediging, werkte in de CL ook
viesmadquote:Op zondag 23 september 2018 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
een topclub verliest niet met 10-0
Precies.quote:Op zondag 23 september 2018 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
een topclub verliest niet met 10-0
zal je debuutwedstrijd maar zijn.quote:Op zondag 23 september 2018 17:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die wedstrijd van 2010 ja
xDquote:Op zondag 23 september 2018 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lol, dat overkomt echt niemand hoor, 10-0 verliezen bij psv
En Feyenoord over 20 jaar pas weerquote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax nooit meer kampioen genot
Nu al 5 punten achter. Lol. Evenveel punten als Feyenoord.quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:
Ho ho, vorig jaar nog de Jupiter League.quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef LordVoldermort het volgende:
ziyech, tagliaficoquote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef Zorro het volgende:
Er zijn maar twee spelers van ajax die ik bij PSV zou willen zien, De Jong en De Ligt. Verder wordt PSV toch van geen enkele speler beter?
quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu al 5 punten achter. Lol. Evenveel punten als Feyenoord.
En Vitesse nooit.quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
En Feyenoord over 20 jaar pas weer
Wordt lekker eentonig
JupiLER leaguequote:Op zondag 23 september 2018 17:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ho ho, vorig jaar nog de Jupiter League.
Lol.quote:
Ziyech zou ik als persoon NOOIT in mijn team willen. Tagliafico od Angelino? Angelino any day.quote:
Gelijk met Heracles die nog geen half miljoen uitgeven. Wat een club.quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu al 5 punten achter. Lol. Evenveel punten als Feyenoord.
Dumfries kan er ook geen klote van, al is Mazraoui ook niet bepaald een vedette.quote:Op zondag 23 september 2018 17:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ziyech zou ik als persoon NOOIT in mijn team willen. Tagliafico od Angelino? Angelino any day.
Nee, en zelfs De Jong is twijfelachtig omdat we Guti nog hebben. Maar die moet zich nog bewijzen.quote:Op zondag 23 september 2018 17:24 schreef Zorro het volgende:
Er zijn maar twee spelers van ajax die ik bij PSV zou willen zien, De Jong en De Ligt. Verder wordt PSV toch van geen enkele speler beter?
Dames en heren, schrik niet.quote:
Hahahah. Nee.quote:Op zondag 23 september 2018 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Dumfries kan er ook geen klote van, al is Mazraoui ook niet bepaald een vedette.
En Tagliafico is sowieso verder en sterker dan Angelino, al is die laatste wel een paar jaar jonger.
Gelukkig is er extra betaalt voor een optimale voorbereiding.quote:Op zondag 23 september 2018 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mooie aankoop. Evenals Tadic z'n salaris dubbel en dwars waard!
Hardop gelachen. Hoe krijg je dit nou verzonnen man koekerdquote:Op zondag 23 september 2018 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Dumfries kan er ook geen klote van, al is Mazraoui ook niet bepaald een vedette.
En Tagliafico is sowieso verder en sterker dan Angelino, al is die laatste wel een paar jaar jonger.
Blind en De Jong zijn eigenlijk van een Heerenveen niveau als centraal duo. De Ligt wordt wel gemist.quote:Op zondag 23 september 2018 17:25 schreef Twiitch het volgende:
Godverdomme zeg, die Ajax verdediging ziet er echt slecht uit vandaag.
quote:Op zondag 23 september 2018 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |