Er moet sowieso ingegrepen wordenquote:Op zondag 23 september 2018 13:51 schreef fetX het volgende:
Man man man....als we weer puntverlies lijden moet er gvd wel ingegrepen gaan worden
Die kopkans had er op zich wel in gemogen.quote:Op zondag 23 september 2018 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Dat geld wat je voor Jorgensen had kunnen vangen. Eeuwig zonde.
Het moet alleen veel te vaak fout gaan voordat het daadwerkelijk gebeurt.quote:Op zondag 23 september 2018 13:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Er moet sowieso ingegrepen worden
Dat gaat pas gebeuren als je straks in amsterdam met 8-0 op je tering krijgt.quote:Op zondag 23 september 2018 13:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Er moet sowieso ingegrepen worden
Dan nog zal er waarschijnlijk niks veranderenquote:Op zondag 23 september 2018 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat gaat pas gebeuren als je straks in amsterdam met 8-0 op je tering krijgt.
Dan wordt er natuurlijk gewoon een punt gepaktquote:Op zondag 23 september 2018 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, dit feyenoord is overal belachelijk kwetsbaar. Vooral met een coach als Gio. Vilhena zal dan gewoon weer spelen.quote:Op zondag 23 september 2018 13:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wordt er natuurlijk gewoon een punt gepakt
En dan Toornstra a la de Cler dat we nog blij mogen zijn dat de score niet hoger is uitgevallenquote:Op zondag 23 september 2018 13:54 schreef Oldground het volgende:
Misschien wordt het in de Arena wel ook 10-0 dit jaar.
Maar blijft wél staan!?!? Echt ongelofelijk.quote:
Nee joh, dat wordt gewoon een zaadloze 3-0.quote:Op zondag 23 september 2018 13:54 schreef Oldground het volgende:
Misschien wordt het in de Arena wel ook 10-0 dit jaar.
Waarschijnlijk een geflatteerde 2-1 nederlaag (wat ook 4-0 had kunnen zijn) met lichtpuntjes.quote:Op zondag 23 september 2018 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fijn dat iemand dat ook opvalt.quote:
:””””)quote:Op zondag 23 september 2018 14:00 schreef Pistolero het volgende:
Verdomme, nu blijft Gio nog langer aan
1-0 verdedigenquote:Op zondag 23 september 2018 14:02 schreef DaMart het volgende:
Tapia voor Van Persie... angstwissel om tegen te gaan houden...
Ongelukkige start bij de graafschap en uit gelijkspelen bij AZ is ook niet verkeerd. Verder alles gewonnen. Inclusief de JC schaal.quote:Op zondag 23 september 2018 14:02 schreef Fok-it het volgende:
OngelooflijkAlles weer verbloemd natuurlijk, inclusief het krankzinnige niet wisselen.
Gio is met afstand de slechtste trainer in de geschiedenis van Feyenoord en de Eredivisie. Wat een compleet verrot en walgelijk figuur is het toch ook.quote:
Gelachen.quote:Op zondag 23 september 2018 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ongelukkige start bij de graafschap en uit gelijkspelen bij AZ is ook niet verkeerd. Verder alles gewonnen. Inclusief de JC schaal.
Er is helemaal niks aan de hand.
Het gaat met pijn en moeite, spel lijkt nergens op en wisselbeleid is gênant. Wegwezen met die Gio (en van Geel).quote:Op zondag 23 september 2018 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ongelukkige start bij de graafschap en uit gelijkspelen bij AZ is ook niet verkeerd. Verder alles gewonnen. Inclusief de JC schaal.
Er is helemaal niks aan de hand.
Succesvolste trainer !! 5 prijzen!quote:Op zondag 23 september 2018 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gio is met afstand de slechtste trainer in de geschiedenis van Feyenoord en de Eredivisie. Wat een compleet verrot en walgelijk figuur is het toch ook.
Mario Been, Ruud Gullit, Gertjan Verbeek.quote:Op zondag 23 september 2018 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gio is met afstand de slechtste trainer in de geschiedenis van Feyenoord en de Eredivisie. Wat een compleet verrot en walgelijk figuur is het toch ook.
Verbannenquote:Op zondag 23 september 2018 14:08 schreef Fargo het volgende:
Serieuze vraag, waar is klaasweetalles?
Ik word echt extreem depressief van dit soort mensen.quote:Op zondag 23 september 2018 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Succesvolste trainer !! 5 prijzen!
En nu weer gewonnen met betonvoetbal en strontveel geluk dus blijft hij nog langerquote:Op zondag 23 september 2018 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Succesvolste trainer !! 5 prijzen!
Hoeveel seizoenen deze eeuw was het spel beter dan?quote:Op zondag 23 september 2018 14:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word echt extreem depressief van dit soort mensen.
Het is echt om te janken jaquote:Op zondag 23 september 2018 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En nu weer gewonnen met betonvoetbal en strontveel geluk dus blijft hij nog langerGenot!
Die gasten kunnen er ook alle 3 he-le-maal niks van, maar Gio is nog slechter dan die 3 bij elkaar.quote:Op zondag 23 september 2018 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mario Been, Ruud Gullit, Gertjan Verbeek.
Begrijp je frustraties wel maar je obsessie is ongezond man.
Vilhena heeft kampioenskrediet. En dat krediet is oneindig.quote:Op zondag 23 september 2018 14:09 schreef fetX het volgende:
Vooral Ayoub niet brengen Gio. Wat moet die speler doen om wat minuten te krijgen? Ongelooflijk, wat is het toch een treurige trainer. De vlag gaat echt uit als die man opsodemietert.
Hoe kun je dat halve seizoen Verbeek nu vergelijken met 4 jaar Gio? Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat Verbeek een completere trainer is dan Van Bronckhorst.quote:Op zondag 23 september 2018 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mario Been, Ruud Gullit, Gertjan Verbeek.
Begrijp je frustraties wel maar je obsessie is ongezond man.
Hoe is dat in godsnaam relevant? Wil je blijven steken of wil je vooruit?quote:Op zondag 23 september 2018 14:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen deze eeuw was het spel beter dan?
Ayoub is volgend jaar ook weer weg natuurlijk. En terechtquote:Op zondag 23 september 2018 14:09 schreef fetX het volgende:
Vooral Ayoub niet brengen Gio. Wat moet die speler doen om wat minuten te krijgen? Ongelooflijk, wat is het toch een treurige trainer. De vlag gaat echt uit als die man opsodemietert.
Verbeek is een dwaasquote:Op zondag 23 september 2018 14:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hoe kun je dat halve seizoen Verbeek nu vergelijken met 4 jaar Gio? Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat Verbeek een completere trainer is dan Van Bronckhorst.
Vervangen door pistoleroquote:Op zondag 23 september 2018 14:08 schreef Fargo het volgende:
17.quote:Op zondag 23 september 2018 14:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen deze eeuw was het spel beter dan?
quote:Op zondag 23 september 2018 14:10 schreef Daario het volgende:
Vervangen door pistolero
Ik wil relativeren dat het al 20 jaar zo is, wie je er ook neerzet als trainer of technisch directeur. Het blijft altijd matig en er is gewoon geen structurele vooruitgang. Als dat er al minstens 20 jaar niet is, dan hoef je dat nu ook niet te verwachten.quote:Op zondag 23 september 2018 14:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe is dat in godsnaam relevant? Wil je blijven steken of wil je vooruit?
Vitesse thuis.quote:Op zondag 23 september 2018 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Godsamme, wat was dit slecht zeg.
Volgende speelronde weer een uitwedstrijd volgens mij, dat wordt feest.
Gebeurde helemaal niets. Aanstelgedrag.quote:Op zondag 23 september 2018 14:11 schreef KingRadler het volgende:
Wat was er met Berghuis aan de hand waarom ging hij liggen
Dit is klaasweetalles retoriek.quote:Op zondag 23 september 2018 14:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wil relativeren dat het al 20 jaar zo is, wie je er ook neerzet als trainer of technisch directeur. Het blijft altijd matig en er is gewoon geen structurele vooruitgang. Als dat er al minstens 20 jaar niet is, dan hoef je dat nu ook niet te verwachten.
Nee, dit is de werkelijkheid. Als je verwacht dat het nu structureel vooruit zal gaan, dan ben je wel heel optimistisch ingesteld.quote:Op zondag 23 september 2018 14:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dit is klaasweetalles retoriek.
Op het veld zeker ja. Buiten het veld lult hij net zulke onzin als dekselse Dirkquote:Op zondag 23 september 2018 14:13 schreef Oldground het volgende:
Van Persie is wel een ongelofelijke baas.
Nu onder deze leiding niet nee. Je kan toch niet ontkennen dat we ontzettend onder onze kunnen presteren?quote:Op zondag 23 september 2018 14:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, dit is de werkelijkheid. Als je verwacht dat het nu structureel vooruit zal gaan, dan ben je wel heel optimistisch ingesteld.
Straks boven Ajax, niets aan de hand man.quote:Op zondag 23 september 2018 14:18 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nu onder deze leiding niet nee. Je kan toch niet ontkennen dat we ontzettend onder onze kunnen presteren?
Deels door het technisch beleid, maar ook zeker op het sportieve vlak rond het elftal. Mogelijkheden tijdens deze eeuw zijn ook heel veel jaren beperkt geweest, maar toen was het voetbal wel aanzienlijk beter.
Wat een gelul. Sinds de komst van Koeman en Kuyt was her 4x beter dan nu. Terwijl er vorig seizoen bijna 30 miljoen is geïnvesteerd in de selectie. Deze zomer is er bijna niemand weggegaan en is van Persie fit. Dan verwacht je vooruitgang maar het spel wordt alleen maar slechter.quote:Op zondag 23 september 2018 14:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, dit is de werkelijkheid. Als je verwacht dat het nu structureel vooruit zal gaan, dan ben je wel heel optimistisch ingesteld.
Ja dat is waar. Hij gelooft blijkbaar erg in die methode van Ferguson.quote:Op zondag 23 september 2018 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op het veld zeker ja. Buiten het veld lult hij net zulke onzin als dekselse Dirk
Jorgensen viel goed in. Fijn om te zien! Dat geeft nog wat vertrouwen ja.quote:Op zondag 23 september 2018 14:20 schreef Slobeend het volgende:
De eerste helft was toch niet zo heel slecht voor wat we gewend zijn?
Jorgensen in de spits en Van Persie erachter is in ieder geval een verademing tov Toornstra.
Eerste helft was best te pruimen. Daar hoor je gewoon 1 of 2 goals te maken.quote:Op zondag 23 september 2018 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Jorgensen in de spits en Van Persie erachter is in ieder geval een verademing tov Toornstra.
Alles is een verademing tov Toornstraquote:Op zondag 23 september 2018 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Jack van Gelder vond Toornstra de beste middenvelder vandaag... Toegegeven, Clasie en Vilhena waren ook zeer matig.quote:Op zondag 23 september 2018 14:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Alles is een verademing tov Toornstra
Het was echt erbarmelijk slecht, ook de eerste helft.quote:Op zondag 23 september 2018 14:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eerste helft was best te pruimen. Daar hoor je gewoon 1 of 2 goals te maken.
Ik snap alleen niet dat Vilhena weer heel de wedstrijd mocht blijven staan. Zo geef je toch een verkeerd signaal af, zowel naar de spelers op de bank als naar de spelers op het veld.
Ja ben het daar ook mee eens, maar ze speelden alledrie verschrikkelijk. Clasie zou ik maar eens laten banken.quote:Op zondag 23 september 2018 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jack van Gelder vond Toornstra de beste middenvelder vandaag... Toegegeven, Clasie en Vilhena waren ook zeer matig.
Nu overdrijf je. Gio moet zo snel mogelijk weg maar de eerste helft was niet erbarmelijk slecht.quote:Op zondag 23 september 2018 14:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het was echt erbarmelijk slecht, ook de eerste helft.
en dan nog ayoub niet brengen.quote:Op zondag 23 september 2018 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jack van Gelder vond Toornstra de beste middenvelder vandaag... Toegegeven, Clasie en Vilhena waren ook zeer matig.
Kan ik het wel in vinden, het is gewoon een echte middenmoot trainer net als jan olderiekerink. Is niks mis mee.quote:
Laatste half uur van de 1e helft vond ik vrij redelijk.quote:Op zondag 23 september 2018 14:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het was echt erbarmelijk slecht, ook de eerste helft.
Doet ook nog alsof Toornstra altijd gewisseld wordtquote:Op zondag 23 september 2018 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een triest zootje. Na de jaren 70 is er eigenlijk louter wanbeleid gevoerd.quote:Op zondag 23 september 2018 15:23 schreef govie het volgende:
Ik las dat artikel van ajax en hun centen en het is zorgelijk. Ze hebben sowieso 100 miljoen in kas vanuit transfers en de waarde van alle selecties is op dit moment zeker 3x meer waard dan die van feyenoord. Hierdoor kan ajax ook meer of gunstiger lenen en dus ook meer dingen ondernemen. Het is gewoon pijnlijk op alle fronten.
Waarom zou je moeten lenen met 100 miljoen op de bank?quote:Op zondag 23 september 2018 15:23 schreef govie het volgende:
Ik las dat artikel van ajax en hun centen en het is zorgelijk. Ze hebben sowieso 100 miljoen in kas vanuit transfers en de waarde van alle selecties is op dit moment zeker 3x meer waard dan die van feyenoord. Hierdoor kan ajax ook meer of gunstiger lenen en dus ook meer dingen ondernemen. Het is gewoon pijnlijk op alle fronten.
Vreemd vermogen is vaak goedkoperquote:Op zondag 23 september 2018 15:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten lenen met 100 miljoen op de bank?
Eens, 1e helft was ie goed.quote:Op zondag 23 september 2018 14:27 schreef Haringkop het volgende:
Overigens ook credits naar Larsson, heeft zich helemaal de pleuris gewekt.
Thuis kan het sowieso wel (behalve tegen PSV/Ajax).quote:Op zondag 23 september 2018 17:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben echt benieuwd of Gio het aandurft om met Van Persie en Jorgensen te spelen. Want dan speel je praktisch 4-2-4
Eensquote:Op zondag 23 september 2018 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis kan het sowieso wel (behalve tegen PSV/Ajax).
Zou alleen graag eens wat snellere wissels zien. Geef Ayoub de kans.
Met Toornstra op links want die werkt zo hardquote:Op zondag 23 september 2018 17:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben echt benieuwd of Gio het aandurft om met Van Persie en Jorgensen te spelen. Want dan speel je praktisch 4-2-4
Ja hij loopt veel in de weg.quote:Op zondag 23 september 2018 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Met Toornstra op links want die werkt zo hard
Nou vandaag zeker, ze speelden alle 3 slecht!quote:Op zondag 23 september 2018 17:42 schreef fetX het volgende:
Zou alleen graag eens wat snellere wissels zien. Geef Ayoub de kans.
Ik zou daar Haps zetten als hij fit is.quote:Op zondag 23 september 2018 18:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Met Toornstra op links want die werkt zo hard
Werd bij FC Rijnmond ook gezegd, kan goed werken inderdaadquote:Op zondag 23 september 2018 18:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zou daar Haps zetten als hij fit is.
Die valt ontzettend tegen inderdaad. Is misschien 25% van wat hij was in z'n eerste periode. Heeft ook helemaal geen power meer. Voegt niks toe. Van Geel kennende wordt alles in het werk gesteld om 'm vast te leggen want het is een kind van de club.quote:Op zondag 23 september 2018 18:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag hopen dat Clasie na dit seizoen weer wordt teruggestuurd naar Southampton. Ik begrijp nu waarom hij bij Brugge wisselspeler was. Heeft zijn beste tijd gehad en voegt niks meer toe aan een elftal.
Durfde hij vorig seizoen toch ook? Zolang dat blok op het middenveld verdedigend en conditioneel goed is kan het best.quote:Op zondag 23 september 2018 17:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Ayoub is 2x? prima ingevallen maar krijgt ook al een paar weken geen minuten meer.quote:Op zondag 23 september 2018 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Durfde hij vorig seizoen toch ook? Zolang dat blok op het middenveld verdedigend en conditioneel goed is kan het best.
Clasie is een lastig geval. Die brengt nog niet wat ie ooit wel kon, maar ik zou 'm nog wat meer tijd geven. Anders lijkt me Tapia ook een interessante optie. Maar die krijgt nog moeilijker minuten dan Ayoub zo lijkt het
Die zie je ook niet meer terug bij Gio.quote:Op zondag 23 september 2018 18:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Ayoub is 2x? prima ingevallen maar krijgt ook al een paar weken geen minuten meer.
Larsson moet je vertrouwen geven en gaat ook beter spelen.quote:Op zondag 23 september 2018 19:17 schreef Bottendaal het volgende:
Gio lijkt bepaalde spelers er niet naast te willen zetten, Clasie Toornstra en Larsson zijn spelers die je blindelings eruit kan zetten
Wie moet er dan op de plaats van Larsson spelen?quote:Op zondag 23 september 2018 19:17 schreef Bottendaal het volgende:
Gio lijkt bepaalde spelers er niet naast te willen zetten, Clasie Toornstra en Larsson zijn spelers die je blindelings eruit kan zetten
Die Columbiaan?quote:Op zondag 23 september 2018 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie moet er dan op de plaats van Larsson spelen?
Is meer een rechtsbuiten volgens mij. Toen ie laatst inviel kapte hij ook steeds naar z'n rechter, daar schiet je ten opzichte van Larsson dus weinig mee op.quote:
Maar Berghuis speelt alles, dan krijgt Sinistera nooit een kansquote:Op zondag 23 september 2018 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is meer een rechtsbuiten volgens mij. Toen ie laatst inviel kapte hij ook steeds naar z'n rechter, daar schiet je ten opzichte van Larsson dus weinig mee op.
Als Feyenoord zo blijft voetballen als vandaag dan zou ik met samengeknepen billetjes richting plek 4 kijken, zeker niet naar plek 2.quote:Op zondag 23 september 2018 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
Lekker met Ajax battlen voor plek 3 dit jaar, jongens!
De nr 2 speelde vandaag wel weergaloosquote:Op zondag 23 september 2018 20:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft voetballen als vandaag dan zou ik met samengeknepen billetjes richting plek 4 kijken, zeker niet naar plek 2.
Die hadden pech dat de tegen de nr 1 moestenquote:Op zondag 23 september 2018 20:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De nr 2 speelde vandaag wel weergaloos
Maar Ajax wint bijna altijd eenvoudig in De Kuip dat is bij PSV niet het geval.quote:Op zondag 23 september 2018 21:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die hadden pech dat de tegen de nr 1 moesten
Zo heeft iedereen z'n betere en slechtere tegenstandersquote:Op zondag 23 september 2018 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Ajax wint bijna altijd eenvoudig in De Kuip dat is bij PSV niet het geval.
Dat was toen. Vorig jaar won PSV ook gemakkelijk in de Kuip. Je denkt toch niet dat dit PSV enige moeite heeft met dit Feyenoord. Zelfs met wat wisselspelers zijn ze beter.quote:Op zondag 23 september 2018 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar Ajax wint bijna altijd eenvoudig in De Kuip dat is bij PSV niet het geval.
Feyenoord heeft die wedstrijd compleet laten schieten omdat de focus toch volledig op de beker lag.quote:Op zondag 23 september 2018 21:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was toen. Vorig jaar won PSV ook gemakkelijk in de Kuip. Je denkt toch niet dat dit PSV enige moeite heeft met dit Feyenoord. Zelfs met wat wisselspelers zijn ze beter.
Oh ja want ze moesten 5 dagen later thuis tegen Willen II. Dan kan je zondag beter laten lopen. Man man wat denk je nou zelf? Zelf nooit een balletje getrapt op niveau denk ik..quote:Op zondag 23 september 2018 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft die wedstrijd compleet laten schieten omdat de focus toch volledig op de beker lag.
Het was nog net niet afgesproken met de selectie van PSV. Jullie mogen winnen voor de beker, wij voor de competitie
Hele competitie was vorig seizoen vanaf november bijzaak anders eindig je niet op een straatlengte achter AZ.quote:Op zondag 23 september 2018 21:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh ja want ze moesten 5 dagen later thuis tegen Willen II. Dan kan je zondag beter laten lopen. Man man wat denk je nou zelf? Zelf nooit een balletje getrapt op niveau denk ik..
Oh dat was de reden dat je achter AZ eindigde!!! Ik dacht zelf aan kwaliteit... dus ik heb t al die tijd mis gehad.quote:Op zondag 23 september 2018 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele competitie was vorig seizoen vanaf november bijzaak anders eindig je niet op een straatlengte achter AZ.
Enige doel was de beker winnen en dan was het seizoen 'geslaagd'
quote:Op zondag 23 september 2018 21:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh dat was de reden dat je achter AZ eindigde!!! Ik dacht zelf aan kwaliteit... dus ik heb t al die tijd mis gehad.
Masterplan van Gio en goed doorzien door Elan!
2 keer van NAC verliezen heeft niks met kwaliteit te maken, maar met het MASTERPLAN van Gio! Wat een God!quote:Op zondag 23 september 2018 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk ff hoe eenvoudig er 3x gewonnen werd van AZ en kom dan nog een keer terug op je lulverhaal dat het puur aan de kwaliteit lag terwijl je vorig seizoen oa 2 keer van NAC verloor en 1 punt haalde uit 2 duels met VVV .
quote:Op zondag 23 september 2018 21:41 schreef satecl het volgende:
Zelf denk ik dat we van De Graafschap hebben verloren omdat de focus moet liggen bij Gemert uit, wat jij Elan?
Nee met inzet. Je bent wel schattig naïef (of je hebt februari en maart gewoon geen wedstrijden gezien) als je hier met droge ogen durft te beweren dat er in de competitie niet met de pet naar gegooid is na de winterstop.quote:Op zondag 23 september 2018 21:40 schreef satecl het volgende:
[..]
2 keer van NAC verliezen heeft niks met kwaliteit te maken, maar met het MASTERPLAN van Gio! Wat een God!
Gelukkig ben ik dan ook geen PSV’er. Maar ben wel graag realist. Op elke positie(!) heeft PSV een betere spelers dan dat wij hebben. Wellicht alleen spits positie is discutabel. Dan kun je er wel van uit gaan dat PSV van ons gaat winnen.quote:Op zondag 23 september 2018 22:02 schreef fetX het volgende:
Nu al gaan zeggen dat PSV waarschijnlijk in de Kuip wel even wint. Ik dacht dat arrogantie iets Amsterdams was.
Nee hoor daar ga ik zeker niet vanuit. In het seizoen dat we 10-0 verloren, wonnen we thuis ook van PSV. Je weet het gewoon nooit. Daarbij komt dat PSV het traditioneel gewoon heel erg lastig heeft in de Kuip.quote:Op zondag 23 september 2018 22:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook geen PSV’er. Maar ben wel graag realist. Op elke positie(!) heeft PSV een betere spelers dan dat wij hebben. Wellicht alleen spits positie is discutabel. Dan kun je er wel van uit gaan dat PSV van ons gaat winnen.
Die 10-0 heeft PSV uiteindelijk denk ik de titel gekost, de wraakgevoelens tegen PSV wogen toen even zwaarder dan ajax die dag geen kampioen willen maken.quote:Op zondag 23 september 2018 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor daar ga ik zeker niet vanuit. In het seizoen dat we 10-0 verloren, wonnen we thuis ook van PSV.
Eens. Als ik zie wat Van Bommel in z'n eerste 3 maanden als trainer al is, zie ik alles wat Gio nooit zal worden. Fenerbache had PSV geen betere dienst kunnen bewijzen dan door die Cocu daar weg te halen. Misschien kunnen ze na z'n ontslag straks, ons een even grote dienst bewijzen door Gio als z'n opvolger te halen (grote namen zijn ze gek op daar, en zeg er maar bij dat het een echte prijzenpakker is met meer prijzen dan Cocu, 5 Nederlandse prijzen in 4 jaar, weten zij veel)? Verschil is alleen dat wij geen Van Bommel hebben klaar staan. Beschikbaar: Bosz, maar die wil vast niet naar NL terug of misschien eens gek doen en John v.d. Brom proberen te bellen? Maak hoe dan ook Kuyt dan maar alvast assistent. Ben er nog steeds van mening over dat Kuyt los van op het veld ook in de kleedkamer/naast het veld degene was die de hoofden allemaal gefocused heeft gekregen op niets anders dan die titel. Gio (en Kuyts 'opvolger' RVP) lukt dat niet.quote:Je weet het gewoon nooit. Daarbij komt dat PSV het traditioneel gewoon heel erg lastig heeft in de Kuip.
Dat PSV een betere selectie heeft ga ik niet ontkennen, maar onze selecte is ook (veel) beter dan de Graafschap en Trencin. Daar verliezen we ook (kansloos) van.
Tegen PSV hebben we thuis een behoorlijk positieve balans.quote:Op zondag 23 september 2018 22:32 schreef fetX het volgende:
Gio is inderdaad wel een klein probleempje. Maar goed, de onderlinge confrontaties met PSV en Ajax zie ik over het algemeen niet zo zonnig in hoor
Als je je nu nog moed in moet praten met dat oefenpotje, dan zit het je duidelijk meer dwars dan je zelf door hebt.quote:Op zondag 23 september 2018 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV heeft wel een betere selectie ja, maar zo’n dramatisch verschil is het niet. Denk dat na de JC schaal het sowieso het beste is om niet te hard dingen te roepen. Toen kwam Feyenoord ook niet echt in de problemen. Zodra Feyenoord stug gaat spelen zijn ze nog best lastig te kloppen, in die rol zijn jongens als Vilhena en Botteghin ook een stuk beter.
Ik ben momenteel met name niet te spreken over Clasie, Toornstra en vdHeijden. De Toornstra/Jørgensen wissel is een mooie eerste stap, het liefste zie ik ook nog Tapia erin komen voor Clasie.
Ik weet dat je een leuke avond hebt vanavond met provoceren in het Ajax topic, maar kunnen we het hier schoon houden? Dank uquote:Op zondag 23 september 2018 22:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je je nu nog moed in moet praten met dat oefenpotje, dan zit het je duidelijk meer dwars dan je zelf door hebt.
Ik denk dat PSV ook gewoon het seizoen had willen beginnen met een tikje uitgedeeld aan de concurrent, en de eerste Nederlandse prijs van het jaar. Geen hele grote big deal, maar start toch net wat lekkerder moreel gezien.quote:Op zondag 23 september 2018 22:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je je nu nog moed in moet praten met dat oefenpotje, dan zit het je duidelijk meer dwars dan je zelf door hebt.
Niet helemaal eerlijk. Cocu wordt kampioen en van bommel kan daardoor 2 spelers extra halen want CL.quote:Op zondag 23 september 2018 22:29 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die 10-0 heeft PSV uiteindelijk denk ik de titel gekost, de wraakgevoelens tegen PSV wogen toen even zwaarder dan ajax die dag geen kampioen willen maken.
[..]
Eens. Als ik zie wat Van Bommel in z'n eerste 3 maanden als trainer al is, zie ik alles wat Gio nooit zal worden. Fenerbache had PSV geen betere dienst kunnen bewijzen dan door die Cocu daar weg te halen. Misschien kunnen ze na z'n ontslag straks, ons een even grote dienst bewijzen door Gio als z'n opvolger te halen (grote namen zijn ze gek op daar, en zeg er maar bij dat het een echte prijzenpakker is met meer prijzen dan Cocu, 5 Nederlandse prijzen in 4 jaar, weten zij veel)? Verschil is alleen dat wij geen Van Bommel hebben klaar staan. Beschikbaar: Bosz, maar die wil vast niet naar NL terug of misschien eens gek doen en John v.d. Brom proberen te bellen? Maak hoe dan ook Kuyt dan maar alvast assistent. Ben er nog steeds van mening over dat Kuyt los van op het veld ook in de kleedkamer/naast het veld degene was die de hoofden allemaal gefocused heeft gekregen op niets anders dan die titel. Gio (en Kuyts 'opvolger' RVP) lukt dat niet.
Ik zag vandaag (bij de interviews) een nederige en realistische Ajacied (F. de Jong), moet niet gekker worden dit.quote:Op zondag 23 september 2018 22:41 schreef fetX het volgende:
Laat ‘m. Een PSV’er met de arrogantie van een Ajacied. Dat zijn de ergste.
die drinkt nog iedere dag moedermelk.quote:Op zondag 23 september 2018 22:45 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag (bij de interviews) een nederige en realistische Ajacied (F. de Jong), moet niet gekker worden dit.
En dat hebben we gedaan vandaag.quote:Op zondag 23 september 2018 22:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV ook gewoon het seizoen had willen beginnen met een tikje uitgedeeld aan de concurrent,
Toch moet dit materiaal gewoon beter kunnen. Niets mis met b.v. Berghuis, Mallacia, st. Juste en Haps.quote:Op zondag 23 september 2018 22:44 schreef R-woud88 het volgende:
Vanaf minuut 1 met een '''' gezicht gekeken, en na de 1-0 nog steeds met een ''
'' gezicht.
De club is doodziek, bijna al het geld zit in matige spelers die totaal niet presteren.
Supporters die de club alleen nog maar meer gaan aanmoedigen in de hoop dat ze dan ineens wel kunnen voetballen![]()
Een trainer die niet durft te wisselen en een tactiek heeft van een omgevallen baksteen.
De enige pluspunten voor mij waren toch echt Van Persie en Jørgensen.
Hmm, ik vind het anders niet zo netjes hoor, herhaaldelijk supporters provoceren in de ‘eigen’ topics. Iedereen is natuurlijk welkom voor een inhoudelijke bijdrage, maar dit is niet nodig.quote:Op zondag 23 september 2018 22:41 schreef fetX het volgende:
Laat ‘m. Een PSV’er met de arrogantie van een Ajacied. Dat zijn de ergste.
Dit is geen provoceren, dit is confronteren.quote:Op zondag 23 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het anders niet zo netjes hoor, herhaaldelijk supporters provoceren in de ‘eigen’ topics. Iedereen is natuurlijk welkom voor een inhoudelijke bijdrage, maar dit is niet nodig.
Het is de meest arrogante user op dit forum. Kansloos om daarmee inhoudelijk te discussiëren.quote:Op zondag 23 september 2018 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het anders niet zo netjes hoor, herhaaldelijk supporters provoceren in de ‘eigen’ topics. Iedereen is natuurlijk welkom voor een inhoudelijke bijdrage, maar dit is niet nodig.
Dat klopt, maar als de meeste andere spelers het niet brengen gaat het gewoon niet lukken en dan moet je blij zijn dat je in de top 5 staan aan het eind van het seizoenquote:Op zondag 23 september 2018 22:48 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Toch moet dit materiaal gewoon beter kunnen. Niets mis met b.v. Berghuis, Mallacia, st. Juste en Haps.
Ik denk dat Gio met dat materiaal ook wel kampioen kon worden eerlijk gezegd. Heb nooit echt iets in Cocu gezien, ik vind hem net als Gio tekort komen op een aantal belangrijke aspecten. Heb je 'de hand van Cocu' ooit echt gezien bij PSV? Hij kreeg gewoon redelijke selecties, waarin je 2 van je 4 jaar kampioen moet worden. Heeft dat prima gedaan, niet meer dan dat.quote:Op zondag 23 september 2018 22:44 schreef govie het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk. Cocu wordt kampioen en van bommel kan daardoor 2 spelers extra halen want CL.
#Trotsquote:Op zondag 23 september 2018 22:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is de meest arrogante user op dit forum. Kansloos om daarmee inhoudelijk te discussiëren.
F. De Jong vind ik echt een prima te pruimen kereltje en is gewoon een erg goede voetballer. Dit alles in tegenstelling tot zijn naamgenoot uit Eindhoven.quote:Op zondag 23 september 2018 22:45 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag (bij de interviews) een nederige en realistische Ajacied (F. de Jong), moet niet gekker worden dit.
Ja, je probeert anoniem indruk te maken op een internetforum wat dan ook nog niet wil lukken.quote:
Lekker laten gaan. Badder zit in een midlife crisis. Als 50 jarige de hele avond op internet trollenquote:Op zondag 23 september 2018 22:56 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, je probeert anoniem indruk te maken op een internetforum wat dan ook nog niet wil lukken.
Ben blij dat je er trots op bent, jij zal lekker slapen vanavond
50? Nou ja zeg.quote:Op zondag 23 september 2018 23:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Badder zit in een midlife crisis. Als 50 jarige de hele avond op internet trollenWat een leven.
Heel triest.quote:Op zondag 23 september 2018 23:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Badder zit in een midlife crisis. Als 50 jarige de hele avond op internet trollenWat een leven.
quote:Op zondag 23 september 2018 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel triest.
Hij woont waarschijnlijk alleen samen met zijn kat die hem misbruikt.
Dat jij dit durft te zeggenquote:Op zondag 23 september 2018 22:53 schreef Scarface88 het volgende:
Badder is meer met Ajax en Feyenoord bezig dan PSV. Je bent er maar druk mee.
Wie moet er geconfronteerd worden waarmee, en vooral waarom in godsnaam?quote:Op zondag 23 september 2018 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is geen provoceren, dit is confronteren.
10 keer liever iemand die zich zo op kan stellen dan Lasse Schone heten en al 3 jaar voor elke topwedstrijd naar Feyenoord of PSV roepen dat je de beste bent en volgende week eerste staat. Zelfs nadat ie elke keer dat ie dat riep het antwoord kreeg in de vorm van de ranglijst, een kampioensfeest van Feyenoord/PSV. De laatste keer heeft PSV het voor zekerheid maar even het feest gevierd met hem erbij in het volle PSV-stadion. Maar ook deze week had ie een boodschap voor PSV dat zijn Ajax de beste was en vanavond eerste stond. Heb verder niets tegen hem ofzo, heb alleen een speler gezien die zo slecht psychologische oorlog kan voeren.quote:Op zondag 23 september 2018 22:46 schreef govie het volgende:
[..]
die drinkt nog iedere dag moedermelk.
Eens. Had ook bij ons gepast. Typisch weer dat zowel PSV als Ajax beide al een contract voor hem hadden (en koos ie op het laatste moment toch voor Ajax). Hebben wij die jongen nooit proberen te halen?quote:Op zondag 23 september 2018 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
F. De Jong vind ik echt een prima te pruimen kereltje en is gewoon een erg goede voetballer. Dit alles in tegenstelling tot zijn naamgenoot uit Eindhoven.
Dus wij gaan hopen dat hij zegt dat Ajax makkelijk wint van Feyenoordquote:Op zondag 23 september 2018 23:25 schreef Roland010 het volgende:
[..]
10 keer liever iemand die zich zo op kan stellen dan Lasse Schone heten en al 3 jaar voor elke topwedstrijd naar Feyenoord of PSV roepen dat je de beste bent en volgende week eerste staat. Zelfs nadat ie elke keer dat ie dat riep het antwoord kreeg in de vorm van de ranglijst, een kampioensfeest van Feyenoord, PSV. De laatste keer hebben ze het voor de zekerheid maar even het feest gevierd met hem erbij in het stadion en 4-0 eindstand op de schermen. Maar ook deze week had ie een boodschap voor PSV dat zijn Ajax de beste was.. Heb verder niets tegen hem, heb alleen een speler gezien die zo slecht psychologische oorlog kan voeren en altijd het tegenovergestelde aankondigd van wat er gebeurt.
De Deense Profeet mag idd nog wel een paar jaar roepen dat Ajax volgend weekend eerste staat en in de competitie en bekerfinale 3 keer dik van Feyenoord wint.quote:Op zondag 23 september 2018 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dus wij gaan hopen dat hij zegt dat Ajax makkelijk wint van Feyenoord
Madquote:Op zondag 23 september 2018 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie moet er geconfronteerd worden waarmee, en vooral waarom in godsnaam?
En wie de fuck ben jij om dat te doen.
schijnt bij die wedstrijd nooit uit te maken wat er gezegd wordtquote:Op zondag 23 september 2018 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dus wij gaan hopen dat hij zegt dat Ajax makkelijk wint van Feyenoord
Ja op z'n zesde al. Ging liever naar het gemoedelijke Brabant en werd later ingepalmd door wat Ajax coryfeeën toen PSV hem binnen dacht te hebben.quote:Op zondag 23 september 2018 23:28 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Eens. Had ook bij ons gepast. Typisch weer dat zowel PSV als Ajax beide al een contract voor hem hadden (en koos ie op het laatste moment toch voor Ajax). Hebben wij die jongen nooit proberen te halen?
Wel beter ja. Ik heb nog wel een paar gevaarlijke slordige fouten van Van der Heijden gezien, en vond St Juste de eerste helft eigenlijk ook niet zo goed spelen (weigerde aanvallend een paar keer iets te doen met een diepe bal op rechts, zwierf vaak naar het midden van het veld waardoor hij verdedigend niet op de juiste plek stond)quote:Op zondag 23 september 2018 20:23 schreef Elan het volgende:
Verdedigend stond het wel een stuk beter, Malacia speelde prima en ook centraal geen enorm domme fouten gezien.
In de eerste helft creëerden we inderdaad wel genoeg om 2-3 goals te maken. Wat mij betreft spelen we nog altijd wel te behouden.De druk wordt maar zo sporadisch opgevoerd. Zo een bevlieging als rondom de 30e minuut, zo zou het gewoon het 1e kwartier moeten stormen, en de 1-0 en wellicht 2-0 dan al forceren.quote:Jammer alleen dat je niet voor de rust 2 of 3 van de grote kansen weet te verzilveren.
Hij zorgt nogal eens voor balverlies wanneer hij onder druk de bal een blinde roei naar voren geeft. Maar ja, de eisen om bij Feyenoord in het eerste te mogen spelen zijn niet zo hoog dus hij is niet de enigequote:Op maandag 24 september 2018 14:43 schreef fetX het volgende:
Op Radio Rijnmond vonden ze Malacia niet best...
Ik heb het zelf niet kunnen zien, maar lees hier dus wat anders. Vandaarquote:Op maandag 24 september 2018 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij zorgt nogal eens voor balverlies wanneer hij onder druk de bal een blinde roei naar voren geeft. Maar ja, de eisen om bij Feyenoord in het eerste te mogen spelen zijn niet zo hoog dus hij is niet de enige
Best veel ondoordachte overtredingen de laatste paar wedstrijden.quote:Op maandag 24 september 2018 14:43 schreef fetX het volgende:
Hij was ook niet echt briljant. Maar zolang Haps geblesseerd is toch je beste optie. Hij stak er ook weer niet in negatieve zin bovenuit overigens.quote:Op maandag 24 september 2018 14:43 schreef fetX het volgende:
quote:Bij een vertrek van Nicolai Jørgensen bij Feyenoord komende winter gaan de Rotterdammers Fran Sol naar De Kuip halen. Volgens journalist Ruud van Os zijn er achter de schermen al afspraken gemaakt met Willem II en de 26-jarige spits.
''Feyenoord schijnt al een soort voorgesorteerd te hebben voor het vertrek van Jørgensen. In Tilburg is er één die staat te popelen om naar De Kuip te komen: Fran Sol. De geruchten zijn dat één en andere al voorgekookt is,'' meldt Van Os. ''Mocht Jørgensen komende winter vertrekken dan maakt Fran Sol de overstap naar Feyenoord.''
100% slagingskans.quote:Op maandag 24 september 2018 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fijn dat Feyenoord eindelijk eens kijkt binnen de categorie ‘spelers tussen de 23-30 in de Eredivisie’, dat doen ze normaal gesproken nooit.
Dit inderdaad. Sol is een klasse beter dan Jorgensen.quote:Op maandag 24 september 2018 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Fran Sol? Meest effectieve spits van de Eredivisie.
😂😂😂quote:Op maandag 24 september 2018 19:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sol is een klasse beter dan Jorgensen.
Alleen om die naam al.quote:Op maandag 24 september 2018 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Fran Sol? Meest effectieve spits van de Eredivisie.
Gaat gio dan 442 spelen of gaat rvp echt in het centrum van het middenveld arbeid verzetten als een normale middenvelder? Hoe meer aanvallers op dat middenveld staan hoe minder hulp botteghin krijgt.quote:Op maandag 24 september 2018 13:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel beter ja. Ik heb nog wel een paar gevaarlijke slordige fouten van Van der Heijden gezien, en vond St Juste de eerste helft eigenlijk ook niet zo goed spelen (weigerde aanvallend een paar keer iets te doen met een diepe bal op rechts, zwierf vaak naar het midden van het veld waardoor hij verdedigend niet op de juiste plek stond)
[..]
In de eerste helft creëerden we inderdaad wel genoeg om 2-3 goals te maken. Wat mij betreft spelen we nog altijd wel te behouden.De druk wordt maar zo sporadisch opgevoerd. Zo een bevlieging als rondom de 30e minuut, zo zou het gewoon het 1e kwartier moeten stormen, en de 1-0 en wellicht 2-0 dan al forceren.
Het spel in het 1e kwartier van de 2e helft was natuurlijk nog altijd erg slecht. Ondanks dat Utrecht erg zwak was hadden ze in die periode gewoon op voorsprong kunnen komen. Die helft werd van Feyenoord's kant pas weer iets beter toen Jorgensen er in kwam. En zelfs toen werd er vrij weinig druk opgevoerd om de overwinning over de streep te trekken. Gio had in de slotfase natuurlijk ook gewoon nog een aanvallend moeten wisselen.
Maar het is weer een eind-goed-al-goed-verhaal. Toch de 3 punten in Rotterdam gehouden. Ik denk dat het veldspel langzaamaan wel weer wat beter wordt met Jorgensen en Van Persie in de as
Ik zie hem niet als centrumspits als aanspeelpunt en daarom past hij niet in 433 van giokanhetnie. Dan zie ik nog liever novakovic, 1,93m lang, al is hij niet goed genoeg. Het is heel moeilijk om een centrumspits te vinden van rond de 190cm of erger met een degelijke motoriek en kan scoren met hoofd en het linker en rechterbeen. Daarom ben ik ook fan van jorgenson. Een lange centrumspits is altijd goed ongeacht welke coach of welk systeem. Ik heb een michael mols complex.quote:
Dit is een grappie tochquote:Op maandag 24 september 2018 19:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sol is een klasse beter dan Jorgensen.
Van Persie gaat gewoon op 10 spelen en Jorgensen in de spits.quote:Op maandag 24 september 2018 20:58 schreef govie het volgende:
[..]
Gaat gio dan 442 spelen of gaat rvp echt in het centrum van het middenveld arbeid verzetten als een normale middenvelder? Hoe meer aanvallers op dat middenveld staan hoe minder hulp botteghin krijgt.
Denk dat het inderdaad lastig gaat worden voor Toornstra. Als je hem opstelt als linksbuiten heeft immers de rechtsback van de tegenstander alle ruimte om op te komen. Larsson heeft moeite, maar de afgelopen twee wedstrijden heeft ie het in ieder geval op basis van keihard werken wel redelijk gedaan.quote:Op maandag 24 september 2018 23:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van Persie gaat gewoon op 10 spelen en Jorgensen in de spits.
Het kan zijn dat de arbeid van Toornstra gemist zal worden, maar ik denk eerder dat je spel verbetert omdat je aanvallend gewoon meer creativiteit en balvastigheid krijgt. Dat kan dan doorwerken in de hele basiself, omdat je de bal makkelijker naar voren kwijt kan, de backs beter snappen wanneer ze momenten moeten kiezen etc.:)
quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:08 schreef govie het volgende:
M.i. legt het opstellen van rvp op 10 de zwakte vanr de centrale verdediging nog beter bloot, rvp op 10 is een double edged sword. M.i. moet je rvp alleen op 10 zetten als je tegen subtoppers en ajax+psv+az ook met rvp op 10 speelt.
Is Nederlands jouw moedertaal?quote:Op dinsdag 25 september 2018 08:08 schreef govie het volgende:
M.i. legt het opstellen van rvp op 10 de zwakte vanr de centrale verdediging nog beter bloot, rvp op 10 is een double edged sword. M.i. moet je rvp alleen op 10 zetten als je tegen subtoppers en ajax+psv+az ook met rvp op 10 speelt.
Dat scheelt wel een slok.quote:Op maandag 24 september 2018 23:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van Persie gaat gewoon op 10 spelen en Jorgensen in de spits.
Als hij nou eens leert om minder domme overtredingen te maken. Echt zelden zoveel onnodige overtredingen gezien tijdens een wedstrijd, dat mag wel anders.quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia speelde na een paar slechte wedstrijden ook weer prima, gelukkig maar want alternatieven heb je niet.
Wel weer opvallend verhaal.quote:'Ik heb nooit gedacht: als ik prof word, móet dat bij Feyenoord zijn'
Woensdag, 26 september 2018 om 00:00
PAPHOS - Feyenoord besloot in januari om een zelfstandig beloftenelftal op te richten. De Rotterdammers hieven de Onder-18 op en het nieuwe Jong Feyenoord doet sinds dit seizoen mee aan de Reservecompetitie voor beloftenteams. De negentienjarige Simo Choukoud had dit seizoen bij dat Jong Feyenoord kunnen spelen, maar besloot een opvallende transfer te maken naar Cyprus. Daar voetbalt de aanvallende middenvelder nu voor Pafos FC.
Choukoud begon met voetballen bij VV Quintus in Kwintsheul en werd op zijn negende gescout door ADO Den Haag. De club uit de Hofstad ging niet met Choukoud verder, maar een jaar later mocht de geboren Delftenaar alsnog blijven. Het talent voetbalde zes jaar voor ADO en stapte vervolgens over naar Feyenoord. "Als kleine jongen was dat een heel mooie stap. Ik zal Feyenoord altijd dankbaar blijven."
Choukoud vertelt in een interview met Voetbalzone terug te kijken op ‘vier heel mooie jaren’: "Ik heb bijna alles gespeeld, veel gescoord en assists gegeven. Ik heb mooie toernooien en mooie en belangrijke wedstrijden gespeeld. Ik ben kampioen geworden en heb de beker geworden. Natuurlijk: van de ene trainer leer je meer dan de ander, maar iedere trainer brengt wel iets mee waar je wat van opsteekt. Het was een leerzame periode: op mentaal, fysiek en voetballend gebied."
Met 7 doelpunten in 23 wedstrijden kan Choukoud terugkijken op een geslaagd voetbaljaar op Varkenoord. Desondanks maakte Feyenoord geen haast om een beslissing te nemen over zijn toekomst: "Feyenoord moest besluiten of ze mij een contract zouden aanbieden en mij zouden meenemen naar Jong Feyenoord. Ik kon aanvoelen dat een contract er voor mij niet inzat. Ik heb daarom niet gewacht tot het eindgesprek aan het einde van het seizoen." Samen met zijn zaakwaarnemer ging Choukoud op zoek naar een nieuwe club.
"Mijn zaakwaarnemer heeft met veel mensen gesproken, het is een drukke transferperiode geweest. Ik heb veel clubs afgezegd. Soms miste ik gewoon een klein dingetje of was het gevoel minder goed. Anderhalve week voor het einde van de transfermarkt meldde Pafos zich bij mijn zaakwaarnemer en stuurden ze de voorwaarden en hun plannen door. Het plaatje van Pafos was compleet en ik had er een goed gevoel bij. Ze wilden me heel graag hebben. Als speler is het belangrijk dat je weet dat je niet slechts opvulling bent."
Een van de redenen waarom Choukoud bij Pafos tekende, is omdat hij daar in een eerste elftal kan spelen. De concurrentie is echter niet mals, want afgelopen zomer trok de club van de Schotse manager Steven Pressley nog 22 nieuwe spelers aan. Pafos kan dat doen van de hulp die men krijgt van Sergei Lomakin. Deze Russische zakenman, eigenaar van investeringsmaatschappij TSI Investests, nam Pafos in het voorjaar van 2017 over. "Het is zijn bedoeling om het niveau van het team op te krikken en om van Pafos een grote naam te maken. Dat is ook een van de redenen waarom hij zoveel buitenlanders heeft gehaald."
De selectie van Pafos telt zestien nationaliteiten. Geeft dat geen problemen op het veld?
"Gelukkig hebben we een Schotse trainer die de Engelse taal spreekt. Over het algemeen wordt er hier ook meer Engels gesproken dan Grieks. Iedereen kan hier met elkaar communiceren en elkaar aancoachen. Dat is prima te doen, het is geen probleem."
Wat voor plan heeft coach Pressley met jou?
"Ik ben laat in de transferperiode gekomen, dus het belangrijkste is dat ik zo snel mogelijk wen aan het klimaat en aan het twee keer intensief trainen in de hitte. Ik moet zorgen dat ik fysiek top word en tot nu toe gaat het goed. Het gaat sneller dan gedacht. Voor de rest is het zaak om mezelf zo snel mogelijk in de basis te spelen. Op de trainingen gaat het goed en ik krijg positieve feedback. De trainers zijn blij met mij, dus als ik zo doorga, komt het goed. Ik hoop dat het een kwestie van tijd is voordat ik mijn plekje te pakken heb."
Je voelde aan dat je geen contract zou krijgen bij Feyenoord. Het was dus een eenzijdige beslissing?
"Niet zozeer. Mijn ontwikkeling ging goed, maar ik wist van mezelf dat Feyenoord niet de plek was om mezelf verder te ontwikkelen. Dat lag aan de manier van voetballen. Voor mijn ontwikkeling dacht ik ook dat het goed zou zijn om naar een eerste elftal te gaan. Bij Feyenoord zou dat lang kunnen duren, want de laatste jaren debuteren er niet zoveel jonge jongens in het eerste. Ik had daarom met mijn zaakwaarnemer al besloten dat ik zou vertrekken. We zijn toen gaan kijken naar wat de beste optie voor mij zou zijn."
"Ik heb later van Feyenoord gehoord dat een contract er voor mij misschien wel in had gezeten. Ze hadden alleen meer tijd nodig om te bepalen wat ze zouden doen. Ik heb Feyenoord toen verteld dat ik dacht dat het beter zou zijn dat ik zou vertrekken. We hebben het goed uitgesproken en zijn goed uit elkaar gegaan."
Waarom lag de speelstijl van Feyenoord jou niet?
"Ik ging van de jeugd van ADO naar Feyenoord en een groot verschil was dat er bij Feyenoord meer met vechtvoetbal werd gespeeld. Daar is niets mis mee, maar dat is niet mijn ideale spel. Ik dacht: is het slim om de komende jaren hier te blijven? Ik schatte mijn kansen in en moest realistisch zijn. Ik had niet het gevoel dat ik snel in het eerste zou komen."
In de zoektocht naar een nieuwe club kwamen er diverse opties langs. Choukoud kreeg aanbiedingen van clubs van het hoogste niveau van Portugal en Duitsland, maar wilde niet meteen zijn handtekening zetten. "Ik ben een gevoelsmens. Als iets mij niet lekker zit, doe ik het liever niet. Ik dacht: ik wacht nog even. Komt er niets anders, dan kan ik er altijd nog op terugkomen. Die vrijheid kreeg ik ook van de geïnteresseerde clubs. Het was niet dat ze zeiden: ‘of je tekent morgen of je tekent niet’. Dat deed mij wel goed."
"Toen kwam Pafos. Ik zag hun voorstel en enthousiasme en dat sprak mij heel erg aan. Ik ben goed opgevangen en ze zijn tot dusverre al hun afspraken nog nagekomen. Ik heb zeker geen spijt van mijn keuze. Er zijn misschien grotere clubs geïnteresseerd geweest, maar ik ben nu negentien jaar en piek liever dan dat ik daal. Ik wil mijn piek op mijn negentiende nog niet hebben meegemaakt. Ik heb heel goed nagedacht over wat ik precies wilde en Pafos paste in dat plaatje." Choukoud moet nog wel even wachten op zijn debuut.
De Zuid-Hollander is er naar eigen zeggen ‘klaar voor’, maar in de eerste drie wedstrijden van het seizoen deed hij nog niet mee. Mogelijk kan hij op 6 oktober voor het eerst zijn opwachting maken wanneer de blauwhemden het opnemen tegen het Nea Salamis Famagusta van onder anderen voormalig PSV’er Farshad Noor. Choukoud begrijpt dat sommigen hun wenkbrauwen zullen fronsen nu hij Feyenoord heeft ingeruild voor een bescheiden club op Cyprus. De Marokkaanse Nederlander blijft echter overtuigd.
"Het was mijn droom om profvoetballer te worden. Bij welke club dat zou zijn, dat was van ondergeschikt belang. Ik heb nooit gedacht: als ik prof word, moet dat per se bij Feyenoord zijn en moet ik per se in De Kuip spelen. Ik ben blij dat ik bij Feyenoord heb gespeeld, natuurlijk. Het is een van de beste jeugdopleidingen. Maar dat ik het eerste van Feyenoord niet heb gehaald, daar heb ik geen moeite mee. Ik denk dat Pafos momenteel het beste is voor mijn carrière. Ik heb er geen spijt van", besluit Choukoud.
Onbegrijpelijk wel.quote:Op woensdag 26 september 2018 12:32 schreef Oldground het volgende:
Bijlow in de voorselectie van Oranje. Mooi.
Eigenlijk niet, Padt heeft zichzelf uitgeschakeld en dan blijven dus Cillessen, Zoet, Bizot en Bijlow over. Of is er een andere keeper die op die plek had gekund?quote:
Daarom zit Feyenoord ook niet meer in de top 3 van beste jeugdopleidingen in NL.quote:Op woensdag 26 september 2018 09:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wel weer opvallend verhaal.
- er wordt bij ons meer vechtvoetbal gespeeld dan bij ADO?
- we geven nog steeds geen duidelijk toekomstbeeld aan jeugdspelers
- spelers zien de geslonken kansen op debuut in het 1e als reden om te vertrekken
die zaten bij RKC en NEC, wel meer te doen maar minder drukquote:Op woensdag 26 september 2018 14:29 schreef Elan het volgende:
Bijlow weinig bijzonder keepertje wel. Al weet ik niet hoe goed bijvoorbeeld een Zoet of Cillessen al waren in hun eerste seizoenen.
Wel top dat hij nu eerste keuze is.
Zijn zwakste punt vind ik hoge ballen.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cillessen was al 24 toen hij eerste keeper werd van Ajax, Zoet 22 bij PSV. Op zich doet Bijlow het dan met zijn 20 best lekker, alhoewel hij flink wat stappen te zetten heeft nog.
Ik vind het in ieder geval een vooruitgang tegenover hoe Jones vorig seizoen keepte. Bijlow is niet foutloos maar zijn spelvoortzetting is wel een stuk beter, wat echt heel prettig is aangezien onze CV’s erg graag een tikkie terug geven.
Eens, hij is vrij radeloos als er hoge ballen in de zestien worden gespeeld en hij laat ook wel eens wat los.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Zijn zwakste punt vind ik hoge ballen.
Ik ben ook wel klaar met Van der Heijden. Van mij mag Tapia wel voor 'm invallen. Die maakt ook wel zo nu en dan onnodige fouten, maar wilt wel wat meer vooruit voetballenquote:Op woensdag 26 september 2018 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, hij is vrij radeloos als er hoge ballen in de zestien worden gespeeld en hij laat ook wel eens wat los.
Op zich is het dan niet eens heel gek dat Botteghin voor hem staat, die reageert wel goed als er hoge ballen de 16 in worden geslingerd. Ik vind de samenwerking tussen Bijlow en vdHeijden wel dramatisch eigenlijk.
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef Luni het volgende:
IJzerhandel Joopie de Vries ziet dit natuurlijk als een mooie kans om voor zoveel mogelijk geld te worden uitgekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort bedrijvigheid past daar sowieso niet meer, die moeten weer lekker naar de rand van de stad aan een snelweg.Van alles is weer waardeloos.
Vergelijk gewoon met AZ.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cillessen was al 24 toen hij eerste keeper werd van Ajax, Zoet 22 bij PSV. Op zich doet Bijlow het dan met zijn 20 best lekker, alhoewel hij flink wat stappen te zetten heeft nog.
Ik vind het in ieder geval een vooruitgang tegenover hoe Jones vorig seizoen keepte. Bijlow is niet foutloos maar zijn spelvoortzetting is wel een stuk beter, wat echt heel prettig is aangezien onze CV’s erg graag een tikkie terug geven.
quote:Op donderdag 27 september 2018 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Gio is de beker de kortste weg naar een prijs en hebben we de beker de afgelopen jaren twee keer gewonnen. Wat ben ik toch blij met deze trainer, de man zit vol met originele inzichten en boeiende teksten.
Tsjah wat moet hij anders zeggen. Het is zijn ticket om nog een jaar te mogen aanklooien.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Gio is de beker de kortste weg naar een prijs en hebben we de beker de afgelopen jaren twee keer gewonnen. Wat ben ik toch blij met deze trainer, de man zit vol met originele inzichten en boeiende teksten.
Volgens Gio spelen we ook geregeld goed voetbal. Zorgwekkend.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik neem aan dat er een hoop nieuwe spelers in de basis staan.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:54 schreef macca728 het volgende:
Magere 0-2
Benieuwd of er jeugdspelers gaan invallen ?![]()
Dit.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens Gio spelen we ook geregeld goed voetbal. Zorgwekkend.
Benieuwd naar Sinisterra. Heeft hij vorige week gespeeld? Heb niet gekeken. Vond hem bij zijn debuut niet perse slecht spelenquote:Op donderdag 27 september 2018 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Vermeer, Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk, Kokcu, Tapia, Ayoub, Sinisterra, Vente, El Hankouri it is
Volgens mij is Gio iemand die elk jaar naar dezelfde camping gaat en dan een lekker gek zwembroekje aandoet 'omdat het vakantie is'.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:
De Kokcquote:Op donderdag 27 september 2018 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Vermeer, Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk, Kokcu, Tapia, Ayoub, Sinisterra, Vente, El Hankouri it is
Dat is vragen om problemen.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:52 schreef macca728 het volgende:
Jammer dat Gio in deze wedstrijd ook geen andere verdedigers probeert centraal achterin.
Altijd een Salami Pizza bij dezelfde pizzeria, en altijd hetzelfde Chouffje op café. Maar hij draagt wel van die leuk Happy Socks, want doe eens lekker gek (wel altijd hetzelfde paar)!quote:Op donderdag 27 september 2018 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is Gio iemand die elk jaar naar dezelfde camping gaat en dan een lekker gek zwembroekje aandoet 'omdat het vakantie is'.
VdHeijden en vBeek opstellen als CV is ook vragen om problemen.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is vragen om problemen.
Tegen amateurs moet dat nog wel kunnen hoor, maar als je bv zo'n Geertruida opstelt denk ik dat die het nog wel eens heel moeilijk zou kunnen krijgen. Die amateurs hebben vaak wel hele slimme, ervaren aanvallers.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VdHeijden en vBeek opstellen als CV is ook vragen om problemen.
Dat is onzin. Ze spelen Hoofdklasse, zitten nog twee amateurcompetities boven.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:00 schreef govie het volgende:
Die wedstrijd is nog niet zo snel gewonnen hoor. Gemert is een van de betere amateurclubs uit nederland en zou rond niveau achilles moeten zitten zeg maar. Ik zie ze nog best winnen uit pingels. Zoveel vertrouwen heb ik in giokanhetnie.
Bij mijn weten heeft gemert wel vaker gestunt en in de hoogste amateurklasse gespeeld. Ik heb het niet opgezocht, ik was er gewoon vanuit gegaan dat dezelfde grote sponsoren nog steeds bij de club zaten. 10 jaar geleden heb ik ooit opgevangen dat ze naar de 1ste divisie of zoiets, staat mij bij.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ze spelen Hoofdklasse, zitten nog twee amateurcompetities boven.
quote:Op donderdag 27 september 2018 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het middenveld Tapia-Ayoub-Kokcu.
Dit middenveld bevalt me op zich wel, beter dan die van afgelopen zondag.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:00 schreef govie het volgende:
Die wedstrijd is nog niet zo snel gewonnen hoor. Gemert is een van de betere amateurclubs uit nederland en zou rond niveau achilles moeten zitten zeg maar. Ik zie ze nog best winnen uit pingels. Zoveel vertrouwen heb ik in giokanhetnie.
Speciaalbier alleen op vakantie he, want dan mag hij even de beest uithangen.quote:Op donderdag 27 september 2018 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd een Salami Pizza bij dezelfde pizzeria, en altijd hetzelfde Chouffje op café. Maar hij draagt wel van die leuk Happy Socks, want doe eens lekker gek (wel altijd hetzelfde paar)!
Is bij Helmond Sport.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Lol, die gasten hebben gewoon een stadionnetje ook.
Ik vind het nu al behoorlijk laks allemaal op het middenveld. Ik zie net in 1 minuut drie hele laconieke balletjes.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:53 schreef Oldground het volgende:
Tapia Ayoub is zoveel beter dan Clasie Vilhena.
Vind ze makkelijk voetballen. Niet van dat geloop met die bal of verstoppertje spelen.quote:Op donderdag 27 september 2018 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het nu al behoorlijk laks allemaal op het middenveld. Ik zie net in 1 minuut drie hele laconieke balletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |